Ja idd.quote:
Lekker in de buurtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top gezellie! Ik woon in Pijnacker. Kan je elke zaterdag in Juli?
Dat is de admin link dusquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef Flappekz het volgende:
Ook wel geinig dat ik volgens mij bij iedereen de data kan aanpassen?
Als je dan aangeeft dat jullie wel kunnen op de dagen die niet zeker zijn blijven de dagen die jullie iig niet kunnen rood.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb onze naam er alvast in gezet. Ik weet niet wanneer we wel kunnen. Ik weet alleen wanneer we sowieso al niet kunnen. Maar dat kan ik er niet in aangeven...
hmmz.. dan is dat idd ook de admin link..quote:
hmmz, waarom kunnen dan wel de data van anderen aangepast worden?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
De link van Moon is niet de admin link...
Gewoon niet doen. Klaarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz, waarom kunnen dan wel de data van anderen aangepast worden?
Dat kan altijd, tenzij je het blokkeert.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz, waarom kunnen dan wel de data van anderen aangepast worden?
ja ik ben niet zo dat ik het van anderen ga aanpassenquote:
Ik heb HIVes ook maar ff teruggezetquote:Op woensdag 6 april 2011 22:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik ben niet zo dat ik het van anderen ga aanpassen
maar waar een wil is is een weg
HIVesquote:Op woensdag 6 april 2011 22:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb HIVes ook maar ff teruggezet
Ik zit net even te kijken maar ik zou niet weten hoe en waar ik een vinkje moet zetten om te voorkomen dat andere de antwoorden van de rest kunnen aanpassen....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan altijd, tenzij je het blokkeert.
Met de admin link kun je de hele poll aanpassen en zo.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |