Dat ookquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat POW te lezen was in het tekstballonnetje in stof dat zichtbaar is als een vrouw richard_pdf aanspreekt.
Spreken vrouwen hem aan danquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat POW te lezen was in het tekstballonnetje in stof dat zichtbaar is als een vrouw richard_pdf aanspreekt.
Hij is lelijk en kansloos en hij zal nooit een vrouw krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spreken vrouwen hem aan danWat doet hij/wat heef hij wat ik niet heb?
Arme jongenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is lelijk en kansloos en hij zal nooit een vrouw krijgen.
Zijn woorden.
Vergeet het gebrek aan sociale vaardigheden niet!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is lelijk en kansloos en hij zal nooit een vrouw krijgen.
Zijn woorden.
Oh ja! Zou ik toch haast het belangrijkste vergeten!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vergeet het gebrek aan sociale vaardigheden niet!
Ach daar kan je iets aan doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja! Zou ik toch haast het belangrijkste vergeten!
Dat is de reden dat jouw advies niet door dringt tot hem!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja! Zou ik toch haast het belangrijkste vergeten!
Nee, dat kan niet, want dat had 'ie op de basisschool moeten leren.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is de reden dat jouw advies niet door dringt tot hem!Want zijn vaardigheden hè? Die zijn niet zo sociaal
Zijn vaardigheden willen alleen zijn, geen interactie. Alleen jammer dat hijzelf er anders over denkt.quote:
Een intern conflictquote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn vaardigheden willen alleen zijn, geen interactie. Alleen jammer dat hijzelf er anders over denkt.
I am doomedquote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want dat had 'ie op de basisschool moeten leren.
Zijn woorden.
Caro Emeraldquote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef Yuki het volgende:
Iemand hier nog een tip voor een mooi nummer, gezongen door een vrouw, beetje in het middensegment qua hoogte?
Mjaaaaaa... Bij voorkeur iets dat aan de piano gezongen kan worden.quote:
Is dat het middensegment?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef Yuki het volgende:
Iemand hier nog een tip voor een mooi nummer, gezongen door een vrouw, beetje in het middensegment qua hoogte?
Krezipquote:Op woensdag 6 april 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mjaaaaaa... Bij voorkeur iets dat aan de piano gezongen kan worden.
Ik ben alt - mezzosopraan, afhankelijk van het arrangementquote:Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Is dat het middensegment?
(live zongen ze het lager)
Ziet er verslavend uitquote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef stbabylon het volgende:
http://uk.battlestar-gala(...)advert=6003080829254
fuck... ziet er interessant uit...
Ik had de post ge-edit, de live-versie is echt véél lager.quote:
Oh, dat had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik had de post ge-edit, de live-versie is echt véél lager.
Ah.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien
Maar ik vind het wat te rustig
Het verscheurt hem!quote:
Nee. Vanaf 21 begint de aftakeling, en dat kun je niet hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het verscheurt hem!Misschien krijgt 'ie er een betere kop van en diggen de 20-jarige chikies hem dan wel? Ouder mag namelijk niet toch?
Vertelquote:
Oeh!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het verscheurt hem!Misschien krijgt 'ie er een betere kop van en diggen de 20-jarige chikies hem dan wel? Ouder mag namelijk niet toch?
Ja en?quote:
Tis dat ik geen vrouw ben, maar in zijn optiek ben ik natuurlijk een mummie.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nee. Vanaf 21 begint de aftakeling, en dat kun je niet hebben.
Vond ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
Zeg, WinterBreeze, de tekst bij je UI is aangepast. Die andere was veel leuker!
Je bent z'n 'Daddy'quote:Op woensdag 6 april 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis dat ik geen vrouw ben, maar in zijn optiek ben ik natuurlijk een mummie.
Iedereen heeft hetquote:Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan kan ie het nog wel raden
oei, strenge L-Equote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |