abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:54:07 #201
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95238134
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ben je daar gelukkig mee, dat zo iemand als lelijk bestempeld wordt terwijl ze dat in de verste verte niet is? Dat het je type niet is, prima, maar de stap naar lelijk is wel héél groot.
Ze is niet lelijk, maar ik zou haar ook niet doen.
Je moeder is een hamster
pi_95238359
Haha weetje wat er net serieus gebeurde, die foto is nog te zien op me beeldscherm, komt mijn zusje binnen, haar hoofd eerst: :) en zag ze (per ongeluk) die foto, haar ogen ineens heel groot.. zegt ze: ''wat kan ik hier nou van zeggen? ze heeft wel mooi glanzend haar :P'' en ze loopt weer weg.. :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ben je daar gelukkig mee, dat zo iemand als lelijk bestempeld wordt terwijl ze dat in de verste verte niet is? Dat het je type niet is, prima, maar de stap naar lelijk is wel héél groot.
Ik vind haar gewoon wel lelijk als je me begrijpt.. maar daar kunnen we wel over gaan discussieren, heeft geen zin :) Smaken verschillen.

OT: Strawberry, Schenk en K_W.. ik weet het, als je geconfronteerd wordt met de persoon die je leuk vindt/vond, komen er sowieso gevoelens los maar gaat nu wel weer beter opzich :)
pi_95238542
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, als je haar al lelijk vindt (dus niet eens normaal, maar echt lélijk), dan knap je wel heel snel op iemands uiterlijk af. Gelukkig ken ik zulke jongens niet en ik weet ook niet of ik dat wel wil.
Zulke jongens ken je wel alleen jij bent niet te vergelijken met iemand met zo'n uiterlijk dus je zal die kant van de jongens niet zien.
pi_95238790
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zulke jongens ken je wel alleen jij bent niet te vergelijken met iemand met zo'n uiterlijk dus je zal die kant van de jongens niet zien.
Daar zit inderdaad een grote kern van waarheid in, en andersom is dat ook zo.
pi_95239045
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet dat jongens zoiets in je gezicht zeggen natuurlijk.

Smaken verschillen snap ik heel goed, er zijn genoeg mannen die niet mijn type zijn, maar die noem ik niet meteen lelijk. Want esthetisch gezien kan ik dan wel bedenken waarom sommige mensen die persoon wel mooi vinden.

Was ook iemand die echt met een stalen gezicht beweerde JLo afschuwelijk lelijk te vinden, tja....ik snap dat niet. Maar uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee, omdat je minder keuze in meiden genereert. Als je iedereen mooi vindt, heb je meer keuze en ben je sneller gelukkig op dat gebied. ;)
pi_95239098
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daar zit inderdaad een grote kern van waarheid in, en andersom is dat ook zo.
Hoe andersom?
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:11:26 #207
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_95239217
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb het uiterlijk van een ander kaliber, volledig onaantrekkelijk op elk gebied.
Echt op elk gebied? Aan je lichaam kan je werken
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_95239304
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Echt op elk gebied? Aan je lichaam kan je werken
Mits je geen (vele) littekens hebt. :) En zelfs dan....

Maar daar gaat het bij BDD niet om. De ene week vindt Rich zichzelf een 7, maar een paar dagen laten is het weer mis. Het doet er niet toe hoe hij eruit ziet, in zijn hoofd blijft hij lelijk. Anders zouden mensen met BDD ook niet verslaafd worden aan plastische chirurgie bijv, ze vinden altijd wel wat om verder over te obsederen.
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:15:22 #209
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_95239480
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mits je geen (vele) littekens hebt. :) En zelfs dan....

Maar daar gaat het bij BDD niet om. De ene week vindt Rich zichzelf een 7, maar een paar dagen laten is het weer mis. Het doet er niet toe hoe hij eruit ziet, in zijn hoofd blijft hij lelijk. Anders zouden mensen met BDD ook niet verslaafd worden aan plastische chirurgie bijv, ze vinden altijd wel wat om verder over te obsederen.
Oh dat wist ik niet. Kan je van BDD afkomen of moet je er maar 'mee leren leven' ?
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_95239510
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Smaken verschillen snap ik heel goed, er zijn genoeg mannen die niet mijn type zijn, maar die noem ik niet meteen lelijk. Want esthetisch gezien kan ik dan wel bedenken waarom sommige mensen die persoon wel mooi vinden.

Was ook iemand die echt met een stalen gezicht beweerde JLo afschuwelijk lelijk te vinden, tja....ik snap dat niet. Maar uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee, omdat je minder keuze in meiden genereert. Als je iedereen mooi vindt, heb je meer keuze en ben je sneller gelukkig op dat gebied. ;)
Maar dat merk je wel hoor.. en ik zie dat jullie niet te vergelijken zijn.

Ja smaken verschillen maar bij sommige mensen kan ik niet begrijpen dat die aantrekkelijk gevonden worden. Wat ik zelf wel begrijp is dat je iemand aantrekkelijk kan vinden terwijl de persoon eigenlijk lelijk is, dit heb ik 1 keer gehad (laatst).

Maar iemand die Jlo lelijk vindt kan ik zelf ook niet geloven aangezien zij gewoon bij de categorie mooie vrouwen hoort. Ze IS gewoon niet lelijk.
pi_95239522
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet. Kan je van BDD afkomen of moet je er maar 'mee leren leven' ?
Ik las dat het chronisch is. Vergelijkbaar met anorexia en OCD. Je kan het beheersen, maar die dwanggedachten blijven altijd op de loer. Je kan er makkelijk in terugvallen, zegmaar.
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:17:29 #212
118585 Crutch
pi_95239588
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik las dat het chronisch is. Vergelijkbaar met anorexia en OCD. Je kan het beheersen, maar die dwanggedachten blijven altijd op de loer. Je kan er makkelijk in terugvallen, zegmaar.
Toch lijkt me de oplossing voor de hand liggend.
Als er maar genoeg mensen zeggen dat je er leuk uitziet bijvoorbeeld.
Je moeder is een hamster
pi_95239595
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Das ook zo met onzekerheid hé. Ik vraag me af of je kan werken aan extreme onzekerheid en dan bijv. toch een beroemdheid worden. Bestaan zulke mensen? Eerst grijze muizen en dan op de 1 of andere manier toch doorgebroken op internationaal gebied of gewoon in Nederland?
pi_95239697
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Toch lijkt me de oplossing voor de hand liggend.
Als er maar genoeg mensen zeggen dat je er leuk uitziet bijvoorbeeld.
Ja, dat ligt voor de hand, maar zo schijnt het niet te werken, maar de dwanggedachten juist te versterken doordat je dan bezig blijft met je uiterlijk. BDD komt relatief vaak voor bij gemiddeld tot mooi uitziende mensen die constant om uiterlijke bevestiging vragen bij naasten, maar toch niet van zichzelf kunnen houden.
pi_95239762
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind Jlo ook heel erg lelijk :D, maar dat meisje op de afbeelding die supersoep plaatste vind ik wel aantrekkelijk.
pi_95239763
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Das ook zo met onzekerheid hé. Ik vraag me af of je kan werken aan extreme onzekerheid en dan bijv. toch een beroemdheid worden. Bestaan zulke mensen? Eerst grijze muizen en dan op de 1 of andere manier toch doorgebroken op internationaal gebied of gewoon in Nederland?
Geen idee. :P

Ik hoorde dat Jeroen van Koningsbrugge vroeger een heel verlegen nerdje was met weinig succes bij vrouwen. Nu is dat wel anders, met name omdat hij meer zelfvertrouwen heeft gekregen en door zijn werk ook wel móest veranderen in dat opzicht. Je leert bij.
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:20:51 #217
118585 Crutch
pi_95239779
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, dat ligt voor de hand, maar zo schijnt het niet te werken, maar de dwanggedachten juist te versterken doordat je dan bezig blijft met je uiterlijk. BDD komt relatief vaak voor bij gemiddeld tot mooi uitziende mensen die constant om uiterlijke bevestiging vragen bij naasten, maar toch niet van zichzelf kunnen houden.
Ik ga er eens het een en ander over opzoeken. Die Wikipagina is niet genoeg voor me. :)
Je moeder is een hamster
pi_95239822
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik vind Jlo ook heel erg lelijk :D, maar dat meisje op de afbeelding die supersoep plaatste vind ik wel aantrekkelijk.
Jlo lelijk noemen en dan moet je kijken hoe die meid op de afbeelding eruit ziet. Ik kan het niet volgen.
pi_95239836
quote:

[..]

Heel erg lelijk? Kom op nou. Dat soort dingen geven alleen maar aan, zoveel mensen zoveel smaken.

Willekeurige foto van google:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijk. 8)7
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:22:34 #220
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_95239866
quote:

[..]

Beetje vreemd.
pi_95239880
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heel erg lelijk? Kom op nou.
Willekeurige foto van google:

SPOILER
Sorry ik blijf haar lelijk vinden, haar uitstraling vind ik gewoon lelijk op een of andere manier. Een 5 zou ik haar geven.
pi_95239919
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Sorry ik blijf haar lelijk vinden, haar uitstraling vind ik gewoon lelijk op een of andere manier. Een 5 zou ik haar geven.
Volgens mij heeft het ook te maken omdat je vrouwen met een tint niet aantrekkelijk vindt toch?
pi_95239953
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het ook te maken omdat je vrouwen met een tint niet aantrekkelijk vindt toch?
Ja dat klopt wel meestal, maar bij haar vind ik haar uitstraling gewoon niet zo mooi, eigenlijk gewoon helemaal niks :P het is mijn type gewoon niet.
pi_95239958
Mensen hebben gewoon een achterlijke definitie van het woord lelijk. Ze bedoelen eigenlijk dat iemand er maar heel normaal uitziet. Tegenwoordig is dat al lelijk en viesssssss.

Het zijn vooral mensen met een lager IQ die zulke termen lukraak rond gooien, lijkt me.

Niet je type = lelijk. Wat een logica.
Ron Paul 2012
pi_95239988
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Uitstraling daargelaten, als je objectief esthetisch zou kijken, zou je haar toch geen 5 geven? :{

Dit soort dingen maken me tegelijk onzeker, maar ook juist hoopvol omdat er zoveel verschillende (absurde) smaken zijn dat er voor iedereen wat wils is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')