Moet zeggen dat ik wel een pittige missie vond voor Lauraquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nominatie voor Alex. Laura zou dan ook lege kluis moeten krijgen.
Was al mislukt voor ze dat hok uit kwam Lag er te duidelijk te dik boven opquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef Darklight het volgende:
hgaha net goed voor Laura, die was gister na 10min al mislukt
de hoer faalt en alex is dan de dupe...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Ik lig in een deuk als Alex genomineerd wordt, maar eerlijk is het niet het was Laura haar missie.
Zullen ze Jo echt alles geven wat ze wilt!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Ik lig in een deuk als Alex genomineerd wordt, maar eerlijk is het niet het was Laura haar missie.
Ze wist dat het vergaande gevolgen voor Faalex zou hebben... Ik zeg mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Volgens Gerard horen de schapen gecamoufleerd als geiten bij het geheim van Karim, want...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ze toch schizofreen ipv slaapwandelaarster?? (heeft ze alleen een paar keer gedaan in het begin trouwens)
Dat denk ik dus ook, kan alleen niet echt bedenken wat het anders is, hij mag een week in zijn eentje op rantsoen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou niet kunnen !! Dan heeft ie een dag minder om het riddergenootschap op te roepen
Ja maar wat kan Alex daar aan doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze wist dat het vergaande gevolgen voor Faalex zou hebben... Ik zeg mooi
Alles kan, zelfs mensen laten stemmen en uiteindelijk iemand erin houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou niet kunnen !! Dan heeft ie een dag minder om het riddergenootschap op te roepen
Ben de mijne kwijt geraakt tijdens het As-Van-Oma verhaal van Joanna... dus als je het vind? Geef het dan ff terugquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Misschien kan er dan een ander vergelijk gemaakt worden.
Niet alle deelnemers zijn duidelijk favoriet, maar ongeacht iemand te vergelijken met
zo'n vent als van der Sloot gaat gewoon te ver.
Hier zijn alle normen ver te zoeken.
Sorry, maar zo zie ik het.
Vind het ook niet erg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
Beetje een kudtstreek. Laura zit er 0,0 mee als Alex genomineerd gaat worden, sterker dat kan ze lekker uitzuigen om ook zielig te doen. En wederom fucked ze een missie op!
Ze krijgt feestjes, etentjes, logeerpartijen en elke missie heeft ze geen zin.. TYF OP DAN! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! ZLOTTYHOERRRRRRRRRRRRRRRRR!![]()
![]()
sluit de lijnen maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
van de secret story site:
Poll
Wie moet er volgens jou blijven?
Karim
47%
Philip
53%
Precies. Daarom ik dat Laura haar kluis minstens gehalveerd wordt, dat hebben ze bij Gerard ook een keer geflikt. Misschien is Laura ook wel een neukertje van de Stem en ontziet hij haar daaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Dark het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
Lauras falen heeft grote gevolgen voor Alex.
De Stem roept de bewoners bijeen. Hij is niet tevreden over Laura. Zij kreeg eerder deze week een missie. Laura moest Alex jaloers maken door intiem te worden met Karim. Een missie moet altijd geheim blijven, maar Laura maakte al snel duidelijk wat haar missie was aan sommige van haar medebewoners. De Stem was hier niet van gediend en waarschuwde Laura. Zij ging echter niet met haar missie door. Dit heeft grote gevolgen voor Alex maakt De Stem bekend.
Kijk morgenavond naar Secret Story op Net5 om te zien welke gevolgen er aan het falen van deze missie vast zitten.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
Poll
Karim
47%
Philip
53%
Zo mag jij het ook zien hoor...maar dit is mijn mening!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben de mijne kwijt geraakt tijdens het As-Van-Oma verhaal van Joanna... dus als je het vind? Geef het dan ff terug
Wat denken jullie van het hele kluisbedrag nu in bezit is van Lau, de stem heeft ook tig keer gehoord dat zij hier voor haar eigen in het spel zit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, kan alleen niet echt bedenken wat het anders is, hij mag een week in zijn eentje op rantsoen...
Dahmmm dan heeft de stem het goed voor elkaar ... twee neukertjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Precies. Daarom ik dat Laura haar kluis minstens gehalveerd wordt, dat hebben ze bij Gerard ook een keer geflikt. Misschien is Laura ook wel een neukertje van de Stem en ontziet hij haar daarom
Dat was een half uur geleden nog 37 - 63quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
Poll
Karim
47%
Philip
53%
Wat dacht je van kluis naar Jo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeten ze wel met iets heftigs komen. Een nominatie dus. En niet een of andere suffe geldboete.
Eehhmm.. wat is jouw mening? Ik reageerde op scooby doo dus heb ff geen idee waar jij het nu over hebt, heb ik even niet meegekregen, sorryquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Zo mag jij het ook zien hoor...maar dit is mijn mening!
En ben gewoon eerlijk in mijn idee en gevoel,dat herken je toch wel?
Ik vergelijk geen daden,maar gewoon een karakter schets van 2 personen
Ik zeg, heeeeel mooi!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dacht je van kluis naar Jo?
Zou zomaar kunnen!
dat zijn stuiptrekkingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een half uur geleden nog 37 - 63
Laura???? Het gaat om Joan van der sloot hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef suzi1 het volgende:
willen jullie ajb laura niet meer met joran vergelijk, joran was tenminste nog boeiend
Als Alex is genomineerd gaat hij er echt wel uit, er stond een poll op de site vamiddag wiue de populairste man was en alleen Maik had minder stemmen dan hij Philip de meeste (dan Geer en dan Karim)quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Nostalgist het volgende:
Wow, dat zou verklaren waarom er maar twee genomineerd zijn....![]()
Dan wordt het nog spannend of Alex of Philip eruitgaat..
Misschien een bewuste zet van haar danquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
het is de schuld van mn muis, ik bedoelde uiteraard joaniequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Laura???? Het gaat om Joan van der sloot hoor!
welnee lau zit daar voor zichzelf zei ze vanaaf nog eens uitdrukkelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als Alex is genomineerd gaat hij er echt wel uit, er stond een poll op de site vamiddag wiue de populairste man was en alleen Maik had minder stemmen dan hij Philip de meeste (dan Geer en dan Karim)
Ben wel benieuwd of Laura zich dan heel schuldig gaat voelen als hij er uit is door haar...
Ik zat even aan een verkeerd draadje,de opmerking was ook aan je voorganger bedoeldquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. wat is jouw mening? Ik reageerde op scooby doo dus heb ff geen idee waar jij het nu over hebt, heb ik even niet meegekregen, sorry
Uiteraard joanna is coolquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zullen ze Jo echt alles geven wat ze wilt!!
Dus dan krijgt Laura eigenlijk een beloning voor het falen van haar missie..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Wat denken jullie van het hele kluisbedrag nu in bezit is van Lau, de stem heeft ook tig keer gehoord dat zij hier voor haar eigen in het spel zit.
We maken het er niet echt duidelijker op op deze manier, voel me bijna een Joanna, verwarring alomquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik zat even aan een verkeerd draadje,de opmerking was ook aan je voorganger bedoeld
Vast niet, die cavia gaat over lijken. Ze is erin gegaan met als credo "ik wind alle mannen om mn vinger"quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als Alex is genomineerd gaat hij er echt wel uit, er stond een poll op de site vamiddag wiue de populairste man was en alleen Maik had minder stemmen dan hij Philip de meeste (dan Geer en dan Karim)
Ben wel benieuwd of Laura zich dan heel schuldig gaat voelen als hij er uit is door haar...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Stef die tijdens de streamlock een sprong op de tafel maakte
dan open je toch n extra lijntje. Niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef itsme het volgende:
Ze kunnen Alex niet nomineren daar de telefoon nummers van de andere 2 er vanavond al uit zijn gegaan.
Ik vind dat die griet gewoon zelf een sanctie moet krijgen. Je beloont haar . Ze wil Alex juist weg hebben las ik?
Anyways. Ik ga met Bommie mee.![]()
of laura op de stoel.......quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dacht je van kluis naar Jo?
Zou zomaar kunnen!
Laura moet haar pot aan Alex geven en ze zijn vanaf nu niet meer getrouwd in gemeenschap van goederen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Dark het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
Lauras falen heeft grote gevolgen voor Alex.
De Stem roept de bewoners bijeen. Hij is niet tevreden over Laura. Zij kreeg eerder deze week een missie. Laura moest Alex jaloers maken door intiem te worden met Karim. Een missie moet altijd geheim blijven, maar Laura maakte al snel duidelijk wat haar missie was aan sommige van haar medebewoners. De Stem was hier niet van gediend en waarschuwde Laura. Zij ging echter niet met haar missie door. Dit heeft grote gevolgen voor Alex maakt De Stem bekend.
Kijk morgenavond naar Secret Story op Net5 om te zien welke gevolgen er aan het falen van deze missie vast zitten.
en toch hoop ik dat hij erujit gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Moet wel commercieel blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Enyma het volgende:
[..]
dan open je toch n extra lijntje. Niet zo moeilijk.
Ik zou maar ff gaan uitlaten, kan je daarna rustig kijken, fonsje wacht wel ff totdat je terug bentquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
Maar daarom is de SL er dus ........ Ze vertellen nu de sanctie van/aan alex.
Moet de honden uitlaten maar ik wacht toch even tot er weer beeld is .... ze verlullen zich snel genoeg
Keuze is snel gemaakt. Alex genomineerd en hopelijk exit. Dan batst ze met Karim verder. Alles voor de finale!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Dark het volgende:
Misschien moet Lau kiezen, of zij zelf of Alex genomineerd!
Zeg het maar Laura, jouw keuze
is niet nodig. Ik hoop dat ze het bewust gedaan heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik zou maar ff gaan uitlaten, kan je daarna rustig kijken, fonsje wacht wel ff totdat je terug bent
De Stem heeft letterlijk gezegd in de uitzending dat het Alex duur zou komen te staan. Alleen Alex dus. En aangezien ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd kan het dus geen financiele sanctie zijn, die heeft dan namelijk ook gevolgen voor haar. De enige andere optie is imho een nominatie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef itsme het volgende:
Ze kunnen Alex niet nomineren daar de telefoon nummers van de andere 2 er vanavond al uit zijn gegaan.
Ik vind dat die griet gewoon zelf een sanctie moet krijgen. Je beloont haar . Ze wil Alex juist weg hebben las ik?
Anyways. Ik ga met Bommie mee.![]()
daar kan ik goed mee levenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Noelle06 het volgende:
Laura genomineerde en Alex zijn kluis leeg
Ontnemen van het stemrecht kan ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
De Stem heeft letterlijk gezegd in de uitzending dat het Alex duur zou komen te staan. Alleen Alex dus. En aangezien ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd kan het dus geen financiele sanctie zijn, die heeft dan namelijk ook gevolgen voor haar. De enige andere optie is imho een nominatie.
Maar dan gaat ze never nooit meer een nominatie overlevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef Enyma het volgende:
[..]
Keuze is snel gemaakt. Alex genomineerd en hopelijk exit. Dan batst ze met Karim verder. Alles voor de finale!
weten we zelf eigenlijk nietquote:
Dan zou die sanctie pas volgende week voltrokken worden. Het is een optie, maar het lijkt me stug.quote:
maar fonsje leest hier mee hoor en wacht net zolang totdat jij de honden gaat uitlatenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Neeee deed die sukkel vanmiddag ook niet .... en precies in dat uurtje actie
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef angeljacky het volgende:
[..]
maar fonsje leest hier mee hoor en wacht net zolang totdat jij de honden gaat uitlaten![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Noelle06 het volgende:
Laura genomineerde en Alex zijn kluis leeg
Alex een lege kluis == Laura een lege kluisquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Flow3r het volgende:
missie is niet zomaar mislukt, missie is BEWUST gesaboteerd. Geer werd ook genomineerd nadat ie de boeien had losgebroken, dus niet meer dan fair dat laura genomineerd wordt en Alex een lege kluis krijgt![]()
![]()
Dat zou toch alleen maar voordelig zijn voor Alex..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Laura moet haar pot aan Alex geven en ze zijn vanaf nu niet meer getrouwd in gemeenschap van goederen....
Dit dus!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Flashbox het volgende:
Alex of Laura één van de twee moet gewoon genomineerd worden
Gerard kreeg een nominatie aan zijn broek door iets te weigeren wat de stem hem opdroeg.
Laura heeft zelf de missie verraden aan haar mede bewoners, plus ze weigert de missie gewoon uit te voeren, dus een nominatie is gewoon op zijn plek.
Omdat Laura net te horen heb gekregen dat haar missie is mislukt en om ons nog even te pesten.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Enyma het volgende:
Wedde dat als je belt naar 0909-1393 je Alex aan de lijn krijgt
Kan er niet mee zitten ........ van mij mag ze ook wel directquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar dan gaat ze never nooit meer een nominatie overleven
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Enyma het volgende:
Wedde dat als je belt naar 0909-1393 je Alex aan de lijn krijgt
is meer een manier om flip er in te houden, is gunstig voor Jo....plannetje van mammajoquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef diedirk het volgende:
Onbegrijpelijk triest als Alex nu genomineerd gaat worden.
Dan willen ze (ook gezien de poll op site) gewoon van hem af.
Jammer dat dat dan op zo'n oneerlijke manier gaat; hij kan er niks aan doen en er is nog nooit iemand zo zwaar bestraft voor niet halen missie.
Net zo teurig als het nog steeds in programma zitten van Maik.
Op deze manier is de logica in het programma voor niemand meer te volgen en haken en er nog meer kijkers af.
Er zijn ondanks de negatieve stemming hier op forum een hoop mensen die het wel leuk en interessant vinden om de opgroeiende liefde tussen twee mensen te volgen.
Verschil moet er zijn. Alex staat sowieso achter op ELKE bewoner, dan kan dit er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Day het volgende:
Hoe mooi het ook zou zijn dat Alex nu ook genomineerd is, Itsme heeft gelijk, dat kunnen ze niet maken, want je kan nu al op flip en karim stemmen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef angeljacky het volgende:
[..]
maar fonsje leest hier mee hoor en wacht net zolang totdat jij de honden gaat uitlaten
Juistquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
is meer een manier om flip er in te houden, is gunstig voor Jo....plannetje van mammajo
En die heeft net gehoord dat Alex haar heeft genomineerd dus wil ze dat Alex ook op de bank komtquote:
Hoe ze het ook gaan draaien, ze houden hem er wel in wat er ook gestemd wordt. Er is namelijk nog een piepklein kansje dat er neuqseks komt met Laura, en als dat niet lukt is er altijd nog het hart van Alex wat vertrapt kan worden. Alles voor de kijkcijfers, en hoe sneu ook, er zit toch nog wel potentie in de verhaal "Alex/Laura"quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef diedirk het volgende:
Jammer dat dat dan op zo'n oneerlijke manier gaat; hij kan er niks aan doen en er is nog nooit iemand zo zwaar bestraft voor niet halen missie.
Net zo teurig als het nog steeds in programma zitten van Maik.
Op deze manier is de logica in het programma voor niemand meer te volgen en haken en er nog meer kijkers af.
Er zijn ondanks de negatieve stemming hier op forum een hoop mensen die het wel leuk en interessant vinden om de opgroeiende liefde tussen twee mensen te volgen.
Dat heet Bartquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef Capt1caveman het volgende:
Wat ik me nou afvraag, he?
Wanneer krijgen we in de daily nou eens een samenvatting van een streamlock?
Oh ik zal 'm absoluut niet missen, hoor. Maar het zou gewoon niet eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef Enyma het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn. Alex staat sowieso achter op ELKE bewoner, dan kan dit er ook nog wel bij
Oh daar teken ik ook voor als dat gebeurtquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
Wacht... WACHT!!!! Ik heb nog een klein sprankje hoop dat er in dat zwarte verteerde gat waar ooit het hart van Hummie zat nog een menselijk stukje dna is blijven kleven...
Alex is de dupe van Laura's falen.. ze ontnemen Alex....... Zijn liefje! Laura op de bank PADADUMDUM! ( <--- tromgeroffel na leuk nieuws en slechte grappen)
Serieus?? Heb je dat geprobeerd??quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/#!/imBenny/status/55360387880722432
zij werkt met ipadressen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
Wacht... WACHT!!!! Ik heb nog een klein sprankje hoop dat er in dat zwarte verteerde gat waar ooit het hart van Hummie zat nog een menselijk stukje dns is blijven kleven...
Alex is de dupe van Laura's falen.. ze ontnemen Alex....... Zijn liefje! Laura op de bank PADADUMDUM! ( <--- tromgeroffel na leuk nieuws en slechte grappen)
Okay ...... zo had ik het nog niet bekeken. Hij is immers wel zwaar verliefd op die lantaarnpaal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
Wacht... WACHT!!!! Ik heb nog een klein sprankje hoop dat er in dat zwarte verteerde gat waar ooit het hart van Hummie zat nog een menselijk stukje dns is blijven kleven...
Ligt er aan. Heb je ook camera's in je slaapkamer staan dan? Dan zou ik maar die hondjes uitlatenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef cindy11 het volgende:
Tjee ik zit bijna in dubio,zal ik een Mo uithalen(in bed duiken bij mn vent en platvloers tekeer gaan) of gewoon netjes de hondjes uitlaten en dan nog even hier meedoen?
Hij zei toch 'ja' tegen het trouwen met Laura?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef diedirk het volgende:
Helaas is volgens mij je beeld iets vertekend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hoe ze het ook gaan draaien, ze houden hem er wel in wat er ook gestemd wordt. Er is namelijk nog een piepklein kansje dat er neuqseks komt met Laura, en als dat niet lukt is er altijd nog het hart van Alex wat vertrapt kan worden. Alles voor de kijkcijfers, en hoe sneu ook, er zit toch nog wel potentie in de verhaal "Alex/Laura"
Idd. maar zou wel een vals actie zijn omdat Laura faald dat Alex genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Flip gaat het afleggen tegen Karim dus moet er en andere zwakke schakel bijkomen.
rode bank om te vertellen dat Gerard en Alex het geheim van Maik niet geraden hebben,quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Omdat Laura net te horen heb gekregen dat haar missie is mislukt en om ons nog even te pesten.
nueyquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. maar zou wel een vals actie zijn omdat Laura faald dat Alex genomineerd wordt.
Laura genomineerd kan ik beter mee leven
Is er nu al reclame bij die film die je ging kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
Wacht... WACHT!!!! Ik heb nog een klein sprankje hoop dat er in dat zwarte verteerde gat waar ooit het hart van Hummie zat nog een menselijk stukje dna is blijven kleven...
Naja, het nummer om op alex te stemmen is nu dus uitgelekt. Hij heeft slechts een achterstand van anderhalf uur op Flip en Karim. Das alweer n beetje minder oneerlijk toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Day het volgende:
[..]
Oh ik zal 'm absoluut niet missen, hoor. Maar het zou gewoon niet eerlijk zijn.
Maar goed, wat is er wél eerlijk in dat huis?
Zit je nou te fucken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
Bel naar 0909-1393 en je stemt op Alex. Alex is helemaal niet genomineerd?! #sstnl
Absoluut!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Flip gaat het afleggen tegen Karim dus moet er en andere zwakke schakel bijkomen.
Ik had het dan ook over een piepklein kansje. Optie 2, het vertrappen van het hart van Alex, is inderdaad waarschijnlijkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Helaas is volgens mij je beeld iets vertekend.
Waar heb je de kennis vandaan dat Lauwra tot intieme daden in staat is?
Graag samen met een filmpje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik durf dus niet te bellen uit angst dat ik voor hem stem
LOLquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja snap ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook hard voor Alex zijn dat het falen van Lau haar een nominatie oplevert. Beter!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. maar zou wel een vals actie zijn omdat Laura faald dat Alex genomineerd wordt.
Laura genomineerd kan ik beter mee leven
ik heb voetbal... Mag dat ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef ikke79 het volgende:
hebben jullie ook nog steeds sl????????????
zelfs dat kunnen ze dus niet verborgen houden tot morgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb dat nummer gebeld, inderdaad een stem op Alex
kunnen ze vast bewaren voor als die genomineerd isquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
whahahaha ....... okay .... Streamlock dus weer voor de kat zijn kutquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Neeeeeeeeee, doe nou nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Geen cams hier gelukkig,maar kies toch maar voor de hondjes uitlaten,wel zo veilig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ligt er aan. Heb je ook camera's in je slaapkamer staan dan? Dan zou ik maar die hondjes uitlaten
Nee!! En het nummer van Gerard dan?? Want als dat dicht is, is Alex morgen genomineerd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
dan heeft hij meer dan een dag minder kans om stemmen te krijgen,quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gebeld, inderdaad alex.quote:
Mooi... weggejonastquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan heeft hij meer dan een dag minder kans om stemmen te krijgen,
Idd weer een onnodige SL....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
whahahaha ....... okay .... Streamlock dus weer voor de kat zijn kut
jup en karimquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef suzi1 het volgende:
is dat lex onder die gloeiend hete stralen?!
Dat maakt niet uit, de keuze voor flipje en karim is dus voor mamajo ook te moeilijk en er moest nog eentje bij komen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan heeft hij meer dan een dag minder kans om stemmen te krijgen,
Ik keek verschrikt omhoog, dacht ff dat ik lekkage had hieroquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef RobbieBoy het volgende:
Godstyfus. Zet dat geluid van die douche wat zachter. Schrik me weer het apelazerus
Jij bent ook nog steeds een aanhangster van het proefondervinderlijke merk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, inderdaad alex.![]()
Maar ik vertrouw het niet.
Faalex blijft consequent iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, best wel...
Maar dit faalt best hard, niet?
Karim tegen Alex " Jij gaat echt niet naar huis"quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef MargrietV het volgende:
Alex weet het, staat met Karim onder de douche
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef afca_oc het volgende:
Karim tegen Alex: jij gaat echt niet naar huis
Wat mij betreft niet, dit soort streken hadden ze vanaf het begin moeten doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, best wel...
Maar dit faalt best hard, niet?
Ik bedoelde meer vanuit het telefoonnummerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, dit soort streken hadden ze vanaf het begin moeten doen
Ze wás gewaarschuwd dat ze Alex voor haar falen zouden pakken. Ze had alleen een beetje hoeven kriebelen, Alex had heus gemerkt dat het een missie was hoor. En met wat knipogen en seinen naar Karim had hij het ook geweten. Had ze makkelijk kunnen doen, die missie. De voorwaarde was namelijk niet dat Karim er in zou trappen/geloven volgens mij?
Ze zeiden ja op het trouwen, dus komen er dit soort gevolgen
Ja zoiets had ik door.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex is (nog) niet genomineerd, maar je kunt wel op hem stemmen.
Ja die denkt nu...ik doe het gelijk bij de inwijding,want stel je voor dat hij het na 3 en half jaar ook nog steeds niet weet te vinden....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is Joan Flip aan het inwijden hoe mannen het gaatje moeten vinden?
whahaha ja je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik keek verschrikt omhoog, dacht ff dat ik lekkage had hiero
Uit het gesprek tussen Alex en Karim is het ondertussen al wel duidelijk dat Alex genomineerd is...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex is (nog) niet genomineerd, maar je kunt wel op hem stemmen.
Ja laten we het nog een keer gaan proberenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef dimi1972 het volgende:
0909 1393 bel dat nummer maar eens
dan hoor je dat je kan stemmen op alex
staat dus echt genomineerd
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Soury het volgende:
Gelukkig Dennis heeft weekend bezoekrecht op de hondBen bang je het zelf mag uitlaten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Zzoos het volgende:
Alex zei we willen alle 3 nog niet naar huis he
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij bent ook nog steeds een aanhangster van het proefondervinderlijke merk ik
Och linksom of rechtsom, alex is saai... die mag moven, ongeacht via welke manier...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dit toch zo oneerlijk. Alex vliegt er nu uit en dat omdat kutwijf Laura haar missie liet mislukken.
Ik ben het zomaar met meneertje eens!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura had zelf genomineerd moeten worden voor haar falen! Wat kan Alex hier nu aan doen en nu ligt hij er nog uit ook. Ik vind dit niet fair hoe stom ik Alex ook vind.
Weten ze al dat Alex genomineerd is dan?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Spooky4u het volgende:
De nieuwe inwoner van de geheime kamer is dus ook bekend.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
en nou staan mn streams stil....bij jullie ook?
ja ik ook!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef Mylene het volgende:
Alex eindelijk naar huis.
Ik kan alleen juichen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hier op FOK! is ook niets wat het lijkt, ik mot ook altijd effe zelf uitproberenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef MaryChey het volgende:
[..]
wat zei ze dan...
goedeavond trouwens
hehe een beetje respect voor dat meisje. Dat heeft ze goed gedaan, Eruit die loserquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dit toch zo oneerlijk. Alex vliegt er nu uit en dat omdat kutwijf Laura haar missie liet mislukken.
En dan kan Karim vertrekkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef Mylene het volgende:
Alex eindelijk naar huis.
Ik kan alleen juichen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja maar dat is toch bizar. Omdat de missie van een ander mislukt, waar je zelf geen invloed op had, sta jij genomineerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Och linksom of rechtsom, alex is saai... die mag moven, ongeacht via welke manier...
Yupquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef ieniemieniee het volgende:
wacht is alex echt genomineerd door de stem?
Als Alex niet zo'n saaie humorloze sukkel was, liep-ie überhaupt geen gevaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Ireth het volgende:
Ow hemel, ik heb ineens flashbacks naar Lieske!
ze wilden dat ie gingquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch bizar. Omdat de missie van een ander mislukt, waar je zelf geen invloed op had, sta jij genomineerd.
En dan zij ook heel snel, want zonder Alex is ze al helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
hehe een beetje respect voor dat meisje. Dat heeft ze goed gedaan, Eruit die loser
Alex kreeg een vorige keer veel stemmen he, van de Geer-fans!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt het wel heel oneerlijk
Het was ten eerst niet zijn schuld dat Laura der missie faalt..
De niet streams weten pas morgen dat hij genomineerd is en hoe ze op hem moeten stemmen dus 1 dag minder kans op stemmen!!
Ze geven gewoon Joanna der zin!!
Als dat dan l waar is heeft Alex gewoon een dag minder , dat ze voor hem kunnen stemmen . Ik zou daar juridische stappen op ondernemen als dat echt zo blijkt te zijn.... Wordt je gewoon gebektept door de regie/productiequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Uit het gesprek tussen Alex en Karim is het ondertussen al wel duidelijk dat Alex genomineerd is...
hahahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat staat LAURA nu lachend haar tanden te poetsen met Alex. Je moet je doodschamen fakking lantaarnpaal!
Lau stond al tandenpoetsend een gesprek te voeren, welliswaar geen 20 minuten zoals Lieske altijd deed, maar had toch ineens een flashback!quote:
zeker een roze bril opquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan zij ook heel snel, want zonder Alex is ze al helemaal niks.
Alex is dan wel saai, maar verder weinig mis mee.
Je hebt gelijk....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef sjampoeh het volgende:
ik denk niet dat hij genomineerd staat hoor, gewoon geld uit hun kluis
welke sexquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura gaat vast liggen voor de goedmaaksex???
Jep!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef ieniemieniee het volgende:
wacht is alex echt genomineerd door de stem?
Nee, Alex kreeg toen stemmen omdat iedereen een hekel had aan Servio en hij de underdog was. Die underdog positie is inmiddels wel weg...Philip vliegt er niet uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Alex kreeg een vorige keer veel stemmen he, van de Geer-fans!
En Karim ook denk ik.
Hoop zó dat Flip er uit vliegt![]()
Maar wat er nu ook gebeurd zielig of niet dit weekdier kan er nu wel uit hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura had zelf genomineerd moeten worden voor haar falen! Wat kan Alex hier nu aan doen en nu ligt hij er nog uit ook. Ik vind dit niet fair hoe stom ik Alex ook vind.
Weten ze al dat Alex genomineerd is dan?
Die neemt het gewoon goed op, denk ik?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Noelle06 het volgende:
Alex is vrolijk genoeg dus denk niet dat hij genomineerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |