Laura hoorde in het begin bij het meubilair. Zij zei niks tegen niemand en niemand zei wat tegen haar.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar Lau lag in het begin totaal niet lekker in de groep? Het was dat Guido er was, daardoor ging ze er een beetje in mee, maar volgens mij vond iedereen haar maar een stoorzender, of nouja, stoormast.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef Darakka het volgende:
En Laura, wat heb jij eigenlijk allemaal voor spannends mee gemaakt in jou leven?
"ik heb wel eens een eigen snotje opgegete"
ga weg???quote:Op woensdag 6 april 2011 10:35 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie
[..]
Sterk psychologisch inzicht, Chille spel instelling, relaxte houding en natuurlijk verheven boven het plebs door zijn ridderlijk bloed.
Alex het weekdier bedoel jequote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Dus de TT zegt het al, there's a new Sherrif in town!
And his name is Genialex Varga!
EN van Alex snot eet ze nooit iets! De frigide trut!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef Darakka het volgende:
En Laura, wat heb jij eigenlijk allemaal voor spannends mee gemaakt in jou leven?
"ik heb wel eens een eigen snotje opgegete"
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:35 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie
[..]
Sterk psychologisch inzicht, Chille spel instelling, relaxte houding en natuurlijk verheven boven het plebs door zijn ridderlijk bloed.
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 10:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand ooit de nagels gezien van Genialex?? Super tochIk HOU van Alex
Zo beter?![]()
![]()
Bolquote:Op woensdag 6 april 2011 10:39 schreef bollokus het volgende:
en laura lovers zijn toch wel gewoon welkom![]()
mogguh trouwens
Tuurlijk, volgers van de naïeve bespeelde loverboy slachtoffers zijn welkom wat mij betreft!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:39 schreef bollokus het volgende:
mogguh trouwens
Make love not hate!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:39 schreef bollokus het volgende:
mogguh trouwens
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Dus, als ik even tel is de bashfiguur (figuren) vandaag:
1. Laura Alex
2. Flip Alex
3. Joanna Alex
Eeensch?
zekerds, vandaag kan ie weerquote:Op woensdag 6 april 2011 10:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie
je gemiddelde aan het ophalen ?
Ja hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 10:40 schreef Chuckster het volgende:
Schop die kontridder A.S.A.P. dat corrupte huis uit.
Oh en @ TS: Ik ben pro-Flip maar anti-MoLauJoMamma, ben ik nog welkom?
Zie, na vandaag ben je ook pro Alex, houd hem maar eens een dagje in de gaten dan snap je hem pas!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Denkt Alex ook 80 % te halen?Zo grappig die Alex. Altijd lol met die jongen
Hij zat (oa) in haar navelquote:Op woensdag 6 april 2011 10:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lauw kijkt ook niet vrolijk. Was de sex niet lekker? Zal zo wel weer gaan liggen, dr ontbijt is al op
die jongen blijft positief denken. mooi tochquote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Denkt Alex ook 80 % te halen?Zo grappig die Alex. Altijd lol met die jongen
Ik heb net ook een mini-bossche bol op als traktatiequote:Op woensdag 6 april 2011 10:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik voel me lekker thuis hier met deze TT
Heeft hij opplak nagels?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand ooit de nagels gezien van Genialex?? Super tochIk HOU van Alex
Zo beter?![]()
![]()
Ze wordt ook helemaal gaar van dat gelul van Faalex over zijn nominatie.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lauw kijkt ook niet vrolijk. Was de sex niet lekker? Zal zo wel weer gaan liggen, dr ontbijt is al op
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:42 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zie, na vandaag ben je ook pro Alex, houd hem maar eens een dagje in de gaten dan snap je hem pas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker héquote:Op woensdag 6 april 2011 10:43 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb net ook een mini-bossche bol op als traktatie
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 10:44 schreef DeWalrus het volgende:
Is laura nou flink te grazen genomen door ons riddertje vannbacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |