SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Korfballen is toch leuk!quote:In de 58e minuut kopte Henk-Jan Prent van PRT een hoekschop door, recht voor de voeten van Mark Prent, die uithaalde en de 4-3 maakte.
Ja. Uiteraard alles in goed overleg met de scouts. Mn Hongaar wordt al geplaatstquote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb 1,5-2 topics gemist, maar je gaat je trainees er uit gooien?
Een hoekschop bij korfbalquote:
quote:
Rechtstreeks de lijst op voor nopquote:René Zijlman (318472987)
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 25-07-2011
Zijn team speelt momenteel een wedstrijd.
Het aantal kaarten en de gezondheid van de speler kunnen anders zijn wanneer de wedstrijd is geëindigd.
Sluiten
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 06-04-2011 (3/45), 0d)
Total Skill Index (TSI): 690
Loon: 370 ¤/week
5 920 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Volgens HAG niet zwaar, dus dat is positief. Zondag heb ik hem niet nodig, dus hij moet beter zijn voor woensdag.quote:
Dat zou wel fijn zijn jaquote:Op woensdag 6 april 2011 18:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgens HAG niet zwaar, dus dat is positief. Zondag heb ik hem niet nodig, dus hij moet beter zijn voor woensdag.
Dan maar wraakquote:Alberto Botana van ZuiD-BoyS moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Ewald Speelman.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:43 schreef Flappekz het volgende:
Gijs pakt een kostbare overwinning....2 blessures
Voor mij de 5e keer dat ik ronde 4 mag spelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef Drassss het volgende:
In 21 seizoenen nooit verder dan ronde 3 gekomen... tja
Ik denk dat ik deze niet zomaar had gewonnen met PIC, dus ik ben nu ook tevreden. A.s. zondag PIC tegen de beste ploeg uit de league, en voor de volgende bekerronde wachten we nog even afquote:Op woensdag 6 april 2011 19:05 schreef Gijs_ het volgende:
1 keer ronde 6, 2 keer ronde 5 en 2 keer ronde 3... nu waarschijnlijk ronde 4Al dacht ik vandaag al dat het zou ophouden. Wel lekker voor de PIC strategie dit.
1 woord: Middenveld...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
in de categorie: lol, whut?
(330464544)
![]()
![]()
![]()
Die is best geflatteerd ja...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
in de categorie: lol, whut?
(330464544)
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Press announcements
Today
Edit Delete
(19:37) TAV: De Match Engine
Beste Match Engine,
STERF EEN DUIZENDTAL PIJNLIJKE DODEN!
Groet,
FC ME
Ik tegen iemand uit de V. Kan ik niet aan met hetzelfde teampje als vandaag.quote:
Als ik zondag PIC, kan ik woensdag het middenveld nog wel winnen. Maar verder houdt het dan wel op, denk ik...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik tegen iemand uit de V. Kan ik niet aan met hetzelfde teampje als vandaag.
quote:
In zoverre ik daar over kan oordelen... prima!quote:
Op Drassss na dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In zoverre ik daar over kan oordelen... prima!
Terecht verlorenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ijdele hoop dus....
Terecht verloren of ben je genaaid zonder dat je genoten hebt?
quote:
Beker held dus!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef NelisZ het volgende:
Volgende week mag ik aantreden tegen een zesde klasser. Op basis van onze laatste ratings mag dat geen probleem zijn, tenzij hij gaat motsen ofzo, maar daar ga ik niet op rekenen
Oftewel, als alles goed gaat gewoon weer een ronde verder over een week
Ja zekers! Waarom denk je dat ik nu net pas online kwam.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
Maar godnondeknetter wat was het een lekkere dag he
Hetzelfde hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef NelisZ het volgende:
Volgende week mag ik aantreden tegen een zesde klasser. Op basis van onze laatste ratings mag dat geen probleem zijn, tenzij hij gaat motsen ofzo, maar daar ga ik niet op rekenen
Oftewel, als alles goed gaat gewoon weer een ronde verder over een week
die krijg je niet van de provider?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij ook! Maar omdat ze dat doen moet ik wel een nieuw modem kopen van 34 euro....![]()
Caiway zeker?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij ook! Maar omdat ze dat doen moet ik wel een nieuw modem kopen van 34 euro....![]()
Ik kan idd ook een gratis modem krijgen maar dan moet ik 5 eu per maand meer gaan betalen en dan heb ik telefonie erbij wat ik nooit gebruik....quote:
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd ja goor tiefus kut bedrijf!!!! *$#@*%(#$*%$)*%()@#(^%@)%@()
Gelukkig bepalen zij het kabel beleid niet hier. Morgen maar eens bellen met mn kabel maatschappij.quote:
0-0quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Nou jongens zet het maar, Sjelsie-United?
zet wat?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Nou jongens zet het maar, Sjelsie-United?
vaag.. als je bij KPN een hogere snelheid krijgt waar je modem niet geschikt voor is, krijg je zonder extra kosten gewoon een nieuw modem.. ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat de rest van de providers dit ook hanteert..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan idd ook een gratis modem krijgen maar dan moet ik 5 eu per maand meer gaan betalen en dan heb ik telefonie erbij wat ik nooit gebruik....
Oh en mn abo gaat omhoog van 29.90 naar 32.50.... Al is dat de koste niet. Ik wordt gewoon voor t blok gezet. Of t 1 of t ander anders heb je straks geen internet meer....
1 - 1quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Nou jongens zeg het maar, Sjelsie-United?
Ik help het je hopen. Als je de zelfde soort trainies wil kopen als ik zocht de afgelopen dagen kan je rekenen op heel veel concurrentie....quote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef Flappekz het volgende:
Nog 18 minuten....hopen dat ik niet teveel concurrentie ga krijgen
Dit is geen traineequote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Als je de zelfde soort trainies wil kopen als ik zocht de afgelopen dagen kan je rekenen op heel veel concurrentie....
Nee joh Caiway probeert op aller hande manieren geld af te troggelen van hun klanten. Een paar maanden geleden gingen ze volledig digitaal (qua tv en radio) of je per tv in je huis maar even een decoder wilde kopen van rond de 50 eu.....quote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vaag.. als je bij KPN een hogere snelheid krijgt waar je modem niet geschikt voor is, krijg je zonder extra kosten gewoon een nieuw modem.. ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat de rest van de providers dit ook hanteert..
hmmz, das nog slechter dan de andere aanbieders zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee joh Caiway probeert op aller hande manieren geld af te troggelen van hun klanten. Een paar maanden geleden gingen ze volledig digitaal (qua tv en radio) of je per tv in je huis maar even een decoder wilde kopen van rond de 50 eu.....
Gelukkig heeft mijn hoofd kabel maatschappij er hier een stokje voor gestoken en heb ik nog gewoon analoge tv. Anders had dat geintje me 100 eu gekost.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz, das nog slechter dan de andere aanbieders zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn hoofd kabel maatschappij er hier een stokje voor gestoken en heb ik nog gewoon analoge tv. Anders had dat geintje me 100 eu gekost.
Nou moet ik morgen dus even bellen naar die andere maatschappij om te kijken of ze nu ook wat kunnen doen.vaag dat dat zo geregeld is.. je kunt dus niet een abo nemen bij bijv. kpn, ziggo of tele2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
Niet via de kabel. De rest is uiteraard vrij.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vaag dat dat zo geregeld is.. je kunt dus niet een abo nemen bij bijv. kpn, ziggo of tele2?
aha.. en via het koper is niet een optie dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet via de kabel. De rest is uiteraard vrij.
Die zit achter het behang geplakt en helemaal aan de andere kant van mn kamer.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. en via het koper is niet een optie dan?
.quote:Oneens met de genoemde wijziging? U kunt kosteloos opzeggen. In dat geval loopt uw abonnement tot 1 mei door als Premium.
Volgens de teller (qua minuten) op hattrick heb je nog 9 minuten dus je hebt nog ff.quote:
Hier zegt ie 0m ?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens de teller (qua minuten) op hattrick heb je nog 9 minuten dus je hebt nog ff.
Bij mij geeft ie dat iig aan.
quote:Ron van der Hoff (262537882)
22 jaar en 95 dagen, volgende verjaardag: 23-04-2011
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Beercelona
(sinds 18-12-2009 (15/40), 4s 3w 5d)
Total Skill Index (TSI): 68 010
Loon: 14 964 ¤ (12 470 ¤) /week inclusief 20% bonus
239 424 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 06-04-2011 21:03
Deadline: 06-04-2011 21:03
Vraagprijs: 3 800 000 ¤
Hoogste bod: 4 198 000 ¤ door Koning.Keizer.Admiraal.
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 06-04-2011 21:04
Zet op hotlist Herinneringen
Deadline: 06-04-2011 21:03
Vraagprijs: 3 800 000 ¤
Hoogste bod: 4 198 000 ¤ door Koning.Keizer.Admiraal.
Het bieden is geëindigd!
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier duidelijk niet:
[ afbeelding ]
Hehe, vaagquote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier duidelijk niet:
[ afbeelding ]
het begin is er iigquote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef Flappekz het volgende:
Zo, dat was stap 1. Nu wachten op bericht van de NL scouts over Frerichs, Aerts en Van Plateringen....van die opbrengsten gaat een boel afhangen
Lijkt me welquote:
Mja ik heb dat soort dingen wel vaker. Bied ik net komt er meteen 2 minuten te staan bv. Doe ik reload staat er ineens 6 minuten.quote:
je computer kan niet rekenenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk een foutje in hattrick.
Kijk maar naar de tijden die erbij staan.
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt me wel![]()
Nu nog 5 defs, 1 winger en 2 spitsen
Maar ik kan natuurlijk niet wachten
tsja.. kun je die spelers er dan niet gewoon op gooien?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt me wel![]()
Nu nog 5 defs, 1 winger en 2 spitsen
Maar ik kan natuurlijk niet wachten
Ik denk foxtrick oid.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja je moet toch iets er de schuld van geven?
quote:
Mja ik ben dan wat drastisch dat ik heul mn team er meteen uit knikker maar jij veranderd ook met regelmaat van plan.quote:
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ben dan wat drastisch dat ik heul mn team er meteen uit knikker maar jij veranderd ook met regelmaat van plan.
Daarom zeit ik ook dat ik t wat drastisch doe maar eigenlijk komt t op t zelfde neer.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt
Hier gaan ze er ook zo'n beetje allemaal uit, maar dan gefaseerd....
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom zeit ik ook dat ik t wat drastisch doe maar eigenlijk komt t op t zelfde neer.
als je het doet, moet je het ook goed doen natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ben dan wat drastisch dat ik heul mn team er meteen uit knikker maar jij veranderd ook met regelmaat van plan.
Doe ik dus ook. Dan dus meteen schoon schip en alles er uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je het doet, moet je het ook goed doen natuurlijk
Zo ben ikquote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
.
Ik krijg gelijk in dit topic!![]()
![]()
![]()
.
Ik zou voor de spits kiezenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef MrMoon het volgende:
ik twijfel al een hele tijd wat te doen..
ik heb 1,5 miljoen op mn rekening staan.. ik heb een 'optie' op een wonderbaarlijke spits die 2,5 miljoen kost.. maar ik moet eigenlijk ook mn stadion uitbreiden.. dat heeft eind vorig seizoen één keer helemaal vol gezeten.. ik wil echter die spits zo snel mogelijk hebben.. wat is wijsheid? nu mn stadion uitbreiden of toch nog wachten tot ik die spits heb..
Hoe oud is die spits en krijgt ie training?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef MrMoon het volgende:
ik twijfel al een hele tijd wat te doen..
ik heb 1,5 miljoen op mn rekening staan.. ik heb een 'optie' op een wonderbaarlijke spits die 2,5 miljoen kost.. maar ik moet eigenlijk ook mn stadion uitbreiden.. dat heeft eind vorig seizoen één keer helemaal vol gezeten.. ik wil echter die spits zo snel mogelijk hebben.. wat is wijsheid? nu mn stadion uitbreiden of toch nog wachten tot ik die spits heb..
jep hij krijgt training op dit moment.. dus hoe langer ik wacht.. hoe duurder hij wordt.. 20jr 85 dg..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe oud is die spits en krijgt ie training?
Dat wel maar dan heb je ook meer tijd om meer geld te genereren en je stadion uit te breiden.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep hij krijgt training op dit moment.. dus hoe langer ik wacht.. hoe duurder hij wordt.. 20jr 85 dg..
Gewoon halen die spits. Zeker in het geval van een familieteamquote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep hij krijgt training op dit moment.. dus hoe langer ik wacht.. hoe duurder hij wordt.. 20jr 85 dg..
Ik zou wachten tot mn stadion groter is. Hij zit de ander niet in de weg en als je promoveert straks is een wonderbaarlijk spits minder interessant dan bv een wereldklasse.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon halen die spits. Zeker in het geval van een familieteam
Als dat niet zo is beginnen we ons pas echt zorgen te makenquote:
dan moet ik dus gewoon doorsparen..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon halen die spits. Zeker in het geval van een familieteam
duidelijkquote:
promotie zit er echt niet in hoor.. ik mag blij zijn als ik erin blijf..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot mn stadion groter is. Hij zit de ander niet in de weg en als je promoveert straks is een wonderbaarlijk spits minder interessant dan bv een wereldklasse.
Neem van mij aan dat dat nooit niet snel zal gebeuren!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als dat niet zo is beginnen we ons pas echt zorgen te maken
Ik heb het er dan ook niet over als je dit seizoen promoveert.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan moet ik dus gewoon doorsparen..
[..]
duidelijk
[..]
promotie zit er echt niet in hoor.. ik mag blij zijn als ik erin blijf..
mja.. ik zal het nog eens overdenken..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb het er dan ook niet over als je dit seizoen promoveert.Volgend seizoen kan je m ook nog halen.
preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
En toen was t ineens stil.....![]()
Oh wacht iedereen is ff plassen en bier halen want t is rust.
Gewoon doen man. Het gaat erom dat een spelletje je plezier brengtquote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik zal het nog eens overdenken..
Lijkt me verstandig.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik zal het nog eens overdenken..
das waar.. ik zal dan nog even moeten wachten tot ik een verdediger heb die genoeg geld oplevert om die spits te kopen..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Het gaat erom dat een spelletje je plezier brengt
Waarom nou? Als hij nou moeilijk moet gaan doen om m te halen terwijl hij m volgend seizoen ook kan halen.....quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Het gaat erom dat een spelletje je plezier brengt
wedstrijddag gaat altijd snelquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Zo gaat het een avondje langzaam en zo weer fucking snel
geduld moet ik sowieso hebben, want ik heb het geld nog niet voor handen..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom nou? Als hij nou moeilijk moet gaan doen om m te halen terwijl hij m volgend seizoen ook kan halen.....
Snotver ik zit hier gewoon geduld te prediken.(Maar ik meen t wel!
)
Owja beker hequote:
Ja duidelijk. Maar daar heb ik ook nog wel eens last van en toch geef ik imo Moon nu wel t juiste advies.quote:
ik verwacht ook dat jij het in jouw ogen beste advies geeftquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Maar daar heb ik ook nog wel eens last van en toch geef ik imo Moon nu wel t juiste advies.
Zonde ik zou eerst voor je stadion gaan. Maar goed t is en blijft je eigen keuze.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geduld moet ik sowieso hebben, want ik heb het geld nog niet voor handen..
maar ik wil em zsm kopen..
Ja ok!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik verwacht ook dat jij het in jouw ogen beste advies geeft
wel een keuze die ik baseer op de mening van anderen en niet alleen die van mezelf of alleen die van jouquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zonde ik zou eerst voor je stadion gaan. Maar goed t is en blijft je eigen keuze.
daar gaat het bij mij ook omquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef Flappekz het volgende:
Ik weet niet of het beste advies geef. Wel het leukste. En daar gaat het om. Althans, sinds kort bij mij wel
Alleen MU - Chelsea straks nog iddquote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef Drassss het volgende:
Jammer is nu wel dat 3 vd 4 kwartfinales volgende keer niet spannend zijn..
Wel een mooi recept voor een megasensatiequote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef Drassss het volgende:
Je bovenstaande post mee genomen. :quote:
Hou eens lekker op zeg! Ik wil zo nog vol spanning de samenvatting zien....quote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef Drassss het volgende:
ah, je bent om?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bovenstaande post mee genomen. :
Dan moet je m gewoon kopen zodra je kan idd. Verstandig is t imo niet maar leuk wel.
Nee. Ik kies nog steeds voor t verstandigste nu maar als jij voor de leuk kiest is die spits kopen het leukste.quote:
Het zal wel iets Afrikaans zijn, want dat heb ik nu juist bij Etoooooooooo.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef MrMoon het volgende:
hebben jullie dat ook, dat als Drogba in beeld komt dat je meteen denkt: 'wat een walgelijk figuur'?
Figuur niet want hij heeft echt een gespierd sport lijf wat ik ook wel zou willen hebben maar ik vind zn kop wel lelijk ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef MrMoon het volgende:
hebben jullie dat ook, dat als Drogba in beeld komt dat je meteen denkt: 'wat een walgelijk figuur'?
Ach, na de eerste minuut van de samenvatting van de ene wedstrijd weet je meteen al hoe die aflooptquote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou eens lekker op zeg! Ik wil zo nog vol spanning de samenvatting zien....
Ja joh gaat er nog ff op door.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach, na de eerste minuut van de samenvatting van de ene wedstrijd weet je meteen al hoe die afloopt
ook zo'n walgelijke speler..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zal wel iets Afrikaans zijn, want dat heb ik nu juist bij Etoooooooooo.
Eto'o is gewoon een irri mannetje. Tenminste dat vonden ze bij Barca dus dan heb je al snel een vooroordeel.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zal wel iets Afrikaans zijn, want dat heb ik nu juist bij Etoooooooooo.
SSSST...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Gaan we straks 3x Real-Barca krijgen in 1 maand![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Gaan we straks 3x Real-Barca krijgen in 1 maand![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Gaan we straks 4x 3x Real-Barca krijgen in 1 maand![]()
Tis nou toch al verpest.quote:
Kluizenaarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis nou toch al verpest.Gister had ik t beter gedaan.
Gewoon een spelletje gaan spelen en de tv aan. Niks geen Fok! oid wat de boel kon verpesten.
ik ook niet.. soms kijk ik zelfs tijdens de samenvatting wat de eindstand isquote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik kan dat trouwens echt nietals ik ff de mogelijkheid zie om te kijken op me telefoon hoeveel het staat, kijk ik
Ikke niet. Kost me veul te veul doekoe.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik kan dat trouwens echt nietals ik ff de mogelijkheid zie om te kijken op me telefoon hoeveel het staat, kijk ik
?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is er al een datum geprikt voor de bbq?
En maar juichen de hele tijdquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:
Pfff ik volg via www.liveuitslagen.nl bijna elke competitie ieder weekend
Nope. Totaal zijn er nu 6 die de poll hebben ingevuld. 1 komt niet en van de andere 5 kan er altijd wel 1 niet... Daarnaast wil ik eerst zekerheid hebben of ik hier tzt nog wel woon.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is er al een datum geprikt voor de bbq?
Welke poll! ?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope. Totaal zijn er nu 6 die de poll hebben ingevuld. 1 komt niet en van de andere 5 kan er altijd wel 1 niet... Daarnaast wil ik eerst zekerheid hebben of ik hier tzt nog wel woon.
ach ik wil ook wel naar Duitsland komen hoor.. maar dan wel in Oktoberquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope. Totaal zijn er nu 6 die de poll hebben ingevuld. 1 komt niet en van de andere 5 kan er altijd wel 1 niet... Daarnaast wil ik eerst zekerheid hebben of ik hier tzt nog wel woon.
Owja kan wel kloppen idd, nu je het zegtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja tussen Fluiten en boe roepen in, als een doelpunt wordt afgekeurd
Tja ik heb all1 de admin link nog.quote:
Stiekem volg ik daardoor ook de competities in Schotland/Brazilie en nog wat minder bekende landenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Owja kan wel kloppen idd, nu je het zegt
Hahahaha als ik daar (in juli) dan al werk ben ik er net. Denk niet dat er dan een bbq meet gaat komen. Tenzij jullie alles regelen qua eten en drinken enzo?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik wil ook wel naar Duitsland komen hoor.. maar dan wel in Oktober
volgens mij is dit em..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik heb all1 de admin link nog.![]()
@ iedereen : Iemand die link nog waar je kan stemmen wanneer je kan?
Jep! Helemaal top! Thx!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij is dit em..
http://www.doodle.com/h3g2hxne83rceuce
Ja idd.quote:
Lekker in de buurtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top gezellie! Ik woon in Pijnacker. Kan je elke zaterdag in Juli?
Dat is de admin link dusquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef Flappekz het volgende:
Ook wel geinig dat ik volgens mij bij iedereen de data kan aanpassen?
Als je dan aangeeft dat jullie wel kunnen op de dagen die niet zeker zijn blijven de dagen die jullie iig niet kunnen rood.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb onze naam er alvast in gezet. Ik weet niet wanneer we wel kunnen. Ik weet alleen wanneer we sowieso al niet kunnen. Maar dat kan ik er niet in aangeven...
hmmz.. dan is dat idd ook de admin link..quote:
hmmz, waarom kunnen dan wel de data van anderen aangepast worden?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
De link van Moon is niet de admin link...
Gewoon niet doen. Klaarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz, waarom kunnen dan wel de data van anderen aangepast worden?
Dat kan altijd, tenzij je het blokkeert.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz, waarom kunnen dan wel de data van anderen aangepast worden?
ja ik ben niet zo dat ik het van anderen ga aanpassenquote:
Ik heb HIVes ook maar ff teruggezetquote:Op woensdag 6 april 2011 22:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik ben niet zo dat ik het van anderen ga aanpassen
maar waar een wil is is een weg
HIVesquote:Op woensdag 6 april 2011 22:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb HIVes ook maar ff teruggezet
Ik zit net even te kijken maar ik zou niet weten hoe en waar ik een vinkje moet zetten om te voorkomen dat andere de antwoorden van de rest kunnen aanpassen....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan altijd, tenzij je het blokkeert.
Met de admin link kun je de hele poll aanpassen en zo.
quote:
Ik weet niet precies hoe dat zit. Maar het kan zijn dat je dan een account nodig hebt bij die site. Dan kun je waarschijnlijk je eigen reactie blokkeren.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken maar ik zou niet weten hoe en waar ik een vinkje moet zetten om te voorkomen dat andere de antwoorden van de rest kunnen aanpassen....
Ja wel balen. 2 jaar terug hadden we wel een dag dat bijna iedereen kon. All1 koek mocht niet van zn (toen) dinnetje. (Nu zn vrouw trouwens)quote:
Ik was toen op vakantie...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel balen. 2 jaar terug hadden we wel een dag dat bijna iedereen kon. All1 koek mocht niet van zn (toen) dinnetje. (Nu zn vrouw trouwens)
Baal er wel van want ze zijn er niet simpeler en duidelijker op geworden.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dat zit. Maar het kan zijn dat je dan een account nodig hebt bij die site. Dan kun je waarschijnlijk je eigen reactie blokkeren.
Vullie kon toen ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel balen. 2 jaar terug hadden we wel een dag dat bijna iedereen kon. All1 koek mocht niet van zn (toen) dinnetje. (Nu zn vrouw trouwens)
Mocht je toen niet maar naar 1 meet per jaar van vrouwlief?quote:
Dat zei je toen niet. Je mocht niet want je had een afspraak dat je maar een bepaald aantal meets mocht bezoeken en toen zat je al aan je max.quote:
klopt..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mocht je toen niet maar naar 1 meet per jaar van vrouwlief?Staat me heel erg iets van bij...
Klopt. Maar dat was niet toen...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mocht je toen niet maar naar 1 meet per jaar van vrouwlief?Staat me heel erg iets van bij...
Nee, ik was op vakantie...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zei je toen niet. Je mocht niet want je had een afspraak dat je maar een bepaald aantal meets mocht bezoeken en toen zat je al aan je max.![]()
Dat denk ik ook. Maar nu begin ik te twijfelen....als ie dat hier heeft gepost, hebben we het sowieso goed begrepen. Maar als ie het irl tegen ons heeft gezegd, zou het zomaar kunnen zijn dat we m verkeerd verstaan hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
idd...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja klopt. Die zien we hier helaas bijna nooit meer....
Ehm t is inm 3 tegen 1. Denk toch dat wij gelijk hebben. Jij doelt op de meet die ik vorig jaar wilde doen maar die niet is door gegaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was niet toen...
[..]
Nee, ik was op vakantie...
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar nu begin ik te twijfelen....als ie dat hier heeft gepost, hebben we het sowieso goed begrepen. Maar als ie het irl tegen ons heeft gezegd, zou het zomaar kunnen zijn dat we m verkeerd verstaan hebben
Precies!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef MrMoon het volgende:
maare het doet er toch ook niet toe waarom Koek er niet was? als hij er de volgende keer maar wel is
Wat was de datum toen?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm t is inm 3 tegen 1. Denk toch dat wij gelijk hebben. Jij doelt op de meet die ik vorig jaar wilde doen maar die niet is door gegaan.
.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef MrMoon het volgende:
maare het doet er toch ook niet toe waarom Koek er niet was? als hij er de volgende keer maar wel is
Juli 2009 ergens...quote:
ik heb niet gezegd dat ik niet komquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna goed dus de Woehoe was omdat je toch net niks gewonnen hebt?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef PeeJie_ het volgende:
Woehoe ! Toto op me werk (bijna) goed en geen rode kaart bij chelsea - mu
rond je verjaardag toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ergens rond de 27e van Juli ongetwijfeld.![]()
![]()
Klopt. Maar ook niet dat je wel komt ivm je werk en het is op een zaterdag en ja jou zaterdag is de enige dag per week dat je mag dus ja dan ga je natuurlijk niet naar een meet.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik niet kom
Niet kijken voor uitslagenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna goed dus de Woehoe was omdat je toch net niks gewonnen hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
op een zaterdag?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah. Ik weet het weer. Ik had toen diploma uitreiking...
Wat een smoesjes allemaalquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook niet dat je wel komt ivm je werk
quote:en het is op een zaterdag en ja jou zaterdag is de enige dag per week dat je mag dus ja dan ga je natuurlijk niet naar een meet.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick : De BBQ Meet bij Possie
Ja klopt van je hond ja. Maar daarnaast had je toch niet gemogen want je had die afspraak. Ontken t nou maar niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
@PeeJie zeg dan ook meteen dat je niet mag quoten want dan zie je t als nog.Gelukkig had ik op tijd mn oogjes toe.
Ik had het zelf ook even moeten opzoeken. Maar ik wist 100% zeker dat het niet met die afspraak van heel lang geleden te maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind het niet belangrijk hoor.. ik geloof je wel
Dat was koekies uitreiking vorig jaar...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]Geslaagd, of ging je voor je klasgenootjes ?
Mijn vraag was ook gesteld voor hemquote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat was koekies uitreiking vorig jaar...
Crap dat heb je snel opgezocht!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick : De BBQ Meet bij Possie
2 jaar terug.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee dat was zn hond zn diploma 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verklaart een hoopquote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat was zn hond zn diploma 2 jaar geleden.Niet voor koek zelf.
pas maar op je wordt oudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |