Das het weggelopen lunchpakket van Hummiequote:Op woensdag 6 april 2011 11:28 schreef Chuckster het volgende:
Waarom zit er een enorme banaan in de tuin?
Even een ding. Alex heeft genomineerd wie hij wilde dus niet naar Laura geluisterd toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Karim is niet zo makkelijk te beinvloeden als Alexdenk ik hoor. Het is i i g geen schoothondje.
En Tweety blijft gewoon zitten in zijn badjas, capuchon op, zonnebrilletje op, joggingbroek aan. Is er dan NIEMAND in dat huis die hem even gaat zeggen dat dat geen porum is
Hij had toch een heleboel vriendjes?? En die vriendjes hebben ook weer vriendjes, dus gaat helemaal goed komen met Tweetyquote:Op woensdag 6 april 2011 11:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flip: "Ik jaag nu mijn familie en vrienden wel op kosten..."
Je ziet Alex bedenkelijk kijken "hmmmm, wie zal er dan op mij stemmen? Ik heb geen vrienden..."
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:29 schreef Ireth het volgende:
Ik ga eens ff wat nuttigs doen... hond staat al een dik kwartier te piepen, tis uitlaattijd
Waarschijnlijk omdat ze willen dat alex eruit gaat, die heeft dus een dag minder de kans dat er op hem gestemd kan worden. En ze willen veel kijkers vanavond in de daily daar krijg je het te horenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dan om 10:45 nog een bericht erop met: Karim en Philip genomineerd. Ik geloof jou/jullie wel maar hoe kan je dan zo dom zijn als redactie zijnde om dat zo raar op de site te vermelden dan?
Dan ga je enorm veel reacties krijgen dat dat niet eerlijk is natuurlijk. Ach what else is new.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze willen dat alex eruit gaat, die heeft dus een dag minder de kans dat er op hem gestemd kan worden. En ze willen veel kijkers vanavond in de daily daar krijg je het te horen
Op zichzelf is het ook niet eerlijk, maar ja de regie bepaalt.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan ga je enorm veel reacties krijgen dat dat niet eerlijk is natuurlijk. Ach what else is new.
negatieve publiciteit is ook publiciteit!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan ga je enorm veel reacties krijgen dat dat niet eerlijk is natuurlijk. Ach what else is new.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zal Alex gaan janken als hij eruit moet?Ik heb op dit moment zo'n zin om hem met een honkbalknuppel te bewerken
Hou me tegen!!
nee hoor je mag van mijquote:Op woensdag 6 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zal Alex gaan janken als hij eruit moet?Ik heb op dit moment zo'n zin om hem met een honkbalknuppel te bewerken
Hou me tegen!!
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hou me tegen!!
wurgen in zijn gele badjas mag ook hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hou me tegen!!
Denk dat hem een spiegel voorhouden wel genoeg isquote:Op woensdag 6 april 2011 11:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
wurgen in zijn gele badjas mag ook hoor
dat gaat ie nie snappen hoor.....quote:Op woensdag 6 april 2011 11:38 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Denk dat hem een spiegel voorhouden wel genoeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |