als er gedrukt word voor tepelcorrectie zit hij ioig warmquote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Volgens mij nog buiten de intieme zone, zeg maar de sociale zone, dus dat valt toch wel mee?
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
als er gedrukt word voor tepelcorrectie zit hij ioig warm
Ik kon het niet laten hier wat mee te doen....quote:Op woensdag 6 april 2011 11:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij had toch een heleboel vriendjes?? En die vriendjes hebben ook weer vriendjes, dus gaat helemaal goed komen met Tweety
dan zat ie net ff intimatequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten hier wat mee te doen....
[ afbeelding ]
Dus vrij dicht bijquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten hier wat mee te doen....
[ afbeelding ]
Hij is bi/homo, maar ik weet niet of Gerard mee wil doen aan die "spelletjes"quote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef suzi1 het volgende:
als maik nu is gewoon mo dumpt en verder gaat spelen met gerard zie ik ook nog best leuke tv-momenten komen
Er zijn 3 anderen die het al weten, Joanna, Monique en Philip, dat hij een borstverkleining heeft gehad.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:50 schreef angeljacky het volgende:
Niet helemaal goed, hij denkt aan een tepelveschuiving , hoort hij als hij gedrukt heeft dat hij weer warm is.
dacht dat ss nu wel genoeg sex had uitgezondenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij is bi/homo, maar ik weet niet of Gerard mee wil doen aan die "spelletjes"
kwa raden van de daadwerkelijke geheimen faalt geer behoorlijk zoals al de hele showquote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Gerard nu zo dom, of doet hij alsof?
Hij weet van de correctie en hij linkt daar Van Helwegen en de borsten niet aan?
En dat hij allemaal BH's om moest doen?
Wel een grote funfactor hoor met die geheimpjesquote:Op woensdag 6 april 2011 11:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
kwa raden van de daadwerkelijke geheimen faalt geer behoorlijk zoals al de hele show
hij ondervraagt best goed en zit vaak ook aardig in de buurt maar denkt gewoon niet verder na, zeker wel grappigquote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wel een grote funfactor hoor met die geheimpjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |