lijkt me wel zo netjes. Anders een belediging voor de nachtploegquote:Op woensdag 6 april 2011 09:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Hoi, ben ik weer. Even vol maken dus.
Ik maakte dezelfde vergissing, lag zo voor de hand dat Gerard genomineerd stond. Want enkele bewoners hadden we niet gehoord.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:21 schreef stormiot het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n vreemd verhaal en reactie van haar. Hoe kan ze nu in hemelsnaam niet hebben gehoord dat Philip was genomineerd en niet Gerard
Ik doe met je mee ...hallohooooquote:Op woensdag 6 april 2011 09:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Hoi, ben ik weer. Even vol maken dus.
maak geen haast, Jo ligt te draaien, en de rest heeft de ogen nog dichtquote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik doe met je mee ...hallohoooo![]()
Ga alvast stream aanzetten
mogequote:Op woensdag 6 april 2011 09:28 schreef Ransjih het volgende:
mogge mogge, doe maar rustig aan, ut maft nog
Tv staat allang aan, alleen op het verkeerde bed gericht.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik doe met je mee ...hallohoooo![]()
Ga alvast stream aanzetten
Dat ga ik idd ook bijna denken ja ....quote:Op woensdag 6 april 2011 09:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Omdat ze veel te veel bezig was met zichzelf....
oh? lau aan de goedmaakseks?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Morgen!![]()
Jullie hebben gisteren toch het betere handwerk gemist tussen Lau en Genialex!
Heb t wel gelezen dat ze toch wel wat aan het klooien warenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Morgen!![]()
Ow?? Vertelquote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Morgen!![]()
zou ik een belediging vinden voor karimquote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef superkokje het volgende:
waarschijnlijk weer iets flauws van een t shirt inkleuren
Echt? Was je ook zo met Jo bezig danquote:Op woensdag 6 april 2011 09:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik maakte dezelfde vergissing, lag zo voor de hand dat Gerard genomineerd stond. Want enkele bewoners hadden we niet gehoord.
heb het wel in een cos voorbij zien komen, weet niet welkequote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef stormiot het volgende:
[..]
Echt? Was je ook zo met Jo bezig dan![]()
Vond het maar vreemd.
Iemand een overzichtje wie wie genomineerd heeft?
Ja vast. Je bedoelt dat kriebelen in de navel van lauquote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Morgen!![]()
Sharon nomineert Maik en Philipquote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef stormiot het volgende:
[..]
Vond het maar vreemd.
Ik denk, dat ik zo bang was dat Gerard erbij zou zitten, dat ik dat meteen voor waar nam. Ik sprong op, toen het Phil bleek te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef stormiot het volgende:
[..]
Vond het maar vreemd.
Eens. Maar meer dan voldoende voor Voldemort. Die mot er toch uitquote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zou ik een belediging vinden voor karim
Betere handwerk? Is ook maar relatief waarschijnlijk. Lau en Alex kennende.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Morgen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |