quote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Press announcements
Today
Edit Delete
(19:37) TAV: De Match Engine
Beste Match Engine,
STERF EEN DUIZENDTAL PIJNLIJKE DODEN!
Groet,
FC ME
Ik tegen iemand uit de V. Kan ik niet aan met hetzelfde teampje als vandaag.quote:
Als ik zondag PIC, kan ik woensdag het middenveld nog wel winnen. Maar verder houdt het dan wel op, denk ik...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik tegen iemand uit de V. Kan ik niet aan met hetzelfde teampje als vandaag.
quote:
In zoverre ik daar over kan oordelen... prima!quote:
Op Drassss na dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In zoverre ik daar over kan oordelen... prima!
Terecht verlorenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ijdele hoop dus....
Terecht verloren of ben je genaaid zonder dat je genoten hebt?
quote:
Beker held dus!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef NelisZ het volgende:
Volgende week mag ik aantreden tegen een zesde klasser. Op basis van onze laatste ratings mag dat geen probleem zijn, tenzij hij gaat motsen ofzo, maar daar ga ik niet op rekenen
Oftewel, als alles goed gaat gewoon weer een ronde verder over een week
Ja zekers! Waarom denk je dat ik nu net pas online kwam.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
Maar godnondeknetter wat was het een lekkere dag he
Hetzelfde hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef NelisZ het volgende:
Volgende week mag ik aantreden tegen een zesde klasser. Op basis van onze laatste ratings mag dat geen probleem zijn, tenzij hij gaat motsen ofzo, maar daar ga ik niet op rekenen
Oftewel, als alles goed gaat gewoon weer een ronde verder over een week
die krijg je niet van de provider?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij ook! Maar omdat ze dat doen moet ik wel een nieuw modem kopen van 34 euro....![]()
Caiway zeker?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij ook! Maar omdat ze dat doen moet ik wel een nieuw modem kopen van 34 euro....![]()
Ik kan idd ook een gratis modem krijgen maar dan moet ik 5 eu per maand meer gaan betalen en dan heb ik telefonie erbij wat ik nooit gebruik....quote:
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd ja goor tiefus kut bedrijf!!!! *$#@*%(#$*%$)*%()@#(^%@)%@()
Gelukkig bepalen zij het kabel beleid niet hier. Morgen maar eens bellen met mn kabel maatschappij.quote:
0-0quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Nou jongens zet het maar, Sjelsie-United?
zet wat?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Nou jongens zet het maar, Sjelsie-United?
vaag.. als je bij KPN een hogere snelheid krijgt waar je modem niet geschikt voor is, krijg je zonder extra kosten gewoon een nieuw modem.. ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat de rest van de providers dit ook hanteert..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan idd ook een gratis modem krijgen maar dan moet ik 5 eu per maand meer gaan betalen en dan heb ik telefonie erbij wat ik nooit gebruik....
Oh en mn abo gaat omhoog van 29.90 naar 32.50.... Al is dat de koste niet. Ik wordt gewoon voor t blok gezet. Of t 1 of t ander anders heb je straks geen internet meer....
1 - 1quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Nou jongens zeg het maar, Sjelsie-United?
Ik help het je hopen. Als je de zelfde soort trainies wil kopen als ik zocht de afgelopen dagen kan je rekenen op heel veel concurrentie....quote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef Flappekz het volgende:
Nog 18 minuten....hopen dat ik niet teveel concurrentie ga krijgen
Dit is geen traineequote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Als je de zelfde soort trainies wil kopen als ik zocht de afgelopen dagen kan je rekenen op heel veel concurrentie....
Nee joh Caiway probeert op aller hande manieren geld af te troggelen van hun klanten. Een paar maanden geleden gingen ze volledig digitaal (qua tv en radio) of je per tv in je huis maar even een decoder wilde kopen van rond de 50 eu.....quote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vaag.. als je bij KPN een hogere snelheid krijgt waar je modem niet geschikt voor is, krijg je zonder extra kosten gewoon een nieuw modem.. ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat de rest van de providers dit ook hanteert..
hmmz, das nog slechter dan de andere aanbieders zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee joh Caiway probeert op aller hande manieren geld af te troggelen van hun klanten. Een paar maanden geleden gingen ze volledig digitaal (qua tv en radio) of je per tv in je huis maar even een decoder wilde kopen van rond de 50 eu.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |