Plan C is een Duitse die ik twee weken geleden heb leren kennen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:24 schreef Supersoep het volgende:
Zeg dan maar precies wat ik heb neergetypt. Als dat niet werkt, dan heeft het nooit kans van slagen gehad.
Dan is het tijd voor plan C.
Niet willen en niet kunnen zijn twee handen op één buik. Het is vaak lastig om die twee te onderscheiden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:38 schreef Shodan het volgende:
[..]
Introvert zijn is iets wezenlijks anders dan subassertief zijn. De mensen die hier rondlopen zijn niet introvert, maar subassertief. Ze uiten hun gedachten niet in het openbaar. Niet omdat ze dat niet willen (introvert) maar omdat ze het niet kunnen (subassertief).
Subassertieven maken zichzelf kleiner dan dat ze zijn, ze cijferen zichzelf weg, ze beredeneren zichzelf het hoekje in. Vermijden confrontaties, vermijden activiteiten die vervelend zijn. Omdat de angsten groter zijn dan de voordelen.
En vervolgens komen ze als volwassenen met die verouderde mechanismes tot de conclusie dat ze niets gedaan krijgen. 3x raden wat er in deze topicreeks beschreven wordt: allemaal subassertieve mensen die zelf niet (willen) weten dat ze subassertief gedrag vertonen..
Ja dat is de harde waarheid iemand met met een lelijk of nog erger een afstotelijk uiterlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 01:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Yep dat is de harde waarheid inderdaad. Je omschrijft daar precies hoe kansloos ik me voel.
Vaak zie ik wel leuke dames, maar ik denk er niet meer bij of sta er bij stil want de kans dat me leuk vinden is 0%.
Ze hadden veel oog contact.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Kieswiel het volgende:
@ BlakeGriffin; ik heb je verhaal niet helemaal vanaf het begin gevolgd maar begrijp ik 't goed dat je een maand lang verliefd bent op een collega die je maar een keer heb gesproken? Hoe kan je dan al verliefd zijn? (is een oprechte vraag, misschien heb ik iets gemist in je verhaal)
Via facebook? Ai, lijkt mij geen slim plan. Dat komt hoe dan ook debiel over.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:00 schreef BlakeGriffin het volgende:
Trouwens, ik zit dus te denken om een en ander uit te leggen en ook recht voor z'n raap te zeggen dat ik verliefd op haar ben via facebook.
Ik vind dit zo onbevredigend, ik krijg leiver een duidelijke nee ofzo.. en m'n hart luchten. Ik weet het niet..
Het is wel duidelijk dat het iig niet op de subtiele manier gaat lukken met mij.
Dat zou ik niet zeggen, wanhoop druipt er vanaf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat wordt een oncomfortabele werksfeer. In een opwelling lijkt dat vaak een geweldig plan, maar de aftermath is minder vrolijk.
In ieder geval, zeg niet zomaar dat je verliefd ben, als het écht moet kan je haar gewoon uitvragen.
''Zeg, dat ging gisteren wel heel verkeerd bij me. Ik was van plan om je mee uit te vragen, dus dat ging gegarandeerd fout tijdens het gesprek na het 100x te hebben doorlopen in m'n hoofd. Heb je misschien toch zin om na het werk eens wat te gaan drinken?"
Dat zou ik dan doen, als ik op m'n opwelling af zou willen gaan. Dat klinkt toch wat aannemelijker dan ''Ja sorry, maar ik ben gewoon echt verliefd op je, het maakt niet uit of het wederzijds is hoor maar ik hoop natuurlijk van wel, misschien zit er iets in tussen ons........''
Alsnog geen reden om verliefd te zijn, maargoed. Hoe ik het zie (en hoe blakegriffin het kan zien); dat meisje heeft zichzelf nog maar te bewijzen, je hebt geen idee hoe ze is en of jullie bij elkaar passen. Als je voor jezelf bedenkt dat zij op dit moment alleen een leuk koppie is, valt zij een beetje van dat voetstuk waar zij op geplaatst is, en is ze meer benaderbaar. Op dit moment is het ' ik ben maar een collega, en zij is geweldig en mooi en fantastisch' maar maak het zo; ' ik ben een leuke goed uitziende jongen met allerlei goede karaktereigenschappen, en zij is maar een collega die er wel leuk uitziet'. Draai de rollen om.quote:
Plan B & C zijn geschikt om je terugval positie te verbeteren. Je voelt je sterker in je schoenen staan als er alternatieven voorkanden zijn. Het is wel een strategie waarbij je mensen voor het lapje houd met een dubbele agenda. Lullig, maar dat hoort erbij. Als je je daarop richt en je collega even laat lopen (alleen gebruikt maken van natuurlijke situaties om contact te maken), dan geef ik je de meeste kans. Het nu forceren lijkt me een slechte strategie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef BlakeGriffin het volgende:
Mn lieve vrouwelijke collega's belden net nog wel even vanuit de stad. Had ze geprobeerd te onderscheppen in een kroeg en daarna gesms't.
[..]
Plan C is een Duitse die ik twee weken geleden heb leren kennen.
Plan B is een mooie dame die ik in een disco zag afgelopen weekend. Ga kijken of ze er dit weekend weer is.
Maar ja, op zich, misschien is dat wel een idee, toch een date voorstel alsnog. Hoewel ik voel me daar wel een beetje raar bij.
Misschien wel, al vind ik het logisch dat je er veel over denkt als je iemand uit wil vragen, dat loop je toch echt een tijdje door je hoofd. Als daar al geen begrip meer voor is, dan mag ze wegblijven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen, wanhoop druipt er vanaf.
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:14 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Alsnog geen reden om verliefd te zijn, maargoed. Hoe ik het zie (en hoe blakegriffin het kan zien); dat meisje heeft zichzelf nog maar te bewijzen, je hebt geen idee hoe ze is en of jullie bij elkaar passen. Als je voor jezelf bedenkt dat zij op dit moment alleen een leuk koppie is, valt zij een beetje van dat voetstuk waar zij op geplaatst is, en is ze meer benaderbaar. Op dit moment is het ' ik ben maar een collega, en zij is geweldig en mooi en fantastisch' maar maak het zo; ' ik ben een leuke goed uitziende jongen met allerlei goede karaktereigenschappen, en zij is maar een collega die er wel leuk uitziet'. Draai de rollen om.
Hou het nonchalant, en ga niet zeggen dat je verliefd bent, want dat lijkt me stug, je kent haar niet eens. Je wilt haar leren kennen, en dat kan je gewoon zeggen.
Ik weet niet, de wanhoop benadrukken is nooit een goed idee. Dan legt dat al meteen veel druk op de gehele situatie en dat meisje. Ook omdat zij nog lang niet dezelfde gevoelens voor hem heeft als hij voor haar. Dat is dan scheef.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Misschien wel, al vind ik het logisch dat je er veel over denkt als je iemand uit wil vragen, dat loop je toch echt een tijdje door je hoofd. Als daar al geen begrip meer voor is, dan mag ze wegblijven.
Het is enkel om een excuus te hebben voor dat gestamel waar ze dus blijkbaar enorm op afknapt.
Verliefdheid is ook een manier van idealiseren. Als je iemand dan beter leert kennen kom je erachter dat die persoon ook zo z'n flaws heeft en dat die idealisatie dus nergens op slaat. We zijn allemaal maar mensen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
+1
Verliefdheid is niet bepaald een toestand van gezonde realiteitszin. Verliefd worden is makkelijker als je elkaar niet goed kent. Bied je nog alle ruimte om weg te dromen. Naarmate je iemand beter kent word je realistischer en nuchterder.
Stendhal's kristalisatie. Men doorloopt de volgende stappen:quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verliefdheid is ook een manier van idealiseren. Als je iemand dan beter leert kennen kom je erachter dat die persoon ook zo z'n flaws heeft en dat die idealisatie dus nergens op slaat. We zijn allemaal maar mensen.
Of mischien omdat die kinderen het nooit hebben geleerd om zich te uiten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:38 schreef Shodan het volgende:
[..]
Introvert zijn is iets wezenlijks anders dan subassertief zijn. De mensen die hier rondlopen zijn niet introvert, maar subassertief. Ze uiten hun gedachten niet in het openbaar. Niet omdat ze dat niet willen (introvert) maar omdat ze het niet kunnen (subassertief).
Subassertieven maken zichzelf kleiner dan dat ze zijn, ze cijferen zichzelf weg, ze beredeneren zichzelf het hoekje in. Vermijden confrontaties, vermijden activiteiten die vervelend zijn. Omdat de angsten groter zijn dan de voordelen.
En vervolgens komen ze als volwassenen met die verouderde mechanismes tot de conclusie dat ze niets gedaan krijgen. 3x raden wat er in deze topicreeks beschreven wordt: allemaal subassertieve mensen die zelf niet (willen) weten dat ze subassertief gedrag vertonen..
Dat klinkt echt lastig, man. Hel lastig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Vanmorgen kwam ik het meisje tegen die ik nog steeds heel leuk vind (in de stad, heel toevallig), toen ze mij zag schrok ze volgens mij en keerde ze zich om. Ik dacht nog wel iedere dag aan haar maar het was niet meer dat ik de behoefte had om haar te zien. Het ging allemaal beter, mede door de psycholoog. Nu heb ik het gevoel nadat ik haar heb gezien dat ik weer terug ben bij af.. Ik heb nog geen uur niet aan haar gedacht. Ik vind haar uitstraling en uiterlijk echt verschrikkelijk leuk, maar het is echt veel meer. Nu ik haar heb gezien besef ik weer dat zij alles is wat ik nodig heb op dit moment. Het is echt nodig voor mij om erachter te komen waarom ik dat beeld bij haar heb gekregen en waarop dit gebaseerd is, want ik voel nu een enorm sterke emotionele band met haar die niet weg gaat door haar te negeren of dood te zwijgen. Ik weet dat ik niet zomaar op haar af kan stappen door het verleden, ik weet dat ze bang voor me is, me irritant vindt maar ik weet echt niet wat ik eraan kan doen.. Het gaat met vlagen, dan gaat het weer goed maar het gaat altijd weer fout en dat merk ik nu. Ik voel me nu weer geirriteerd en kut terwijl het goed ging.. ik baal er echt van. De gedachte dat ik nooit met haar in contact kan komen kan ik geen plekje geven.. Ik kan er niet mee leven merk ik. Ik weet niet of het ooit goedkomt aangezien ik verhalen heb gelezen van mensen die hun hele leven gek op één persoon blijven.. daar zit ik niet op te wachten
Dat kun je idd doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Vanmorgen kwam ik het meisje tegen die ik nog steeds heel leuk vind (in de stad, heel toevallig), toen ze mij zag schrok ze volgens mij en keerde ze zich om. Ik dacht nog wel iedere dag aan haar maar het was niet meer dat ik de behoefte had om haar te zien. Het ging allemaal beter, mede door de psycholoog. Nu heb ik het gevoel nadat ik haar heb gezien dat ik weer terug ben bij af.. Ik heb nog geen uur niet aan haar gedacht. Ik vind haar uitstraling en uiterlijk echt verschrikkelijk leuk, maar het is echt veel meer. Nu ik haar heb gezien besef ik weer dat zij alles is wat ik nodig heb op dit moment. Het is echt nodig voor mij om erachter te komen waarom ik dat beeld bij haar heb gekregen en waarop dit gebaseerd is, want ik voel nu een enorm sterke emotionele band met haar die niet weg gaat door haar te negeren of dood te zwijgen. Ik weet dat ik niet zomaar op haar af kan stappen door het verleden, ik weet dat ze bang voor me is, me irritant vindt maar ik weet echt niet wat ik eraan kan doen.. Het gaat met vlagen, dan gaat het weer goed maar het gaat altijd weer fout en dat merk ik nu. Ik voel me nu weer geirriteerd en kut terwijl het goed ging.. ik baal er echt van. De gedachte dat ik nooit met haar in contact kan komen kan ik geen plekje geven.. Ik kan er niet mee leven merk ik. Ik weet niet of het ooit goedkomt aangezien ik verhalen heb gelezen van mensen die hun hele leven gek op één persoon blijven.. daar zit ik niet op te wachten
Die logica snap ik niet....ze had dus mogelijk interesse, ze is een beetje zoals jij, maar nu ben je blij dat het niet is doorgezet ómdat je jezelf herkent in haar? Lolwhut. Je wilde toch graag en meisje of niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik was ook gek op een meisje. En voelde mij ook emotioneel met haar verbonden. Achteraf besef ik mij dat 'die band' allemaal tussen mijn eigen oren zat. Hoeveel spanning er ook altijd was als we mekaar passeerden, toevallig, op straat. Of hoe ze mij ongezien toch in de gaten had maar niet in die zin van dat ze bang zou zijn. Ik merkte een onzekerheid bij haar wat niet kwam door een gevoel van ongemak. Haar 'hoi' tegen mij was even onzeker als mijn hoi tegenover mooie meisjes op een slechte dag dat ik mij erg onzeker voel. Nu ik fotos van haar op hyves zie ben ik blij dat dat nooit heeft doorgezet. ik haat alles aan haar waar ik mezelf in herken.
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Of mischien omdat die kinderen het nooit hebben geleerd om zich te uiten?
Wellicht is het een bepaald persoonlijkheid, niet perse dom of onbekwaam. Maar zien zij de wereld anders en komt die anders op hen over. En als je hen niet de juiste vrijheid geeft om zich te leren uiten leren zij het zichzelf om hun impulsen intehouden?
Mischien zijn het juist kinderen die op jonge leeftijd meer relativeren en meer zien om zich heen en meer sociale dynamiek opmerken. Ik noem maar wat. Waardoor zij gauw het idee hebben dat zij zich maar beter gedeisd kunnen houden. Als je zo'n kind (ik neem mijn neefje als voorbeeld) niet voldoende liefde geeft, dan wordt ie stil. Als je hem de plek gaf en aangaf dat het goed was om zich te uiten, dan uitte hij zich namelijk wel.
Zoals jij "subassertieven" beschrijft (nooit eerder van gehoord eigenlijk). lijkt het alsof je er vanuitgaat dat, mocht een kind zich uit zichzelf goed kunnen uiten, dat dat een gezondere persoon zou zijn. dat zo'n instelling verkiesbaar is boven eentje die niet zo is. Degene die dus niet zo zijn zijn maar zwak en bang of, weetikveel, autistisch ofzo. Dat is namelijk de gemiddelde manier van denken bij de nederlander.
ik weet eigenlijk niet of ze echt interesse had. geen idee wat zij precies dacht. en ach, ik zij "doorgezet" maar wellicht was er helemaal niets en zat het allemaal tussen mijn oren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die logica snap ik niet....ze had dus mogelijk interesse, ze is een beetje zoals jij, maar nu ben je blij dat het niet is doorgezet ómdat je jezelf herkent in haar? Lolwhut. Je wilde toch graag en meisje of niet?
Tja, je weet het niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet of ze echt interesse had. geen idee wat zij precies dacht. en ach, ik zij "doorgezet" maar wellicht was er helemaal niets en zat het allemaal tussen mijn oren.
Een volledig eenzijdige relatie, die alleen in je verbeelding bestaat. Het is een ode aan de menselijke fantasiequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet of ze echt interesse had. geen idee wat zij precies dacht. en ach, ik zij "doorgezet" maar wellicht was er helemaal niets en zat het allemaal tussen mijn oren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef Supersoep het volgende:
Schenkstroop, ik ga jou hoop geven.
In deze spoiler zit een afbeelding van een persoon-mens die naar mijn inbeelding wellicht op je lijkt. Deze persoon-mens heeft een vriendin, die naar mijn ogen zo knap is dat ik er bijna van kwijl. Ze heeft enkele mindere punten als ze haar mond opendoet, maar mijn hemel, dat interesseert me niet eens.Leuke man, maar wat een oerlelijk wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Iedereen heeft zo zijn eigen variant van BDD.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
Nee joh, wat een vertekend beeld heb je dan, ik vind haar knap. Op andere foto's ziet ze er nog knapper uit.
Lelijk? Hoezo dat...een beetje overdone met de oogmake-up en langer haar vind ik ook leuker persoonlijk, maar lelijk? Die man is niet moeders mooiste, maar hij heeft wel een lieve uitstraling.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Leuke man, maar wat een oerlelijk wijf.
Jij ook al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lelijk? Hoezo dat...een beetje overdone met de oogmake-up en langer haar vind ik ook leuker persoonlijk, maar lelijk? Die man is niet moeders mooiste, maar hij heeft wel een lieve uitstraling.
Ik weet uit ervaring, dat als meiden je niet moeten, dat ze je dan ook echt compleet uit de weg gaan, Dat deed zij niet. Maarja mischien was dat weer háár manier om mij toch uit de weg te gaan. weet ik veel.quote:
In deze spoiler zit een afbeelding van een persoon-mens die naar mijn inbeelding wellicht op je lijkt. Deze persoon-mens heeft een vriendin, die naar mijn ogen zo knap is dat ik er bijna van kwijl. Ze heeft enkele mindere punten als ze haar mond opendoet, maar mijn hemel, dat interesseert me niet eens.Wie is dat (die jongen)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Precies. Ik zou gewoon even pauze nemen van plan A.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef BlakeGriffin het volgende:
Mn lieve vrouwelijke collega's belden net nog wel even vanuit de stad. Had ze geprobeerd te onderscheppen in een kroeg en daarna gesms't.
[..]
Plan C is een Duitse die ik twee weken geleden heb leren kennen.
Plan B is een mooie dame die ik in een disco zag afgelopen weekend. Ga kijken of ze er dit weekend weer is.
Maar ja, op zich, misschien is dat wel een idee, toch een date voorstel alsnog. Hoewel ik voel me daar wel een beetje raar bij.
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef Crutch het volgende:
Deelnemer, ik ben oprecht geïnteresseerd. Zal er later uitgebreid op ingaan, maar ben nu op een bruiloft.
Mijn exuses als ik anders doe lijken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Ik heb die post verwijderd omdat je natuurlijk zelf mag bepalen wat je post.
Dit gebeurd bij mij non stop zelfs in de vriendengroep! waar anders dan aan je uiterlijk kan dit aan liggen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring, dat als meiden je niet moeten, dat ze je dan ook echt compleet uit de weg gaan, Dat deed zij niet. Maarja mischien was dat weer háár manier om mij toch uit de weg te gaan. weet ik veel.
[..]
Wie is dat (die jongen)?
Doet er niet toe, want jij moet toch eerst van jezelf gaan houden en je BDD aanpakken voordat je kan denken aan het daten van meiden. Psychoses krijg je niet zomaar, en als ik die wiki doorlees dan heb jij nog veel meer handelingen die wat weghebben van dwangmatige OCD handelingen en daar moet je eerst vanaf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef richard_prf het volgende:
Dit gebeurd al mijn hele leven, waar ligt dit dan godverdomme toch aan????????????????
Nee maar dat ze niet gewoon normaal met me kunnen omgaan zoals met mijn vrienden. WAAROM WORD IK ALTIJD GENEGEERD????????? Die vraag stel ik me al 10 jaar lang.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doet er niet toe, want jij moet toch eerst van jezelf gaan houden en je BDD aanpakken voordat je kan denken aan het daten van meiden.
In de puberteit omdat meisjes dan vaak voor de meer populaire jongens gaan. Als jij gepest werd, was je dat dus niet. Daarna heb jij BDD ontwikkeld en ben je aan het gamen geslagen, dus ontwikkelde je waarschijnlijk een bepaalde houding en bevond je je in voornamelijk het bijzijn van mannen, waardoor je zeker niet veel aandacht kon krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee maar dat ze niet gewoon normaal met me kunnen omgaan zoals met mijn vrienden. WAAROM WORD IK ALTIJD GENEGEERD????????? Die vraag stel ik me al 10 jaar lang.
In deze spoiler zit een afbeelding van een persoon-mens die naar mijn inbeelding wellicht op je lijkt. Deze persoon-mens heeft een vriendin, die naar mijn ogen zo knap is dat ik er bijna van kwijl. Ze heeft enkele mindere punten als ze haar mond opendoet, maar mijn hemel, dat interesseert me niet eens.Kerel, ben je nou echt echt serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet wel, beauty zit echt in the eye of the beholder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kerel, ben je nou echt echt serieus?
Nou, kwijlen zal ik niet doen. Maar ze is gewoon knap, is op andere foto's duidelijker te zien wellicht. Wat een diep verborgen frustratie lijkt dit wel zeg, van deelnemer ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kerel, ben je nou echt echt serieus?
Nee, even serieus.. ik dacht echt dat je een grapje maakte (sorry)quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, kwijlen zal ik niet doen. Maar ze is gewoon knap, is op andere foto's duidelijker te zien wellicht. Wat een diep verborgen frustratie lijkt dit wel zeg, van deelnemer ook.
Ze is inderdaad best leuk om te zien. Lieve uitstraling, niks mis mee. Eentje die onbereikbaar is voor mij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, kwijlen zal ik niet doen. Maar ze is gewoon knap, is op andere foto's duidelijker te zien wellicht. Wat een diep verborgen frustratie lijkt dit wel zeg, van deelnemer ook.
Klopt, maar misschien als jij ooit beter in je vel zit wordt zij ook bereikbaar voor jou.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze is inderdaad best leuk om te zien. Lieve uitstraling, niks mis mee. Eentje die onbereikbaar is voor mij.
Ik heb het uiterlijk van een ander kaliber, volledig onaantrekkelijk op elk gebied.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien als jij ooit beter in je vel zit wordt zij ook bereikbaar voor jou.
Godverdomme man, waarom denk je nu dat ik uberhaupt die foto daar plaats. Alsof die kerel daar er beter uitziet dan jij, daar kijken dames ook nooit naar als hij langsloopt op straat. En toch, ze is smoor op hem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze is inderdaad best leuk om te zien. Lieve uitstraling, niks mis mee. Eentje die onbereikbaar is voor mij.
We gaan het niet meer over je uiterlijk hebben, dat staat hier namelijk los van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb het uiterlijk van een ander kaliber, volledig onaantrekkelijk op elk gebied.
Als je je zo voelt dan straal je dat ook uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb het uiterlijk van een ander kaliber, volledig onaantrekkelijk op elk gebied.
Ben je daar gelukkig mee, dat zo iemand als lelijk bestempeld wordt terwijl ze dat in de verste verte niet is? Dat het je type niet is, prima, maar de stap naar lelijk is wel héél groot.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik weet niet maar als ik kijk naar mijn vrienden en bijv. de mensen in mijn klas zou dat meisje gewoon als lelijk bestempeld worden. Serieus. Maar oké mannen ik vind niet dat jullie jezelf allemaal zo moeten kleineren! Zulke meisjes zijn zeker wel haalbaar voor jullie
Ja, als je haar al lelijk vindt (dus niet eens normaal, maar echt lélijk), dan knap je wel heel snel op iemands uiterlijk af. Gelukkig ken ik zulke jongens niet en ik weet ook niet of ik dat wel wil.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je daar gelukkig mee, dat zo iemand als lelijk bestempeld wordt terwijl ze dat in de verste verte niet is? Dat het je type niet is, prima, maar de stap naar lelijk is wel héél groot.
Ze is niet lelijk, maar ik zou haar ook niet doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je daar gelukkig mee, dat zo iemand als lelijk bestempeld wordt terwijl ze dat in de verste verte niet is? Dat het je type niet is, prima, maar de stap naar lelijk is wel héél groot.
Ik vind haar gewoon wel lelijk als je me begrijpt.. maar daar kunnen we wel over gaan discussieren, heeft geen zinquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zulke jongens ken je wel alleen jij bent niet te vergelijken met iemand met zo'n uiterlijk dus je zal die kant van de jongens niet zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, als je haar al lelijk vindt (dus niet eens normaal, maar echt lélijk), dan knap je wel heel snel op iemands uiterlijk af. Gelukkig ken ik zulke jongens niet en ik weet ook niet of ik dat wel wil.
Daar zit inderdaad een grote kern van waarheid in, en andersom is dat ook zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zulke jongens ken je wel alleen jij bent niet te vergelijken met iemand met zo'n uiterlijk dus je zal die kant van de jongens niet zien.
Lijkt me ook niet dat jongens zoiets in je gezicht zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zulke jongens ken je wel alleen jij bent niet te vergelijken met iemand met zo'n uiterlijk dus je zal die kant van de jongens niet zien.
Hoe andersom?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad een grote kern van waarheid in, en andersom is dat ook zo.
Echt op elk gebied? Aan je lichaam kan je werkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mits je geen (vele) littekens hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Echt op elk gebied? Aan je lichaam kan je werken
Oh dat wist ik niet. Kan je van BDD afkomen of moet je er maar 'mee leren leven' ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mits je geen (vele) littekens hebt.En zelfs dan....
Maar daar gaat het bij BDD niet om. De ene week vindt Rich zichzelf een 7, maar een paar dagen laten is het weer mis. Het doet er niet toe hoe hij eruit ziet, in zijn hoofd blijft hij lelijk. Anders zouden mensen met BDD ook niet verslaafd worden aan plastische chirurgie bijv, ze vinden altijd wel wat om verder over te obsederen.
Maar dat merk je wel hoor.. en ik zie dat jullie niet te vergelijken zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat jongens zoiets in je gezicht zeggen natuurlijk.
Smaken verschillen snap ik heel goed, er zijn genoeg mannen die niet mijn type zijn, maar die noem ik niet meteen lelijk. Want esthetisch gezien kan ik dan wel bedenken waarom sommige mensen die persoon wel mooi vinden.
Was ook iemand die echt met een stalen gezicht beweerde JLo afschuwelijk lelijk te vinden, tja....ik snap dat niet. Maar uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee, omdat je minder keuze in meiden genereert. Als je iedereen mooi vindt, heb je meer keuze en ben je sneller gelukkig op dat gebied.
Ik las dat het chronisch is. Vergelijkbaar met anorexia en OCD. Je kan het beheersen, maar die dwanggedachten blijven altijd op de loer. Je kan er makkelijk in terugvallen, zegmaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Kan je van BDD afkomen of moet je er maar 'mee leren leven' ?
Toch lijkt me de oplossing voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las dat het chronisch is. Vergelijkbaar met anorexia en OCD. Je kan het beheersen, maar die dwanggedachten blijven altijd op de loer. Je kan er makkelijk in terugvallen, zegmaar.
Das ook zo met onzekerheid hé. Ik vraag me af of je kan werken aan extreme onzekerheid en dan bijv. toch een beroemdheid worden. Bestaan zulke mensen? Eerst grijze muizen en dan op de 1 of andere manier toch doorgebroken op internationaal gebied of gewoon in Nederland?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las dat het chronisch is. Vergelijkbaar met anorexia en OCD. Je kan het beheersen, maar die dwanggedachten blijven altijd op de loer. Je kan er makkelijk in terugvallen, zegmaar.
Ja, dat ligt voor de hand, maar zo schijnt het niet te werken, maar de dwanggedachten juist te versterken doordat je dan bezig blijft met je uiterlijk. BDD komt relatief vaak voor bij gemiddeld tot mooi uitziende mensen die constant om uiterlijke bevestiging vragen bij naasten, maar toch niet van zichzelf kunnen houden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Toch lijkt me de oplossing voor de hand liggend.
Als er maar genoeg mensen zeggen dat je er leuk uitziet bijvoorbeeld.
Ik vind Jlo ook heel erg lelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat jongens zoiets in je gezicht zeggen natuurlijk.
Smaken verschillen snap ik heel goed, er zijn genoeg mannen die niet mijn type zijn, maar die noem ik niet meteen lelijk. Want esthetisch gezien kan ik dan wel bedenken waarom sommige mensen die persoon wel mooi vinden.
Was ook iemand die echt met een stalen gezicht beweerde JLo afschuwelijk lelijk te vinden, tja....ik snap dat niet. Maar uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee, omdat je minder keuze in meiden genereert. Als je iedereen mooi vindt, heb je meer keuze en ben je sneller gelukkig op dat gebied.
Geen idee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Das ook zo met onzekerheid hé. Ik vraag me af of je kan werken aan extreme onzekerheid en dan bijv. toch een beroemdheid worden. Bestaan zulke mensen? Eerst grijze muizen en dan op de 1 of andere manier toch doorgebroken op internationaal gebied of gewoon in Nederland?
Ik ga er eens het een en ander over opzoeken. Die Wikipagina is niet genoeg voor me.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat ligt voor de hand, maar zo schijnt het niet te werken, maar de dwanggedachten juist te versterken doordat je dan bezig blijft met je uiterlijk. BDD komt relatief vaak voor bij gemiddeld tot mooi uitziende mensen die constant om uiterlijke bevestiging vragen bij naasten, maar toch niet van zichzelf kunnen houden.
Jlo lelijk noemen en dan moet je kijken hoe die meid op de afbeelding eruit ziet. Ik kan het niet volgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind Jlo ook heel erg lelijk, maar dat meisje op de afbeelding die supersoep plaatste vind ik wel aantrekkelijk.
Heel erg lelijk? Kom op nou. Dat soort dingen geven alleen maar aan, zoveel mensen zoveel smaken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind Jlo ook heel erg lelijk, maar dat meisje op de afbeelding die supersoep plaatste vind ik wel aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lelijk.![]()
Beetje vreemd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel erg lelijk? Kom op nou.
Willekeurige foto van google:Sorry ik blijf haar lelijk vinden, haar uitstraling vind ik gewoon lelijk op een of andere manier. Een 5 zou ik haar geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft het ook te maken omdat je vrouwen met een tint niet aantrekkelijk vindt toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Sorry ik blijf haar lelijk vinden, haar uitstraling vind ik gewoon lelijk op een of andere manier. Een 5 zou ik haar geven.
Ja dat klopt wel meestal, maar bij haar vind ik haar uitstraling gewoon niet zo mooi, eigenlijk gewoon helemaal niksquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook te maken omdat je vrouwen met een tint niet aantrekkelijk vindt toch?
Uitstraling daargelaten, als je objectief esthetisch zou kijken, zou je haar toch geen 5 geven?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Sorry ik blijf haar lelijk vinden, haar uitstraling vind ik gewoon lelijk op een of andere manier. Een 5 zou ik haar geven.
Ik vind de meid op de foto er niet normaal uitzien. Ik noem ook niet zo snel mensen lelijk hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Supersoep het volgende:
Mensen hebben gewoon een achterlijke definitie van het woord lelijk. Ze bedoelen eigenlijk dat iemand er maar heel normaal uitziet. Tegenwoordig is dat al lelijk en viesssssss.
Het zijn vooral mensen met een lager IQ die zulke termen lukraak rond gooien, lijkt me.
Hmm. Toch vind ik het erg ongeloofwaardig..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel meestal, maar bij haar vind ik haar uitstraling gewoon niet zo mooi, eigenlijk gewoon helemaal nikshet is mijn type gewoon niet.
Je moet jezelf niet vergelijken met Jlo, zie het zo: als Richard de kans kreeg om Jlo te doen, doet hij het wel aangezien ze er echt goed uitziet. Hij lult maar wat onzinquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uitstraling daargelaten, als je objectief esthetisch zou kijken, zou je haar toch geen 5 geven?
Dit soort dingen maken me tegelijk onzeker, maar ook juist hoopvol omdat er zoveel verschillende (absurde) smaken zijn dat er voor iedereen wat wils is.
Zoals ik het zie zou die meid er vanuit een andere hoek (of op bewegend beeld), meer langer haar een minder oogmake-up al zoveel beter uitzien. Maar ik vind haar nu ook een 7,5.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind de meid op de foto er niet normaal uitzien. Ik noem ook niet zo snel mensen lelijk hoor.
Precies. Er zit nog vanalles tussen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Supersoep het volgende:
Mensen hebben gewoon een achterlijke definitie van het woord lelijk. Ze bedoelen eigenlijk dat iemand er maar heel normaal uitziet. Tegenwoordig is dat al lelijk en viesssssss.
Het zijn vooral mensen met een lager IQ die zulke termen lukraak rond gooien, lijkt me.
Niet je type = lelijk. Wat een logica.
Hou het maar bij jongens die wat realiteitszin hebben. Maar goed, wat verwachten we ook in een wereld waar pubermeisjes geilen op Justin Bieber types. Vroeger was het Aaron Carter, net zo erg natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uitstraling daargelaten, als je objectief esthetisch zou kijken, zou je haar toch geen 5 geven?
Dit soort dingen maken me tegelijk onzeker, maar ook juist hoopvol omdat er zoveel verschillende (absurde) smaken zijn dat er voor iedereen wat wils is.
Ik ben het hier wel erg mee eens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Of mischien omdat die kinderen het nooit hebben geleerd om zich te uiten?
Wellicht is het een bepaald persoonlijkheid, niet perse dom of onbekwaam. Maar zien zij de wereld anders en komt die anders op hen over. En als je hen niet de juiste vrijheid geeft om zich te leren uiten leren zij het zichzelf om hun impulsen intehouden?
Mischien zijn het juist kinderen die op jonge leeftijd meer relativeren en meer zien om zich heen en meer sociale dynamiek opmerken. Ik noem maar wat. Waardoor zij gauw het idee hebben dat zij zich maar beter gedeisd kunnen houden. Als je zo'n kind (ik neem mijn neefje als voorbeeld) niet voldoende liefde geeft, dan wordt ie stil. Als je hem de plek gaf en aangaf dat het goed was om zich te uiten, dan uitte hij zich namelijk wel.
Zoals jij "subassertieven" beschrijft (nooit eerder van gehoord eigenlijk). lijkt het alsof je er vanuitgaat dat, mocht een kind zich uit zichzelf goed kunnen uiten, dat dat een gezondere persoon zou zijn. dat zo'n instelling verkiesbaar is boven eentje die niet zo is. Degene die dus niet zo zijn zijn maar zwak en bang of, weetikveel, autistisch ofzo. Dat is namelijk de gemiddelde manier van denken bij de nederlander.
Waarom zou Rich liegen daarover? Als hij haar knap vond had hij dat wel gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet vergelijken met Jlo, zie het zo: als Richard de kans kreeg om Jlo te doen, doet hij het wel aangezien ze er echt goed uitziet. Hij lult maar wat onzin
Dat heb ik ook wel eens met dik en dun bijvoorbeeld. Iemand met een beetje overgewicht is al dik, terwijl voor sommigen slechts mollig. Kwestie van perceptie en de mate van zwart/wit denken. Andersom ook trouwens, slank/dun/mager/anorexia...quote:
Ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven maar als ik haar in echt zou zien zou ik niet omkijken dat is zeker. Volgens mij zijn er inderdaad heel veel mannen die haar er heel goed of zelfs perfect vinden uitzien maar ik vind haar gewoon niet aantrekkelijk, een 5 zou ik haar geven. Objectief gezien zijn er inderdaad geen lelijke kenmerken te ontdekken maar haar uitstraling vind ik gewoon lelijk en dus inderdaad minder dan normaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet vergelijken met Jlo, zie het zo: als Richard de kans kreeg om Jlo te doen, doet hij het wel aangezien ze er echt goed uitziet. Hij lult maar wat onzin
Wat niet erg is, juist voordelig, maar ik vind het gewoon....raar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven maar als ik haar in echt zou zien zou ik niet omkijken dat is zeker. Volgens mij zijn er inderdaad heel veel mannen die haar er heel goed of zelfs perfect vinden uitzien maar ik vind haar gewoon niet aantrekkelijk, een 5 zou ik haar geven. Objectief gezien zijn er inderdaad geen lelijke kenmerken te ontdekken maar haar uitstraling vind ik gewoon lelijk en dus inderdaad minder dan normaal.
Ik zal wel een rare smaak hebben.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef Supersoep het volgende:
Nu zal ik dan maar de vraag stellen:
Hoe komt die jongen in de foto, die vrouwen totaal niet zullen opmerken, aan een vriendin? Ik zie graag de visie van Schenkstroop en Richard, verzin maar eens een antwoord.
Volgens hen is dit toch bijna onmogelijk, dus misschien zorg ik voor een paradigma hier.quote:
Sociaal vaardig, niet bang om afgewezen te worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef Supersoep het volgende:
Nu zal ik dan maar de vraag stellen:
Hoe komt die jongen in de foto, die vrouwen totaal niet zullen opmerken, aan een vriendin? Ik zie graag de visie van Schenkstroop en Richard, verzin maar eens een antwoord.
Dan moet ze wel een heel leuke persoonlijkheid hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat niet erg is, juist voordelig, maar ik vind het gewoon....raar.
Stel ze is qua persoonlijkheid wel geweldig, zou je haar dan wel doen?
Dan ben je zelf nog oppervlakkiger dan de meeste personen en is dat misschien een van de oorzaken van jouw probleem. Jij bent zélf zo oppervlakkig en daarom haat je het dat je niet perfect bent.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan moet ze wel een heel leuke persoonlijkheid hebbenMaar dan nog niet eigenlijk. Ik vind haar fysiek gewoon onaantrekkelijk.
Valt wel mee volgens mij. Ik vind bijna elke meid wel iets hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je zelf nog oppervlakkiger dan de meeste personen en is dat misschien een van de oorzaken van jouw probleem. Jij bent zélf zo oppervlakkig en daarom haat je het dat je niet perfect bent.
Het was juist een vraag die was bedoeld om de visie van Schenk en Rich te horen, omdat zo'n jongen met zo'n meid volgens hen een onmogelijkheid is.quote:
En toch ben je oppervlakkig, maar dan met name naar jezelf toe. En enorm perfectionistisch.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Ik vind bijna elke meid wel iets hebben.
Oeps.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was juist een vraag die was bedoeld om de visie van Schenk en Rich te horen, omdat zo'n jongen met zo'n meid volgens hen een onmogelijkheid is.
Nog lulliger voor die meid die te horen krijgt dat ze lelijk is, en zelfs oerlelijk, terwijl ze dat niet is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind het nog lullig voor hem ook, wordt er zomaar een foto geplaatst van hem met eigenlijk de mededeling dat hij lelijk is en dat hij toch een vriendin kan krijgen ondanks zijn lelijkehid.
Blijkbaar verschillen smaken enorm.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nog lulliger voor die meid die te horen krijgt dat ze lelijk is, en zelfs oerlelijk, terwijl ze dat niet is.
Behalve als ze een tint hebben of roetzwart zijn dan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Ik vind bijna elke meid wel iets hebben.
Voordeel is dat ze het niet lezen, mag ik hopen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nog lulliger voor die meid die te horen krijgt dat ze lelijk is, en zelfs oerlelijk, terwijl ze dat niet is.
Rich zal jouw droomvrouw ook niet mooi vinden dan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Behalve als ze een tint hebben of roetzwart zijn dan.
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rich zal jouw droomvrouw ook niet mooi vinden dan.
Tja ik vind die gast niet eens heel lelijk ofzo. Zijn uistraling is niet verkeerd. Ik vind hem niet te lelijk voor een vriendin wat ik wel bij mezelf zo vind (ik zie er gewoon eng uit door het magere, witte uiterlijk). Ik ben het ermee eens dat de dames hem niet zullen nakijken als ze hem ergens tegen zouden komen op straat maar ik denk wel dat hij het kan compenseren met zijn uitstraling en persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
Ja. Ben je ook van plan om antwoord op m'n eerdere vraag te geven, of heb je daar geen behoefte aan?
Nee hoor ik vind bijvoorbeeld beyonce wel verschrikkelijk aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik doelde op megan fox, die is toch een beetje getint wel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Denk het ook nietmaar ze heeft geen tint, ze is blank
Dat had ik dan niet verwacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind bijvoorbeeld beyonce wel verschrikkelijk aantrekkelijk.
Als dat het ergste is....oh wacht, dat is idd niet het ergste, want het ergste is je BDD. Maar goed, dat weten we al. Nu nog wachten op je oogoperatie en dan kan het echte werk beginnen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Tja ik vind die gast niet eens heel lelijk ofzo. Zijn uistraling is niet verkeerd. Ik vind hem niet te lelijk voor een vriendin wat ik wel bij mezelf zo vind (ik zie er gewoon eng uit door het magere, witte uiterlijk). Ik ben het ermee eens dat de dames hem niet zullen nakijken als ze hem ergens tegen zouden komen op straat maar ik denk wel dat hij het kan compenseren met zijn uitstraling en persoonlijkheid.
Waarom nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'
Ik doelde op megan fox, die is toch een beetje getint wel?
[..]
Dat had ik dan niet verwacht.Helemaal als je JLO niks vindt.
Ik vind het een beetje dezelfde soort exotische types.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waarom nietDie 2 lijken toch totaal niet op elkaar?
Ja maar ik vind haar gezicht gewoon veel mooier, Bij beide dames zijn er geen (opvallend) lelijke kenmerken te ontdekken maar het is gewoon het geheel, de uitstraling wat ik bij Beyonce wel erg mooi vind en bij Jlo absoluut niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dezelfde soort exotische types.
Kan ik inkomen, maar ze zijn toch echt verschillend.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dezelfde soort exotische types.
Datzie ik echt totaal niet, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kan ik inkomen, maar ze zijn toch echt verschillend.
Beyonce straalt écht seks uit; JLo niet.
Ja dat vind ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kan ik inkomen, maar ze zijn toch echt verschillend.
Beyonce straalt écht seks uit; JLo niet.
Tja, ik zie dat ook niet bij mannen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Datzie ik echt totaal niet, maar zal wel aan mij liggen.Ze kijkt soms raar/eng vind ik.
Maar echt roetzwart heb je inderdaad gelijk dat ik vind per definitie al lelijk al zouden er wel enkele uitzonderingen bestaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Artiesten hebben een ontzettend slopende vermoeiende baan, dat zie je op bijna alle foto's. Dus vandaar dat sommigen een beetje raar kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Datzie ik echt totaal niet, maar zal wel aan mij liggen.Ze kijkt soms raar/eng vind ik.
Fuck Megan fox, ze is eigenlijk nep aangezien ze zoveel heeft laten doen maar ze is wel mooi. Ik hou het bij mijn andere droomvrouw die nog mooier is en puur natuur hehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doelde op megan fox, die is toch een beetje getint wel?
edit; ah nee gewoon soms gebruind
[..]
Dat had ik dan niet verwacht.Helemaal als je JLO niks vindt.
Deze gast bijvoorbeeld (waarmee ik mezelf wel eens vergelijk kwa uiterlijk) zal veel minder kans maken bij de dames (ik denk zelfs onmogelijk) dan die gast uit jouw afbeelding.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
Ja. Ben je ook van plan om antwoord op m'n eerdere vraag te geven, of heb je daar geen behoefte aan?
Haha heb ik nou niet. Eigenlijk heb ik dus ook niet echt een bepaald voorkeur. Sommige zwarte vrouwen zijn gewoon heel mooi maar ook blanke..quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar echt roetzwart heb je inderdaad gelijk dat ik vind per definitie al lelijk al zouden er wel enkele uitzonderingen bestaan.
Af en toe zie je vreselijk knappe vrouwen lopen met mannen waarvan je denkt, huh?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Deze gast bijvoorbeeld (waarmee ik mezelf wel eens vergelijk kwa uiterlijk) zal veel minder kans maken bij de dames (ik denk zelfs onmogelijk) dan die gast uit jouw afbeelding.
Ik wil niet veel zeggen, maar behalve dat hij eruit ziet als 15 vind ik hem niet lelijk. Ander kapsel, flinke dosis zelfvertrouwen en het is prima in orde. Leuke lach, maar ik heb een aparte smaak hoor, ben vast niet de enige.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Deze gast bijvoorbeeld (waarmee ik mezelf wel eens vergelijk kwa uiterlijk) zal veel minder kans maken bij de dames (ik denk zelfs onmogelijk) dan die gast uit jouw afbeelding.
Klopt. Maar mijn God dit dringt niet door tot Richard door zijn verrekte BDD, want hij is lelijk op een 'heel nieuw niveau'. Nee, hetgeen hem lelijk maakt is zijn gebrek aan levenslust en depressie wat je in zijn ogen kan zien. En onrustige tics, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Af en toe zie je vreselijk knappe vrouwen lopen met mannen waarvan je denkt, huh?
Echt alles is mogelijk in deze wereld.
Ja daar ben ik het mee eens. Maar de echt eng uitziende jongens die er gewoon ongezond uitzien waar ze zelf niks aan kunnen doen (omdat ze eigenlijk gewoon heel gezond zijn) die blijven hun leven lang alleen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Af en toe zie je vreselijk knappe vrouwen lopen met mannen waarvan je denkt, huh?
Echt alles is mogelijk in deze wereld.
Mensen met BDD moeten echt zichzelf redden, zoveel is duidelijk geworden nadat ik er veel over heb gelezen. Je kan nog zoveel lieve dingen zeggen, maar er is echt intensieve cognitieve therapie voor nodig om die dwanggedachtes te stoppen. Zeker in het stadium van Rich, dus ik hoop dat hij de motivatie kan vinden na zijn oogoperatie om dit te doen, om dan vervolgens een nieuwe periode in zijn leven in te slaan, een gelukkigere periode.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Jouw liefde zal hem redden strawberrry!
Dat geloof ik niet. Ik heb wel eens enge jongens gezien (vooral door drugs), die ook een vriendin hadden. Het heeft allemaal te maken met hoe je in contact komt met die meiden, welke meiden en hoe je ze benadert.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het mee eens. Maar de echt eng uitziende jongens die er gewoon ongezond uitzien waar ze zelf niks aan kunnen doen (omdat ze eigenlijk gewoon heel gezond zijn) die blijven hun leven lang alleen.
Niks mis met hem eigenlijk, normale puberjongen zoals je ze op de middelbare school overal ziet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar die lieve opmerkingen helpen wel op korte termijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen met BDD moeten echt zichzelf redden, zoveel is duidelijk geworden nadat ik er veel over heb gelezen. Je kan nog zoveel lieve dingen zeggen, maar er is echt intensieve cognitieve therapie voor nodig om die dwanggedachtes te stoppen. Zeker in het stadium van Rich, dus ik hoop dat hij de motivatie kan vinden na zijn oogoperatie om dit te doen, om dan vervolgens een nieuwe periode in zijn leven in te slaan, een gelukkigere periode.
Yup ik heb vaak tegen hem gespeeld, en bovendien is hij 20 daar dacht ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niks mis met hem eigenlijk, normale puberjongen zoals je ze op de middelbare school overal ziet.
Plus als WoW arena speler, en nog een bekende ook, heeft hij tussen alle fanboys wel een paar fangirls ook.
Ah, korte termijn mss wel. Maar voor mij klinkt het onwerkelijk dat een oogoperatie zoveel oplost, vooral omdat alles wat jij zegt en post direct terug te leiden valt naar BDD. We zullen zien, het is iig extra geestelijke druk, dat van je ogen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar die lieve opmerkingen helpen wel op korte termijnIk moet nog minstens een maand overleven voordat ik geopereerd ga worden. Zware tijden in het vooruitzicht.
Als hij geen bekende speler was geweest dan zal het vrijwel onmogelijk voor hem zijn geworden. Zeker omdat hij daar ook als een 14jarige eruitziet. Ik kan me niet voorstellen dat er dames van rond de 20 hem zien staan zelfs niet als hij een leuke persoonlijkheid heeft. Dan wordt het hoogstens de aardige jongen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:
Prima toch? Zelfs met gamen kan je vrouwen versieren, dat is mij ook gelukt.![]()
Ik denk niet dat hij iets te klagen heeft, dus je opmerking dat hij nooit iemand zal krijgen gaat niet op.
Het zal iig wel bijdragen an wat meer zelfvertrouwen denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, korte termijn mss wel. Maar voor mij klinkt het onwerkelijk dat een oogoperatie zoveel oplost, vooral omdat alles wat jij zegt en post direct terug te leiden valt naar BDD. We zullen zien, het is iig extra geestelijke druk, dat van je ogen.
Hoe meer mensen je ontmoet Richard, des te groter de kans dat je een meid tegen het lijf loopt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als hij geen bekende speler was geweest dan zal het vrijwel onmogelijk voor hem zijn geworden. Zeker omdat hij daar ook als een 14jarige eruitziet. Ik kan me niet voorstellen dat er dames van rond de 20 hem zien staan zelfs niet als hij een leuke persoonlijkheid heeft. Dan wordt het hoogstens de aardige jongen.
Dan kan die altijd nog meisjes van 16 daten totdat hij er ouder uitziet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als hij geen bekende speler was geweest dan zal het vrijwel onmogelijk voor hem zijn geworden. Zeker omdat hij daar ook als een 14jarige eruitziet. Ik kan me niet voorstellen dat er dames van rond de 20 hem zien staan zelfs niet als hij een leuke persoonlijkheid heeft. Dan wordt het hoogstens de aardige jongen.
Elk nadeel heb ze voordeel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan die altijd nog meisjes van 16 daten totdat hij er ouder uitziet.
Klopt. Daarom vind ik het ook niet raar dat bijv. MLIG geen meid heeft. Hij sluit zichzelf naar mijn idee helemaal af van de buitenwereld, heeft een uitkering terwijl hij best een opleiding kan volgen, kan werken maar dat durft hij gewoon nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe meer mensen je ontmoet Richard, des te groter de kans dat je een meid tegen het lijf loopt.
Is ook zo, maar hij is te trots (of dom?) om hulp te zoeken voor overduidelijke problemen waar hij zelf geen controle meer over heeft. Ik wist trouwens niet dat jij ook bij een psycholoog loopt iwannabehigh, wat is daar de aanleiding van geweest?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Klopt. Daarom vind ik het ook niet raar dat bijv. MLIG geen meid heeft. Hij sluit zichzelf naar mijn idee helemaal af van de buitenwereld, heeft een uitkering terwijl hij best een opleiding kan volgen, kan werken maar dat durft hij gewoon niet
Dat klopt ook wat je zegt, maar vergeet niet dat ik nooit langer dan 2 maanden zonder werk/school heb gezeten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Klopt. Daarom vind ik het ook niet raar dat bijv. MLIG geen meid heeft. Hij sluit zichzelf naar mijn idee helemaal af van de buitenwereld, heeft een uitkering terwijl hij best een opleiding kan volgen, kan werken maar dat durft hij gewoon niet
grappig hoe jij andere probeert aan te praten dat als ze nooit succes hebben bij vrouwen ze wel een totaal kansloos en kut leven moet hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld gast, waarbij ik persoonlijk denk dat hij geen succes zal kunnen boeken bij de dames dmv van een vriendin te krijgen als hij niet bekend zou zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef hasjman het volgende:
[..]
grappig hoe jij andere probeert aan te praten dat als ze nooit succes hebben bij vrouwen ze wel een totaal kansloos en kut leven moet hebbendurf te wedden dat die gozer duizend keer meer plezier heeft in zijn leven dan jij.
Hoho, dat is niet mogelijk. Stel we gaan uit van het feit dat ie niet 'bekend' is. Dan zou ie geen aandacht van de vrouwtjes krijgen. Dus is zijn leven gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:
Ongetwijfeld zal hij een leuk leven leiden hoor.
Er is dus hoop voor iedereen hier. Over Straw praat ik maar niet, want daar gaan nog hordes mannen achteraan lopen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Op het gebied van de liefde wel inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef hasjman het volgende:
[..]
Hoho, dat is niet mogelijk. Stel we gaan uit van het feit dat ie niet 'bekend' is. Dan zou ie geen aandacht van de vrouwtjes krijgen. Dus is zijn leven gedoemd te mislukken.
Want?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Op het gebied van de liefde wel inderdaad.
Die jongen ziet er best redelijk uit. Hetzelfde probleem als met de foto van Supersoep. Je oordeelt zomaar namens iedereen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Op het gebied van de liefde wel inderdaad.
Dan wel maar nu niet? Hmmja...oke.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er is dus hoop voor iedereen hier. Over Straw praat ik maar niet, want daar gaan nog hordes mannen achteraan lopen.
Ik denk gewoon te bang en het is natuurlijk wel confronterend én moeilijk om hulp te zoeken. Omdat het moestquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ook zo, maar hij is te trots (of dom?) om hulp te zoeken voor overduidelijke problemen waar hij zelf geen controle meer over heeft. Ik wist trouwens niet dat jij ook bij een psycholoog loopt iwannabehigh, wat is daar de aanleiding van geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |