dat weet ik niet, maar flip iig geval op haar en zij heeft na zo'n breuk behoefte aan aandacht en liefkozing en weet dat ze dat bij flip altijd kan halenquote:Op woensdag 6 april 2011 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Believe me, zij is echt wel verliefd op flip.
Ja, ik vind het ook intiem, zeker met dat strelen erbij.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:59 schreef Mita het volgende:
[..]
yep En handjes vasthouden is soms intiemer als sex, vraag maar aan een blinde
dat is ook lekker subtielquote:Op woensdag 6 april 2011 02:59 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ook zo hand in hand?
Ik ben één keer in de auto per ongeluk op mijn beste vriend in slaap gevallen en toen kreeg ik een klap.
Mannen onder elkaarquote:
Dennis gaf nooit complimentjes , als ik het goed verstond.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:01 schreef Soury het volgende:
Jo heeft het nu over Dennis, altijd leuk over je ex praten. Oh en nu gebeurt er dit zegt ze
heeft toch een vrouwelijk icoontje..quote:
Hé, ik ben geen man. Kan me niet voorstellen dat je zo hand in hand met een vriend op bed gaat zitten. Kan níet.quote:
Voor een vrouw zeker nietquote:Op woensdag 6 april 2011 03:02 schreef AYLI het volgende:
[..]
Hé, ik ben geen man. Kan me niet voorstellen dat je zo hand in hand met een vriend op bed gaat zitten. Kan níet.
HAHAquote:Op woensdag 6 april 2011 02:59 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ook zo hand in hand?
Ik ben één keer in de auto per ongeluk op mijn beste vriend in slaap gevallen en toen kreeg ik een klap.
quote:Op woensdag 6 april 2011 03:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
De schuldige van alle SL's
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 03:02 schreef AYLI het volgende:
[..]
Hé, ik ben geen man. Kan me niet voorstellen dat je zo hand in hand met een vriend op bed gaat zitten. Kan níet.
Ik kan me zo veel niet voorstellen.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:02 schreef AYLI het volgende:
[..]
Dat is waar, maar juist omdat Flip helemaal niet zo knuffelig is is het raar.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:03 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik kan me zo veel niet voorstellen.
Dat je überhaupt ZOOO knuffelig bent.
Maar dat betekent nog niet dat mensen direct iets extra hebben?
Dat kan ook betekenen dat ik gewoon andere dingen gewend ben?
Ja hallo, ik zie ze vaker dan nu. Dat teasen van Joanna toen ze nog verkering had, etc.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:03 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik kan me zo veel niet voorstellen.
Dat je überhaupt ZOOO knuffelig bent.
Maar dat betekent nog niet dat mensen direct iets extra hebben?
Dat kan ook betekenen dat ik gewoon andere dingen gewend ben?
LSquote:
Loopt de ijlen van die pilluhquote:Op woensdag 6 april 2011 03:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Naast de broodbakmachine en d'r polaroid heeft ze nog iets op d'r verlanglijstje
Wist je al dat een mens kan veranderen?quote:Op woensdag 6 april 2011 03:04 schreef AYLI het volgende:
[..]
Dat is waar, maar juist omdat Flip helemaal niet zo knuffelig is is het raar.
Dat hadden ze gehoord, klef en bef hebben zicht omgedraaidquote:Op woensdag 6 april 2011 03:05 schreef Mita het volgende:
Nou Maik en Mo batsen direct, zonder te praten
En Jo en Flip wachten hun tijd af, en praten eerst
En klef en bef liggen met de ruggen tegen elkaar, daar klopt helemaal niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |