flatjequote:
T is nog nauwelijks avond?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Barbusse het volgende:
Okiedokies, ik ga ervan door. Met dronken kop proberen te nachtvissen
Have funquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Barbusse het volgende:
Okiedokies, ik ga ervan door. Met dronken kop proberen te nachtvissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Thanks was even zoeken hoe dat moestquote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bladwijzerbalk zichtbaar maken. Maar bij chrome hoef je soms maar 1 of twee letters in te typen en dan weet die al naar welke website je wil
ik heb het zelfs zo ingesteld dat die de pagina al laadt als ik nog aan het typen ben. Dan heeft die em soms al voordat ik klaar ben
Cool! Pics?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
flatje![]()
ondanks leeftijd goed onderhouden, veel licht, ruim, rustige buurt/buren
Damn, dat klinkt geweldigquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mei, dan ook mountainbiken en naar de top van Elba hiken.
quote:
Feli kerel!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
flatje![]()
die ben ik vergeten te makenquote:
Koel!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
flatje![]()
Gefeliciteerd.. ik ben jaloersquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Have funThanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
zelfde als waar ik al eerder linkje van stuurde. of zelfde flat iig, andere verdieping als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was het toch nog die ene, of een andere nu?
ik had geen zin in DWDD, zag niks boeiend in de aankondigingquote:
Tofquote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zelfde als waar ik al eerder linkje van stuurde. of zelfde flat iig, andere verdieping als ik het me goed herinner.
U!quote:
4equote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |