abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95243948
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Jouw liefde zal hem redden strawberrry!
Mensen met BDD moeten echt zichzelf redden, zoveel is duidelijk geworden nadat ik er veel over heb gelezen. Je kan nog zoveel lieve dingen zeggen, maar er is echt intensieve cognitieve therapie voor nodig om die dwanggedachtes te stoppen. Zeker in het stadium van Rich, dus ik hoop dat hij de motivatie kan vinden na zijn oogoperatie om dit te doen, om dan vervolgens een nieuwe periode in zijn leven in te slaan, een gelukkigere periode.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja daar ben ik het mee eens. Maar de echt eng uitziende jongens die er gewoon ongezond uitzien waar ze zelf niks aan kunnen doen (omdat ze eigenlijk gewoon heel gezond zijn) die blijven hun leven lang alleen.
Dat geloof ik niet. Ik heb wel eens enge jongens gezien (vooral door drugs), die ook een vriendin hadden. Het heeft allemaal te maken met hoe je in contact komt met die meiden, welke meiden en hoe je ze benadert.
pi_95243980
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Deze gast bijvoorbeeld (waarmee ik mezelf wel eens vergelijk kwa uiterlijk) zal veel minder kans maken bij de dames (ik denk zelfs onmogelijk) dan die gast uit jouw afbeelding.

Niks mis met hem eigenlijk, normale puberjongen zoals je ze op de middelbare school overal ziet.

Plus als WoW arena speler, en nog een bekende ook, heeft hij tussen alle fanboys wel een paar fangirls ook.
Ron Paul 2012
pi_95243993
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mensen met BDD moeten echt zichzelf redden, zoveel is duidelijk geworden nadat ik er veel over heb gelezen. Je kan nog zoveel lieve dingen zeggen, maar er is echt intensieve cognitieve therapie voor nodig om die dwanggedachtes te stoppen. Zeker in het stadium van Rich, dus ik hoop dat hij de motivatie kan vinden na zijn oogoperatie om dit te doen, om dan vervolgens een nieuwe periode in zijn leven in te slaan, een gelukkigere periode.
Maar die lieve opmerkingen helpen wel op korte termijn :P Ik moet nog minstens een maand overleven voordat ik geopereerd ga worden. Zware tijden in het vooruitzicht.
pi_95244012
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Niks mis met hem eigenlijk, normale puberjongen zoals je ze op de middelbare school overal ziet.

Plus als WoW arena speler, en nog een bekende ook, heeft hij tussen alle fanboys wel een paar fangirls ook.
Yup ik heb vaak tegen hem gespeeld, en bovendien is hij 20 daar dacht ik.
pi_95244100
Prima toch? Zelfs met gamen kan je vrouwen versieren, dat is mij ook gelukt. :D

Ik denk niet dat hij iets te klagen heeft, dus je opmerking dat hij nooit iemand zal krijgen gaat niet op.
Ron Paul 2012
pi_95244105
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar die lieve opmerkingen helpen wel op korte termijn :P Ik moet nog minstens een maand overleven voordat ik geopereerd ga worden. Zware tijden in het vooruitzicht.
Ah, korte termijn mss wel. Maar voor mij klinkt het onwerkelijk dat een oogoperatie zoveel oplost, vooral omdat alles wat jij zegt en post direct terug te leiden valt naar BDD. We zullen zien, het is iig extra geestelijke druk, dat van je ogen.
pi_95244237
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:
Prima toch? Zelfs met gamen kan je vrouwen versieren, dat is mij ook gelukt. :D

Ik denk niet dat hij iets te klagen heeft, dus je opmerking dat hij nooit iemand zal krijgen gaat niet op.
Als hij geen bekende speler was geweest dan zal het vrijwel onmogelijk voor hem zijn geworden. Zeker omdat hij daar ook als een 14jarige eruitziet. Ik kan me niet voorstellen dat er dames van rond de 20 hem zien staan zelfs niet als hij een leuke persoonlijkheid heeft. Dan wordt het hoogstens de aardige jongen.
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:40:44 #283
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95244246
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, korte termijn mss wel. Maar voor mij klinkt het onwerkelijk dat een oogoperatie zoveel oplost, vooral omdat alles wat jij zegt en post direct terug te leiden valt naar BDD. We zullen zien, het is iig extra geestelijke druk, dat van je ogen.
Het zal iig wel bijdragen an wat meer zelfvertrouwen denk ik.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:41:49 #284
118585 Crutch
pi_95244303
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als hij geen bekende speler was geweest dan zal het vrijwel onmogelijk voor hem zijn geworden. Zeker omdat hij daar ook als een 14jarige eruitziet. Ik kan me niet voorstellen dat er dames van rond de 20 hem zien staan zelfs niet als hij een leuke persoonlijkheid heeft. Dan wordt het hoogstens de aardige jongen.
Hoe meer mensen je ontmoet Richard, des te groter de kans dat je een meid tegen het lijf loopt.
Je moeder is een hamster
pi_95244343
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan kan die altijd nog meisjes van 16 daten totdat hij er ouder uitziet. ;)
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:43:50 #286
118585 Crutch
pi_95244389
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan kan die altijd nog meisjes van 16 daten totdat hij er ouder uitziet. ;)
Elk nadeel heb ze voordeel. :P
Je moeder is een hamster
pi_95245174
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hoe meer mensen je ontmoet Richard, des te groter de kans dat je een meid tegen het lijf loopt.
Klopt. Daarom vind ik het ook niet raar dat bijv. MLIG geen meid heeft. Hij sluit zichzelf naar mijn idee helemaal af van de buitenwereld, heeft een uitkering terwijl hij best een opleiding kan volgen, kan werken maar dat durft hij gewoon niet
pi_95245298
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Klopt. Daarom vind ik het ook niet raar dat bijv. MLIG geen meid heeft. Hij sluit zichzelf naar mijn idee helemaal af van de buitenwereld, heeft een uitkering terwijl hij best een opleiding kan volgen, kan werken maar dat durft hij gewoon niet
Is ook zo, maar hij is te trots (of dom?) om hulp te zoeken voor overduidelijke problemen waar hij zelf geen controle meer over heeft. Ik wist trouwens niet dat jij ook bij een psycholoog loopt iwannabehigh, wat is daar de aanleiding van geweest?
pi_95245301
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat klopt ook wat je zegt, maar vergeet niet dat ik nooit langer dan 2 maanden zonder werk/school heb gezeten.

En ja MliG moet natuurlijk hulp zoeken :P

En de enige gebeurtenis dat ik ooit een gesprek had met een meisje was tijdens mijn auto rijopleiding en dan ook nog volledig betekenisloos maar het was het enige niet-zakelijke gesprek.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:06:24 #290
238453 hasjman
utter madness
pi_95245446
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Deze gast bijvoorbeeld (waarmee ik mezelf wel eens vergelijk kwa uiterlijk) zal veel minder kans maken bij de dames (ik denk zelfs onmogelijk) dan die gast uit jouw afbeelding.

grappig hoe jij andere probeert aan te praten dat als ze nooit succes hebben bij vrouwen ze wel een totaal kansloos en kut leven moet hebben :') durf te wedden dat die gozer duizend keer meer plezier heeft in zijn leven dan jij.
pi_95245540
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef hasjman het volgende:

[..]

grappig hoe jij andere probeert aan te praten dat als ze nooit succes hebben bij vrouwen ze wel een totaal kansloos en kut leven moet hebben :') durf te wedden dat die gozer duizend keer meer plezier heeft in zijn leven dan jij.
Het was maar een voorbeeld gast, waarbij ik persoonlijk denk dat hij geen succes zal kunnen boeken bij de dames dmv van een vriendin te krijgen als hij niet bekend zou zijn.

Ongetwijfeld zal hij een leuk leven leiden hoor.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:11:53 #292
238453 hasjman
utter madness
pi_95245668
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:

Ongetwijfeld zal hij een leuk leven leiden hoor.
Hoho, dat is niet mogelijk. Stel we gaan uit van het feit dat ie niet 'bekend' is. Dan zou ie geen aandacht van de vrouwtjes krijgen. Dus is zijn leven gedoemd te mislukken.
pi_95245707
Waar is halcon. ..
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:22:18 #294
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95246047
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:

Dit soort dingen maken me tegelijk onzeker, maar ook juist hoopvol omdat er zoveel verschillende (absurde) smaken zijn dat er voor iedereen wat wils is.
Er is dus hoop voor iedereen hier. Over Straw praat ik maar niet, want daar gaan nog hordes mannen achteraan lopen.
The view from nowhere.
pi_95246092
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef hasjman het volgende:

[..]

Hoho, dat is niet mogelijk. Stel we gaan uit van het feit dat ie niet 'bekend' is. Dan zou ie geen aandacht van de vrouwtjes krijgen. Dus is zijn leven gedoemd te mislukken.
Op het gebied van de liefde wel inderdaad.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:24:47 #296
118585 Crutch
pi_95246133
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Want?
Je moeder is een hamster
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:27:44 #297
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95246229
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die jongen ziet er best redelijk uit. Hetzelfde probleem als met de foto van Supersoep. Je oordeelt zomaar namens iedereen.
The view from nowhere.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:29:45 #298
118585 Crutch
pi_95246304
Ik vraag me af of BDD echt bij je is geconstateerd of dat je die conclusie zelf hebt getrokken.
Je moeder is een hamster
pi_95246332
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er is dus hoop voor iedereen hier. Over Straw praat ik maar niet, want daar gaan nog hordes mannen achteraan lopen.
Dan wel maar nu niet? Hmmja...oke. :P Van mij mag het nog even uitblijven.
pi_95246340
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is ook zo, maar hij is te trots (of dom?) om hulp te zoeken voor overduidelijke problemen waar hij zelf geen controle meer over heeft. Ik wist trouwens niet dat jij ook bij een psycholoog loopt iwannabehigh, wat is daar de aanleiding van geweest?
Ik denk gewoon te bang en het is natuurlijk wel confronterend én moeilijk om hulp te zoeken. Omdat het moest ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')