Moet zeggen dat ik wel een pittige missie vond voor Lauraquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nominatie voor Alex. Laura zou dan ook lege kluis moeten krijgen.
Was al mislukt voor ze dat hok uit kwam Lag er te duidelijk te dik boven opquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef Darklight het volgende:
hgaha net goed voor Laura, die was gister na 10min al mislukt
de hoer faalt en alex is dan de dupe...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Ik lig in een deuk als Alex genomineerd wordt, maar eerlijk is het niet het was Laura haar missie.
Zullen ze Jo echt alles geven wat ze wilt!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Ik lig in een deuk als Alex genomineerd wordt, maar eerlijk is het niet het was Laura haar missie.
Ze wist dat het vergaande gevolgen voor Faalex zou hebben... Ik zeg mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Volgens Gerard horen de schapen gecamoufleerd als geiten bij het geheim van Karim, want...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ze toch schizofreen ipv slaapwandelaarster?? (heeft ze alleen een paar keer gedaan in het begin trouwens)
Dat denk ik dus ook, kan alleen niet echt bedenken wat het anders is, hij mag een week in zijn eentje op rantsoen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou niet kunnen !! Dan heeft ie een dag minder om het riddergenootschap op te roepen
Ja maar wat kan Alex daar aan doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze wist dat het vergaande gevolgen voor Faalex zou hebben... Ik zeg mooi
Alles kan, zelfs mensen laten stemmen en uiteindelijk iemand erin houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou niet kunnen !! Dan heeft ie een dag minder om het riddergenootschap op te roepen
Ben de mijne kwijt geraakt tijdens het As-Van-Oma verhaal van Joanna... dus als je het vind? Geef het dan ff terugquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Misschien kan er dan een ander vergelijk gemaakt worden.
Niet alle deelnemers zijn duidelijk favoriet, maar ongeacht iemand te vergelijken met
zo'n vent als van der Sloot gaat gewoon te ver.
Hier zijn alle normen ver te zoeken.
Sorry, maar zo zie ik het.
Vind het ook niet erg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
Beetje een kudtstreek. Laura zit er 0,0 mee als Alex genomineerd gaat worden, sterker dat kan ze lekker uitzuigen om ook zielig te doen. En wederom fucked ze een missie op!
Ze krijgt feestjes, etentjes, logeerpartijen en elke missie heeft ze geen zin.. TYF OP DAN! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! ZLOTTYHOERRRRRRRRRRRRRRRRR!![]()
![]()
sluit de lijnen maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
van de secret story site:
Poll
Wie moet er volgens jou blijven?
Karim
47%
Philip
53%
Precies. Daarom ik dat Laura haar kluis minstens gehalveerd wordt, dat hebben ze bij Gerard ook een keer geflikt. Misschien is Laura ook wel een neukertje van de Stem en ontziet hij haar daaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Dark het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
Lauras falen heeft grote gevolgen voor Alex.
De Stem roept de bewoners bijeen. Hij is niet tevreden over Laura. Zij kreeg eerder deze week een missie. Laura moest Alex jaloers maken door intiem te worden met Karim. Een missie moet altijd geheim blijven, maar Laura maakte al snel duidelijk wat haar missie was aan sommige van haar medebewoners. De Stem was hier niet van gediend en waarschuwde Laura. Zij ging echter niet met haar missie door. Dit heeft grote gevolgen voor Alex maakt De Stem bekend.
Kijk morgenavond naar Secret Story op Net5 om te zien welke gevolgen er aan het falen van deze missie vast zitten.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
Poll
Karim
47%
Philip
53%
Zo mag jij het ook zien hoor...maar dit is mijn mening!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben de mijne kwijt geraakt tijdens het As-Van-Oma verhaal van Joanna... dus als je het vind? Geef het dan ff terug
Wat denken jullie van het hele kluisbedrag nu in bezit is van Lau, de stem heeft ook tig keer gehoord dat zij hier voor haar eigen in het spel zit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, kan alleen niet echt bedenken wat het anders is, hij mag een week in zijn eentje op rantsoen...
Dahmmm dan heeft de stem het goed voor elkaar ... twee neukertjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Precies. Daarom ik dat Laura haar kluis minstens gehalveerd wordt, dat hebben ze bij Gerard ook een keer geflikt. Misschien is Laura ook wel een neukertje van de Stem en ontziet hij haar daarom
Dat was een half uur geleden nog 37 - 63quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
Poll
Karim
47%
Philip
53%
Wat dacht je van kluis naar Jo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeten ze wel met iets heftigs komen. Een nominatie dus. En niet een of andere suffe geldboete.
Eehhmm.. wat is jouw mening? Ik reageerde op scooby doo dus heb ff geen idee waar jij het nu over hebt, heb ik even niet meegekregen, sorryquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Zo mag jij het ook zien hoor...maar dit is mijn mening!
En ben gewoon eerlijk in mijn idee en gevoel,dat herken je toch wel?
Ik vergelijk geen daden,maar gewoon een karakter schets van 2 personen
Ik zeg, heeeeel mooi!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dacht je van kluis naar Jo?
Zou zomaar kunnen!
dat zijn stuiptrekkingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een half uur geleden nog 37 - 63
Laura???? Het gaat om Joan van der sloot hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef suzi1 het volgende:
willen jullie ajb laura niet meer met joran vergelijk, joran was tenminste nog boeiend
Als Alex is genomineerd gaat hij er echt wel uit, er stond een poll op de site vamiddag wiue de populairste man was en alleen Maik had minder stemmen dan hij Philip de meeste (dan Geer en dan Karim)quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Nostalgist het volgende:
Wow, dat zou verklaren waarom er maar twee genomineerd zijn....![]()
Dan wordt het nog spannend of Alex of Philip eruitgaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |