Inderdaad wat een wanhoop.quote:
zo echt wel. als hij nu ffe zijn blote billen had laten zien, had hij joanna nu al 10 x kunnen hebbenquote:
alles voor de stemmen hahahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 06:22 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zo echt wel. als hij nu ffe zijn blote billen had laten zien, had hij joanna nu al 10 x kunnen hebben
erft laura niets danquote:Op woensdag 6 april 2011 07:30 schreef beroet het volgende:
Voorspelling: De missie van Laura is mislukt en dat heeft gevolgen voor Alex. Hij staat genomineerd naast Karim en Flip. Alex is het minst populair ( kleurloos) en hij moet donderdag vertrekken. Daarmee verdwijnt dan ook de helft van de gezamelijke kluis.
Dit is een mooie senarioquote:Op woensdag 6 april 2011 07:30 schreef beroet het volgende:
Voorspelling: De missie van Laura is mislukt en dat heeft gevolgen voor Alex. Hij staat genomineerd naast Karim en Flip. Alex is het minst populair ( kleurloos) en hij moet donderdag vertrekken. Daarmee verdwijnt dan ook de helft van de gezamelijke kluis.
geer had net zoveel stemmen als draakjo, dus hebben ze besloten om er maar 2 op de stoel te zetten met als mooie bijkomstigheid dat alex als sanctie wegens het opzettelijk laten mislukken van de missie door laura nu ook op de stoel zit. 3 genomineerden dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik had gisteravond niet eens meteen door, dat Gerard veilig is deze week. Zo wat was ik blij.
dat is nog het lullige van het verhaal.. ze zijn ook niet echt goed bezig om het verhaal dat het doorgestoken kaart te ontkrachtenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:31 schreef Gia het volgende:
Maar, tv-kijkend nederland weet pas vanavond dat Alex genomineerd is, als dit zo is.....
Dat scheelt een dag stemmen.
ja, dat weet ik... ik verliet het pand toen het licht daar uitging.. ik doelde op daarna!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Nou niks gebeurd? Laura's plannetje om van Alex af te komen, is gelukt. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
Dat is denk ik wel zo'n beetje de strekking. Na Guido werkt ze zonder het te weten nu ook Alex eruit. Ik verwacht niet dat Alex het van Philip of Karim gaat winnen.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:49 schreef flugeltje het volgende:
Het hele Alex/Laura verhaal is uitgemolken, die neuken niet meer voor het einde van de show. Zelfs niet in een bed met rozenblaadjes in een aparte kamer... Verhaallijn is klaar, dus deze missie bedacht. Laura zou er óf in mee gaan waarna ze het hele Lau/Lex verhaal een nieuwe wending konden geven óf ze ging er niet in mee en dan kon Alex op de bank en vertrekken...
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:51 schreef Sonera het volgende:
Gewoon stoppen met nomineren en volgende week allemaal op de bank.. dan zien ze even echt hoe nederland over ze denkt.. en kom op bart er zijn wel ergeren tweets voor te lezen naar de bewoners toe of print even een stukje van fok uit.. het is toch de week van de waarheid gun ze dan ook echt de waarheid!
psiesquote:Op woensdag 6 april 2011 08:51 schreef Sonera het volgende:
Gewoon stoppen met nomineren en volgende week allemaal op de bank.. dan zien ze even echt hoe nederland over ze denkt.. en kom op bart er zijn wel ergeren tweets voor te lezen naar de bewoners toe of print even een stukje van fok uit.. het is toch de week van de waarheid gun ze dan ook echt de waarheid!
Of hier op fok de waarheid wordt geschreven. Is toch echt ook allemaal vanuit een eigen invalshoek.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:51 schreef Sonera het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel grappig om te zien, hoe ze elkaar verraden en verkopen. En hoe boos ze zijn, als ze zelf of hun maatje genomineerd staan.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:51 schreef Sonera het volgende:
Het is wel een beter beeld van hoe nederland over hun denkt dan dat ze nu hebben gekregen via mama Joquote:Op woensdag 6 april 2011 08:56 schreef marky het volgende:
[..]
Of hier op fok de waarheid wordt geschreven. Is toch echt ook allemaal vanuit een eigen invalshoek.
Ik zat gisteren met spanning te wachten op die filmpjes waarmee er een bom zou vallen in het huis... nog geen eens het effect van een sterretje heb het gekregen! Laat de echte roddels en backstabbing zien niet dit zoete gedoe!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:00 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een flop zeg die week van de waarheid.
Halfzachte hele korte filmpjes, en verder een paar vragen aan de telefoon![]()
Als het niet zo zielig was zou ik er om moeten lachen
Ja dat psiesquote:Opwoensdag 6 april 2011 09:02 schreef Sonera het volgende:
[..]
Ik zat gisteren met spanning te wachten op die filmpjes waarmee er een bom zou vallen in het huis... nog geen eens het effect van een sterretje heb het gekregen! Laat de echte roddels en backstabbing zien niet dit zoete gedoe!
Ze heeft eerst Guido eruit gewerkt, nu gaat Alex en het script voor Karim ligt al klaar!quote:Op woensdag 6 april 2011 07:49 schreef flugeltje het volgende:
Het hele Alex/Laura verhaal is uitgemolken, die neuken niet meer voor het einde van de show. Zelfs niet in een bed met rozenblaadjes in een aparte kamer... Verhaallijn is klaar, dus deze missie bedacht. Laura zou er óf in mee gaan waarna ze het hele Lau/Lex verhaal een nieuwe wending konden geven óf ze ging er niet in mee en dan kon Alex op de bank en vertrekken...
Omdat Jo heel goed weet dat als ze vergevingsgezind en niet verbitterd reageert dat dat bij de rest van de groep dat beter doet, dan als ze hem contstant zou gaan afzeiken.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ja bijvoorbeeld die beelden van Gerard en Joanne, die nu door Joanne zo opgeblazen worden. Ik snap uberhaupt niet waarom ze telkens na zo'n uitbarsting richting Gerard, zo poeslief ineens over hem en tegen hem spreekt. Ik zou het niet verdragen als ik Gerard was. Maar ik ben Gerard niet, alle lof voor zijn reacties.
het was gisteren natuurlijk ook geheel toevallig dat Jo haar mooie woorden richtte aan Gerard tijden een livestukje en zij zeker weet dat dit word uitgezonden...geheel toevallig!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ja bijvoorbeeld die beelden van Gerard en Joanne, die nu door Joanne zo opgeblazen worden. Ik snap uberhaupt niet waarom ze telkens na zo'n uitbarsting richting Gerard, zo poeslief ineens over hem en tegen hem spreekt. Ik zou het niet verdragen als ik Gerard was. Maar ik ben Gerard niet, alle lof voor zijn reacties.
dat ook inddquote:Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef Sonera het volgende:
[..]
het was gisteren natuurlijk ook geheel toevallig dat Jo haar mooie woorden richtte aan Gerard tijden een livestukje en zij zeker weet dat dit word uitgezonden...geheel toevallig!
Er is een dubbele COS, deze is bijna leeg en die ander bijna vol tijd voor een switch?quote:
Is dat zo??? kijkt niet iedereen door een gekleurde bril?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:00 schreef Sonera het volgende:
[..]
Het is wel een beter beeld van hoe nederland over hun denkt dan dat ze nu hebben gekregen via mama Jo
Ze dacht dat Gerard genomineerd was. Ze kwam er pas later achter dat het Flip was.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef Sonera het volgende:
[..]
het was gisteren natuurlijk ook geheel toevallig dat Jo haar mooie woorden richtte aan Gerard tijden een livestukje en zij zeker weet dat dit word uitgezonden...geheel toevallig!
Ik kijk streams, zie wat er gebeurt en vergelijk dat wat in de uitzending wordt uitgezonden. Klopt vaak van geen kant...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:13 schreef marky het volgende:
[..]
Is dat zo??? kijkt niet iedereen door een gekleurde bril?
Hier is het over het algemeen zo dat een bepaald figuur in de serie tot koning wordt gekroond en blijft dat meestal tot het einde. Alleen bij BB6 veranderde het tegen het einde van de serie maar normaal gesproken blijft een favo hiet tot het einde koning wat er ook gebeurd.
Ja vroeg me ook al af waarom ze niet dat stukje van afgelopen weekend hebben laten zien. Gesprek tussen Mo en Laura en over de relaties na SS.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef Angela78 het volgende:
Vind de week van de waarheid ook aardig tegenvallen. Overduidelijk proberen ze toch enigszins te stoken tussen de stelletjes, maar dan hadden ze zeker voor Alex veel betere filmpjes kunnen kiezen waarin Laura uitspraken doet over hem...
Dat vond ik zo'n vreemd verhaal en reactie van haar. Hoe kan ze nu in hemelsnaam niet hebben gehoord dat Philip was genomineerd en niet Gerardquote:Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ze dacht dat Gerard genomineerd was. Ze kwam er pas later achter dat het Flip was.
Gistermiddag vrat ik bijna de kabels van de pc door van frustratie van die overdrevenheid van Joquote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik probeer te kijken, zoals het gebeurd. Daarom kijk ik veel overdag en s-avonds als er geen rode bank toestanden en zo zijn. En dan zie je idd, dat er dingen gekleurd in de uitzendingen komen. Er is misschien allang uitgemaakt, wie er de winnaar of winnares wordt.
Maar ik vind alle interactie tussen de bewoners wel grappig. Gistermiddag had ik dus een super middag.
Jaaa heeerlijk he? Je ergeren!!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gistermiddag vrat ik bijna de kabels van de pc door van frustratie van die overdrevenheid van Jo
Ik ben daar ook, maar staat superstom als ik in me uppie alles volklets daarquote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef superkokje het volgende:
Misschien een gekke opmerking. Is het een idee om eerst die andere cos vol te maken?staat op 275 posts
Goede morgen trouwens
Nou ik heb dan wel 2 pc's maar wil ze nog wel kunnen houden nog....quote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jaaa heeerlijk he? Je ergeren!!
En dan nog is het een conclusie die jij trekt uit die beelden. Er zijn mensen die er andere conclusies uit trekken. Men zit al met een bepaalde vooringenomenheid te kijken. Meestal op zoek naar zijn gelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik kijk streams, zie wat er gebeurt en vergelijk dat wat in de uitzending wordt uitgezonden. Klopt vaak van geen kant...
edit: als ze niet het geluid wegdraaien, sl erop gooien of dergelijke
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de bekendmaking ook wat warrig vond. Dacht ook eerst dat hij alleen de namen aan het opnoemen was maar later snapte ik dat Philip al genomineerd was. De naam Karim kwam bij de stem helemaal rottig zijn strot uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef stormiot het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n vreemd verhaal en reactie van haar. Hoe kan ze nu in hemelsnaam niet hebben gehoord dat Philip was genomineerd en niet Gerard
Ik was er ook bang voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik zo bang was dat Gerard erbij zou zitten, dat ik dat meteen voor waar nam. Ik sprong op, toen het Phil bleek te zijn.
Thnx voor het overzichtjequote:Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Sharon nomineert Maik en Philip
Philip nomineert Karim en Gerard
Monique nomineert Karim en Gerard
Maik nomineert Philip en Karim
Laura nomineert Philip en Karim
Karim nomineert Philip en Joanna
Joanna nomineert Karim en Gerard
Gerard nomineert Joanna en Philip
Alex nomineert Philip en Joanna
Ik geloof gewoon geen barst van heel dat gedoe met haar vriend niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
En dan nog is het een conclusie die jij trekt uit die beelden. Er zijn mensen die er andere conclusies uit trekken. Men zit al met een bepaalde vooringenomenheid te kijken. Meestal op zoek naar zijn gelijk.
Voorbeeld
Dat Joanna gisteren emo werd kan je ook zien als volkomen begrijpelijk in haar situatie. Het idee wat hier volgens mij leeft is dat Joanna wordt voorgetrokken dus was het allemaal act en had Gerard gelijk. Dat Joanna eigenlijk totaal niet goed luisterde naar Gerard omdat ze in deze situatie een redelijk emo wrak is wordt hier totaal niet meegenomen. Het is allemaal haar eigen vette schuld. Natuurlijk is Joanna een redelijk manipulatief personage maar dat zijn ze eigenlijk allemaal wel. Ook Gerard probeerd de zaken naar zijn hand te zetten door manipulatie alleen doet hij dat met een sympathieker gezicht.
wil niet vervelend zijn, maar jo heeft het niet echt lastig gehadquote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
En dan nog is het een conclusie die jij trekt uit die beelden. Er zijn mensen die er andere conclusies uit trekken. Men zit al met een bepaalde vooringenomenheid te kijken. Meestal op zoek naar zijn gelijk.
Voorbeeld
Dat Joanna gisteren emo werd kan je ook zien als volkomen begrijpelijk in haar situatie. Het idee wat hier volgens mij leeft is dat Joanna wordt voorgetrokken dus was het allemaal act en had Gerard gelijk. Dat Joanna eigenlijk totaal niet goed luisterde naar Gerard omdat ze in deze situatie een redelijk emo wrak is wordt hier totaal niet meegenomen. Het is allemaal haar eigen vette schuld. Natuurlijk is Joanna een redelijk manipulatief personage maar dat zijn ze eigenlijk allemaal wel. Ook Gerard probeerd de zaken naar zijn hand te zetten door manipulatie alleen doet hij dat met een sympathieker gezicht.
Ik zit daar dubbel in. Flip is heel verliefd en ik vind dat zielig, ook al heeft hij dat bekende bord voor zijn hoofd. Maar Alex vind ik genaaid en dat vind ik ook waardeloos. Maar ik denk dat Alex er toch maar uit moet, vooral omdat er zo met zijn gevoelens wordt gespeeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik was er ook bang voor.
Was eerst voor flip, maar nu hij echt zo dom is om jo te blijven verdedigen, mag hij wat mij betreft pleite
Had wel interessant geweest om de stemmen tussen Geer en Karim te zien. Volgens mij beide populair in NLquote:Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik zo bang was dat Gerard erbij zou zitten, dat ik dat meteen voor waar nam. Ik sprong op, toen het Phil bleek te zijn.
Ik ben bang dat Karim het niet gewonnen zou hebben van Geer. En Philip en Alex zijn ook allebei al met hoogste percentages terug het huis ingegaan bij vorige nominatierondes...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:38 schreef stormiot het volgende:
[..]
Had wel interessant geweest om de stemmen tussen Geer en Karim te zien. Volgens mij beide populair in NL
als flip echt verliefd is (denk het ook wel) kan hij beter weg gaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik zit daar dubbel in. Flip is heel verliefd en ik vind dat zielig, ook al heeft hij dat bekend bord voor zijn hoofd. Maar Alex vind ik genaaid en dat vind ik ook waardeloos. Maar ik denk dat Alex er toch maar uit moet, vooral omdat er zo met zijn gevoelens wordt gespeeld.
die loser heeft het aan zichzelf te danken, Wat is die vent dom zeg. Heb hem nog niet redelijk standpunt in horen nemen. Lult met alles en iedereen mee. Vooral met geer. Dat hij eruit moet roep ik al een week of 5quote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik zit daar dubbel in. Flip is heel verliefd en ik vind dat zielig, ook al heeft hij dat bekende bord voor zijn hoofd. Maar Alex vind ik genaaid en dat vind ik ook waardeloos. Maar ik denk dat Alex er toch maar uit moet, vooral omdat er zo met zijn gevoelens wordt gespeeld.
Wat is lastig?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
wil niet vervelend zijn, maar jo heeft het niet echt lastig gehad
Ja, als je echt zo'n verdriet hebt ga je wel naar huis, en ga je niet nu voorstellen om een relatie met flip te beginnen 'voor de kijkers'.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon geen barst van heel dat gedoe met haar vriend niet.
Ik denk dat die relatie allang sterven op dood was, dat ze daarom ook het huis in is gegaan.
Ik moet dat kind niet, kan ook niet meer naar haar luisteren omdat alles muh moeder, muh bulletje, muh broertje is.
Als ik dat 56 keer gehoord heb wordt ik gek
klopt, Maar doelde meer op "ik vraag stem draait"quote:Op woensdag 6 april 2011 09:40 schreef marky het volgende:
[..]
Wat is lastig?
Aafke ook nooit, Gerard ook nooit, Karim ook nooit, Alex ook nooit.
Eens wat Philip aan gaat. Vind hem wel leuk dus gun hem wel wat.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als flip echt verliefd is (denk het ook wel) kan hij beter weg gaan.
Zijn ex (niet femke) had borderline, hij heeft niet voor niets zo'n enorme muur om hem heen.
Dan zou zijn nieuwe vriendin Jo worden waarin alles om haar draait??
Gun ik hem niet, hij moet een lief wijffie krijgen, en niet een slang.
Alex is niet genaaid Lau koos ervoor om die missie niet goed uit te voeren, ze wist dat het consequenties had voor Alex.
Juist....en stel dat....stel dat...haar moeder haar nadrukkelijk heeft gezegd daar te blijven, dan moet zij toch ook in haar kop hebben wat heb ik voor moeder??quote:Op woensdag 6 april 2011 09:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, als je echt zo'n verdriet hebt ga je wel naar huis, en ga je niet nu voorstellen om een relatie met flip te beginnen 'voor de kijkers'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Toch leuk om te zien. Flashbox ??????quote:Op woensdag 6 april 2011 09:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ok we gaan dus deze nu volknallen ?
Nouja de actie was (met dank aan Jo:r) lastig te zien tussen Lau en Genialex. Ze hadden hun benen omhoog, maar af en toe zag je de dekens toch heen en weer gaan.
Daarnaast hoorden we de fantastische quote van Genialex:"Je hebt geen broekje aan?"
Dus waarschijnlijk hebben ze hem er lafjes tegenaan gehangen
Dat wist ik niet van Phillip, dat is erg. En ik vind wel dat Alex genaaid is, want Laura heeft van hem afgewild en daarom de missie verknald. Wat een liefdesperikelen eigenlijk, gevoelens van mensen zijn broos. Je kan het verwachten als je zo een huis ingaat, maar kan iemand echt wel de consequenties overzien?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als flip echt verliefd is (denk het ook wel) kan hij beter weg gaan.
Zijn ex (niet femke) had borderline, hij heeft niet voor niets zo'n enorme muur om hem heen.
Dan zou zijn nieuwe vriendin Jo worden waarin alles om haar draait??
Gun ik hem niet, hij moet een lief wijffie krijgen, en niet een slang.
Alex is niet genaaid Lau koos ervoor om die missie niet goed uit te voeren, ze wist dat het consequenties had voor Alex.
lastig is bv dat je tot twee of drie keer toe met gevoelens en principes van jezelf en andere moet gaan spelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:40 schreef marky het volgende:
[..]
Wat is lastig?
Nee, want ik las ook dat ie uit bed stapte met zijn joggingbroek aanquote:Op woensdag 6 april 2011 09:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
Nouja de actie was (met dank aan Jo:r) lastig te zien tussen Lau en Genialex. Ze hadden hun benen omhoog, maar af en toe zag je de dekens toch heen en weer gaan.
Daarnaast hoorden we de fantastische quote van Genialex:"Je hebt geen broekje aan?"
geen van de bewoners eigenlijk heeft het lastig gehad.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:40 schreef marky het volgende:
[..]
Wat is lastig?
Dat zeg niks, stukkie laten zakken en whoppaquote:Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, want ik las ook dat ie uit bed stapte met zijn joggingbroek aan
Spreekt daar de ervaringquote:Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zeg niks, stukkie laten zakken en whoppa
Ik heb nog wel een capje volgens mij, zal vanavond als ik thuis ben ff kijken. Helaas wel zonder geluidquote:Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef stormiot het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien. Flashbox ??????
Nou, Mootje had het toch wel erg zwaar hoor... 2x.... toen haar neukertje grote liefde zomaar 2x weg was....quote:Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
geen van de bewoners eigenlijk heeft het lastig gehad.
het is 1 groot slaapfestijn
Niet geniaal?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
Flip heeft toen een heel gesprek gehad met Jo over dat meisje met borderline.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet van Phillip, dat is erg. En ik vind wel dat Alex genaaid is, want Laura heeft van hem afgewild en daarom de missie verknald. Wat een liefdesperikelen eigenlijk, gevoelens van mensen zijn broos. Je kan het verwachten als je zo een huis ingaat, maar kan iemand echt wel de consequenties overzien?
Nou ze gingen toen ze klaar waren ook eerst anders liggen. Zegmaar van de benenomhoogtent, naar voldaan op de rug. Veel later stapte hij met de broek er uit. Tijd zat om hem op te trekkenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, want ik las ook dat ie uit bed stapte met zijn joggingbroek aan
Dat gun je niemand.. echt niemand!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Flip heeft toen een heel gesprek gehad met Jo over dat meisje met borderline.
Dat ze hem constant afwees, weer hem wilde, weer afwees...dat soort dingen.
Moet hij de rest van zijn leven me moeder, bulletje, broertje aanhoren??
Zou ik zo sneu vinden
hadden de streamers het toch gezien...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zeg niks, stukkie laten zakken en whoppa
Nou ja beter dan een meeloperquote:Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef superkokje het volgende:
vond het al zo lang duren voordat de lichten aangingen
VAstloper
Dat moet je niet, dat is een keuze en anders een consequentie.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
lastig is bv dat je tot twee of drie keer toe met gevoelens en principes van jezelf en andere moet gaan spelen.
hmmsss dat toch niet gelezen, zou het dan toch???quote:Op woensdag 6 april 2011 09:45 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nou ze gingen toen ze klaar waren ook eerst anders liggen. Zegmaar van de benenomhoogtent, naar voldaan op de rug. Veel later stapte hij met de broek er uit. Tijd zat om hem op te trekken
Nee had nog niet een nieuwe geopend, wilde niet topichunten
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:42 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ireth!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht even dat je het echtvond!
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
ik had daar echt allang wat van gezegd hoor als ik daar was geweestquote:Op woensdag 6 april 2011 09:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee, die is al zo geïndoctrineerd door botoxma, die weet niet beter, en hier in dat huis zit ook niemand die tegen haar zegt 'joh, wat een ongezonde verhouding heb jij met je ma'.
Blijkbaar heeft ze dat dus niet gedaan, anders was die loser niet(gelukkig wel) genomineerdquote:Op woensdag 6 april 2011 09:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat moet je niet, dat is een keuze en anders een consequentie.
Maar Laura kiest om met domme Faalex te spelen, en als je dat al nodig hebt om in het spel te blijven dan ben je een zieliger.
Dus een Lijzige Zielige Laura
Overigens was ik ook een van de posters daarover in de COSquote:Op woensdag 6 april 2011 09:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hmmsss dat toch niet gelezen, zou het dan toch???
Ja met de echt psycho labielos kunnen we geen rekening houden. Die hebben het altijd zwaarquote:Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, Mootje had het toch wel erg zwaar hoor... 2x.... toen haar neukertje grote liefde zomaar 2x weg was....
op dat moment wist jo nog niet dat gerard NIET genomineerd was, zij dacht namelijk dat geer een karim genomineerd waren. Sneaky bitch, dat is ze en meer niet......quote:Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef Sonera het volgende:
[..]
weet je hoe lastig het is om 7:15 om ook nog namen van cossers te onthouden???quote:Op woensdag 6 april 2011 09:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Overigens was ik ook een van de posters daarover in de COS
Ik volg jou, nog veel werk te doen. Met streams op de achtergrond moet het lukken. Concentratie soms wat minder.quote:
Juist wel, ik mis dat soort mensen, die wel een heldere kijk hebben. Geer laat het soms zien.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik had daar echt allang wat van gezegd hoor als ik daar was geweest
Maar ja, mij kan je ook beter niet in een rls zetten
Nee, ik kom nooit door die test heen. Ik zou ook weigeren om mee te doen aan enig script.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist wel, ik mis dat soort mensen, die wel een heldere kijk hebben. Geer laat het soms zien.
Nah de missie heeft ze niet gedaan, maar was dat omdat ze principes had? of gewoon luiheid en geen zin in gedoe.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze dat dus niet gedaan, anders was die loser niet(gelukkig wel) genomineerd
Als ik niet een vast contract etc en baan had gehad, dan had ik me ook wel ingeschreven hoor. Denk wel dat ik door de test was gekomen, de vraag is alleen of bewoners het trekken als iemand direct isquote:Op woensdag 6 april 2011 09:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit door die test heen. Ik zou ook weigeren om mee te doen aan enig script.
Mij werken ze er gelijk uit.
Laura die gaat koken?????quote:Op woensdag 6 april 2011 09:51 schreef Ireth het volgende:
Mo: "Lautje en ik gaan vanavond koken!"
Jo: "Ja ik ook!!"
Mo: "Oja, en Sharon mag niet helpen!"
Ergens geloof ik nog wel op principebasis. Ze begon al gelijk nee te schudden toen ze te horen kreeg dat ze dat bij Karim moest flikken. Dat ze Alex daarmee kwetst zou me niet boeien, maar dat ze Karim daarmee kwetste wel.. en volgens mij wou zij dat dus ook niet...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah de missie heeft ze niet gedaan, maar was dat omdat ze principes had? of gewoon luiheid en geen zin in gedoe.
Ik vind de liefde er totaal niet afstralen van deze ijskoningin en ik kan je haast op een briefje geven dat ze niets om hem geeft.
Waarschijnlijk had ze al uitgedacht dat de consequentie voor Alex zou zijn dat hij genomineerd zou worden als ze haar missie niet zou doen, en dat kwam haar beter uit.
Daar ga ik dan maar van uit. Kan me niet voorstellen dat iemand echte gevoelens heeft voor zo`n kweil als die vent. Het eruit en Lau gezellig met karimquote:Op woensdag 6 april 2011 09:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah de missie heeft ze niet gedaan, maar was dat omdat ze principes had? of gewoon luiheid en geen zin in gedoe.
Ik vind de liefde er totaal niet afstralen van deze ijskoningin en ik kan je haast op een briefje geven dat ze niets om hem geeft.
Waarschijnlijk had ze al uitgedacht dat de consequentie voor Alex zou zijn dat hij genomineerd zou worden als ze haar missie niet zou doen, en dat kwam haar beter uit.
Precies, zou ik ook doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Als ik niet een vast contract etc en baan had gehad, dan had ik me ook wel ingeschreven hoor. Denk wel dat ik door de test was gekomen, de vraag is alleen of bewoners het trekken als iemand direct is![]()
Ik zou ook veel meer het spel spelen dan deze zoetsappige bende
Ik denk meer bangerigheid.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ergens geloof ik nog wel op principebasis. Ze begon al gelijk nee te schudden toen ze te horen kreeg dat ze dat bij Karim moest flikken. Dat ze Alex daarmee kwetst zou me niet boeien, maar dat ze Karim daarmee kwetste wel.. en volgens mij wou zij dat dus ook niet...
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ergens geloof ik nog wel op principebasis. Ze begon al gelijk nee te schudden toen ze te horen kreeg dat ze dat bij Karim moest flikken. Dat ze Alex daarmee kwetst zou me niet boeien, maar dat ze Karim daarmee kwetste wel.. en volgens mij wou zij dat dus ook niet...
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whahah prachtige cap en dan ook nog allebei hetzelfde aan
Die waren tot tegen 3en bezig vannacht, dus tsja...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:55 schreef Blackprinces het volgende:
Nou stem haal die 2 klefkoppen er eens uit zeg
Dat was een sanctie. En genomineerd staan neem ik niet als lastig. Of je die krijgt van je medebewoners of van de stem maakt niet uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:41 schreef Ginosa het volgende:
Marky,
"Gerard heeft het niet lastig gehad" ?? Een directe nominatie...?? Vind ik behoorlijk lastig hoor.
Niks mee te maken..........quote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die waren tot tegen 3en bezig vannacht, dus tsja...
Ik ben eigenlijk wel rustig en klap niet zo snel uit de school, totdat iemand de grens heeft bereikt.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Precies, zou ik ook doen.
Alleen ben ik erg opvliegerig, mij of een ander moet je geen onrecht aandoen.
Mij halen ze eruit hoor als er een clash komt
ieuwwwwwww, gelukkig stond me stream vastquote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef Ireth het volgende:
Maik zat in zijn neus!!!!!!!!!!! [ afbeelding ]
Dat is nog het meest frisse waar hij de afgelopen weken in gezeten heeft!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef Ireth het volgende:
Gelukkig heb ik dat gemistquote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef Ireth het volgende:
Dat die er zelf niets mee te maken had. Hij had geen handboeien afgedaan of iets dergelijksquote:Op woensdag 6 april 2011 09:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat vindt Alex krom qua nominatie? Mijn geluid stond te zacht om het gezoem te verstaan.
* Ireth schuift boterham aan de kant....quote:Op woensdag 6 april 2011 09:58 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Dat is nog het meest frisse waar hij de afgelopen weken in gezeten heeft!
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:58 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Dat is nog het meest frisse waar hij de afgelopen weken in gezeten heeft!
Terecht, hij wordt er ook gewoon bijgenaait!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat die er zelf niets mee te maken had. Hij had geen handboeien afgedaan of iets dergelijks
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat die er zelf niets mee te maken had. Hij had geen handboeien afgedaan of iets dergelijks
Ik had zoiezo allang wat gezegd over dat gesex van ze. Ik zou ook de kamer niet uit zijn gegaan, had zoiets gezegd van ga maar naar de plee als je wil batsen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel rustig en klap niet zo snel uit de school, totdat iemand de grens heeft bereikt.
Maar ik ben wel meer iemand die zegt waar het op staat en had ook tegen Jo en Mo kunnen zeggen dat ze moeten kappen met huilen of anders lekker naar huis moeten gaan . En dat die omstandigheden het spel niet beinvloeden en gewoon door moeten
Ook zou ik wel veeeel meer nasty zijn dan deze lamme schaapjes die met iedereen vriendjes willen zijn
Ik heb er geen stem in gehad hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Terecht, hij wordt er ook gewoon bijgenaait!
Fucking complot van alle Genialex Haters
Gaan we ons opgeven voor deel 2 ?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel rustig en klap niet zo snel uit de school, totdat iemand de grens heeft bereikt.
Maar ik ben wel meer iemand die zegt waar het op staat en had ook tegen Jo en Mo kunnen zeggen dat ze moeten kappen met huilen of anders lekker naar huis moeten gaan . En dat die omstandigheden het spel niet beinvloeden en gewoon door moeten
Ook zou ik wel veeeel meer nasty zijn dan deze lamme schaapjes die met iedereen vriendjes willen zijn
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Terecht, hij wordt er ook gewoon bijgenaait!
Fucking complot van alle Genialex Haters
Ik had niet eens wat gezegd, was er bij gaan zitten.... stoppen dan vanzelf wel...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik had zoiezo allang wat gezegd over dat gesex van ze. Ik zou ook de kamer niet uit zijn gegaan, had zoiets gezegd van ga maar naar de plee als je wil batsen.
Ik had daar echt ruzie gekregen met iedereen.
Ik kan ook geen medeleven faken, als ik medeleven toon is dat oprecht.
Joan had ik allang verweten dat ze een moederscomplex heeft.........
Enige met wie ik eventueel een band zou kunnen hebben daar is Geer.
Gaat een topper worden dan, sweer ut........quote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gaan we ons opgeven voor deel 2 ?![]()
Als ik welgeteld heb dan zijn we al met zijn 3-en
Ik heb er zin in, ik blaat altijd direct wat ik denk dus prima combo
Nog even en ze heten luxaflexquote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef Misiuuu het volgende:
Goeiemorgen fokkers!
Is er nou wel of niks gebeurd tussen lauflex? Ik had wel wat cos's gelezen waar stond dat Laura zei 'dat is mijn navel' is ze nou echt zo vies dat ze hiermee Alex er in wil houden? Bah!
Alex mag weg want irriteer me mateloos aan zijn vierkante hoofd met domme humor...
PB voelt zich ook geroepenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had niet eens wat gezegd, was er bij gaan zitten.... stoppen dan vanzelf wel...
Precies meer een Karimmetje.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had niet eens wat gezegd, was er bij gaan zitten.... stoppen dan vanzelf wel...
jammer dat je niet mee hebt gedaan! Dan was het teminste leuk om te kijken! Iemand die zegt waar het op staat!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik had zoiezo allang wat gezegd over dat gesex van ze. Ik zou ook de kamer niet uit zijn gegaan, had zoiets gezegd van ga maar naar de plee als je wil batsen.
Ik had daar echt ruzie gekregen met iedereen.
Ik kan ook geen medeleven faken, als ik medeleven toon is dat oprecht.
Joan had ik allang verweten dat ze een moederscomplex heeft.........
Enige met wie ik eventueel een band zou kunnen hebben daar is Geer.
Ja, en aan Mo vragen; jeetje, kan jij niet klaarkomen ofzo.....quote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook dat met de opmerking je kan er geen fuck van Maik ofzo...
ben overtuigd.........jij moet erinquote:Op woensdag 6 april 2011 10:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Precies meer een Karimmetje.
Overigens was ik rustig blijven liggen, had eerst niet veel gezegd, maar was dan meer als een Hugo Walker commentaar gaan geven.
En het is maik met de bal aan de linkerkant, vindt de opening! KOMT DAAAAT SCHOOOOOOOT!
"Vergeet je hem niet af te vegen als je klaar bent? Het vlekt zo..."quote:Op woensdag 6 april 2011 10:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Ik zou overdreven mee gaan kreunen, dan is het ook gauw gedaan met de pret
Niet iedere avond, maar zo op z`n tijdquote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nou ik zit echt niet te wachten op elke avond een dildo show hoor
Je kunt ook gewoon op het bed ernaast gaan zitten. En dan klappen terwijl je telt. Hop, twee, drie, vier! Hop, twee, drie, vier! Hop, twee, drie, vier.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Ik zou overdreven mee gaan kreunen, dan is het ook gauw gedaan met de pret
Ik zou het afvegen aan het bed van Maaike en Monique, dat bed is toch al bevlektquote:Op woensdag 6 april 2011 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Vergeet je hem niet af te vegen als je klaar bent? Het vlekt zo..."
Whahahahahhahahahahaaquote:Op woensdag 6 april 2011 10:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op het bed ernaast gaan zitten. En dan klappen terwijl je telt. Hop, twee, drie, vier! Hop, twee, drie, vier! Hop, twee, drie, vier.
Zo knap is dat niet, lopen er genoeg van rond.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
Iedereen zit wel zo te klagen over de casting, maar het is toch best knap dat ze zoveel emotioneel gestoorde wrakken hebben kunnen vinden
Mwah.. volgens mij hebben ze gewoon het hele klantenbestand van de Altrecht opgeroepen...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
Iedereen zit wel zo te klagen over de casting, maar het is toch best knap dat ze zoveel emotioneel gestoorde wrakken hebben kunnen vinden
Of gewoon Maik op zijn rug tikken. Komop, we hebben meer mannen dan vrouwen. Ik tik je nu af en neem het overquote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Whahahahahhahahahahaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is nummer 1
![]()
CAsting bureaus doen wonderen, Bijna iedereen in dat hok is al een keer met zn kop op tv geweest of op een andere manier in de media. Hoezo media geile bewonersquote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
Gele kuiken?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
Het gele kuiken is ook weer gesignaleerd
Gelukkig is die donderdag weg
(mijn god wat baal ik als die erin blijft zeg.....zien jullie me 2 dagen niet meer)
mag ik ook mee?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met die medestandersquote:Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
(mijn god wat baal ik als die erin blijft zeg.....zien jullie me 2 dagen niet meer)
Die jongen kan er niks aan doen dat zijn geest minimaal 24 uur vertraging heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 10:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Het dringt ook tot Alex door dat ie een dag minder stemmers heeft..
Ik zie Flip en Alex het liefst beiden vertrekken.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
Pas je er in dan, want we moeten dan natuurlijk niet van die Philipjes hebben!quote:
Gelukkig denkt het gele kuiken verder niet na waarom en hoequote:Op woensdag 6 april 2011 10:07 schreef Blackprinces het volgende:
Ja ddat zie ik eigenlijk het liefst, want die irritante Flip.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie Flip en Alex het liefst beiden vertrekken.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex pakt het hoofdstuk 'nominaties' er bij. Het zit hem niet lekker
Snap ik. Die slang verpest een opdracht en hij wordt genomineerd. Ik vind het maar scheef.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex pakt het hoofdstuk 'nominaties' er bij. Het zit hem niet lekker
Al +- 16 uur.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Dus het is nu al "zeker" dat Alexgenomineerd staat
?
werkze tot straksquote:Op woensdag 6 april 2011 10:12 schreef Blackprinces het volgende:
Maaruh....ik moet effe werken.
Ben er over een uurtje of wat weer.
Kan die gele kuiken niet meer zien
Ben je echt serieus ofniet? Ik twijfel..quote:Op woensdag 6 april 2011 10:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ach Genialex gaat glorieus zegevieren!
Al zijn vriendjes stemmen, dus geeeen enkel probleem
Ja schat!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Dus het is nu al "zeker" dat Alexgenomineerd staat
?
koek koekquote:Op woensdag 6 april 2011 10:12 schreef Blackprinces het volgende:
Maaruh....ik moet effe werken.
Ben er over een uurtje of wat weer.
Kan die gele kuiken niet meer zien
Hopelijk is het zo dat ze niet weten dat ze in gemeenschap van goederen en dus ook schuld zijn getrouwd en dat mocht Genialex (hoop het niet) moeten vertrekken, dat Laura mee moet!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ik. Die slang verpest een opdracht en hij wordt genomineerd. Ik vind het maar scheef.
De redactie bepaalt, gaat wel meer 'scheef ' daar, daar ageren ze ook niet tegen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ik. Die slang verpest een opdracht en hij wordt genomineerd. Ik vind het maar scheef.
Oh, dat zou geweldig zijn!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hopelijk is het zo dat ze niet weten dat ze in gemeenschap van goederen en dus ook schuld zijn getrouwd en dat mocht Genialex (hoop het niet) moeten vertrekken, dat Laura mee moet!
dat moet je vragen wanneer we in het huis zitten, suffiequote:Op woensdag 6 april 2011 10:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Pas je er in dan, want we moeten dan natuurlijk niet van die Philipjes hebben!
Laura moet blijvenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hopelijk is het zo dat ze niet weten dat ze in gemeenschap van goederen en dus ook schuld zijn getrouwd en dat mocht Genialex (hoop het niet) moeten vertrekken, dat Laura mee moet!
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk dat zou een mooie twist zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef Ireth het volgende:
Alex krijgt ook nog een geheime missie
Zorg dat je voor donderdag in lau haar potje mag roeren, dan mag jij blijven en zal Laura donderdag jouw plaats in moeten nemen
Kan hier niet over praten iets met een missie!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ben je echt serieus ofniet? Ik twijfel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed schatje
Dat weten ze zelf wel, de rest niet geloof ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gisteren waren het nog gewoon geruchtenquote:
Ach, er is voor gewaarschuwd tegenover Laura dat Alex de sanctie kreeg. Dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De redactie bepaalt, gaat wel meer 'scheef ' daar, daar ageren ze ook niet tegen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Gisteren waren het nog gewoon geruchtenWorden de stemmen van flip en karim dan vanavond gedeeld door 3? Dat zou het eerlijkst zijn.
Ach wat maakt t uit, donderdag is het![]()
voor
Voldemort
Ik ook niet. Vind het wel prettig eigenlijk. Kan die bak van em niet meer aanzienquote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ach, er is voor gewaarschuwd tegenover Laura dat Alex de sanctie kreeg. Dus ik zie het probleem niet zo.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het wel prettig eigenlijk. Kan die bak van em niet meer aanzien
Huilerinnetje mag er ook uit idd. Die komt ernaquote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kap is met Alex Bashen, richt je is op Jo en Mo stelletje achterbakse slettebakken
Dat is een 2e reden ook voor mijquote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het wel prettig eigenlijk. Kan die bak van em niet meer aanzien
ik snap niet dat die paardevijg na het vieze spel van lau nog bij die snol in bed kruipt.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kap is met Alex Bashen, richt je is op Jo en Mo stelletje achterbakse slettebakken
datquote:Op woensdag 6 april 2011 10:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik snap niet dat die paardevijg na het vieze spel van lau nog bij die snol in bed kruipt.
Ze heeft al 32.000 samen met Alex, waarom zou je?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
raar wijf ook die maura, als ze er voor haarzelf inzit zoals ze zei gisteren, dan was ze toch voor karim gegaan vh geld ??
denk echt dat ze van faalex afwil en de kluis alleen wil hebben
preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
raar wijf ook die maura, als ze er voor haarzelf inzit zoals ze zei gisteren, dan was ze toch voor karim gegaan vh geld ??
Jullie zien niet dat hij haar bespeelt? Zoals hij eerder ook al geniaal heeft gedaan om een grotere kluis te krijgen...Wat zijn jullie ook naïef...quote:
Omdat hij het totaal niet doorheeft die domme molquote:Op woensdag 6 april 2011 10:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik snap niet dat die paardevijg na het vieze spel van lau nog bij die snol in bed kruipt.
Gelukkig is Reksie er weer...iemand die me begrijptquote:
Als ik toch ooit zo`n psycholoog tegenkom pleeg ik spontaan zelfmoord. En die vriendjes van hem komt door zijn schizofreniequote:Op woensdag 6 april 2011 10:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
Dan missen we het geile kusgesmak van de twee helden uit het huis!
Dat kan toch niet...Gelukkig heeft Alex veel vriendjes die op hem stemmen. Hij is immers de psycholoog van het huis die goed is in het doorgronden van mensen!
Wat kunnen jullie winnen met die missie?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gelukkig is Reksie er weer...iemand die me begrijpt
Go Lauraquote:Op woensdag 6 april 2011 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
Kunnen we niet over praten!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat kunnen jullie winnen met die missie?
ja hebben gisteravond een gesprek gehad buiten waarin ze nogmaals uitlegde waarom ze zo deed.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef Lauzer het volgende:
Hebben Geer en Jo het nou uitgepraat? Want opeens kunnen ze wel weer door een deur.
Nazi Flip mag er van mij ook uit, dat domme geplof naast het bed van Joanne of op het bed van Joanne en dan dat domme gestaar van hem naar haar met die hondeogenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja verdorie, richt jullie negatieve energie is op schoothondje Flipse.
Alex is lang niet zo volgzaam en hijgerig als dat jodenjong!
En als Alex genomineerd staat en eruit moet, dan hoort een goede vrouw (Laura) te volgen, je deelt namelijk al het lief en leed als je getrouwd bent!
Ik vertel niks verder!! Erewoord!!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kunnen we niet over praten!
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gelukkig is Reksie er weer...iemand die me begrijpt
Moet nogsteeds lachen om je UI (ninja)
Tijdens het livegedeelte van de daily kroop ze al weer in zijn reet. Ze beseft ook dat hij veel stemmers heeft het serpentje...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef angeljacky het volgende:
[..]
ja hebben gisteravond een gesprek gehad buiten waarin ze nogmaals uitlegde waarom ze zo deed.
Ook een missie?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
![]()
Ben er ook blij mee, master chiller die Alex !
Precies en die vieze e-Mo moet weg en zombiMike mag achter der aan lopen, kunnen ze samen in Bos is Back gaan spelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nazi Flip mag er van mij ook uit, dat domme geplof naast het bed van Joanne of op het bed van Joanne en dan dat domme gestaar van hem naar haar met die hondeogen
Jij snapt het en dan heeft Alex der precies waar hij haar hebben wil en gaat hij buiten het huis chickies scoren!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als Alex donderdag weggaat, dient die kluis ook gehalveerd te worden! en elke week dat ze langer zit, dient Laura alimentatie te betalen! Immers, zo is het toch ook in het echie!
Alex zal wel stellen dat hij kostwinner is, dan hoeft ze hem geen alimentatie te betalen. Hij is een ridder dus alimentatiequote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als Alex donderdag weggaat, dient die kluis ook gehalveerd te worden! en elke week dat ze langer zit, dient Laura alimentatie te betalen! Immers, zo is het toch ook in het echie!
Alex zei gisteren nog dat ie "ech nie ging scheiden"quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo naief dat je niet ziet, dat hij iedereen op die manier chill aan het playen is, om sterker in het spel te staan. Vergeet niet dat hij een tactisch mastermind is he!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex zei gisteren nog dat ie "ech nie ging scheiden"
die huilmuil van een flipse moet helemaal optiefen met die draakjo op zijn rug.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja verdorie, richt jullie negatieve energie is op schoothondje Flipse.
Alex is lang niet zo volgzaam en hijgerig als dat jodenjong!
En als Alex genomineerd staat en eruit moet, dan hoort een goede vrouw (Laura) te volgen, je deelt namelijk al het lief en leed als je getrouwd bent!
Ja sorry. Het is nog vroeg, net mijn 1e kop koffie.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Zo naief dat je niet ziet, dat hij iedereen op die manier chill aan het playen is, om sterker in het spel te staan. Vergeet niet dat hij een tactisch mastermind is he!
Ja, vind het raar dat die vrouwen niet op haar hebben gestemd, maar de vrouwen veilig wouden stellen. Schijt aan, linea recta die Lau eruit stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw kijk de Giraffe eet weer.
met haar vinger onder haar neus
en als ze slikt buigt ze haar nek en hoofd anders kan het natuurlijk niet een verdieping naar beneden.
Oh ja en een chagerijnige harses
wat een blijvertje
Die gaat met een big smile in de exitgang staan hoor, want de vorige keer had ze bijna 50% van de stemmen en ze is ont-zet-tend populair. Denkt zequote:Op woensdag 6 april 2011 10:28 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja, vind het raar dat die vrouwen niet op haar hebben gestemd, maar de vrouwen veilig wouden stellen. Schijt aan, linea recta die Lau eruit stemmen.
Jaaaaaaaaaaa terug naar de boerderiequote:Op woensdag 6 april 2011 10:28 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja, vind het raar dat die vrouwen niet op haar hebben gestemd, maar de vrouwen veilig wouden stellen. Schijt aan, linea recta die Lau eruit stemmen.
Ik hoop het ook, zodat de masterplayer zijn volgende trofee kan schaken!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa terug naar de boerderie, terug naar haar fuckbuddy
![]()
Terug naar haar kinderdagverblijf waar ze 100x per dag kan zeggen , jaaa absoluut schaaatttttt![]()
zodat ze al die tere kinderzieltjes kan verpesten met haar emotieloze principeloze meelul karakter
Correct me if i'm wrong, maar Lau lag in het begin totaal niet lekker in de groep? Het was dat Guido er was, daardoor ging ze er een beetje in mee, maar volgens mij vond iedereen haar maar een stoorzender, of nouja, stoormast.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Terug naar haar kinderdagverblijf waar ze 100x per dag kan zeggen , jaaa absoluut schaaatttttt![]()
zodat ze al die tere kinderzieltjes kan verpesten met haar emotieloze principeloze meelul karakter
Kortom, we kunnen beter overschakelen naar de laatste 3,sharon, geer en karimquote:Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Ik mis Mo!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Dus, als ik even tel is de bashfiguur (figuren) vandaag:
1. Laura
2. Flip
3. Joanna
Eeensch?
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
1. Laura
2. Flip
3. Joanna
Eeensch?
Wat mij betreft mag Alexquote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
1. Laura
2. Flip
3. Joanna
Eeensch?
Ok, voor de mensen die dit vinden mogen Mo in plaats van Laura bashen!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef DeWalrus het volgende:
Laura is meer ene randfiguur dan een bashfiguur.
Vandaag welquote:Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Alexer ook bij maar dat is verboden begreep ik. Verdomme man
![]()
![]()
![]()
Hoe kan je hem nu willen bashen. Je kijkt dan echt vanuit een verkeerde invalshoekquote:Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Alexer ook bij maar dat is verboden begreep ik. Verdomme man
![]()
![]()
![]()
Je vergeet voldemortquote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
1. Laura
2. Flip
3. Joanna
Eeensch?
Gewoon geen sterk psychologisch inzicht zoals Genialex en wij voor de dag brengen vrees ikquote:Op woensdag 6 april 2011 10:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoe kan je hem nu willen bashen. Je kijkt dan echt vanuit een verkeerde invalshoek
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Reksie1981 het volgende:
1. Laura
2. Flip
3. Joanna
Eeensch?
wat is dan de truc van alex volgens jou?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoe kan je hem nu willen bashen. Je kijkt dan echt vanuit een verkeerde invalshoek
Sterk psychologisch inzicht, Chille spel instelling, relaxte houding en natuurlijk verheven boven het plebs door zijn ridderlijk bloed.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat is dan de truc van alex volgens jou?
Goed zo, jij begrijpt hetquote:Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef Lauzer het volgende:
Ahhhh Laura er uit nnnnnnnnnnnnnuuuu wat een onding is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |