quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef Supersoep het volgende:
Schenkstroop, ik ga jou hoop geven.
In deze spoiler zit een afbeelding van een persoon-mens die naar mijn inbeelding wellicht op je lijkt. Deze persoon-mens heeft een vriendin, die naar mijn ogen zo knap is dat ik er bijna van kwijl. Ze heeft enkele mindere punten als ze haar mond opendoet, maar mijn hemel, dat interesseert me niet eens.Leuke man, maar wat een oerlelijk wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Iedereen heeft zo zijn eigen variant van BDD.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
Nee joh, wat een vertekend beeld heb je dan, ik vind haar knap. Op andere foto's ziet ze er nog knapper uit.
Lelijk? Hoezo dat...een beetje overdone met de oogmake-up en langer haar vind ik ook leuker persoonlijk, maar lelijk? Die man is niet moeders mooiste, maar hij heeft wel een lieve uitstraling.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Leuke man, maar wat een oerlelijk wijf.
Jij ook al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lelijk? Hoezo dat...een beetje overdone met de oogmake-up en langer haar vind ik ook leuker persoonlijk, maar lelijk? Die man is niet moeders mooiste, maar hij heeft wel een lieve uitstraling.
Ik weet uit ervaring, dat als meiden je niet moeten, dat ze je dan ook echt compleet uit de weg gaan, Dat deed zij niet. Maarja mischien was dat weer háár manier om mij toch uit de weg te gaan. weet ik veel.quote:
In deze spoiler zit een afbeelding van een persoon-mens die naar mijn inbeelding wellicht op je lijkt. Deze persoon-mens heeft een vriendin, die naar mijn ogen zo knap is dat ik er bijna van kwijl. Ze heeft enkele mindere punten als ze haar mond opendoet, maar mijn hemel, dat interesseert me niet eens.Wie is dat (die jongen)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Precies. Ik zou gewoon even pauze nemen van plan A.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef BlakeGriffin het volgende:
Mn lieve vrouwelijke collega's belden net nog wel even vanuit de stad. Had ze geprobeerd te onderscheppen in een kroeg en daarna gesms't.
[..]
Plan C is een Duitse die ik twee weken geleden heb leren kennen.
Plan B is een mooie dame die ik in een disco zag afgelopen weekend. Ga kijken of ze er dit weekend weer is.
Maar ja, op zich, misschien is dat wel een idee, toch een date voorstel alsnog. Hoewel ik voel me daar wel een beetje raar bij.
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef Crutch het volgende:
Deelnemer, ik ben oprecht geïnteresseerd. Zal er later uitgebreid op ingaan, maar ben nu op een bruiloft.
Mijn exuses als ik anders doe lijken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Ik heb die post verwijderd omdat je natuurlijk zelf mag bepalen wat je post.
Dit gebeurd bij mij non stop zelfs in de vriendengroep! waar anders dan aan je uiterlijk kan dit aan liggen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring, dat als meiden je niet moeten, dat ze je dan ook echt compleet uit de weg gaan, Dat deed zij niet. Maarja mischien was dat weer háár manier om mij toch uit de weg te gaan. weet ik veel.
[..]
Wie is dat (die jongen)?
Doet er niet toe, want jij moet toch eerst van jezelf gaan houden en je BDD aanpakken voordat je kan denken aan het daten van meiden. Psychoses krijg je niet zomaar, en als ik die wiki doorlees dan heb jij nog veel meer handelingen die wat weghebben van dwangmatige OCD handelingen en daar moet je eerst vanaf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef richard_prf het volgende:
Dit gebeurd al mijn hele leven, waar ligt dit dan godverdomme toch aan????????????????
Nee maar dat ze niet gewoon normaal met me kunnen omgaan zoals met mijn vrienden. WAAROM WORD IK ALTIJD GENEGEERD????????? Die vraag stel ik me al 10 jaar lang.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doet er niet toe, want jij moet toch eerst van jezelf gaan houden en je BDD aanpakken voordat je kan denken aan het daten van meiden.
In de puberteit omdat meisjes dan vaak voor de meer populaire jongens gaan. Als jij gepest werd, was je dat dus niet. Daarna heb jij BDD ontwikkeld en ben je aan het gamen geslagen, dus ontwikkelde je waarschijnlijk een bepaalde houding en bevond je je in voornamelijk het bijzijn van mannen, waardoor je zeker niet veel aandacht kon krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee maar dat ze niet gewoon normaal met me kunnen omgaan zoals met mijn vrienden. WAAROM WORD IK ALTIJD GENEGEERD????????? Die vraag stel ik me al 10 jaar lang.
In deze spoiler zit een afbeelding van een persoon-mens die naar mijn inbeelding wellicht op je lijkt. Deze persoon-mens heeft een vriendin, die naar mijn ogen zo knap is dat ik er bijna van kwijl. Ze heeft enkele mindere punten als ze haar mond opendoet, maar mijn hemel, dat interesseert me niet eens.Kerel, ben je nou echt echt serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet wel, beauty zit echt in the eye of the beholder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kerel, ben je nou echt echt serieus?
Nou, kwijlen zal ik niet doen. Maar ze is gewoon knap, is op andere foto's duidelijker te zien wellicht. Wat een diep verborgen frustratie lijkt dit wel zeg, van deelnemer ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kerel, ben je nou echt echt serieus?
Nee, even serieus.. ik dacht echt dat je een grapje maakte (sorry)quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, kwijlen zal ik niet doen. Maar ze is gewoon knap, is op andere foto's duidelijker te zien wellicht. Wat een diep verborgen frustratie lijkt dit wel zeg, van deelnemer ook.
Ze is inderdaad best leuk om te zien. Lieve uitstraling, niks mis mee. Eentje die onbereikbaar is voor mij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, kwijlen zal ik niet doen. Maar ze is gewoon knap, is op andere foto's duidelijker te zien wellicht. Wat een diep verborgen frustratie lijkt dit wel zeg, van deelnemer ook.
Klopt, maar misschien als jij ooit beter in je vel zit wordt zij ook bereikbaar voor jou.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze is inderdaad best leuk om te zien. Lieve uitstraling, niks mis mee. Eentje die onbereikbaar is voor mij.
Ik heb het uiterlijk van een ander kaliber, volledig onaantrekkelijk op elk gebied.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien als jij ooit beter in je vel zit wordt zij ook bereikbaar voor jou.
Godverdomme man, waarom denk je nu dat ik uberhaupt die foto daar plaats. Alsof die kerel daar er beter uitziet dan jij, daar kijken dames ook nooit naar als hij langsloopt op straat. En toch, ze is smoor op hem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze is inderdaad best leuk om te zien. Lieve uitstraling, niks mis mee. Eentje die onbereikbaar is voor mij.
We gaan het niet meer over je uiterlijk hebben, dat staat hier namelijk los van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb het uiterlijk van een ander kaliber, volledig onaantrekkelijk op elk gebied.
Als je je zo voelt dan straal je dat ook uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb het uiterlijk van een ander kaliber, volledig onaantrekkelijk op elk gebied.
Ben je daar gelukkig mee, dat zo iemand als lelijk bestempeld wordt terwijl ze dat in de verste verte niet is? Dat het je type niet is, prima, maar de stap naar lelijk is wel héél groot.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik weet niet maar als ik kijk naar mijn vrienden en bijv. de mensen in mijn klas zou dat meisje gewoon als lelijk bestempeld worden. Serieus. Maar oké mannen ik vind niet dat jullie jezelf allemaal zo moeten kleineren! Zulke meisjes zijn zeker wel haalbaar voor jullie
Ja, als je haar al lelijk vindt (dus niet eens normaal, maar echt lélijk), dan knap je wel heel snel op iemands uiterlijk af. Gelukkig ken ik zulke jongens niet en ik weet ook niet of ik dat wel wil.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je daar gelukkig mee, dat zo iemand als lelijk bestempeld wordt terwijl ze dat in de verste verte niet is? Dat het je type niet is, prima, maar de stap naar lelijk is wel héél groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |