Of gewoon Maik op zijn rug tikken. Komop, we hebben meer mannen dan vrouwen. Ik tik je nu af en neem het overquote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Whahahahahhahahahahaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is nummer 1
![]()
CAsting bureaus doen wonderen, Bijna iedereen in dat hok is al een keer met zn kop op tv geweest of op een andere manier in de media. Hoezo media geile bewonersquote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
Iedereen zit wel zo te klagen over de casting, maar het is toch best knap dat ze zoveel emotioneel gestoorde wrakken hebben kunnen vinden
Gele kuiken?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
Het gele kuiken is ook weer gesignaleerd
Gelukkig is die donderdag weg
(mijn god wat baal ik als die erin blijft zeg.....zien jullie me 2 dagen niet meer)
mag ik ook mee?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gaan we ons opgeven voor deel 2 ?![]()
Als ik welgeteld heb dan zijn we al met zijn 3-en
Ik heb er zin in, ik blaat altijd direct wat ik denk dus prima combo
Ik ben zo blij met die medestandersquote:Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
(mijn god wat baal ik als die erin blijft zeg.....zien jullie me 2 dagen niet meer)
Die jongen kan er niks aan doen dat zijn geest minimaal 24 uur vertraging heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 10:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Het dringt ook tot Alex door dat ie een dag minder stemmers heeft..
Ik zie Flip en Alex het liefst beiden vertrekken.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
Pas je er in dan, want we moeten dan natuurlijk niet van die Philipjes hebben!quote:
Gelukkig denkt het gele kuiken verder niet na waarom en hoequote:Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
Ja ddat zie ik eigenlijk het liefst, want die irritante Flip.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie Flip en Alex het liefst beiden vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |