Kluizenaarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis nou toch al verpest.Gister had ik t beter gedaan.
Gewoon een spelletje gaan spelen en de tv aan. Niks geen Fok! oid wat de boel kon verpesten.
ik ook niet.. soms kijk ik zelfs tijdens de samenvatting wat de eindstand isquote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik kan dat trouwens echt nietals ik ff de mogelijkheid zie om te kijken op me telefoon hoeveel het staat, kijk ik
Ikke niet. Kost me veul te veul doekoe.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik kan dat trouwens echt nietals ik ff de mogelijkheid zie om te kijken op me telefoon hoeveel het staat, kijk ik
?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is er al een datum geprikt voor de bbq?
En maar juichen de hele tijdquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:
Pfff ik volg via www.liveuitslagen.nl bijna elke competitie ieder weekend
Nope. Totaal zijn er nu 6 die de poll hebben ingevuld. 1 komt niet en van de andere 5 kan er altijd wel 1 niet... Daarnaast wil ik eerst zekerheid hebben of ik hier tzt nog wel woon.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is er al een datum geprikt voor de bbq?
Welke poll! ?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope. Totaal zijn er nu 6 die de poll hebben ingevuld. 1 komt niet en van de andere 5 kan er altijd wel 1 niet... Daarnaast wil ik eerst zekerheid hebben of ik hier tzt nog wel woon.
ach ik wil ook wel naar Duitsland komen hoor.. maar dan wel in Oktoberquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope. Totaal zijn er nu 6 die de poll hebben ingevuld. 1 komt niet en van de andere 5 kan er altijd wel 1 niet... Daarnaast wil ik eerst zekerheid hebben of ik hier tzt nog wel woon.
Owja kan wel kloppen idd, nu je het zegtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja tussen Fluiten en boe roepen in, als een doelpunt wordt afgekeurd
Tja ik heb all1 de admin link nog.quote:
Stiekem volg ik daardoor ook de competities in Schotland/Brazilie en nog wat minder bekende landenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Owja kan wel kloppen idd, nu je het zegt
Hahahaha als ik daar (in juli) dan al werk ben ik er net. Denk niet dat er dan een bbq meet gaat komen. Tenzij jullie alles regelen qua eten en drinken enzo?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik wil ook wel naar Duitsland komen hoor.. maar dan wel in Oktober
volgens mij is dit em..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik heb all1 de admin link nog.![]()
@ iedereen : Iemand die link nog waar je kan stemmen wanneer je kan?
Jep! Helemaal top! Thx!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij is dit em..
http://www.doodle.com/h3g2hxne83rceuce
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |