Kluizenaarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis nou toch al verpest.Gister had ik t beter gedaan.
Gewoon een spelletje gaan spelen en de tv aan. Niks geen Fok! oid wat de boel kon verpesten.
ik ook niet.. soms kijk ik zelfs tijdens de samenvatting wat de eindstand isquote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik kan dat trouwens echt nietals ik ff de mogelijkheid zie om te kijken op me telefoon hoeveel het staat, kijk ik
Ikke niet. Kost me veul te veul doekoe.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik kan dat trouwens echt nietals ik ff de mogelijkheid zie om te kijken op me telefoon hoeveel het staat, kijk ik
?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is er al een datum geprikt voor de bbq?
En maar juichen de hele tijdquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:
Pfff ik volg via www.liveuitslagen.nl bijna elke competitie ieder weekend
Nope. Totaal zijn er nu 6 die de poll hebben ingevuld. 1 komt niet en van de andere 5 kan er altijd wel 1 niet... Daarnaast wil ik eerst zekerheid hebben of ik hier tzt nog wel woon.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is er al een datum geprikt voor de bbq?
Welke poll! ?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope. Totaal zijn er nu 6 die de poll hebben ingevuld. 1 komt niet en van de andere 5 kan er altijd wel 1 niet... Daarnaast wil ik eerst zekerheid hebben of ik hier tzt nog wel woon.
ach ik wil ook wel naar Duitsland komen hoor.. maar dan wel in Oktoberquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope. Totaal zijn er nu 6 die de poll hebben ingevuld. 1 komt niet en van de andere 5 kan er altijd wel 1 niet... Daarnaast wil ik eerst zekerheid hebben of ik hier tzt nog wel woon.
Owja kan wel kloppen idd, nu je het zegtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja tussen Fluiten en boe roepen in, als een doelpunt wordt afgekeurd
Tja ik heb all1 de admin link nog.quote:
Stiekem volg ik daardoor ook de competities in Schotland/Brazilie en nog wat minder bekende landenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Owja kan wel kloppen idd, nu je het zegt
Hahahaha als ik daar (in juli) dan al werk ben ik er net. Denk niet dat er dan een bbq meet gaat komen. Tenzij jullie alles regelen qua eten en drinken enzo?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik wil ook wel naar Duitsland komen hoor.. maar dan wel in Oktober
volgens mij is dit em..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik heb all1 de admin link nog.![]()
@ iedereen : Iemand die link nog waar je kan stemmen wanneer je kan?
Jep! Helemaal top! Thx!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij is dit em..
http://www.doodle.com/h3g2hxne83rceuce
Ja idd.quote:
Lekker in de buurtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top gezellie! Ik woon in Pijnacker. Kan je elke zaterdag in Juli?
Dat is de admin link dusquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef Flappekz het volgende:
Ook wel geinig dat ik volgens mij bij iedereen de data kan aanpassen?
Als je dan aangeeft dat jullie wel kunnen op de dagen die niet zeker zijn blijven de dagen die jullie iig niet kunnen rood.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb onze naam er alvast in gezet. Ik weet niet wanneer we wel kunnen. Ik weet alleen wanneer we sowieso al niet kunnen. Maar dat kan ik er niet in aangeven...
hmmz.. dan is dat idd ook de admin link..quote:
hmmz, waarom kunnen dan wel de data van anderen aangepast worden?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
De link van Moon is niet de admin link...
Gewoon niet doen. Klaarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz, waarom kunnen dan wel de data van anderen aangepast worden?
Dat kan altijd, tenzij je het blokkeert.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz, waarom kunnen dan wel de data van anderen aangepast worden?
ja ik ben niet zo dat ik het van anderen ga aanpassenquote:
Ik heb HIVes ook maar ff teruggezetquote:Op woensdag 6 april 2011 22:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik ben niet zo dat ik het van anderen ga aanpassen
maar waar een wil is is een weg
HIVesquote:Op woensdag 6 april 2011 22:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb HIVes ook maar ff teruggezet
Ik zit net even te kijken maar ik zou niet weten hoe en waar ik een vinkje moet zetten om te voorkomen dat andere de antwoorden van de rest kunnen aanpassen....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan altijd, tenzij je het blokkeert.
Met de admin link kun je de hele poll aanpassen en zo.
quote:
Ik weet niet precies hoe dat zit. Maar het kan zijn dat je dan een account nodig hebt bij die site. Dan kun je waarschijnlijk je eigen reactie blokkeren.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken maar ik zou niet weten hoe en waar ik een vinkje moet zetten om te voorkomen dat andere de antwoorden van de rest kunnen aanpassen....
Ja wel balen. 2 jaar terug hadden we wel een dag dat bijna iedereen kon. All1 koek mocht niet van zn (toen) dinnetje. (Nu zn vrouw trouwens)quote:
Ik was toen op vakantie...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel balen. 2 jaar terug hadden we wel een dag dat bijna iedereen kon. All1 koek mocht niet van zn (toen) dinnetje. (Nu zn vrouw trouwens)
Baal er wel van want ze zijn er niet simpeler en duidelijker op geworden.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dat zit. Maar het kan zijn dat je dan een account nodig hebt bij die site. Dan kun je waarschijnlijk je eigen reactie blokkeren.
Vullie kon toen ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel balen. 2 jaar terug hadden we wel een dag dat bijna iedereen kon. All1 koek mocht niet van zn (toen) dinnetje. (Nu zn vrouw trouwens)
Mocht je toen niet maar naar 1 meet per jaar van vrouwlief?quote:
Dat zei je toen niet. Je mocht niet want je had een afspraak dat je maar een bepaald aantal meets mocht bezoeken en toen zat je al aan je max.quote:
klopt..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mocht je toen niet maar naar 1 meet per jaar van vrouwlief?Staat me heel erg iets van bij...
Klopt. Maar dat was niet toen...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mocht je toen niet maar naar 1 meet per jaar van vrouwlief?Staat me heel erg iets van bij...
Nee, ik was op vakantie...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zei je toen niet. Je mocht niet want je had een afspraak dat je maar een bepaald aantal meets mocht bezoeken en toen zat je al aan je max.![]()
Dat denk ik ook. Maar nu begin ik te twijfelen....als ie dat hier heeft gepost, hebben we het sowieso goed begrepen. Maar als ie het irl tegen ons heeft gezegd, zou het zomaar kunnen zijn dat we m verkeerd verstaan hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
idd...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja klopt. Die zien we hier helaas bijna nooit meer....
Ehm t is inm 3 tegen 1. Denk toch dat wij gelijk hebben. Jij doelt op de meet die ik vorig jaar wilde doen maar die niet is door gegaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was niet toen...
[..]
Nee, ik was op vakantie...
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar nu begin ik te twijfelen....als ie dat hier heeft gepost, hebben we het sowieso goed begrepen. Maar als ie het irl tegen ons heeft gezegd, zou het zomaar kunnen zijn dat we m verkeerd verstaan hebben
Precies!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef MrMoon het volgende:
maare het doet er toch ook niet toe waarom Koek er niet was? als hij er de volgende keer maar wel is
Wat was de datum toen?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm t is inm 3 tegen 1. Denk toch dat wij gelijk hebben. Jij doelt op de meet die ik vorig jaar wilde doen maar die niet is door gegaan.
.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef MrMoon het volgende:
maare het doet er toch ook niet toe waarom Koek er niet was? als hij er de volgende keer maar wel is
Juli 2009 ergens...quote:
ik heb niet gezegd dat ik niet komquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna goed dus de Woehoe was omdat je toch net niks gewonnen hebt?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef PeeJie_ het volgende:
Woehoe ! Toto op me werk (bijna) goed en geen rode kaart bij chelsea - mu
rond je verjaardag toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ergens rond de 27e van Juli ongetwijfeld.![]()
![]()
Klopt. Maar ook niet dat je wel komt ivm je werk en het is op een zaterdag en ja jou zaterdag is de enige dag per week dat je mag dus ja dan ga je natuurlijk niet naar een meet.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik niet kom
Niet kijken voor uitslagenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna goed dus de Woehoe was omdat je toch net niks gewonnen hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
op een zaterdag?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah. Ik weet het weer. Ik had toen diploma uitreiking...
Wat een smoesjes allemaalquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook niet dat je wel komt ivm je werk
quote:en het is op een zaterdag en ja jou zaterdag is de enige dag per week dat je mag dus ja dan ga je natuurlijk niet naar een meet.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick : De BBQ Meet bij Possie
Ja klopt van je hond ja. Maar daarnaast had je toch niet gemogen want je had die afspraak. Ontken t nou maar niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
@PeeJie zeg dan ook meteen dat je niet mag quoten want dan zie je t als nog.Gelukkig had ik op tijd mn oogjes toe.
Ik had het zelf ook even moeten opzoeken. Maar ik wist 100% zeker dat het niet met die afspraak van heel lang geleden te maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind het niet belangrijk hoor.. ik geloof je wel
Dat was koekies uitreiking vorig jaar...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]Geslaagd, of ging je voor je klasgenootjes ?
Mijn vraag was ook gesteld voor hemquote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat was koekies uitreiking vorig jaar...
Crap dat heb je snel opgezocht!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick : De BBQ Meet bij Possie
2 jaar terug.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee dat was zn hond zn diploma 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verklaart een hoopquote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat was zn hond zn diploma 2 jaar geleden.Niet voor koek zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |