Dat laatste denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik twijfel altijd he, als ik een speler wil hebben waar nog niet op geboden is. Direct een bod neerknallen, of wachten tot het laatste moment?
Mn gewilde winger loopt over 3 en een half uur af, en ik verwacht meer kapers op de kust...quote:
quote:
Ik kwam vorige week ook terug van 2 goals achterstand, om uiteindelijk met 2 goals verschil te winnenquote:
ofquote:Ron van der Hoff (262537882)
22 jaar en 95 dagen, volgende verjaardag: 23-04-2011
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Beercelona
(sinds 18-12-2009 (15/40), 4s 3w 5d)
Total Skill Index (TSI): 68 010
Loon: 14 964 ¤ (12 470 ¤) /week inclusief 20% bonus
239 424 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 06-04-2011 21:01 (3u 20m)
Vraagprijs: 3 800 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Oftewel: 2 levels wing en 1 level pm inleveren voor 2 levels passen en lager loon?quote:Bas Jan de Gruytvelder (277953445)
21 jaar en 74 dagen, volgende verjaardag: 14-05-2011
Zijn team speelt momenteel een wedstrijd.
Het aantal kaarten en de gezondheid van de speler kunnen anders zijn wanneer de wedstrijd is geëindigd.
Sluiten
goed in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: FcTrenia
(sinds 08-11-2010 (14/43), 1s 5w 2d)
Total Skill Index (TSI): 28 380
Loon: 6 810 ¤/week
108 960 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 07-04-2011 18:31 (1 dag 0u 50m)
Vraagprijs: 3 700 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
2e.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...Ik sta weer voor een interessante keuze. Welke winger zouden jullie kiezen voor een counterhufterteam?
[..]
of
[..]
Oftewel: 2 levels wing en 1 level pm inleveren voor 2 levels passen en lager loon?
Erbij ge-edit.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt? Kun je me dat verduidelijken door een gedegen onderbouwing?
PM is niet echt belangrijk voor mn team, zo ver ben ik...
Countervaardigheid is toch niet op basis van het passen van je vleugels?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2e.
Het passen is belangrijk voor de vaardigheid. Dat 1 niveau PM kan daar niet tegenop. Zeker omdat het passen level ook weer voor extra PM zorgt zeg maar.
quote:Met 1-4 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust.
Met 52 procent balbezit was De Bulls in deze helft de sterkste ploeg.
Oh ja...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Countervaardigheid is toch niet op basis van het passen van je vleugels?
Ik dacht alleen van het passen en verdedigen van je verdedigers...
Dat dacht ik ook, maar voor een winger is passen sowieso belangrijk....ff opzoeken waarom en hoeveelquote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Countervaardigheid is toch niet op basis van het passen van je vleugels?
Ik dacht alleen van het passen en verdedigen van je verdedigers...
Ik zou de eerste nemen (zolang je het loontechnisch kan trekken) aangezien vleugel het belangrijkste is voor een aanvallende vleugelspeler.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...Ik sta weer voor een interessante keuze. Welke winger zouden jullie kiezen voor een counterhufterteam?
[..]
of
[..]
Oftewel: 2 levels wing en 1 level pm inleveren voor 2 levels passen en lager loon?
Naar mijn idee niet zo belangrijk dat het die 2 levels vleugel compenseertquote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar voor een winger is passen sowieso belangrijk....ff opzoeken waarom en hoeveel
Het wordt pas mn tweede grootverdiener. Ik kies voor mn niet-trainingsplaatsen sowieso zo veel mogelijk voor nederlanders, vanaf hedenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:48 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zou de eerste nemen (zolang je het loontechnisch kan trekken) aangezien vleugel het belangrijkste is voor een aanvallende vleugelspeler.
Dat laatste is sowieso slim. En vleugels zijn ook nog eens het goedkoopste.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het wordt pas mn tweede grootverdiener. Ik kies voor mn niet-trainingsplaatsen sowieso zo veel mogelijk voor nederlanders, vanaf heden
Eenschquote:Op woensdag 6 april 2011 17:48 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zou de eerste nemen (zolang je het loontechnisch kan trekken) aangezien vleugel het belangrijkste is voor een aanvallende vleugelspeler.
pff net hoe graag je hem wilt. Is het je waard om meer te betalen en je doelstellingen te halen, zou ik tot het uiterste gaan. Als het niet perse noodzakelijk is een gemiddelde prijsquote:Op woensdag 6 april 2011 17:53 schreef Flappekz het volgende:
Ok, dus als de prijs van de eerste vanavond niet uit de klauwen loopt, ga ik die proberen te halen.
Wat zouden jullie als max.prijs stellen?
TV:
[ afbeelding ]
Daar zeg je wat. Zo vreselijk veel Nederlanders die hieraan voldoen komen ook niet op de lijst voor..quote:Op woensdag 6 april 2011 17:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
pff net hoe graag je hem wilt. Is het je waard om meer te betalen en je doelstellingen te halen, zou ik tot het uiterste gaan. Als het niet perse noodzakelijk is een gemiddelde prijs
Hoeveel is die qua dagen?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Zo vreselijk veel Nederlanders die hieraan voldoen komen ook niet op de lijst voor..
en 52% balbezitquote:
Dat is ook ongeveer waar ik in eerste instantie aan dacht... 93dgnquote:Op woensdag 6 april 2011 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel is die qua dagen?
Maar ik zou tot 4,5M gaan in ieder geval.
Hij is al wat ouder inderdaad. Maar het is inderdaad ook een beetje hoe graag je hem wilt hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer waar ik in eerste instantie aan dacht... 93dgn
4,5 mln is gezien Nederlanderschap, goed karakter en spec inderdaad geen 'over-the-top'-bedrag. Daarnaast neem ik aan dat 'ie 50%-PM krijgt op de vleugel? In dat geval blijft 'ie nog wel redelijk waardevast ook waarschijnlijk..quote:Op woensdag 6 april 2011 17:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer waar ik in eerste instantie aan dacht... 93dgn
Hij krijgt maar een paar weekjes 50%-pm. Daarna ga ik over naar def-training en het liefts 523 counter. Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 6 april 2011 18:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
4,5 mln is gezien Nederlanderschap, goed karakter en spec inderdaad geen 'over-the-top'-bedrag. Daarnaast neem ik aan dat 'ie 50%-PM krijgt op de vleugel? In dat geval blijft 'ie nog wel redelijk waardevast ook waarschijnlijk..
BAMquote:PRT verkleinde in de 48e minuut de achterstand tot 3-2 toen Jari Prent moeiteloos de keeper passeerde na een goede combinatie aan de rechterkant van het veld.
Ik heb 1,5-2 topics gemist, maar je gaat je trainees er uit gooien?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij krijgt maar een paar weekjes 50%-pm. Daarna ga ik over naar def-training en het liefts 523 counter. Gewoon, omdat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |