Ik had het dan ook over een piepklein kansje. Optie 2, het vertrappen van het hart van Alex, is inderdaad waarschijnlijkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Helaas is volgens mij je beeld iets vertekend.
Waar heb je de kennis vandaan dat Lauwra tot intieme daden in staat is?
Graag samen met een filmpje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik durf dus niet te bellen uit angst dat ik voor hem stem
LOLquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja snap ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook hard voor Alex zijn dat het falen van Lau haar een nominatie oplevert. Beter!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. maar zou wel een vals actie zijn omdat Laura faald dat Alex genomineerd wordt.
Laura genomineerd kan ik beter mee leven
ik heb voetbal... Mag dat ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef ikke79 het volgende:
hebben jullie ook nog steeds sl????????????
zelfs dat kunnen ze dus niet verborgen houden tot morgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb dat nummer gebeld, inderdaad een stem op Alex
kunnen ze vast bewaren voor als die genomineerd isquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
whahahaha ....... okay .... Streamlock dus weer voor de kat zijn kutquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Neeeeeeeeee, doe nou nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Geen cams hier gelukkig,maar kies toch maar voor de hondjes uitlaten,wel zo veilig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ligt er aan. Heb je ook camera's in je slaapkamer staan dan? Dan zou ik maar die hondjes uitlaten
Nee!! En het nummer van Gerard dan?? Want als dat dicht is, is Alex morgen genomineerd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
dan heeft hij meer dan een dag minder kans om stemmen te krijgen,quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gebeld, inderdaad alex.quote:
Mooi... weggejonastquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan heeft hij meer dan een dag minder kans om stemmen te krijgen,
Idd weer een onnodige SL....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
whahahaha ....... okay .... Streamlock dus weer voor de kat zijn kut
jup en karimquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef suzi1 het volgende:
is dat lex onder die gloeiend hete stralen?!
Dat maakt niet uit, de keuze voor flipje en karim is dus voor mamajo ook te moeilijk en er moest nog eentje bij komen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan heeft hij meer dan een dag minder kans om stemmen te krijgen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |