Kunnen we niet over praten!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat kunnen jullie winnen met die missie?
ja hebben gisteravond een gesprek gehad buiten waarin ze nogmaals uitlegde waarom ze zo deed.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef Lauzer het volgende:
Hebben Geer en Jo het nou uitgepraat? Want opeens kunnen ze wel weer door een deur.
Nazi Flip mag er van mij ook uit, dat domme geplof naast het bed van Joanne of op het bed van Joanne en dan dat domme gestaar van hem naar haar met die hondeogenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja verdorie, richt jullie negatieve energie is op schoothondje Flipse.
Alex is lang niet zo volgzaam en hijgerig als dat jodenjong!
En als Alex genomineerd staat en eruit moet, dan hoort een goede vrouw (Laura) te volgen, je deelt namelijk al het lief en leed als je getrouwd bent!
Ik vertel niks verder!! Erewoord!!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kunnen we niet over praten!
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gelukkig is Reksie er weer...iemand die me begrijpt
Moet nogsteeds lachen om je UI (ninja)
Tijdens het livegedeelte van de daily kroop ze al weer in zijn reet. Ze beseft ook dat hij veel stemmers heeft het serpentje...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef angeljacky het volgende:
[..]
ja hebben gisteravond een gesprek gehad buiten waarin ze nogmaals uitlegde waarom ze zo deed.
Ook een missie?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
![]()
Ben er ook blij mee, master chiller die Alex !
Precies en die vieze e-Mo moet weg en zombiMike mag achter der aan lopen, kunnen ze samen in Bos is Back gaan spelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nazi Flip mag er van mij ook uit, dat domme geplof naast het bed van Joanne of op het bed van Joanne en dan dat domme gestaar van hem naar haar met die hondeogen
Jij snapt het en dan heeft Alex der precies waar hij haar hebben wil en gaat hij buiten het huis chickies scoren!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als Alex donderdag weggaat, dient die kluis ook gehalveerd te worden! en elke week dat ze langer zit, dient Laura alimentatie te betalen! Immers, zo is het toch ook in het echie!
Alex zal wel stellen dat hij kostwinner is, dan hoeft ze hem geen alimentatie te betalen. Hij is een ridder dus alimentatiequote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als Alex donderdag weggaat, dient die kluis ook gehalveerd te worden! en elke week dat ze langer zit, dient Laura alimentatie te betalen! Immers, zo is het toch ook in het echie!
Alex zei gisteren nog dat ie "ech nie ging scheiden"quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo naief dat je niet ziet, dat hij iedereen op die manier chill aan het playen is, om sterker in het spel te staan. Vergeet niet dat hij een tactisch mastermind is he!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex zei gisteren nog dat ie "ech nie ging scheiden"
die huilmuil van een flipse moet helemaal optiefen met die draakjo op zijn rug.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja verdorie, richt jullie negatieve energie is op schoothondje Flipse.
Alex is lang niet zo volgzaam en hijgerig als dat jodenjong!
En als Alex genomineerd staat en eruit moet, dan hoort een goede vrouw (Laura) te volgen, je deelt namelijk al het lief en leed als je getrouwd bent!
Ja sorry. Het is nog vroeg, net mijn 1e kop koffie.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Zo naief dat je niet ziet, dat hij iedereen op die manier chill aan het playen is, om sterker in het spel te staan. Vergeet niet dat hij een tactisch mastermind is he!
Ja, vind het raar dat die vrouwen niet op haar hebben gestemd, maar de vrouwen veilig wouden stellen. Schijt aan, linea recta die Lau eruit stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw kijk de Giraffe eet weer.
met haar vinger onder haar neus
en als ze slikt buigt ze haar nek en hoofd anders kan het natuurlijk niet een verdieping naar beneden.
Oh ja en een chagerijnige harses
wat een blijvertje
Die gaat met een big smile in de exitgang staan hoor, want de vorige keer had ze bijna 50% van de stemmen en ze is ont-zet-tend populair. Denkt zequote:Op woensdag 6 april 2011 10:28 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja, vind het raar dat die vrouwen niet op haar hebben gestemd, maar de vrouwen veilig wouden stellen. Schijt aan, linea recta die Lau eruit stemmen.
Jaaaaaaaaaaa terug naar de boerderiequote:Op woensdag 6 april 2011 10:28 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja, vind het raar dat die vrouwen niet op haar hebben gestemd, maar de vrouwen veilig wouden stellen. Schijt aan, linea recta die Lau eruit stemmen.
Ik hoop het ook, zodat de masterplayer zijn volgende trofee kan schaken!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa terug naar de boerderie, terug naar haar fuckbuddy
![]()
Terug naar haar kinderdagverblijf waar ze 100x per dag kan zeggen , jaaa absoluut schaaatttttt![]()
zodat ze al die tere kinderzieltjes kan verpesten met haar emotieloze principeloze meelul karakter
Correct me if i'm wrong, maar Lau lag in het begin totaal niet lekker in de groep? Het was dat Guido er was, daardoor ging ze er een beetje in mee, maar volgens mij vond iedereen haar maar een stoorzender, of nouja, stoormast.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Terug naar haar kinderdagverblijf waar ze 100x per dag kan zeggen , jaaa absoluut schaaatttttt![]()
zodat ze al die tere kinderzieltjes kan verpesten met haar emotieloze principeloze meelul karakter
Kortom, we kunnen beter overschakelen naar de laatste 3,sharon, geer en karimquote:Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Ik mis Mo!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Dus, als ik even tel is de bashfiguur (figuren) vandaag:
1. Laura
2. Flip
3. Joanna
Eeensch?
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
1. Laura
2. Flip
3. Joanna
Eeensch?
Wat mij betreft mag Alexquote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
1. Laura
2. Flip
3. Joanna
Eeensch?
Ok, voor de mensen die dit vinden mogen Mo in plaats van Laura bashen!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef DeWalrus het volgende:
Laura is meer ene randfiguur dan een bashfiguur.
Vandaag welquote:Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Alexer ook bij maar dat is verboden begreep ik. Verdomme man
![]()
![]()
![]()
Hoe kan je hem nu willen bashen. Je kijkt dan echt vanuit een verkeerde invalshoekquote:Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Alexer ook bij maar dat is verboden begreep ik. Verdomme man
![]()
![]()
![]()
Je vergeet voldemortquote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
1. Laura
2. Flip
3. Joanna
Eeensch?
Gewoon geen sterk psychologisch inzicht zoals Genialex en wij voor de dag brengen vrees ikquote:Op woensdag 6 april 2011 10:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoe kan je hem nu willen bashen. Je kijkt dan echt vanuit een verkeerde invalshoek
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
1. Laura
2. Flip
3. Joanna
Eeensch?
wat is dan de truc van alex volgens jou?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoe kan je hem nu willen bashen. Je kijkt dan echt vanuit een verkeerde invalshoek
Sterk psychologisch inzicht, Chille spel instelling, relaxte houding en natuurlijk verheven boven het plebs door zijn ridderlijk bloed.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat is dan de truc van alex volgens jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |