Dat kan ze wel, maar niet op TV waar iedereen kijkt.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Iedereen is fakking lief, maar ze kan niet 4 jaar uitleggen.
Alleen onrustige bef heeft zich omgedraaid.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:07 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat hadden ze gehoord, klef en bef hebben zicht omgedraaid
Mhm, dat klopt ja. En Joanna houdt ook wel nog steeds een beetje afstand.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:07 schreef bb2 het volgende:
[..]
Wist je al dat een mens kan veranderen?
(als hij/zij zich daar tenminste voor openstelt).
Daarnaast is zo'n situatie wel echt anders.
Ik zou niet durven zeggen hoe ik zou reageren daarin.
quote:Op woensdag 6 april 2011 03:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen onrustige bef heeft zich omgedraaid.
Ik hou het voor gezien. Truste.
Als ik de stem was zou ik nu gewoon keihard zeggen Jo en Flip de slaapkamer uit. Dat gefluister opzoutenquote:Op woensdag 6 april 2011 03:08 schreef b_engeltje het volgende:
gosh wil je gaan slapen komt er iemand verhaal bij je doen ,en je kan niet zeggen ik ga slapen ,want dan snap je der niet en kwets je der ...
Ze lullen nog steeds, maar ik ben lostquote:
Ik ben klaaaaaar wakkerquote:Op woensdag 6 april 2011 03:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lullen nog steeds, maar ik ben lost
Ik ook maar lost ik snap niks van wat er allemaal gezegd word. En dit is meer dan dan overdagquote:
Ja zoiets dacht ik ook. Denk wel dat de gevoelens wederzijds zijn btw, qua echte relatiequote:Op woensdag 6 april 2011 03:43 schreef bull1966 het volgende:
jo stuurt er volgens mij op aan om een "relatie"te beginnen met flip voor de mensen thuis
Opdonderen en ga naar je eigen nestquote:
Hij gaat zo zelf slaapwandelen en valt dan in het zwembad....quote:Op woensdag 6 april 2011 03:34 schreef spapaars het volgende:
Heeft Philip al door, dat Jo aan het slaaplullen is?
Ligt er aan hoeveel clues ze het huis in knallen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 08:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Joanne's geheim wordt nooit geraden, te makkelijk
Dat vond ik zo'n vreemd verhaal en reactie van haar. Hoe kan ze nu in hemelsnaam niet hebben gehoord dat Philip was genomineerd en niet Gerardquote:Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ze dacht dat Gerard genomineerd was. Ze kwam er pas later achter dat het Flip was.
Omdat ze veel te veel bezig was met zichzelf....quote:Op woensdag 6 april 2011 09:21 schreef stormiot het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n vreemd verhaal en reactie van haar. Hoe kan ze nu in hemelsnaam niet hebben gehoord dat Philip was genomineerd en niet Gerard
lijkt me wel zo netjes. Anders een belediging voor de nachtploegquote:Op woensdag 6 april 2011 09:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Hoi, ben ik weer. Even vol maken dus.
Ik maakte dezelfde vergissing, lag zo voor de hand dat Gerard genomineerd stond. Want enkele bewoners hadden we niet gehoord.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:21 schreef stormiot het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n vreemd verhaal en reactie van haar. Hoe kan ze nu in hemelsnaam niet hebben gehoord dat Philip was genomineerd en niet Gerard
Ik doe met je mee ...hallohooooquote:Op woensdag 6 april 2011 09:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Hoi, ben ik weer. Even vol maken dus.
maak geen haast, Jo ligt te draaien, en de rest heeft de ogen nog dichtquote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik doe met je mee ...hallohoooo![]()
Ga alvast stream aanzetten
mogequote:Op woensdag 6 april 2011 09:28 schreef Ransjih het volgende:
mogge mogge, doe maar rustig aan, ut maft nog
Tv staat allang aan, alleen op het verkeerde bed gericht.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik doe met je mee ...hallohoooo![]()
Ga alvast stream aanzetten
Dat ga ik idd ook bijna denken ja ....quote:Op woensdag 6 april 2011 09:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Omdat ze veel te veel bezig was met zichzelf....
oh? lau aan de goedmaakseks?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Morgen!![]()
Jullie hebben gisteren toch het betere handwerk gemist tussen Lau en Genialex!
Heb t wel gelezen dat ze toch wel wat aan het klooien warenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Morgen!![]()
Ow?? Vertelquote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Morgen!![]()
zou ik een belediging vinden voor karimquote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef superkokje het volgende:
waarschijnlijk weer iets flauws van een t shirt inkleuren
Echt? Was je ook zo met Jo bezig danquote:Op woensdag 6 april 2011 09:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik maakte dezelfde vergissing, lag zo voor de hand dat Gerard genomineerd stond. Want enkele bewoners hadden we niet gehoord.
heb het wel in een cos voorbij zien komen, weet niet welkequote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef stormiot het volgende:
[..]
Echt? Was je ook zo met Jo bezig dan![]()
Vond het maar vreemd.
Iemand een overzichtje wie wie genomineerd heeft?
Ja vast. Je bedoelt dat kriebelen in de navel van lauquote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Morgen!![]()
Sharon nomineert Maik en Philipquote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef stormiot het volgende:
[..]
Vond het maar vreemd.
Ik denk, dat ik zo bang was dat Gerard erbij zou zitten, dat ik dat meteen voor waar nam. Ik sprong op, toen het Phil bleek te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef stormiot het volgende:
[..]
Vond het maar vreemd.
Eens. Maar meer dan voldoende voor Voldemort. Die mot er toch uitquote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zou ik een belediging vinden voor karim
Betere handwerk? Is ook maar relatief waarschijnlijk. Lau en Alex kennende.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Morgen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |