Dies al gefaald. Sanctie: alex genomineerd.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:58 schreef diditje64 het volgende:
ik hoop nu toch echt dat laura haar missie faalt aangezien ik haar alleen maar bij alex zie staan en niet bij karimeigenlijk kan ze ook niks
'Nuff saidquote:Op woensdag 6 april 2011 10:58 schreef diditje64 het volgende:
ik hoop nu toch echt dat laura haar missie faalt aangezien ik haar alleen maar bij alex zie staan en niet bij karimeigenlijk kan ze ook niks
Alles met glasexquote:Op woensdag 6 april 2011 10:59 schreef Ireth het volgende:
Jo moet even nadenken... dus gaat ze maar weer poetsen...
[ afbeelding ]
ow werkelijk dat heb ik dan gemist hahahahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dies al gefaald. Sanctie: alex genomineerd.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Alex staat genomineerd.
Is het nou duidelijk?
Ok, waar moet ik mijn adres naartoe sturen?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Welke Alexfanclub?? Die 3 leden sturen we wel een kortingskaart van de Mac
Uh nee? Of denk je nu dat je leuk bent? Ik meen het, er klopt iets niet.. op de site ook niet duidelijk. Denk dat ze het zelf nog niet weten of ze het kunnen maken. En ja dat kunnen ze wat mij betreft zeker wel.. en dan Laura er ''in gemeenschap'' lekker erbij..quote:Op woensdag 6 april 2011 10:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Alex staat genomineerd.
Is het nou duidelijk?
Lauw heeft vannacht navelsex gehad, weet je hoe zwaar?? Tuurlijk moet ze dan slapen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:01 schreef TimeJumper het volgende:
Ligt Lijzige Laura alweer in bed? terwijl iedereen haast aan het werk is
Jemig, geef dat kind een nieuw toetsenbord, van deze doen alleen de letters het maar!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo even naar het niveau van de SST site afdalen mensen:
Christa
Christa
6 april 2011 om 10:24
zo zijn we weer weet nu wel dat plip blijf dat regel moeder wel van jo daarom is alex op de bank waarom laura niet zij heeft die missie verpest en jo kan weer lachen volgende week weer voor de nominatie janken dat ze nog niet naar huis wil gisteren zou ze door de stem geroepen worden want ze wil naar huis maar nu even niet is ze nu dennis al vergeten; klef te doen met plip drama spel jo mag alles dus der moeder wil wel even goed woordje doen voor plip stem laat nu eens een eerlijk spel zie
Even serieus, bestaan deze mensen echt? Geef ze een pc-verbod of iets dergelijks.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo even naar het niveau van de SST site afdalen mensen:
Christa
Christa
6 april 2011 om 10:24
zo zijn we weer weet nu wel dat plip blijf dat regel moeder wel van jo daarom is alex op de bank waarom laura niet zij heeft die missie verpest en jo kan weer lachen volgende week weer voor de nominatie janken dat ze nog niet naar huis wil gisteren zou ze door de stem geroepen worden want ze wil naar huis maar nu even niet is ze nu dennis al vergeten; klef te doen met plip drama spel jo mag alles dus der moeder wil wel even goed woordje doen voor plip stem laat nu eens een eerlijk spel zie
Klopt, te koop bij de webshop van Jojanka!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is dat nieuwe mode? Zo'n stoere gele badjas MET capuchon en een joggingbroek eronder?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Even serieus, bestaan deze mensen echt? Geef ze een pc-verbod of iets dergelijks.
Uh ja, enne ik ben altijd leukquote:Op woensdag 6 april 2011 11:03 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Uh nee? Of denk je nu dat je leuk bent? Ik meen het, er klopt iets niet.. op de site ook niet duidelijk. Denk dat ze het zelf nog niet weten of ze het kunnen maken. En ja dat kunnen ze wat mij betreft zeker wel.. en dan Laura er ''in gemeenschap'' lekker erbij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |