Alex heeft toch niet de minste stemmen? Nee toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef knagsje het volgende:
Weet alex al dat wanneer hij de minste stemmen krijgt dat hij naar huis moet?
En de winstquote:Op woensdag 6 april 2011 12:02 schreef schurk65 het volgende:
misschien doet geer dat bewust. gaat hem tenslotte niet om geld in zijn kluis te krijgen sst, maar om de ervaring!
Komt wel hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex heeft toch niet de minste stemmen? Nee toch?
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten hier wat mee te doen....
[ afbeelding ]
ja, hij speelt een spel om de winst maar niet om het geldquote:Op woensdag 6 april 2011 12:04 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En de winst![]()
![]()
, hij hoeft geen 2e of 3e te worden en daarmee het deel uit zijn eigen kluis te winnen. Hij wil gewoon sst winnen en heeft dan de ton binnen
Ik kon net nog niet op hem stemmen, dus ik denk dat hij 0 stemmen heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 12:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex heeft toch niet de minste stemmen? Nee toch?
is ook nog niet bekent, officieelquote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef Lauzer het volgende:
Staat Alex nou ook in de nominatie? staat toch nog niet op de site, maar wel vanwege die missie-faal van Lau?
jij hebt een mooie baan. Zoek er ook een van twee uur per dagquote:Op woensdag 6 april 2011 12:03 schreef Blackprinces het volgende:
verdorie, kom ik thuis van me werk en niet eens een sl
sterker nog ik werk 6 uur per weekquote:Op woensdag 6 april 2011 12:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij hebt een mooie baan. Zoek er ook een van twee uur per dag
En die ton is dan lekker meegenomenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, hij speelt een spel om de winst maar niet om het geld
Moet je effe aan Guido vragen, die ving 150 per uur, dus das wel redelijk salaris op maandbasisquote:Op woensdag 6 april 2011 12:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij hebt een mooie baan. Zoek er ook een van twee uur per dag
Dat idee heb ik namelijk ook bij Gerard, want hij vroeg Maik ook of hij het met anderen mocht delen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:02 schreef schurk65 het volgende:
misschien doet geer dat bewust. gaat hem tenslotte niet om geld in zijn kluis te krijgen sst, maar om de ervaring!
Samen met Sharon hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef Ireth het volgende:
En allemaal hangen ze te niksen in de tuin terwijl Jo het hele huis weer ontsmet....
ik wil ookquote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
sterker nog ik werk 6 uur per week
Streams doen t niet lekker
nee, het is wel waar want ze spreken er continu over maar het zal pas vanaaf in de daily bekent wordenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef syllys het volgende:
Wanneer Alex en Laura samen zijn dan zijn het net smekkies (snoepjes uit Harry Potter) in alle smaken. Alex vind ik net zo'n snotje wat elke keer vervelend in de weg zit en Laura is overduidelijk de kotssmaak![]()
(Ik heb een teringhekel aan Laura en MOEST in dit topic meedoen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |