Want? Ik geef geen fuck om voeltbalquote:
Ik haal het land binnen! 4 weken lang 6 Colombianen onder mijn hoede. Denk dat ik met een paar ga stappen in Nederland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Neenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik haal het land binnen! 4 weken lang 6 Colombianen onder mijn hoede. Denk dat ik met een paar ga stappen in Nederland.
Net 2 goeie Spaanse mails verstuurd.
Een van de 2 naar mijn nieuwe projectjepicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Yup. Alleen dan wel gewone kaas. En port ipv redbullquote:
Ik wist hetquote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
Wat een liefde!
Barca gaat winnen. 4-1.
Messi
Dus, goeie zonnige avond allemaal!
Heb veel mooiere van 28 en 32.quote:
[..]
Ik haal het land binnen! 4 weken lang 6 Colombianen onder mijn hoede. Denk dat ik met een paar ga stappen in Nederland.
Net 2 goeie Spaanse mails verstuurd.
Een van de 2 naar mijn nieuwe projectjeZe zijn in Dld aangekomen? Waar in NL ga je met ze stappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En projectje? Wat vind knuffelmeisje daar van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Doe die eens mailen danquote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb veel mooiere van 28 en 32.
En nee, niet voor mij
Barbusse?
ohjaquote:
Hey meidquote:
Mmmmjaa?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nee, niet voor mij
Barbusse?
En ik dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nee, niet voor mij
Barbusse?
[..]
Een van de 2 naar mijn nieuwe projectjeen wat is die andere dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom je nu?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe die eens mailen dan
[..]
ohjajij bent slimmer dan ik
Hee, knuffelmeisjequote:
tja jij vind voetbal blijkbaar belangrijkerquote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom je nu?
Moet nu juist weg lief!
Kusss
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zijn in Dld aangekomen? Waar in NL ga je met ze stappen
En projectje? Wat vind knuffelmeisje daar van?Dat projectje is puur werk, Peu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een heerlijk knuffelmeisje
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Niet voetbal, Barcaquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef Delan het volgende:
[..]
tja jij vind voetbal blijkbaar belangrijker, jou keus, haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |