Laura hoorde in het begin bij het meubilair. Zij zei niks tegen niemand en niemand zei wat tegen haar.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar Lau lag in het begin totaal niet lekker in de groep? Het was dat Guido er was, daardoor ging ze er een beetje in mee, maar volgens mij vond iedereen haar maar een stoorzender, of nouja, stoormast.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef Darakka het volgende:
En Laura, wat heb jij eigenlijk allemaal voor spannends mee gemaakt in jou leven?
"ik heb wel eens een eigen snotje opgegete"
ga weg???quote:Op woensdag 6 april 2011 10:35 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie
[..]
Sterk psychologisch inzicht, Chille spel instelling, relaxte houding en natuurlijk verheven boven het plebs door zijn ridderlijk bloed.
Alex het weekdier bedoel jequote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Dus de TT zegt het al, there's a new Sherrif in town!
And his name is Genialex Varga!
EN van Alex snot eet ze nooit iets! De frigide trut!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef Darakka het volgende:
En Laura, wat heb jij eigenlijk allemaal voor spannends mee gemaakt in jou leven?
"ik heb wel eens een eigen snotje opgegete"
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:35 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie
[..]
Sterk psychologisch inzicht, Chille spel instelling, relaxte houding en natuurlijk verheven boven het plebs door zijn ridderlijk bloed.
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 10:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand ooit de nagels gezien van Genialex?? Super tochIk HOU van Alex
Zo beter?![]()
![]()
Bolquote:Op woensdag 6 april 2011 10:39 schreef bollokus het volgende:
en laura lovers zijn toch wel gewoon welkom![]()
mogguh trouwens
Tuurlijk, volgers van de naïeve bespeelde loverboy slachtoffers zijn welkom wat mij betreft!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:39 schreef bollokus het volgende:
mogguh trouwens
Make love not hate!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:39 schreef bollokus het volgende:
mogguh trouwens
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Dus, als ik even tel is de bashfiguur (figuren) vandaag:
1. Laura Alex
2. Flip Alex
3. Joanna Alex
Eeensch?
zekerds, vandaag kan ie weerquote:Op woensdag 6 april 2011 10:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie
je gemiddelde aan het ophalen ?
Ja hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 10:40 schreef Chuckster het volgende:
Schop die kontridder A.S.A.P. dat corrupte huis uit.
Oh en @ TS: Ik ben pro-Flip maar anti-MoLauJoMamma, ben ik nog welkom?
Zie, na vandaag ben je ook pro Alex, houd hem maar eens een dagje in de gaten dan snap je hem pas!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Denkt Alex ook 80 % te halen?Zo grappig die Alex. Altijd lol met die jongen
Hij zat (oa) in haar navelquote:Op woensdag 6 april 2011 10:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lauw kijkt ook niet vrolijk. Was de sex niet lekker? Zal zo wel weer gaan liggen, dr ontbijt is al op
die jongen blijft positief denken. mooi tochquote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Denkt Alex ook 80 % te halen?Zo grappig die Alex. Altijd lol met die jongen
Ik heb net ook een mini-bossche bol op als traktatiequote:Op woensdag 6 april 2011 10:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik voel me lekker thuis hier met deze TT
Heeft hij opplak nagels?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand ooit de nagels gezien van Genialex?? Super tochIk HOU van Alex
Zo beter?![]()
![]()
Ze wordt ook helemaal gaar van dat gelul van Faalex over zijn nominatie.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lauw kijkt ook niet vrolijk. Was de sex niet lekker? Zal zo wel weer gaan liggen, dr ontbijt is al op
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:42 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zie, na vandaag ben je ook pro Alex, houd hem maar eens een dagje in de gaten dan snap je hem pas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker héquote:Op woensdag 6 april 2011 10:43 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb net ook een mini-bossche bol op als traktatie
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 10:44 schreef DeWalrus het volgende:
Is laura nou flink te grazen genomen door ons riddertje vannbacht?
Is maar 4 letters hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 10:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Fraaie TT, hier moet ik dus gepost hebben..
Al is haat wel een heel groot woord!
Ah ik zie het nu, twee keer 39, dan is dit 41 ja.. sorryquote:
Nee dat lukt me niet meer, sinds ik zijn belabberde promo filmpje heb gezien & zijn optreden bij Daten In Het Donker kan ik die jongen gewoon niet meer serieus nemenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:42 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zie, na vandaag ben je ook pro Alex, houd hem maar eens een dagje in de gaten dan snap je hem pas!
Hij zoekt nog steeds naar een ronde tafel in huis!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:46 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah ik zie het nu, twee keer 39, dan is dit 41 ja.. sorry
Hier een mooie foto om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Neem je het nou niet een heul klein beetje te serieus op?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef akveor het volgende:
Overigens word ik schijtziek van dit soort humorloze TT's en snap ook niet dat hier geen mods tegenop treden. Ik neem aan dat de Cossen bedoelt zijn voor de RLS fans van welke bewoners dan ook.
Bij zo'n post zie ik echt met zijn hoofd schudden, je weet wel dat gemaakte schudje van hem, en zeggen: zie je wel, ik heb gelijk.. Gelijk heb ik!!!! Heb het je toch gezegd!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nee dat lukt me niet meer, sinds ik zijn belabberde promo filmpje heb gezien & zijn optreden bij Daten In Het Donker kan ik die jongen gewoon niet meer serieus nemen
Begrijpend lezen is moeilijk, Staat gewoon dat iedereen welkom isquote:Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef akveor het volgende:
Overigens word ik schijtziek van dit soort humorloze TT's en snap ook niet dat hier geen mods tegenop treden. Ik neem aan dat de Cossen bedoelt zijn voor de RLS fans van welke bewoner dan ook.
Nou en? Je hebt SST toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:51 schreef superkokje het volgende:
Ik moet echt ff wat gaan doen, anders moet ik zonder eten naar bed vanavond
dit is zo waarquote:Op woensdag 6 april 2011 10:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt SST toch?En als je maar lang genoeg naar Alex
kijkt verdwijnt het hongergevoel wel
Jij hebt het echt met hem gehad he..quote:Op woensdag 6 april 2011 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik wil basheeeeeeeeeen over faalexxxxxx
Nou, kom er maar in dan !quote:Op woensdag 6 april 2011 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik wil basheeeeeeeeeen over faalexxxxxx
Hier neem een bakje humorquote:Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef akveor het volgende:
Overigens word ik schijtziek van dit soort humorloze TT's en snap ook niet dat hier geen mods tegenop treden. Ik neem aan dat de Cossen bedoelt zijn voor de RLS fans van welke bewoner dan ook.
zij niet alleenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij hebt het echt met hem gehad he..
Je ziet hier op Fok, get used to itquote:Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef akveor het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:56 schreef Mylene het volgende:
Toch denk ik dat FaAlex mag blijven omdat ie een stelletje is met die saaie doos van een Laura. En dat juist Karim degene is die het huis moet verlaten.
Bewaar mequote:Op woensdag 6 april 2011 10:56 schreef Mylene het volgende:
Toch denk ik dat FaAlex mag blijven omdat ie een stelletje is met die saaie doos van een Laura. En dat juist Karim degene is die het huis moet verlaten.
Ik hoop dat zijn reactie als grap bedoeld wasquote:
Nee ik denk dat de makers het ook een beetje gehad hebben met het saaie gedoen van Lauwquote:Op . woensdag 6 april 2011 10:56 schreef Mylene het volgende:
Ik ben bang Laura en Gerard als tweede. Hij is een soort Margriet van de laatste BB.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:55 schreef Poezewoes het volgende:
Ben voor Gerard voor de rest ach ze hebben allang beslist wie er gaat winnen.
Een keer raden wie!
je moet het niet zo serieus nemen, doe ik ook niet!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef akveor het volgende:
Al die bakvissen die smssen zullen wel denken, ah gerard heeft dat geld toch niet nodig dus hij mag niet winnen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik ben bang Laura en Gerard als tweede. Hij is een soort Margriet van de laatste BB.
En hoe moet het dan verder met de Alex fanclub? Daar denken ze dan weer niet over na he!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee ik denk dat de makers het ook een beetje gehad hebben met het saaie gedoen van Lauwen Lex
![]()
Lexje gaat naar huis donderdag en Lauw mag proberen of het met Karim wat leuker wordt
* Vikingsmeisje gauw haar mobiel pakt en Karim stuurt naar 5353quote:Op woensdag 6 april 2011 10:56 schreef Mylene het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 6 april 2011 10:56 schreef Mylene het volgende:
Toch denk ik dat Karim en Flip mogen blijven omdat ze beturrr zijn dan Faalex die een stelletje is met die saaie doos van een Laura. En dat dus Faalex degene is die het huis moet verlaten.
Alex staat genomineerd.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:57 schreef henkbarte het volgende:
Waar staat nou dat hij echt genomineerd is? Het is nergens duidelijk??
Welke Alexquote:Op woensdag 6 april 2011 10:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
En hoe moet het dan verder met de Alex fanclub? Daar denken ze dan weer niet over na he!
(denk dat ik dan een Flip fanclub moet beginnen)
Dies al gefaald. Sanctie: alex genomineerd.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:58 schreef diditje64 het volgende:
ik hoop nu toch echt dat laura haar missie faalt aangezien ik haar alleen maar bij alex zie staan en niet bij karimeigenlijk kan ze ook niks
'Nuff saidquote:Op woensdag 6 april 2011 10:58 schreef diditje64 het volgende:
ik hoop nu toch echt dat laura haar missie faalt aangezien ik haar alleen maar bij alex zie staan en niet bij karimeigenlijk kan ze ook niks
Alles met glasexquote:Op woensdag 6 april 2011 10:59 schreef Ireth het volgende:
Jo moet even nadenken... dus gaat ze maar weer poetsen...
[ afbeelding ]
ow werkelijk dat heb ik dan gemist hahahahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dies al gefaald. Sanctie: alex genomineerd.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Alex staat genomineerd.
Is het nou duidelijk?
Ok, waar moet ik mijn adres naartoe sturen?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Welke Alexfanclub?? Die 3 leden sturen we wel een kortingskaart van de Mac
Uh nee? Of denk je nu dat je leuk bent? Ik meen het, er klopt iets niet.. op de site ook niet duidelijk. Denk dat ze het zelf nog niet weten of ze het kunnen maken. En ja dat kunnen ze wat mij betreft zeker wel.. en dan Laura er ''in gemeenschap'' lekker erbij..quote:Op woensdag 6 april 2011 10:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Alex staat genomineerd.
Is het nou duidelijk?
Lauw heeft vannacht navelsex gehad, weet je hoe zwaar?? Tuurlijk moet ze dan slapen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:01 schreef TimeJumper het volgende:
Ligt Lijzige Laura alweer in bed? terwijl iedereen haast aan het werk is
Jemig, geef dat kind een nieuw toetsenbord, van deze doen alleen de letters het maar!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo even naar het niveau van de SST site afdalen mensen:
Christa
Christa
6 april 2011 om 10:24
zo zijn we weer weet nu wel dat plip blijf dat regel moeder wel van jo daarom is alex op de bank waarom laura niet zij heeft die missie verpest en jo kan weer lachen volgende week weer voor de nominatie janken dat ze nog niet naar huis wil gisteren zou ze door de stem geroepen worden want ze wil naar huis maar nu even niet is ze nu dennis al vergeten; klef te doen met plip drama spel jo mag alles dus der moeder wil wel even goed woordje doen voor plip stem laat nu eens een eerlijk spel zie
Even serieus, bestaan deze mensen echt? Geef ze een pc-verbod of iets dergelijks.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Christa
Christa
zo zijn we weer weet nu wel dat plip blijf dat regel moeder wel van jo daarom is alex op de bank waarom laura niet zij heeft die missie verpest en jo kan weer lachen volgende week weer voor de nominatie janken dat ze nog niet naar huis wil gisteren zou ze door de stem geroepen worden want ze wil naar huis maar nu even niet is ze nu dennis al vergeten; klef te doen met plip drama spel jo mag alles dus der moeder wil wel even goed woordje doen voor plip stem laat nu eens een eerlijk spel zie
Klopt, te koop bij de webshop van Jojanka!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is dat nieuwe mode? Zo'n stoere gele badjas MET capuchon en een joggingbroek eronder?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Even serieus, bestaan deze mensen echt? Geef ze een pc-verbod of iets dergelijks.
Uh ja, enne ik ben altijd leukquote:Op woensdag 6 april 2011 11:03 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Uh nee? Of denk je nu dat je leuk bent? Ik meen het, er klopt iets niet.. op de site ook niet duidelijk. Denk dat ze het zelf nog niet weten of ze het kunnen maken. En ja dat kunnen ze wat mij betreft zeker wel.. en dan Laura er ''in gemeenschap'' lekker erbij..
Ja alles draait om haar, Alex wordt alleen genomineerd omdat LAURA zo ontzettend triest is en niks kan.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef rilumaan4 het volgende:
nou ik vind dit belachelijk
alex word alleen genomineerd omdat die ### van een flip bij zijn jootje kan blijven
walgelijk
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef akveor het volgende:
Nou dan liever die gele schoothondquote:Op woensdag 6 april 2011 11:07 schreef Ireth het volgende:
Hij moet gewoon blijven donderdag! Laat een van die twee schoothondjes maar vertrekken!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:07 schreef Ireth het volgende:
Hij moet gewoon blijven donderdag! Laat een van die twee schoothondjes maar vertrekken!
![]()
[ afbeelding ]
En zo is datquote:Op woensdag 6 april 2011 11:07 schreef Ireth het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk
De aanrander. Maar zij mag dat, gezien haar omstandigheden.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Joanna's interpretatie
6 april om 10.03
''Ik ga de hele dag aan tieten zitten.''
Joanna wordt in de slaapkamer opgemaakt door Sharon, als Monique bij haar komt staan. Joanna tilt haar arm op en prikt haar vinger in de buste van Monique.''Ik ga de hele dag aan tieten zitten'', aldus Joanna. Het valt haar op dat iedereen in het huis mooie borsten heeft. Zo heeft Sharon, volgens Joanna, Beyoncé-borsten en heeft Laura de ronde voorgevel van een jonge vrouw. Sharon ziet het maar als compliment.
Waarom zetten ze dan om 10:45 nog een bericht erop met: Karim en Philip genomineerd. Ik geloof jou/jullie wel maar hoe kan je dan zo dom zijn als redactie zijnde om dat zo raar op de site te vermelden dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uh ja, enne ik ben altijd leuk![]()
Nou het is heel duidelijk gezegd. Nominatie van Faalex is gevolg van falen van de missie van Lijzige Laura.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk
volgens mij zei ze ook al dat sharon een beyonce buik heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Joanna's interpretatie
6 april om 10.03
''Ik ga de hele dag aan tieten zitten.''
Joanna wordt in de slaapkamer opgemaakt door Sharon, als Monique bij haar komt staan. Joanna tilt haar arm op en prikt haar vinger in de buste van Monique.''Ik ga de hele dag aan tieten zitten'', aldus Joanna. Het valt haar op dat iedereen in het huis mooie borsten heeft. Zo heeft Sharon, volgens Joanna, Beyoncé-borsten en heeft Laura de ronde voorgevel van een jonge vrouw. Sharon ziet het maar als compliment.
Tweety voelt gewoon dat 'heel Nederland' nu eindelijk eens over hem praat!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef Ireth het volgende:
Tweety heeft een binnenpretje??
[ afbeelding ]
ze maken wel meer vergissinkjesquote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dan om 10:45 nog een bericht erop met: Karim en Philip genomineerd. Ik geloof jou/jullie wel maar hoe kan je dan zo dom zijn als redactie zijnde om dat zo raar op de site te vermelden dan?
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:10 schreef Ransjih het volgende:
flip weg zou wel het meest spectaculair zijn
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef henkbarte het volgende:
Waarom zetten ze dan om 10:45 nog een bericht erop met: Karim en Philip genomineerd. Ik geloof jou/jullie wel maar hoe kan je dan zo dom zijn als redactie zijnde om dat zo raar op de site te vermelden dan?
Om de kijkcijfers op te krikken, daarom.quote:Dankzij haar krijgt Alex een zware sanctie.
De twee zijn zichtbaar aangedaan door de sanctie en zonderen zich af van de groep. Laura voelt zich ontzettend schuldig dat ze dit Alex heeft aangedaan en weet niet hoe ze het goed kan maken. Alex verzekert Laura dat hij het haar niet kwalijk neemt en geeft haar een dikke zoen. De liefde tussen de twee lijkt niet kapot te krijgen. Wat de sanctie van Alex is, zie je morgen in de daily show om 19:30 uur op Net5.
Omdat er op de site ook vaak filmpjes stonden, die te vroeg online werden geplaatst.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
omdat het nog helemaal niet bekend is dit is gebeurt na de daily onder een streamlock....daaromquote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 6 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Christa
Christa
Ik denk dat Alex genomineerd staat, omdat het script Lau en Karim nu gaat volgen!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef rilumaan4 het volgende:
nou ik vind dit belachelijk
alex word alleen genomineerd omdat die ### van een flip bij zijn jootje kan blijven
walgelijk
Die Sidonia moet gewoon met haar graftakjes van karim afblijven!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik denk dat Alex genomineerd staat, omdat het script Lau en Karim nu gaat volgen!![]()
Lau is wel veel beter te pruimen als ze bij en met Karim is.
ik zit er niet op te wachten dat lau populair gaat worden daardoorquote:Op woensdag 6 april 2011 11:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik denk dat Alex genomineerd staat, omdat het script Lau en Karim nu gaat volgen!![]()
Lau is wel veel beter te pruimen als ze bij en met Karim is.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die Sidonia moet gewoon met haar graftakjes van karim afblijven!
Bij streamers gaat dat toch niet gebeuren!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:13 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik zit er niet op te wachten dat lau populair gaat worden daardoor
Vrees maar niet, dat slangemens heeft zo weinig charisma, die wordt in haar hele leven nooit poplulairquote:Op woensdag 6 april 2011 11:13 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik zit er niet op te wachten dat lau populair gaat worden daardoor
ik snap niet dat ze die blauwe vaas of even omdraaien of vervangen, geeeeeen gezicht dat het zo afbladderdquote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk
strak planquote:Op woensdag 6 april 2011 11:07 schreef Ireth het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Je UIquote:Op woensdag 6 april 2011 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
laura drinkt alleen pasoa hequote:Op woensdag 6 april 2011 11:16 schreef MargrietV het volgende:
Laura moet gewoon naar huis, kan ze lekker een advocaatje gaan lepelen met Oma en Ome Jan zal wel een ander ouderwets neutje willen, een Bols uit de kruik of zo. Wat voor Laura ook geschikt zou zijn is Boerenjongens, lepelt ook makkelijk weg en ze heeft nog wat te kauwen voor de anders werkeloze hand voor haar mond.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:18 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Falex er uit, win/win situatie voor de mensen in Het Huis en de streamers
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:18 schreef Chuckster het volgende:
[..]
De grote nog maar een keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Daar hebben we Hummie voor om dat te regelen...quote:Op woensdag 6 april 2011 11:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze die blauwe vaas of even omdraaien of vervangen, geeeeeen gezicht dat het zo afbladderd![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar hebben we Hummie voor om dat te regelen...
[ afbeelding ]
dat dus, ik vind zelf ook dat laura de goede keuze heeft gemaakt. gewoon verstek laten gaan de opdracht zo heeft ze niemand "gekwetst" en zelf laten zien dat ze geen speelbal is... tja en als lex moet vertrekken door de nominatie... helemaal topquote:Op woensdag 6 april 2011 11:18 schreef Chuckster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
De grote nog maar een keer
[ afbeelding ]En..opgeslagen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou jij wel willen weten.
huldequote:Op woensdag 6 april 2011 11:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus, ik vind zelf ook dat laura de goede keuze heeft gemaakt. gewoon verstek laten gaan de opdracht zo heeft ze niemand "gekwetst" en zelf laten zien dat ze geen speelbal is... tja en als lex moet vertrekken door de nominatie... helemaal top
STFU ?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:22 schreef beequeen het volgende:
Jo STFU met je gezeik naar de Stem, eh baas, eh mamajo toe.
Eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
EenshahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shut The Fuck Up.quote:
Ze MOET zingen van Jo en Jo's wil is wet, jeweeetttzzz.quote:
Jij niet hoor.quote:
je wilt hem, geef maar toequote:Op woensdag 6 april 2011 11:24 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan alleen maar naar die gele kut faalex kijken
Karim is niet zo makkelijk te beinvloeden als Alexquote:Op woensdag 6 april 2011 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
tweetyquote:Op woensdag 6 april 2011 11:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Karim is niet zo makkelijk te beinvloeden als Alexdenk ik hoor. Het is i i g geen schoothondje.
En Tweety blijft gewoon zitten in zijn badjas, capuchon op, zonnebrilletje op, joggingbroek aan. Is er dan NIEMAND in dat huis die hem even gaat zeggen dat dat geen porum is
Das het weggelopen lunchpakket van Hummiequote:Op woensdag 6 april 2011 11:28 schreef Chuckster het volgende:
Waarom zit er een enorme banaan in de tuin?
Even een ding. Alex heeft genomineerd wie hij wilde dus niet naar Laura geluisterd toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Karim is niet zo makkelijk te beinvloeden als Alexdenk ik hoor. Het is i i g geen schoothondje.
En Tweety blijft gewoon zitten in zijn badjas, capuchon op, zonnebrilletje op, joggingbroek aan. Is er dan NIEMAND in dat huis die hem even gaat zeggen dat dat geen porum is
Hij had toch een heleboel vriendjes?? En die vriendjes hebben ook weer vriendjes, dus gaat helemaal goed komen met Tweetyquote:Op woensdag 6 april 2011 11:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flip: "Ik jaag nu mijn familie en vrienden wel op kosten..."
Je ziet Alex bedenkelijk kijken "hmmmm, wie zal er dan op mij stemmen? Ik heb geen vrienden..."
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:29 schreef Ireth het volgende:
Ik ga eens ff wat nuttigs doen... hond staat al een dik kwartier te piepen, tis uitlaattijd
Waarschijnlijk omdat ze willen dat alex eruit gaat, die heeft dus een dag minder de kans dat er op hem gestemd kan worden. En ze willen veel kijkers vanavond in de daily daar krijg je het te horenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dan ga je enorm veel reacties krijgen dat dat niet eerlijk is natuurlijk. Ach what else is new.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze willen dat alex eruit gaat, die heeft dus een dag minder de kans dat er op hem gestemd kan worden. En ze willen veel kijkers vanavond in de daily daar krijg je het te horen
Op zichzelf is het ook niet eerlijk, maar ja de regie bepaalt.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan ga je enorm veel reacties krijgen dat dat niet eerlijk is natuurlijk. Ach what else is new.
negatieve publiciteit is ook publiciteit!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan ga je enorm veel reacties krijgen dat dat niet eerlijk is natuurlijk. Ach what else is new.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zal Alex gaan janken als hij eruit moet?Ik heb op dit moment zo'n zin om hem met een honkbalknuppel te bewerken
Hou me tegen!!
nee hoor je mag van mijquote:Op woensdag 6 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zal Alex gaan janken als hij eruit moet?Ik heb op dit moment zo'n zin om hem met een honkbalknuppel te bewerken
Hou me tegen!!
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hou me tegen!!
wurgen in zijn gele badjas mag ook hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hou me tegen!!
Denk dat hem een spiegel voorhouden wel genoeg isquote:Op woensdag 6 april 2011 11:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
wurgen in zijn gele badjas mag ook hoor
dat gaat ie nie snappen hoor.....quote:Op woensdag 6 april 2011 11:38 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Denk dat hem een spiegel voorhouden wel genoeg is
Welke spiegel?? Hij ziet zichzelf heel anders dan dat andere mensen hem zien hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 11:38 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Denk dat hem een spiegel voorhouden wel genoeg is
Wat moet zij daar nu dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef Poezewoes het volgende:
Zus van Maik weer bij net 5 bij secretstory HMM
Vanavond is de zus van Maik voor de tweede keer te gast in de uitzending. Zij heeft een belangrijke mededeling over de relatie van Maik en Monique. Uiteraard kun je ook weer vragen stellen, wie weet worden deze beantwoord! @ Secret Story NLquote:
Belangrijke mededeling jahquote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vanavond is de zus van Maik voor de tweede keer te gast in de uitzending. Zij heeft een belangrijke mededeling over de relatie van Maik en Monique. Uiteraard kun je ook weer vragen stellen, wie weet worden deze beantwoord! @ Secret Story NL
Hyves secretstory
.
Precies!!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Belangrijke mededeling jahvast haar goedkeuring ofzo. Het wordt altijd zoveel mooier en spannender gemaakt en het stelt geen ene fuck voor.
Zwanger?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vanavond is de zus van Maik voor de tweede keer te gast in de uitzending. Zij heeft een belangrijke mededeling over de relatie van Maik en Monique. Uiteraard kun je ook weer vragen stellen, wie weet worden deze beantwoord! @ Secret Story NL
Hyves secretstory
.
Hij gaat tenminste nog douchenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef angeljacky het volgende:
Alex gaat douchen met zijn zwembroek over zijn boxer heen ????![]()
![]()
Ze hebben een belangrijk telefoontje van de huisarts van Maik gekregen, de bloedtest die is afgenomen voor hij het huis in ging laat zien dat hij een zware SOA heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hyves secretstory
.
Hehehe, jaquote:Op woensdag 6 april 2011 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben een belangrijk telefoontje van de husiarts van Maik gekregen, de bloedtest die is afgenomen voor hij het huis in ging laat zien dat hij een zware SOA heeft![]()
Volgens mij nog buiten de intieme zone, zeg maar de sociale zone, dus dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:47 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
gerard zit nu akelig dichtbij
Maik, je ex is bevallen van een prachtige tweeling.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
Soa, vast niet de stichting opvang adoptiekinderen?
Er wordt dan wel veel gezegd over de voorkeursbehandeling van Joanna maar Maik wordt toch ook wel heel erg geholpen. hij is totaal oninteressant maar wordt aan alle kanten geprobeerd interessant te maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hyves secretstory
.
als er gedrukt word voor tepelcorrectie zit hij ioig warmquote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Volgens mij nog buiten de intieme zone, zeg maar de sociale zone, dus dat valt toch wel mee?
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
als er gedrukt word voor tepelcorrectie zit hij ioig warm
Ik kon het niet laten hier wat mee te doen....quote:Op woensdag 6 april 2011 11:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij had toch een heleboel vriendjes?? En die vriendjes hebben ook weer vriendjes, dus gaat helemaal goed komen met Tweety
dan zat ie net ff intimatequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten hier wat mee te doen....
[ afbeelding ]
Dus vrij dicht bijquote:
quote:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is bi/homo, maar ik weet niet of Gerard mee wil doen aan die "spelletjes"quote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef suzi1 het volgende:
als maik nu is gewoon mo dumpt en verder gaat spelen met gerard zie ik ook nog best leuke tv-momenten komen
Er zijn 3 anderen die het al weten, Joanna, Monique en Philip, dat hij een borstverkleining heeft gehad.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:50 schreef angeljacky het volgende:
Niet helemaal goed, hij denkt aan een tepelveschuiving , hoort hij als hij gedrukt heeft dat hij weer warm is.
dacht dat ss nu wel genoeg sex had uitgezondenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij is bi/homo, maar ik weet niet of Gerard mee wil doen aan die "spelletjes"
kwa raden van de daadwerkelijke geheimen faalt geer behoorlijk zoals al de hele showquote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Gerard nu zo dom, of doet hij alsof?
Hij weet van de correctie en hij linkt daar Van Helwegen en de borsten niet aan?
En dat hij allemaal BH's om moest doen?
Wel een grote funfactor hoor met die geheimpjesquote:Op woensdag 6 april 2011 11:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
kwa raden van de daadwerkelijke geheimen faalt geer behoorlijk zoals al de hele show
hij ondervraagt best goed en zit vaak ook aardig in de buurt maar denkt gewoon niet verder na, zeker wel grappigquote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wel een grote funfactor hoor met die geheimpjes
Alex heeft toch niet de minste stemmen? Nee toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef knagsje het volgende:
Weet alex al dat wanneer hij de minste stemmen krijgt dat hij naar huis moet?
En de winstquote:Op woensdag 6 april 2011 12:02 schreef schurk65 het volgende:
misschien doet geer dat bewust. gaat hem tenslotte niet om geld in zijn kluis te krijgen sst, maar om de ervaring!
Komt wel hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex heeft toch niet de minste stemmen? Nee toch?
[..]
[ afbeelding ]
ja, hij speelt een spel om de winst maar niet om het geldquote:Op woensdag 6 april 2011 12:04 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En de winst![]()
![]()
, hij hoeft geen 2e of 3e te worden en daarmee het deel uit zijn eigen kluis te winnen. Hij wil gewoon sst winnen en heeft dan de ton binnen
Ik kon net nog niet op hem stemmen, dus ik denk dat hij 0 stemmen heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 12:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex heeft toch niet de minste stemmen? Nee toch?
is ook nog niet bekent, officieelquote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef Lauzer het volgende:
Staat Alex nou ook in de nominatie? staat toch nog niet op de site, maar wel vanwege die missie-faal van Lau?
jij hebt een mooie baan. Zoek er ook een van twee uur per dagquote:Op woensdag 6 april 2011 12:03 schreef Blackprinces het volgende:
verdorie, kom ik thuis van me werk en niet eens een sl
sterker nog ik werk 6 uur per weekquote:Op woensdag 6 april 2011 12:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij hebt een mooie baan. Zoek er ook een van twee uur per dag
En die ton is dan lekker meegenomenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, hij speelt een spel om de winst maar niet om het geld
Moet je effe aan Guido vragen, die ving 150 per uur, dus das wel redelijk salaris op maandbasisquote:Op woensdag 6 april 2011 12:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij hebt een mooie baan. Zoek er ook een van twee uur per dag
Dat idee heb ik namelijk ook bij Gerard, want hij vroeg Maik ook of hij het met anderen mocht delen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:02 schreef schurk65 het volgende:
misschien doet geer dat bewust. gaat hem tenslotte niet om geld in zijn kluis te krijgen sst, maar om de ervaring!
Samen met Sharon hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef Ireth het volgende:
En allemaal hangen ze te niksen in de tuin terwijl Jo het hele huis weer ontsmet....
ik wil ookquote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
sterker nog ik werk 6 uur per week
Streams doen t niet lekker
nee, het is wel waar want ze spreken er continu over maar het zal pas vanaaf in de daily bekent wordenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef syllys het volgende:
Wanneer Alex en Laura samen zijn dan zijn het net smekkies (snoepjes uit Harry Potter) in alle smaken. Alex vind ik net zo'n snotje wat elke keer vervelend in de weg zit en Laura is overduidelijk de kotssmaak![]()
(Ik heb een teringhekel aan Laura en MOEST in dit topic meedoen)
Net op tijd zou ik zeggen! Volgend topic lekker doorgaan met Laura afzeiken!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef syllys het volgende:
Wanneer Alex en Laura samen zijn dan zijn het net smekkies (snoepjes uit Harry Potter) in alle smaken. Alex vind ik net zo'n snotje wat elke keer vervelend in de weg zit en Laura is overduidelijk de kotssmaak![]()
(Ik heb een teringhekel aan Laura en MOEST in dit topic meedoen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |