abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 09:20:30 #51
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_95108254
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef marky het volgende:

[..]

Ze dacht dat Gerard genomineerd was. Ze kwam er pas later achter dat het Flip was.
Dat vond ik zo'n vreemd verhaal en reactie van haar. Hoe kan ze nu in hemelsnaam niet hebben gehoord dat Philip was genomineerd en niet Gerard :?
pi_95108260
Ik probeer te kijken, zoals het gebeurd. Daarom kijk ik veel overdag en s-avonds als er geen rode bank toestanden en zo zijn. En dan zie je idd, dat er dingen gekleurd in de uitzendingen komen. Er is misschien allang uitgemaakt, wie er de winnaar of winnares wordt.
Maar ik vind alle interactie tussen de bewoners wel grappig. Gistermiddag had ik dus een super middag.
pi_95108290
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik probeer te kijken, zoals het gebeurd. Daarom kijk ik veel overdag en s-avonds als er geen rode bank toestanden en zo zijn. En dan zie je idd, dat er dingen gekleurd in de uitzendingen komen. Er is misschien allang uitgemaakt, wie er de winnaar of winnares wordt.
Maar ik vind alle interactie tussen de bewoners wel grappig. Gistermiddag had ik dus een super middag.
Gistermiddag vrat ik bijna de kabels van de pc door van frustratie van die overdrevenheid van Jo
pi_95108306
Misschien een gekke opmerking. Is het een idee om eerst die andere cos vol te maken? :? staat op 275 posts
Goede morgen trouwens :W
pi_95108311
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Gistermiddag vrat ik bijna de kabels van de pc door van frustratie van die overdrevenheid van Jo
Jaaa heeerlijk he? Je ergeren!!
pi_95108387
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef superkokje het volgende:
Misschien een gekke opmerking. Is het een idee om eerst die andere cos vol te maken? :? staat op 275 posts
Goede morgen trouwens :W
Ik ben daar ook, maar staat superstom als ik in me uppie alles volklets daar
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

Jaaa heeerlijk he? Je ergeren!!
Nou ik heb dan wel 2 pc's maar wil ze nog wel kunnen houden nog....
  woensdag 6 april 2011 @ 09:27:41 #57
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95108423
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Ik kijk streams, zie wat er gebeurt en vergelijk dat wat in de uitzending wordt uitgezonden. Klopt vaak van geen kant...

edit: als ze niet het geluid wegdraaien, sl erop gooien of dergelijke
En dan nog is het een conclusie die jij trekt uit die beelden. Er zijn mensen die er andere conclusies uit trekken. Men zit al met een bepaalde vooringenomenheid te kijken. Meestal op zoek naar zijn gelijk.

Voorbeeld
Dat Joanna gisteren emo werd kan je ook zien als volkomen begrijpelijk in haar situatie. Het idee wat hier volgens mij leeft is dat Joanna wordt voorgetrokken dus was het allemaal act en had Gerard gelijk. Dat Joanna eigenlijk totaal niet goed luisterde naar Gerard omdat ze in deze situatie een redelijk emo wrak is wordt hier totaal niet meegenomen. Het is allemaal haar eigen vette schuld. Natuurlijk is Joanna een redelijk manipulatief personage maar dat zijn ze eigenlijk allemaal wel. Ook Gerard probeerd de zaken naar zijn hand te zetten door manipulatie alleen doet hij dat met een sympathieker gezicht.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:29:27 #58
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95108479
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef stormiot het volgende:

[..]

Dat vond ik zo'n vreemd verhaal en reactie van haar. Hoe kan ze nu in hemelsnaam niet hebben gehoord dat Philip was genomineerd en niet Gerard :?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de bekendmaking ook wat warrig vond. Dacht ook eerst dat hij alleen de namen aan het opnoemen was maar later snapte ik dat Philip al genomineerd was. De naam Karim kwam bij de stem helemaal rottig zijn strot uit.
pi_95108590
Mocht er een mod meelezen deze mag een nr hoger en anders de volgende opener graag een nr overslaan
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_95108592
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

Ik denk, dat ik zo bang was dat Gerard erbij zou zitten, dat ik dat meteen voor waar nam. Ik sprong op, toen het Phil bleek te zijn.
Ik was er ook bang voor.
Was eerst voor flip, maar nu hij echt zo dom is om jo te blijven verdedigen, mag hij wat mij betreft pleite
pi_95108605
zo ide andere is vol, hier verder *O* *O*
  woensdag 6 april 2011 @ 09:35:15 #62
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_95108635
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Sharon nomineert Maik en Philip
Philip nomineert Karim en Gerard
Monique nomineert Karim en Gerard
Maik nomineert Philip en Karim
Laura nomineert Philip en Karim
Karim nomineert Philip en Joanna
Joanna nomineert Karim en Gerard
Gerard nomineert Joanna en Philip
Alex nomineert Philip en Joanna
Thnx voor het overzichtje _O_
pi_95108644
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:

[..]

En dan nog is het een conclusie die jij trekt uit die beelden. Er zijn mensen die er andere conclusies uit trekken. Men zit al met een bepaalde vooringenomenheid te kijken. Meestal op zoek naar zijn gelijk.

Voorbeeld
Dat Joanna gisteren emo werd kan je ook zien als volkomen begrijpelijk in haar situatie. Het idee wat hier volgens mij leeft is dat Joanna wordt voorgetrokken dus was het allemaal act en had Gerard gelijk. Dat Joanna eigenlijk totaal niet goed luisterde naar Gerard omdat ze in deze situatie een redelijk emo wrak is wordt hier totaal niet meegenomen. Het is allemaal haar eigen vette schuld. Natuurlijk is Joanna een redelijk manipulatief personage maar dat zijn ze eigenlijk allemaal wel. Ook Gerard probeerd de zaken naar zijn hand te zetten door manipulatie alleen doet hij dat met een sympathieker gezicht.
Ik geloof gewoon geen barst van heel dat gedoe met haar vriend niet.
Ik denk dat die relatie allang sterven op dood was, dat ze daarom ook het huis in is gegaan.
Ik moet dat kind niet, kan ook niet meer naar haar luisteren omdat alles muh moeder, muh bulletje, muh broertje is.
Als ik dat 56 keer gehoord heb wordt ik gek
pi_95108660
slaapt sharon nou ook al in jogging broek???
pi_95108671
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:

[..]

Voorbeeld
wil niet vervelend zijn, maar jo heeft het niet echt lastig gehad
pi_95108687
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Ik was er ook bang voor.
Was eerst voor flip, maar nu hij echt zo dom is om jo te blijven verdedigen, mag hij wat mij betreft pleite
Ik zit daar dubbel in. Flip is heel verliefd en ik vind dat zielig, ook al heeft hij dat bekende bord voor zijn hoofd. Maar Alex vind ik genaaid en dat vind ik ook waardeloos. Maar ik denk dat Alex er toch maar uit moet, vooral omdat er zo met zijn gevoelens wordt gespeeld.
pi_95108689
Wie heeft er ad blocker met FireFox??
  woensdag 6 april 2011 @ 09:38:04 #68
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_95108705
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

Ik denk, dat ik zo bang was dat Gerard erbij zou zitten, dat ik dat meteen voor waar nam. Ik sprong op, toen het Phil bleek te zijn.
Had wel interessant geweest om de stemmen tussen Geer en Karim te zien. Volgens mij beide populair in NL
pi_95108731
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:38 schreef stormiot het volgende:

[..]

Had wel interessant geweest om de stemmen tussen Geer en Karim te zien. Volgens mij beide populair in NL
Ik ben bang dat Karim het niet gewonnen zou hebben van Geer. En Philip en Alex zijn ook allebei al met hoogste percentages terug het huis ingegaan bij vorige nominatierondes...
pi_95108738
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

Ik zit daar dubbel in. Flip is heel verliefd en ik vind dat zielig, ook al heeft hij dat bekend bord voor zijn hoofd. Maar Alex vind ik genaaid en dat vind ik ook waardeloos. Maar ik denk dat Alex er toch maar uit moet, vooral omdat er zo met zijn gevoelens wordt gespeeld.
als flip echt verliefd is (denk het ook wel) kan hij beter weg gaan.
Zijn ex (niet femke) had borderline, hij heeft niet voor niets zo'n enorme muur om hem heen.
Dan zou zijn nieuwe vriendin Jo worden waarin alles om haar draait??
Gun ik hem niet, hij moet een lief wijffie krijgen, en niet een slang.
Alex is niet genaaid Lau koos ervoor om die missie niet goed uit te voeren, ze wist dat het consequenties had voor Alex.
pi_95108747
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

Ik zit daar dubbel in. Flip is heel verliefd en ik vind dat zielig, ook al heeft hij dat bekende bord voor zijn hoofd. Maar Alex vind ik genaaid en dat vind ik ook waardeloos. Maar ik denk dat Alex er toch maar uit moet, vooral omdat er zo met zijn gevoelens wordt gespeeld.
die loser heeft het aan zichzelf te danken, Wat is die vent dom zeg. Heb hem nog niet redelijk standpunt in horen nemen. Lult met alles en iedereen mee. Vooral met geer. Dat hij eruit moet roep ik al een week of 5
  woensdag 6 april 2011 @ 09:40:07 #72
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95108753
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:36 schreef superkokje het volgende:

[..]

wil niet vervelend zijn, maar jo heeft het niet echt lastig gehad
Wat is lastig?
Aafke ook nooit, Gerard ook nooit, Karim ook nooit, Alex ook nooit.
pi_95108773
Even vlekken bekijken bij Jo
pi_95108781
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Ik geloof gewoon geen barst van heel dat gedoe met haar vriend niet.
Ik denk dat die relatie allang sterven op dood was, dat ze daarom ook het huis in is gegaan.
Ik moet dat kind niet, kan ook niet meer naar haar luisteren omdat alles muh moeder, muh bulletje, muh broertje is.
Als ik dat 56 keer gehoord heb wordt ik gek
Ja, als je echt zo'n verdriet hebt ga je wel naar huis, en ga je niet nu voorstellen om een relatie met flip te beginnen 'voor de kijkers'.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_95108783
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:40 schreef marky het volgende:

[..]

Wat is lastig?
klopt, Maar doelde meer op "ik vraag stem draait"
  woensdag 6 april 2011 @ 09:41:15 #76
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_95108784
Marky,

"Gerard heeft het niet lastig gehad" ?? Een directe nominatie...?? Vind ik behoorlijk lastig hoor.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:41:31 #77
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_95108789
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Zijn ex (niet femke) had borderline, hij heeft niet voor niets zo'n enorme muur om hem heen.
Alex is niet genaaid Lau koos ervoor om die missie niet goed uit te voeren, ze wist dat het consequenties had voor Alex.
Eens wat Philip aan gaat. Vind hem wel leuk dus gun hem wel wat.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:42:05 #78
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95108801
Ok we gaan dus deze nu volknallen ? :P

Nouja de actie was (met dank aan Jo:r) lastig te zien tussen Lau en Genialex. Ze hadden hun benen omhoog, maar af en toe zag je de dekens toch heen en weer gaan.
Daarnaast hoorden we de fantastische quote van Genialex:"Je hebt geen broekje aan?"

Dus waarschijnlijk hebben ze hem er lafjes tegenaan gehangen :P
Komt goed schatje
pi_95108802
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:41 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ja, als je echt zo'n verdriet hebt ga je wel naar huis, en ga je niet nu voorstellen om een relatie met flip te beginnen 'voor de kijkers'.
Juist....en stel dat....stel dat...haar moeder haar nadrukkelijk heeft gezegd daar te blijven, dan moet zij toch ook in haar kop hebben wat heb ik voor moeder??
  woensdag 6 april 2011 @ 09:42:29 #80
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_95108811
Jo gaat echt niet op korte termijn een relatie aan. Eerst moet ze deze situatie (gedumpt) helemaal uitmelken.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:42:42 #81
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95108816
O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 6 april 2011 @ 09:43:01 #82
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_95108824
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:42 schreef henkvandetillaart het volgende:

Nouja de actie was (met dank aan Jo:r) lastig te zien tussen Lau en Genialex. Ze hadden hun benen omhoog, maar af en toe zag je de dekens toch heen en weer gaan.
Daarnaast hoorden we de fantastische quote van Genialex:"Je hebt geen broekje aan?"

Toch leuk om te zien. Flashbox ?????? :W
pi_95108827
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Dat wist ik niet van Phillip, dat is erg. En ik vind wel dat Alex genaaid is, want Laura heeft van hem afgewild en daarom de missie verknald. Wat een liefdesperikelen eigenlijk, gevoelens van mensen zijn broos. Je kan het verwachten als je zo een huis ingaat, maar kan iemand echt wel de consequenties overzien?
pi_95108833
quote:

[..]

Wat is lastig?
lastig is bv dat je tot twee of drie keer toe met gevoelens en principes van jezelf en andere moet gaan spelen.
pi_95108834
quote:

Nee, want ik las ook dat ie uit bed stapte met zijn joggingbroek aan :)
  woensdag 6 april 2011 @ 09:43:54 #86
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_95108857
quote:

[..]

Wat is lastig?
geen van de bewoners eigenlijk heeft het lastig gehad.
het is 1 groot slaapfestijn *O*
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 6 april 2011 @ 09:44:00 #87
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95108865
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Dat zeg niks, stukkie laten zakken en whoppa :P
  woensdag 6 april 2011 @ 09:44:29 #88
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_95108873
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

Spreekt daar de ervaring O-)
  woensdag 6 april 2011 @ 09:44:34 #89
339427 henkvandetillaart
pi_95108878
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef stormiot het volgende:

[..]

Toch leuk om te zien. Flashbox ?????? :W
Ik heb nog wel een capje volgens mij, zal vanavond als ik thuis ben ff kijken. Helaas wel zonder geluid :P
Komt goed schatje
  woensdag 6 april 2011 @ 09:44:37 #90
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95108881
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

geen van de bewoners eigenlijk heeft het lastig gehad.
het is 1 groot slaapfestijn *O*
Nou, Mootje had het toch wel erg zwaar hoor... 2x.... toen haar neukertje grote liefde zomaar 2x weg was.... O-)
  woensdag 6 april 2011 @ 09:44:51 #91
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95108885
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef stormiot het volgende:

[..]

Spreekt daar de ervaring O-)
:@
pi_95108888
vond het al zo lang duren voordat de lichten aangingen
VAstloper :?
pi_95108892
quote:

Niet geniaal? ;)

Had je al een andere geopend?
pi_95108893
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

Dat wist ik niet van Phillip, dat is erg. En ik vind wel dat Alex genaaid is, want Laura heeft van hem afgewild en daarom de missie verknald. Wat een liefdesperikelen eigenlijk, gevoelens van mensen zijn broos. Je kan het verwachten als je zo een huis ingaat, maar kan iemand echt wel de consequenties overzien?
Flip heeft toen een heel gesprek gehad met Jo over dat meisje met borderline.
Dat ze hem constant afwees, weer hem wilde, weer afwees...dat soort dingen.
Moet hij de rest van zijn leven me moeder, bulletje, broertje aanhoren??
Zou ik zo sneu vinden
  woensdag 6 april 2011 @ 09:45:33 #95
339427 henkvandetillaart
pi_95108907
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Nou ze gingen toen ze klaar waren ook eerst anders liggen. Zegmaar van de benenomhoogtent, naar voldaan op de rug. Veel later stapte hij met de broek er uit. Tijd zat om hem op te trekken :)

Nee had nog niet een nieuwe geopend, wilde niet topichunten :P
Komt goed schatje
  woensdag 6 april 2011 @ 09:45:44 #96
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95108910
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:45 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Flip heeft toen een heel gesprek gehad met Jo over dat meisje met borderline.
Dat ze hem constant afwees, weer hem wilde, weer afwees...dat soort dingen.
Moet hij de rest van zijn leven me moeder, bulletje, broertje aanhoren??
Zou ik zo sneu vinden
Dat gun je niemand.. echt niemand!
pi_95108911
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

hadden de streamers het toch gezien... :+
  woensdag 6 april 2011 @ 09:45:51 #98
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_95108915
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef superkokje het volgende:
vond het al zo lang duren voordat de lichten aangingen
VAstloper :?
Nou ja beter dan een meeloper _O-
pi_95108925
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:45 schreef stormiot het volgende:

[..]

Nou ja beter dan een meeloper _O-
:Y :Y :Y _O- _O-
pi_95108931
Nee, die is al zo geïndoctrineerd door botoxma, die weet niet beter, en hier in dat huis zit ook niemand die tegen haar zegt 'joh, wat een ongezonde verhouding heb jij met je ma'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')