Laura's genoeg nu in Nederland, lantaarnpaal hier tegenover is net zo interessant en beweeglijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben altijd al Laura fan geweest en nu pakt ze nog wat puntjes!!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Ireth het volgende:
Krijg toch de facking korte armpjes en eeuwige jeuk op je rug... weer dat zwembad met die bloempot....
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Ireth het volgende:
Krijg toch de facking korte armpjes en eeuwige jeuk op je rug... weer dat zwembad met die bloempot....
Dat was gewoon een toneelstukje voor het knip-en-plakwerk voor de komende dailies, wat indirect natuurlijk weer erg goed uitkomt voor Flipje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef froufrou het volgende:
Gaat Joanna nu wel of niet naar huis?
Ze is ineens wonderbaarlijk hersteld van vanmiddag.
Ik hoop echt dat Karim blijft!! stemmen dus! Hoewel??
Je loopt wat achter maar geeft niks hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef froufrou het volgende:
Iedereen zegt dat Gerard zo met het spel bezig is, die Laura kan er anders ook wat van!
Elke missie die ze krijgt voert ze uit.
Als ze haar de opdracht zouden geven elke man in het huis te versieren zou ze het nog doen ook.
Wat een lul die Alex dat hij zich zo laat gebruiken door haar om de eindstreep te halen.
Ik denk dat ze misschien daarom juist de twee keer dat ze genomineerd was zoveel stemmen heeft gekregen, mensen herkennen zich in haar..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Laura's genoeg nu in Nederland, lantaarnpaal hier tegenover is net zo interessant en beweeglijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |