Gaat een topper worden dan, sweer ut........quote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gaan we ons opgeven voor deel 2 ?![]()
Als ik welgeteld heb dan zijn we al met zijn 3-en
Ik heb er zin in, ik blaat altijd direct wat ik denk dus prima combo
Nog even en ze heten luxaflexquote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef Misiuuu het volgende:
Goeiemorgen fokkers!
Is er nou wel of niks gebeurd tussen lauflex? Ik had wel wat cos's gelezen waar stond dat Laura zei 'dat is mijn navel' is ze nou echt zo vies dat ze hiermee Alex er in wil houden? Bah!
Alex mag weg want irriteer me mateloos aan zijn vierkante hoofd met domme humor...
PB voelt zich ook geroepenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gaan we ons opgeven voor deel 2 ?![]()
Als ik welgeteld heb dan zijn we al met zijn 3-en
Ik heb er zin in, ik blaat altijd direct wat ik denk dus prima combo
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had niet eens wat gezegd, was er bij gaan zitten.... stoppen dan vanzelf wel...
Precies meer een Karimmetje.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had niet eens wat gezegd, was er bij gaan zitten.... stoppen dan vanzelf wel...
jammer dat je niet mee hebt gedaan! Dan was het teminste leuk om te kijken! Iemand die zegt waar het op staat!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik had zoiezo allang wat gezegd over dat gesex van ze. Ik zou ook de kamer niet uit zijn gegaan, had zoiets gezegd van ga maar naar de plee als je wil batsen.
Ik had daar echt ruzie gekregen met iedereen.
Ik kan ook geen medeleven faken, als ik medeleven toon is dat oprecht.
Joan had ik allang verweten dat ze een moederscomplex heeft.........
Enige met wie ik eventueel een band zou kunnen hebben daar is Geer.
Ja, en aan Mo vragen; jeetje, kan jij niet klaarkomen ofzo.....quote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook dat met de opmerking je kan er geen fuck van Maik ofzo...
ben overtuigd.........jij moet erinquote:Op woensdag 6 april 2011 10:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Precies meer een Karimmetje.
Overigens was ik rustig blijven liggen, had eerst niet veel gezegd, maar was dan meer als een Hugo Walker commentaar gaan geven.
En het is maik met de bal aan de linkerkant, vindt de opening! KOMT DAAAAT SCHOOOOOOOT!
"Vergeet je hem niet af te vegen als je klaar bent? Het vlekt zo..."quote:Op woensdag 6 april 2011 10:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Ik zou overdreven mee gaan kreunen, dan is het ook gauw gedaan met de pret
Niet iedere avond, maar zo op z`n tijdquote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nou ik zit echt niet te wachten op elke avond een dildo show hoor
Je kunt ook gewoon op het bed ernaast gaan zitten. En dan klappen terwijl je telt. Hop, twee, drie, vier! Hop, twee, drie, vier! Hop, twee, drie, vier.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Ik zou overdreven mee gaan kreunen, dan is het ook gauw gedaan met de pret
Ik zou het afvegen aan het bed van Maaike en Monique, dat bed is toch al bevlektquote:Op woensdag 6 april 2011 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Vergeet je hem niet af te vegen als je klaar bent? Het vlekt zo..."
Whahahahahhahahahahaaquote:Op woensdag 6 april 2011 10:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op het bed ernaast gaan zitten. En dan klappen terwijl je telt. Hop, twee, drie, vier! Hop, twee, drie, vier! Hop, twee, drie, vier.
Zo knap is dat niet, lopen er genoeg van rond.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
Iedereen zit wel zo te klagen over de casting, maar het is toch best knap dat ze zoveel emotioneel gestoorde wrakken hebben kunnen vinden
Mwah.. volgens mij hebben ze gewoon het hele klantenbestand van de Altrecht opgeroepen...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
Iedereen zit wel zo te klagen over de casting, maar het is toch best knap dat ze zoveel emotioneel gestoorde wrakken hebben kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |