Hoe oud is die spits en krijgt ie training?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef MrMoon het volgende:
ik twijfel al een hele tijd wat te doen..
ik heb 1,5 miljoen op mn rekening staan.. ik heb een 'optie' op een wonderbaarlijke spits die 2,5 miljoen kost.. maar ik moet eigenlijk ook mn stadion uitbreiden.. dat heeft eind vorig seizoen één keer helemaal vol gezeten.. ik wil echter die spits zo snel mogelijk hebben.. wat is wijsheid? nu mn stadion uitbreiden of toch nog wachten tot ik die spits heb..
jep hij krijgt training op dit moment.. dus hoe langer ik wacht.. hoe duurder hij wordt.. 20jr 85 dg..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe oud is die spits en krijgt ie training?
Dat wel maar dan heb je ook meer tijd om meer geld te genereren en je stadion uit te breiden.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep hij krijgt training op dit moment.. dus hoe langer ik wacht.. hoe duurder hij wordt.. 20jr 85 dg..
Gewoon halen die spits. Zeker in het geval van een familieteamquote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep hij krijgt training op dit moment.. dus hoe langer ik wacht.. hoe duurder hij wordt.. 20jr 85 dg..
Ik zou wachten tot mn stadion groter is. Hij zit de ander niet in de weg en als je promoveert straks is een wonderbaarlijk spits minder interessant dan bv een wereldklasse.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon halen die spits. Zeker in het geval van een familieteam
Als dat niet zo is beginnen we ons pas echt zorgen te makenquote:
dan moet ik dus gewoon doorsparen..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon halen die spits. Zeker in het geval van een familieteam
duidelijkquote:
promotie zit er echt niet in hoor.. ik mag blij zijn als ik erin blijf..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot mn stadion groter is. Hij zit de ander niet in de weg en als je promoveert straks is een wonderbaarlijk spits minder interessant dan bv een wereldklasse.
Neem van mij aan dat dat nooit niet snel zal gebeuren!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als dat niet zo is beginnen we ons pas echt zorgen te maken
Ik heb het er dan ook niet over als je dit seizoen promoveert.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan moet ik dus gewoon doorsparen..
[..]
duidelijk
[..]
promotie zit er echt niet in hoor.. ik mag blij zijn als ik erin blijf..
mja.. ik zal het nog eens overdenken..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb het er dan ook niet over als je dit seizoen promoveert.Volgend seizoen kan je m ook nog halen.
preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
En toen was t ineens stil.....![]()
Oh wacht iedereen is ff plassen en bier halen want t is rust.
Gewoon doen man. Het gaat erom dat een spelletje je plezier brengtquote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik zal het nog eens overdenken..
Lijkt me verstandig.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik zal het nog eens overdenken..
das waar.. ik zal dan nog even moeten wachten tot ik een verdediger heb die genoeg geld oplevert om die spits te kopen..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Het gaat erom dat een spelletje je plezier brengt
Waarom nou? Als hij nou moeilijk moet gaan doen om m te halen terwijl hij m volgend seizoen ook kan halen.....quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Het gaat erom dat een spelletje je plezier brengt
wedstrijddag gaat altijd snelquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Zo gaat het een avondje langzaam en zo weer fucking snel
geduld moet ik sowieso hebben, want ik heb het geld nog niet voor handen..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom nou? Als hij nou moeilijk moet gaan doen om m te halen terwijl hij m volgend seizoen ook kan halen.....
Snotver ik zit hier gewoon geduld te prediken.(Maar ik meen t wel!
)
Owja beker hequote:
Ja duidelijk. Maar daar heb ik ook nog wel eens last van en toch geef ik imo Moon nu wel t juiste advies.quote:
ik verwacht ook dat jij het in jouw ogen beste advies geeftquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Maar daar heb ik ook nog wel eens last van en toch geef ik imo Moon nu wel t juiste advies.
Zonde ik zou eerst voor je stadion gaan. Maar goed t is en blijft je eigen keuze.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geduld moet ik sowieso hebben, want ik heb het geld nog niet voor handen..
maar ik wil em zsm kopen..
Ja ok!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik verwacht ook dat jij het in jouw ogen beste advies geeft
wel een keuze die ik baseer op de mening van anderen en niet alleen die van mezelf of alleen die van jouquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zonde ik zou eerst voor je stadion gaan. Maar goed t is en blijft je eigen keuze.
daar gaat het bij mij ook omquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef Flappekz het volgende:
Ik weet niet of het beste advies geef. Wel het leukste. En daar gaat het om. Althans, sinds kort bij mij wel
Alleen MU - Chelsea straks nog iddquote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef Drassss het volgende:
Jammer is nu wel dat 3 vd 4 kwartfinales volgende keer niet spannend zijn..
Wel een mooi recept voor een megasensatiequote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef Drassss het volgende:
Je bovenstaande post mee genomen. :quote:
Hou eens lekker op zeg! Ik wil zo nog vol spanning de samenvatting zien....quote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef Drassss het volgende:
ah, je bent om?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bovenstaande post mee genomen. :
Dan moet je m gewoon kopen zodra je kan idd. Verstandig is t imo niet maar leuk wel.
Nee. Ik kies nog steeds voor t verstandigste nu maar als jij voor de leuk kiest is die spits kopen het leukste.quote:
Het zal wel iets Afrikaans zijn, want dat heb ik nu juist bij Etoooooooooo.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef MrMoon het volgende:
hebben jullie dat ook, dat als Drogba in beeld komt dat je meteen denkt: 'wat een walgelijk figuur'?
Figuur niet want hij heeft echt een gespierd sport lijf wat ik ook wel zou willen hebben maar ik vind zn kop wel lelijk ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef MrMoon het volgende:
hebben jullie dat ook, dat als Drogba in beeld komt dat je meteen denkt: 'wat een walgelijk figuur'?
Ach, na de eerste minuut van de samenvatting van de ene wedstrijd weet je meteen al hoe die aflooptquote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou eens lekker op zeg! Ik wil zo nog vol spanning de samenvatting zien....
Ja joh gaat er nog ff op door.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach, na de eerste minuut van de samenvatting van de ene wedstrijd weet je meteen al hoe die afloopt
ook zo'n walgelijke speler..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zal wel iets Afrikaans zijn, want dat heb ik nu juist bij Etoooooooooo.
Eto'o is gewoon een irri mannetje. Tenminste dat vonden ze bij Barca dus dan heb je al snel een vooroordeel.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zal wel iets Afrikaans zijn, want dat heb ik nu juist bij Etoooooooooo.
SSSST...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Gaan we straks 3x Real-Barca krijgen in 1 maand![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Gaan we straks 3x Real-Barca krijgen in 1 maand![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Gaan we straks 4x 3x Real-Barca krijgen in 1 maand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |