Dank jequote:
Een ongekeerde WOP?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
oeh, krijg net een goed ideeeen breakfast date
Eet ze!quote:
hoe?quote:
Wippen - Ontbijten - Pleitequote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe?
Ik ken alleen de WOW - Wippen, Ontbijten, Wegwezen
aah, dat kan ook.quote:
Echt wel.quote:
Is hetzelfdequote:Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe?
Ik ken alleen de WOW - Wippen, Ontbijten, Wegwezen
Ja, genoeg nou!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt wel.Alles gloedje nieuw.
2 slaapkamers.
Briljante keuken.
Voor slechts 400 eurootjes
Ga je er trouwens alleen wonen, of ga je een kamer onderhuren?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt wel.Alles gloedje nieuw.
2 slaapkamers.
Briljante keuken.
Voor slechts 400 eurootjes
Pleite, ontbijten, wippen? Dat betekent dat je haar in de kroeg achterlaat, dan thuis wat gaat eten en er dan een sjor aan geeft?quote:
Aan vrienden en bekende als vakantieadresjequote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je er trouwens alleen wonen, of ga je een kamer onderhuren?
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pleite, ontbijten, wippen? Dat betekent dat je haar in de kroeg achterlaat, dan thuis wat gaat eten en er dan een sjor aan geeft?
Dat is tijns normale gang van zaken toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pleite, ontbijten, wippen? Dat betekent dat je haar in de kroeg achterlaat, dan thuis wat gaat eten en er dan een sjor aan geeft?
Ziet tijn wel eens vrouwen dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is tijns normale gang van zaken toch?
Dat is inderdaad mij POWquote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
goed punt.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is WinterBreeze's normale gang van zaken toch?
Voor mezelf. Ik hou van m'n privacy. Was in studentenhuizen ook al niet op mijn best.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je er trouwens alleen wonen, of ga je een kamer onderhuren?
Oke, ik hou al opquote:
Als ik met verlof uit de TBS-kliniek mag welquote:
Ik dacht dat POW te lezen was in het tekstballonnetje in stof dat zichtbaar is als een vrouw richard_pdf aanspreekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |