Dat vond ik zo'n vreemd verhaal en reactie van haar. Hoe kan ze nu in hemelsnaam niet hebben gehoord dat Philip was genomineerd en niet Gerardquote:Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ze dacht dat Gerard genomineerd was. Ze kwam er pas later achter dat het Flip was.
Gistermiddag vrat ik bijna de kabels van de pc door van frustratie van die overdrevenheid van Joquote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik probeer te kijken, zoals het gebeurd. Daarom kijk ik veel overdag en s-avonds als er geen rode bank toestanden en zo zijn. En dan zie je idd, dat er dingen gekleurd in de uitzendingen komen. Er is misschien allang uitgemaakt, wie er de winnaar of winnares wordt.
Maar ik vind alle interactie tussen de bewoners wel grappig. Gistermiddag had ik dus een super middag.
Jaaa heeerlijk he? Je ergeren!!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gistermiddag vrat ik bijna de kabels van de pc door van frustratie van die overdrevenheid van Jo
Ik ben daar ook, maar staat superstom als ik in me uppie alles volklets daarquote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef superkokje het volgende:
Misschien een gekke opmerking. Is het een idee om eerst die andere cos vol te maken?staat op 275 posts
Goede morgen trouwens
Nou ik heb dan wel 2 pc's maar wil ze nog wel kunnen houden nog....quote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jaaa heeerlijk he? Je ergeren!!
En dan nog is het een conclusie die jij trekt uit die beelden. Er zijn mensen die er andere conclusies uit trekken. Men zit al met een bepaalde vooringenomenheid te kijken. Meestal op zoek naar zijn gelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik kijk streams, zie wat er gebeurt en vergelijk dat wat in de uitzending wordt uitgezonden. Klopt vaak van geen kant...
edit: als ze niet het geluid wegdraaien, sl erop gooien of dergelijke
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de bekendmaking ook wat warrig vond. Dacht ook eerst dat hij alleen de namen aan het opnoemen was maar later snapte ik dat Philip al genomineerd was. De naam Karim kwam bij de stem helemaal rottig zijn strot uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef stormiot het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n vreemd verhaal en reactie van haar. Hoe kan ze nu in hemelsnaam niet hebben gehoord dat Philip was genomineerd en niet Gerard
Ik was er ook bang voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik zo bang was dat Gerard erbij zou zitten, dat ik dat meteen voor waar nam. Ik sprong op, toen het Phil bleek te zijn.
Thnx voor het overzichtjequote:Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Sharon nomineert Maik en Philip
Philip nomineert Karim en Gerard
Monique nomineert Karim en Gerard
Maik nomineert Philip en Karim
Laura nomineert Philip en Karim
Karim nomineert Philip en Joanna
Joanna nomineert Karim en Gerard
Gerard nomineert Joanna en Philip
Alex nomineert Philip en Joanna
Ik geloof gewoon geen barst van heel dat gedoe met haar vriend niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
En dan nog is het een conclusie die jij trekt uit die beelden. Er zijn mensen die er andere conclusies uit trekken. Men zit al met een bepaalde vooringenomenheid te kijken. Meestal op zoek naar zijn gelijk.
Voorbeeld
Dat Joanna gisteren emo werd kan je ook zien als volkomen begrijpelijk in haar situatie. Het idee wat hier volgens mij leeft is dat Joanna wordt voorgetrokken dus was het allemaal act en had Gerard gelijk. Dat Joanna eigenlijk totaal niet goed luisterde naar Gerard omdat ze in deze situatie een redelijk emo wrak is wordt hier totaal niet meegenomen. Het is allemaal haar eigen vette schuld. Natuurlijk is Joanna een redelijk manipulatief personage maar dat zijn ze eigenlijk allemaal wel. Ook Gerard probeerd de zaken naar zijn hand te zetten door manipulatie alleen doet hij dat met een sympathieker gezicht.
wil niet vervelend zijn, maar jo heeft het niet echt lastig gehadquote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
En dan nog is het een conclusie die jij trekt uit die beelden. Er zijn mensen die er andere conclusies uit trekken. Men zit al met een bepaalde vooringenomenheid te kijken. Meestal op zoek naar zijn gelijk.
Voorbeeld
Dat Joanna gisteren emo werd kan je ook zien als volkomen begrijpelijk in haar situatie. Het idee wat hier volgens mij leeft is dat Joanna wordt voorgetrokken dus was het allemaal act en had Gerard gelijk. Dat Joanna eigenlijk totaal niet goed luisterde naar Gerard omdat ze in deze situatie een redelijk emo wrak is wordt hier totaal niet meegenomen. Het is allemaal haar eigen vette schuld. Natuurlijk is Joanna een redelijk manipulatief personage maar dat zijn ze eigenlijk allemaal wel. Ook Gerard probeerd de zaken naar zijn hand te zetten door manipulatie alleen doet hij dat met een sympathieker gezicht.
Ik zit daar dubbel in. Flip is heel verliefd en ik vind dat zielig, ook al heeft hij dat bekende bord voor zijn hoofd. Maar Alex vind ik genaaid en dat vind ik ook waardeloos. Maar ik denk dat Alex er toch maar uit moet, vooral omdat er zo met zijn gevoelens wordt gespeeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik was er ook bang voor.
Was eerst voor flip, maar nu hij echt zo dom is om jo te blijven verdedigen, mag hij wat mij betreft pleite
Had wel interessant geweest om de stemmen tussen Geer en Karim te zien. Volgens mij beide populair in NLquote:Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik zo bang was dat Gerard erbij zou zitten, dat ik dat meteen voor waar nam. Ik sprong op, toen het Phil bleek te zijn.
Ik ben bang dat Karim het niet gewonnen zou hebben van Geer. En Philip en Alex zijn ook allebei al met hoogste percentages terug het huis ingegaan bij vorige nominatierondes...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:38 schreef stormiot het volgende:
[..]
Had wel interessant geweest om de stemmen tussen Geer en Karim te zien. Volgens mij beide populair in NL
als flip echt verliefd is (denk het ook wel) kan hij beter weg gaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik zit daar dubbel in. Flip is heel verliefd en ik vind dat zielig, ook al heeft hij dat bekend bord voor zijn hoofd. Maar Alex vind ik genaaid en dat vind ik ook waardeloos. Maar ik denk dat Alex er toch maar uit moet, vooral omdat er zo met zijn gevoelens wordt gespeeld.
die loser heeft het aan zichzelf te danken, Wat is die vent dom zeg. Heb hem nog niet redelijk standpunt in horen nemen. Lult met alles en iedereen mee. Vooral met geer. Dat hij eruit moet roep ik al een week of 5quote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik zit daar dubbel in. Flip is heel verliefd en ik vind dat zielig, ook al heeft hij dat bekende bord voor zijn hoofd. Maar Alex vind ik genaaid en dat vind ik ook waardeloos. Maar ik denk dat Alex er toch maar uit moet, vooral omdat er zo met zijn gevoelens wordt gespeeld.
Wat is lastig?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
wil niet vervelend zijn, maar jo heeft het niet echt lastig gehad
Ja, als je echt zo'n verdriet hebt ga je wel naar huis, en ga je niet nu voorstellen om een relatie met flip te beginnen 'voor de kijkers'.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon geen barst van heel dat gedoe met haar vriend niet.
Ik denk dat die relatie allang sterven op dood was, dat ze daarom ook het huis in is gegaan.
Ik moet dat kind niet, kan ook niet meer naar haar luisteren omdat alles muh moeder, muh bulletje, muh broertje is.
Als ik dat 56 keer gehoord heb wordt ik gek
klopt, Maar doelde meer op "ik vraag stem draait"quote:Op woensdag 6 april 2011 09:40 schreef marky het volgende:
[..]
Wat is lastig?
Aafke ook nooit, Gerard ook nooit, Karim ook nooit, Alex ook nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |