Gelukkig heeft mijn hoofd kabel maatschappij er hier een stokje voor gestoken en heb ik nog gewoon analoge tv. Anders had dat geintje me 100 eu gekost.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz, das nog slechter dan de andere aanbieders zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn hoofd kabel maatschappij er hier een stokje voor gestoken en heb ik nog gewoon analoge tv. Anders had dat geintje me 100 eu gekost.
Nou moet ik morgen dus even bellen naar die andere maatschappij om te kijken of ze nu ook wat kunnen doen.vaag dat dat zo geregeld is.. je kunt dus niet een abo nemen bij bijv. kpn, ziggo of tele2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
Niet via de kabel. De rest is uiteraard vrij.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vaag dat dat zo geregeld is.. je kunt dus niet een abo nemen bij bijv. kpn, ziggo of tele2?
aha.. en via het koper is niet een optie dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet via de kabel. De rest is uiteraard vrij.
Die zit achter het behang geplakt en helemaal aan de andere kant van mn kamer.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. en via het koper is niet een optie dan?
.quote:Oneens met de genoemde wijziging? U kunt kosteloos opzeggen. In dat geval loopt uw abonnement tot 1 mei door als Premium.
Volgens de teller (qua minuten) op hattrick heb je nog 9 minuten dus je hebt nog ff.quote:
Hier zegt ie 0m ?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens de teller (qua minuten) op hattrick heb je nog 9 minuten dus je hebt nog ff.
Bij mij geeft ie dat iig aan.
quote:Ron van der Hoff (262537882)
22 jaar en 95 dagen, volgende verjaardag: 23-04-2011
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: FC Beercelona
(sinds 18-12-2009 (15/40), 4s 3w 5d)
Total Skill Index (TSI): 68 010
Loon: 14 964 ¤ (12 470 ¤) /week inclusief 20% bonus
239 424 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 06-04-2011 21:03
Deadline: 06-04-2011 21:03
Vraagprijs: 3 800 000 ¤
Hoogste bod: 4 198 000 ¤ door Koning.Keizer.Admiraal.
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 06-04-2011 21:04
Zet op hotlist Herinneringen
Deadline: 06-04-2011 21:03
Vraagprijs: 3 800 000 ¤
Hoogste bod: 4 198 000 ¤ door Koning.Keizer.Admiraal.
Het bieden is geëindigd!
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier duidelijk niet:
[ afbeelding ]
Hehe, vaagquote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier duidelijk niet:
[ afbeelding ]
het begin is er iigquote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef Flappekz het volgende:
Zo, dat was stap 1. Nu wachten op bericht van de NL scouts over Frerichs, Aerts en Van Plateringen....van die opbrengsten gaat een boel afhangen
Lijkt me welquote:
Mja ik heb dat soort dingen wel vaker. Bied ik net komt er meteen 2 minuten te staan bv. Doe ik reload staat er ineens 6 minuten.quote:
je computer kan niet rekenenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk een foutje in hattrick.
Kijk maar naar de tijden die erbij staan.
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt me wel![]()
Nu nog 5 defs, 1 winger en 2 spitsen
Maar ik kan natuurlijk niet wachten
tsja.. kun je die spelers er dan niet gewoon op gooien?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt me wel![]()
Nu nog 5 defs, 1 winger en 2 spitsen
Maar ik kan natuurlijk niet wachten
Ik denk foxtrick oid.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja je moet toch iets er de schuld van geven?
quote:
Mja ik ben dan wat drastisch dat ik heul mn team er meteen uit knikker maar jij veranderd ook met regelmaat van plan.quote:
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ben dan wat drastisch dat ik heul mn team er meteen uit knikker maar jij veranderd ook met regelmaat van plan.
Daarom zeit ik ook dat ik t wat drastisch doe maar eigenlijk komt t op t zelfde neer.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt
Hier gaan ze er ook zo'n beetje allemaal uit, maar dan gefaseerd....
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom zeit ik ook dat ik t wat drastisch doe maar eigenlijk komt t op t zelfde neer.
als je het doet, moet je het ook goed doen natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ben dan wat drastisch dat ik heul mn team er meteen uit knikker maar jij veranderd ook met regelmaat van plan.
Doe ik dus ook. Dan dus meteen schoon schip en alles er uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je het doet, moet je het ook goed doen natuurlijk
Zo ben ikquote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
.
Ik krijg gelijk in dit topic!![]()
![]()
![]()
.
Ik zou voor de spits kiezenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef MrMoon het volgende:
ik twijfel al een hele tijd wat te doen..
ik heb 1,5 miljoen op mn rekening staan.. ik heb een 'optie' op een wonderbaarlijke spits die 2,5 miljoen kost.. maar ik moet eigenlijk ook mn stadion uitbreiden.. dat heeft eind vorig seizoen één keer helemaal vol gezeten.. ik wil echter die spits zo snel mogelijk hebben.. wat is wijsheid? nu mn stadion uitbreiden of toch nog wachten tot ik die spits heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |