quote:Op woensdag 6 april 2011 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex pakt het hoofdstuk 'nominaties' er bij. Het zit hem niet lekker
Snap ik. Die slang verpest een opdracht en hij wordt genomineerd. Ik vind het maar scheef.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex pakt het hoofdstuk 'nominaties' er bij. Het zit hem niet lekker
Al +- 16 uur.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Dus het is nu al "zeker" dat Alexgenomineerd staat
?
werkze tot straksquote:Op woensdag 6 april 2011 10:12 schreef Blackprinces het volgende:
Maaruh....ik moet effe werken.
Ben er over een uurtje of wat weer.
Kan die gele kuiken niet meer zien
Ben je echt serieus ofniet? Ik twijfel..quote:Op woensdag 6 april 2011 10:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ach Genialex gaat glorieus zegevieren!
Al zijn vriendjes stemmen, dus geeeen enkel probleem
Ja schat!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Dus het is nu al "zeker" dat Alexgenomineerd staat
?
koek koekquote:Op woensdag 6 april 2011 10:12 schreef Blackprinces het volgende:
Maaruh....ik moet effe werken.
Ben er over een uurtje of wat weer.
Kan die gele kuiken niet meer zien
Hopelijk is het zo dat ze niet weten dat ze in gemeenschap van goederen en dus ook schuld zijn getrouwd en dat mocht Genialex (hoop het niet) moeten vertrekken, dat Laura mee moet!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ik. Die slang verpest een opdracht en hij wordt genomineerd. Ik vind het maar scheef.
De redactie bepaalt, gaat wel meer 'scheef ' daar, daar ageren ze ook niet tegen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ik. Die slang verpest een opdracht en hij wordt genomineerd. Ik vind het maar scheef.
Oh, dat zou geweldig zijn!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hopelijk is het zo dat ze niet weten dat ze in gemeenschap van goederen en dus ook schuld zijn getrouwd en dat mocht Genialex (hoop het niet) moeten vertrekken, dat Laura mee moet!
dat moet je vragen wanneer we in het huis zitten, suffiequote:Op woensdag 6 april 2011 10:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Pas je er in dan, want we moeten dan natuurlijk niet van die Philipjes hebben!
Laura moet blijvenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hopelijk is het zo dat ze niet weten dat ze in gemeenschap van goederen en dus ook schuld zijn getrouwd en dat mocht Genialex (hoop het niet) moeten vertrekken, dat Laura mee moet!
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk dat zou een mooie twist zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef Ireth het volgende:
Alex krijgt ook nog een geheime missie
Zorg dat je voor donderdag in lau haar potje mag roeren, dan mag jij blijven en zal Laura donderdag jouw plaats in moeten nemen
Kan hier niet over praten iets met een missie!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ben je echt serieus ofniet? Ik twijfel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed schatje
Dat weten ze zelf wel, de rest niet geloof ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gisteren waren het nog gewoon geruchtenquote:
Ach, er is voor gewaarschuwd tegenover Laura dat Alex de sanctie kreeg. Dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De redactie bepaalt, gaat wel meer 'scheef ' daar, daar ageren ze ook niet tegen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Gisteren waren het nog gewoon geruchtenWorden de stemmen van flip en karim dan vanavond gedeeld door 3? Dat zou het eerlijkst zijn.
Ach wat maakt t uit, donderdag is het![]()
voor
Voldemort
Ik ook niet. Vind het wel prettig eigenlijk. Kan die bak van em niet meer aanzienquote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ach, er is voor gewaarschuwd tegenover Laura dat Alex de sanctie kreeg. Dus ik zie het probleem niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |