dat begreep ik er ook uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef marky het volgende:
Laura vraagt nu verkapt nomineer Alex help mij van hem af te komen.
ja echt he!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef marky het volgende:
Laura vraagt nu verkapt nomineer Alex help mij van hem af te komen.
Die 'HA' op het eind, wat een bitchquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Urb het volgende:
Joan " Iedereen die MIJ wilt helpen stemt lekker op op hem, ha! "
Klinkt een beetje 8-jarig, die HA!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Die 'HA' op het eind, wat een bitch
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
Jo had niet door dat Flip was genomineerd...
Zou me niks verbazen !!quote:
Jo heeft wel meer niet door, maar dat maakt niks uit voor de finalequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
Dat soort gezeik kan nog wel eens de doorslag geven, iedereen vind Jo zielig, en als haar Buddha 2.0 er uit moet is ze helemaaaaal zielig, willen de kijkers, de Stem en de redactie haar niet aan doen, just saying..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef MargrietV het volgende:
ik ik ik ik ik ik ik ik ben gedumpt en nu stemmen jullie Flip
Ik heb medelijden met je dat gezoem he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Day het volgende:
Ik probeer Alex te vermijden, maar zijn mic staat het hardst.
IkIkIk duurt ff voordat ze daar uit isquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Daar kwam ze achter na bijne één uur
Ik had hem gelezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wilde het al bij het vorige topic doen
Die gaat dus straks met mama bellen om te vragen of ze Alphons ff wil overhalenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
Goed luisteren, ze zei dat ze niet doorhad dat Flip zoveel stemmen had gekregen en van wie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wilde het al bij het vorige topic doen
Al kreeg ik geld om het te doen zou ik het nog niet doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef ZaZoe het volgende:
Volgende week allemaal op fakking Faalex stemmen
Nee! Jojanka is nog altijd zielig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef cindy11 het volgende:
Joan is nu wonderbaarlijk genezen van haar zenuwinzinking van vanmiddag?
Wat zit ze ineens weer in het spel,en bemoeit zich weer zoals vanouds met alles?
Of zit die hijgende bulldog met kromme poten in de kamer van de waarheid,en mag ze die 3 maal daags knuffelen om haar rustig te houden?
of net wel dan breekt ze helemaal en gaat ze ook naar huisquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat soort gezeik kan nog wel eens de doorslag geven, iedereen vind Jo zielig, en als haar Buddha 2.0 er uit moet is ze helemaaaaal zielig, willen de kijkers, de Stem en de redactie haar niet aan doen, just saying..
Dat dus!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Notitie voor Flashbox: "Ik nomineer Alex volgende week...."
Stream 3 om 21:20 uur.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat dus straks met mama bellen om te vragen of ze Alphons ff wil overhalen
Ja, en... moet daar een sanctie aan vast zitten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Notitie voor Flashbox: "Ik nomineer Alex volgende week...."
Stream 3 om 21:20 uur.
"Ma kun je Fons weer ff plezieren op zijn kroelplekje? thnxloveuuuu.... nee jij moet ophangen.... nee jij... hahaha... neeeeheeeejjj jij"quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat dus straks met mama bellen om te vragen of ze Alphons ff wil overhalen
quote:
Die gaat dan echt wel weg... en aangezien die de finale moet halen gaat Flip er neit uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat iedereen massaal Flip eruit stemt! Hopelijk pakt Jo dan spontaan zelf dr koffers
Owww ik voel hem aan,niemand spreekt haar nog tegen! ppfffff,ik ging al andere dingen zoeken....quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee! Jojanka is nog altijd zielig!
Een scheve blik, en ze barst weer in tranen uit!
Ergens zie ik het ook nog echt gebeuren ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef Chuckster het volgende:
[..]
"Ma kun je Fons weer ff plezieren op zijn kroelplekje? thnxloveuuuu.... nee jij moet ophangen.... nee jij... hahaha... neeeeheeeejjj jij"
Me likequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat dan echt wel weg... en aangezien die de finale moet halen gaat Flip er neit uit
Tnx! Bye Flip!quote:
Die as van oma is allang kipkruiden geworden!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef Urb het volgende:
Joan :" Oh wat gemeen, ik liet hem gewoon in z'n zak en as zitten "
Oh men, niet weer die tas met oma's as he...
Is allang vervangen door sigarenas...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Die as van oma is allang kipkruiden geworden!
Moet eerlijk zijn dat ik het moeilijk vind wie ik van de 2 ik wil houden. Philip en Jo zorgt ook wel voor leuke tv (mijn mening)quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat iedereen massaal Flip eruit stemt! Hopelijk pakt Jo dan spontaan zelf dr koffers
Echt de nominatie niet of de stemmen van medebewoners op Flip niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef Day het volgende:
Jo zegt nu overigens WEER dat ze Flip's nominatie niet heeft gehoord.
Toch apart dat ze die as .... onderin 'n bruine tas in 'n kast had gezetquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef Urb het volgende:
Joan :" Oh wat gemeen, ik liet hem gewoon in z'n zak en as zitten "
Oh men, niet weer die tas met oma's as he...
eindelijk heeft iemand de waarheid gesprokenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Karim heeft tegen Jo gezegd dat ze een manipulator is?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat ?? laura gaat goed bezig zijn nu !!
ja ik zit hier ook ineens aandachtig te luisterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
Hoe moest ze dan al die kleren meenemen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Echt de nominatie niet of de stemmen van medebewoners op Flip niet?
't Mens heeft echt d'r hutkoffer met hersens thuisgelaten:
[ afbeelding ]
Had ze maar eerder mee moeten beginnen, van mij mag ze weg, en haar nep-ridder ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
Je kent me toch nog wel? Laatst deel natuurlijkquote:
Ze was een beetje te druk met IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK !!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef Day het volgende:
Jo zegt nu overigens WEER dat ze Flip's nominatie niet heeft gehoord.
De hersenen van Jo passen ook inh een boterhamzakjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Echt de nominatie niet of de stemmen van medebewoners op Flip niet?
't Mens heeft echt d'r hutkoffer met hersens thuisgelaten:
[ afbeelding ]
echt de nominaties niet en ook de motivatie van bepaalde bewoners niet. Ze weet niet waar ze was met d'r hoofd. Ik weet het wel, bij Alex' nominatie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Echt de nominatie niet of de stemmen van medebewoners op Flip niet?'t Mens heeft echt d'r hutkoffer met hersens thuisgelaten:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef Chuckster het volgende:
jajaja Jo moet ff nadenken over haar volgende leugen
"CORRECTIE... In een lekkend boterhamzakje.."quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hersenen van Jo passen ook inh een boterhamzakje
Ik ben altijd al Laura fan geweest en nu pakt ze nog wat puntjes!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben onverwacht aangenaam verrast
Laura's genoeg nu in Nederland, lantaarnpaal hier tegenover is net zo interessant en beweeglijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben altijd al Laura fan geweest en nu pakt ze nog wat puntjes!!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Ireth het volgende:
Krijg toch de facking korte armpjes en eeuwige jeuk op je rug... weer dat zwembad met die bloempot....
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Ireth het volgende:
Krijg toch de facking korte armpjes en eeuwige jeuk op je rug... weer dat zwembad met die bloempot....
Dat was gewoon een toneelstukje voor het knip-en-plakwerk voor de komende dailies, wat indirect natuurlijk weer erg goed uitkomt voor Flipje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef froufrou het volgende:
Gaat Joanna nu wel of niet naar huis?
Ze is ineens wonderbaarlijk hersteld van vanmiddag.
Ik hoop echt dat Karim blijft!! stemmen dus! Hoewel??
Je loopt wat achter maar geeft niks hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef froufrou het volgende:
Iedereen zegt dat Gerard zo met het spel bezig is, die Laura kan er anders ook wat van!
Elke missie die ze krijgt voert ze uit.
Als ze haar de opdracht zouden geven elke man in het huis te versieren zou ze het nog doen ook.
Wat een lul die Alex dat hij zich zo laat gebruiken door haar om de eindstreep te halen.
Ik denk dat ze misschien daarom juist de twee keer dat ze genomineerd was zoveel stemmen heeft gekregen, mensen herkennen zich in haar..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Laura's genoeg nu in Nederland, lantaarnpaal hier tegenover is net zo interessant en beweeglijk
quote:
Dan heeft zijn aanwezigheid in dat huis tenminste nog enig nut.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef froufrou het volgende:
Iedereen zegt dat Gerard zo met het spel bezig is, die Laura kan er anders ook wat van!
Elke missie die ze krijgt voert ze uit.
Als ze haar de opdracht zouden geven elke man in het huis te versieren zou ze het nog doen ook.
Wat een lul die Alex dat hij zich zo laat gebruiken door haar om de eindstreep te halen.
Beetje bleu is flip wel.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Dan ga ik maar eens doen wat iemand vandaag zei, en met de hond vliegeren
Tot later
Ja de TT zou eigenlijk ...... Laura vs Faalex moeten zijnquote:
Zaten wij ook al met volle bewondering naar te kijken...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Overigens wel mooi dat de zon daar nog steeds schijnt rond dit uur
Gefaald natuurlijk binnen een paar minuten al.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe gaat het met de missie Laura Karim?
Om 2 minuten over acht heeft ze hem 1 keer aangeraakt, per ongeluk. Dus het gaat goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef Wilskracht het volgende:
helaas wel, schat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef versabommie het volgende:
Streamlock 2.0 weer! Dikke afpsraak sancties nu?Ik ben zo naief he
Is toch al over??quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef Wilskracht het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/imBenny/status/55351896629706752
Helaas? Als ik niet zo naief was, was ik waarschijnlijk Satan zelfequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef cindy11 het volgende:
Laura gaat buiten haar broekje.....zomaar de verhaallijn van Joan verstoren kan niet natuurlijk!
idd, gefaald.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Is toch al over??
Mislukt??
Of heb ik dat fout begrepen?
Gaat gewoon nog doorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Is toch al over??
Mislukt??
Of heb ik dat fout begrepen?
Gisteren in de daily werd toch gezegd dat we vandaag het vervolg er van zouden zien, maar heb niets gezien er overquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef Wilskracht het volgende:
Komt nog welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat er ook niemand op het idee komt om laura en alex te nomineren
Officiëel bevestigd?quote:
Hoe dan, ze heb zich met een aanwijzing in eenn kaart verluld en de andere bewoners haddeen haar heel snel door.quote:
Ja dit kan toch echt niet in de grote Jo-show, niks negatiefs over onze top-actrice.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef cindy11 het volgende:
Laura gaat buiten haar boekje.....zomaar de verhaallijn van Joan verstoren kan niet natuurlijk!
Welkom!quote:
Hallo!quote:
Ze weten het neit precies, ze mag er dan ook verder geen woord over vuil maken... anders krijgt Alex een sanctiequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe dan, ze heb zich met een aanwijzing in eenn kaart verluld en de andere bewoners haddeen haar heel snel door.
Meer dan een volgespoten condoom kan het niet zijn en niet van DEnnisquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hersenen van Jo passen ook inh een boterhamzakje
Weinig van gezien dan of jullie wel. Is Alex al jaloers ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef knagsje het volgende:
laura heeft een waarschuwing gehad van de stem maar de missie loopt nog
Jeemigquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ze kreeg 2de kans, was in uitzending vandaag
faalt ze, is alex de haas
Alex of zijzelfquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef afca_oc het volgende:
[..]
was op TV te zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weinig van gezien dan of jullie wel. Is Alex al jaloers ?
Heb er niks van in de Daily van gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef afca_oc het volgende:
[..]
n zo komen ze aan de derde persoon op d e bank en blijft het plausibel dat ze Djoon er niet op hoeven te zettenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ieder die tegenwerkt kan rekenen op een sanctie....of dat nou een streamlock is,of geluid wat wegvalt,maar Jo moet positief in beeld blijven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dit kan toch echt niet in de grote Jo-show, niks negatiefs over onze top-actrice.
Ik niet...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze weten het neit precies, ze mag er dan ook verder geen woord over vuil maken... anders krijgt Alex een sanctie
Stomme JO !!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb er niks van in de Daily van gezien
Zie je we dat ze om Alex geeft! Ze heeft Gerard niet genomineerd omdat hij dat wilde! (denk ik) en laat haar missie nu niet mislukken omdat hij anders een sanctie krijgt, ben wel benieuwd wat want geld uit de kluis zou ze beide raken en ze gaan niet nu nog de genomineerde veranderen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze weten het neit precies, ze mag er dan ook verder geen woord over vuil maken... anders krijgt Alex een sanctie
Kunst, met al die streamlocksquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weinig van gezien dan of jullie wel. Is Alex al jaloers ?
Hopelijk is volgende week iedereen over het is zielig ze is gedumpt ding heen en nomineert haar!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:36 schreef Day het volgende:
Jo heeft net letterlijk tegen alex dat ze met 2 andere meiden nominatieafspraken heeft gemaakt. Alleen niet iedereen (Laura) heeft zich aan die afspraak gehouden, zei ze nog. En niks, nada, niente!
Daarnet liegen tegen lau dat flip haar nog lang niet zou nomineren. Flip zei net dat Lau helemaal gelijk had met haar redenen, want hij zou haar inderdaad nomineren de volgende keer.
Ik heb echt nog nooit iemand zo vaak horen liegen.
Das toch geen reden geweest... de nominaties waren daarvoor?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zie je we dat ze om Alex geeft! Ze heeft Gerard niet genomineerd omdat hij dat wilde! (denk ik) en laat haar missie nu niet mislukken omdat hij anders een sanctie krijgt, ben wel benieuwd wat want geld uit de kluis zou ze beide raken en ze gaan niet nu nog de genomineerde veranderen...
Joan is de Joran v/d Sloot van SST.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:36 schreef Day het volgende:
Jo heeft net letterlijk tegen alex dat ze met 2 andere meiden nominatieafspraken heeft gemaakt. Alleen niet iedereen (Laura) heeft zich aan die afspraak gehouden, zei ze nog. En niks, nada, niente!
Daarnet liegen tegen lau dat flip haar nog lang niet zou nomineren. Flip zei net dat Lau helemaal gelijk had met haar redenen, want hij zou haar inderdaad nomineren de volgende keer.
Ik heb echt nog nooit iemand zo vaak horen liegen.
Er vinden immers altijd opnames plaatsquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef schurk65 het volgende:
er vinden iig geen opnames plaats nu, de zin is vd sl af
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hopelijk is volgende week iedereen over het is zielig ze is gedumpt ding heen en nomineert haar!!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef knagsje het volgende:
het script word nu even aangepast Voor Jootje
Nou Benny.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch geen reden geweest... de nominaties waren daarvoor?
Die gaat er niet uit hoor. Zij heeft 1 van de finaleplaatsen en gaat 't waarschijnlijk nog winnen ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hopelijk is volgende week iedereen over het is zielig ze is gedumpt ding heen en nomineert haar!!
Ze is Nathalee Hollowayquote:
Echt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Nou Benny.
De missie was voor de nominaties.
Laten we toch hopen van nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Die gaat er niet uit hoor. Zij heeft 1 van de finaleplaatsen en gaat 't waarschijnlijk nog winnen ook.
Tsja, je kan al sms-en ( for what it's worthquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
n zo komen ze aan de derde persoon op d e bank en blijft het plausibel dat ze Djoon er niet op hoeven te zetten
en dan Gerard R de Vries ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Joan van der sloot....Geen gekke wending!
Haar vriendje... Tja verdraaien vinden ze wel leuk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Blackprinces het volgende:
Joanna heeft het niet door
5 april om 21.11
"Is Philip genomineerd?"
Na de bekendmaking van de genomineerden zit Philip op de slaapkamer na te praten met een paar andere bewoners. Hij baalt als een stekker dat hij weer genomineerd is. Ondertussen zit zijn maatje Joanna nog op de rode bank te praten met Alex, Karim en Gerard. Wanneer ze eindelijk de slaapkamer binnenloopt zegt ze: "Jemig, Karim en Gerard joh." Philip kijkt de blondine verbaasd aan en maakt haar duidelijk dat niet Gerard, maar hij is genomineerd. Joanna zet grote ogen op en gelooft haar vriendje niet. "Ik heb het echt niet gehoord" maakt ze nogmaals duidelijk. Langzaam begint het bij de blondine te dagen dat haar maatje deze week op de kruk zit. Wordt haar hart deze week nogmaals gebroken?
Ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Die gaat er niet uit hoor. Zij heeft 1 van de finaleplaatsen en gaat 't waarschijnlijk nog winnen ook.
hahaquote:
Moet er nog voor betaald worden? laatst kom ik ze gewoon op de site bekijken op mn werk...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Steeds vaker....
Ook voor diegene die er voor betaald??
Gaat wel erg ver nu.quote:
Nee, dat klopt volgens mij niet. De nominaties waren gistermiddag, de missie van lau was in de daily.quote:
Gaat wel gebeuren.. En wel om een simpele reden...quote:
evenveel stemmen als joquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef knagsje het volgende:
als derde persoon had geer al op de bank gekunt toch?
Nee dan had Joanna ook op de bank gezetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef knagsje het volgende:
als derde persoon had geer al op de bank gekunt toch?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Gaat wel erg ver nu.
Joran is een moordenaar.
Om hem nu te vergelijken met Joanne??
Ga je schamen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Blackprinces het volgende:
Joanna heeft het niet door
5 april om 21.11
"Is Philip genomineerd?"
Na de bekendmaking van de genomineerden zit Philip op de slaapkamer na te praten met een paar andere bewoners. Hij baalt als een stekker dat hij weer genomineerd is. Ondertussen zit zijn maatje Joanna nog op de rode bank te praten met Alex, Karim en Gerard. Wanneer ze eindelijk de slaapkamer binnenloopt zegt ze: "Jemig, Karim en Gerard joh." Philip kijkt de blondine verbaasd aan en maakt haar duidelijk dat niet Gerard, maar hij is genomineerd. Joanna zet grote ogen op en gelooft haar vriendje niet. "Ik heb het echt niet gehoord" maakt ze nogmaals duidelijk. Langzaam begint het bij de blondine te dagen dat haar maatje deze week op de kruk zit. Wordt haar hart deze week nogmaals gebroken?
Dan snap ik er niets meer van hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat klopt volgens mij niet. De nominaties waren gistermiddag, de missie van lau was in de daily.
is al een topic voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[SST] Noteer hier gesprekken over nominatie-afspraken.
missie was in de uitzending, nominaties waren eind van de middag.quote:
jaaaaa goed he? en nu maar hopen dat ie donderdag ook weg gaatquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat wel gebeuren.. En wel om een simpele reden...
Hummie is achter het stuur gaan zitten.. zelf nu!
al was het om draakjo te brekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
jaaaaa goed he? en nu maar hopen dat ie donderdag ook weg gaat
Oeps, mislukte wizigingquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk ook wel, zo'n zwembad dat 's nachts verlicht wordt met daglicht.
Muggezifter....quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk ook wel, zo'n zwembad dat s' nachts verlicht wordt met daglicht.
Al meegekregen dat Hum en mamajo een link hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hummie is achter het stuur gaan zitten.. zelf nu!
Zie mijn editquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef danilel het volgende:
[..]
is al een topic voor
Nominatie afspraken en andere regelovertredingen.
Ik geen zin om terug te zoeken voor jequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen en er is toch een sl, wat heeft Monique tegen Gerard gezegd over de nominaties?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Joan gaf vanmiddag openlijk toe dat MamaJo een direct lijntje heeft met "haar/de baas"
Wij hebben geen idee, Laura was Jo even aan het vertellen wat ze allemaal dacht... en toen pats boem SL...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
waarom is er streamlock? ik zet em net pas aan, ben net pas thuis
Haar moeder heeft glashard in de uitzending beweerd dat Jo kan liegen als de beste en dat ze zelfs in haar eigen leugens kan geloven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef cindy11 het volgende:
Wil even duidelijk maken dat ik Joan niet met Joran kwa moorden over 1 kam wil scheren...
Maar kwa wisselen van waarheden en verhalen..en persoonlijkheden,zie ik wel een aardige overeenkomst!
Waar het bij de ene een leven op dood zaak is,doet de ander hetzelfde als het om een spel gaat.
Ze hebben allbei de overeenkomst...ikkkkeeee eerst!
Nu moet ik echt letterlijk overgeven!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
Al meegekregen dat Hum en mamajo een link hebben?
sorry maar moet ff heel hard lachen........quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik geen zin om terug te zoeken voor je
hmm ok....dank je welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wij hebben geen idee, Laura was Jo even aan het vertellen wat ze allemaal dacht... en toen pats boem SL...
En dus janken in eigen voordeel ook...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Haar moeder heft glashard in de uitzending beweerd dat Jo kan liegen als de beste en dat ze zelfs in haar eigen leugens kan geloven.
Uitkomst van poging van Alex/Gerard eerder deze dag?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wij hebben geen idee, Laura was Jo even aan het vertellen wat ze allemaal dacht... en toen pats boem SL...
Ze zal wel even een knikje naar de camera gedaan hebben van ja tijd voor een SL...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Misschien kan er dan een ander vergelijk gemaakt worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef cindy11 het volgende:
Wil even duidelijk maken dat ik Joan niet met Joran kwa moorden over 1 kam wil scheren...
Maar kwa wisselen van waarheden en verhalen..en persoonlijkheden,zie ik wel een aardige overeenkomst!
Waar het bij de ene een leven op dood zaak is,doet de ander hetzelfde als het om een spel gaat.
Ze hebben allbei de overeenkomst...ikkkkeeee eerst!
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
Lauras falen heeft grote gevolgen voor Alex.
De Stem roept de bewoners bijeen. Hij is niet tevreden over Laura. Zij kreeg eerder deze week een missie. Laura moest Alex jaloers maken door intiem te worden met Karim. Een missie moet altijd geheim blijven, maar Laura maakte al snel duidelijk wat haar missie was aan sommige van haar medebewoners. De Stem was hier niet van gediend en waarschuwde Laura. Zij ging echter niet met haar missie door. Dit heeft grote gevolgen voor Alex maakt De Stem bekend.
Kijk morgenavond naar Secret Story op Net5 om te zien welke gevolgen er aan het falen van deze missie vast zitten.
Die was voor de uitzending alquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef bb2 het volgende:
[..]
Uitkomst van poging van Alex/Gerard eerder deze dag?
Was duidelijk dat iemand het fout had eerder, maar niet duidelijk of ze allemaal mis zaten.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
De Stem roept de bewoners bijeen. Hij is niet tevreden over Laura. Zij kreeg eerder deze week een missie. Laura moest Alex jaloers maken door intiem te worden met Karim. Een missie moet altijd geheim blijven, maar Laura maakte al snel duidelijk wat haar missie was aan sommige van haar medebewoners. De Stem was hier niet van gediend en waarschuwde Laura. Zij ging echter niet met haar missie door. Dit heeft grote gevolgen voor Alex maakt De Stem bekend.
Kijk morgenavond naar Secret Story op Net5 om te zien welke gevolgen er aan het falen van deze missie vast zitten.
bij de vorrige SL in de vooravond zat je te kijken naar een leeg zwembad. 1 seconde later zag je ineens 4 bewoners aan het zwembad IN zwemkleding zitten. Schrok me weer rotquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk ook wel, zo'n zwembad dat s' nachts verlicht wordt met daglicht.
Ook genomineerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
Dat kan ze op kommando, heeft ze zelf gezegd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef cindy11 het volgende:
[..]
En dus janken in eigen voordeel ook...
Owh...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
Vindt der microfoons in de plantenbank trouwens nog steeds erg lachwekkend zeker dat ik er pas na een tijdje achterkwam wat het nou waren...
de derde genomineerde?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
Nominatie voor Alex?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
Ze heeft er anders aardig de hand in gehad om de sfeer en het spel om zeep te helpen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef cindy11 het volgende:
Teiltje nodig? Alstu.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu moet ik echt letterlijk overgeven!
Ben benieuwd wat de consequenties zijn, genomineerd lijkt me sterk kan hij 1 dag minder stemmen krijgen en ook wel een te heftige (ze hebben het pas een keer gedaan en toen had de persoon zelf heel moet willig de missie laten falen)quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
Ja kan niet mis, die kan zich bij de genomineerde voegenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
zou die bij karim en flip op de bank komen nu?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
Dan is ze toch schizofreen ipv slaapwandelaarster?? (heeft ze alleen een paar keer gedaan in het begin trouwens)quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Haar moeder heeft glashard in de uitzending beweerd dat Jo kan liegen als de beste en dat ze zelfs in haar eigen leugens kan geloven.
Ja inderdaad, dat heeft de Stem vandaag al gezegd... Spannend al die cliffhangers die ze ervoor al uit de doeken gedaan hebben. Misschien vandaar maar 2 genomineerden..quote:
Moeten ze wel met iets heftigs komen. Een nominatie dus. En niet een of andere suffe geldboete.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
dat geheim van haar is volgens mij ook 1 grote leugenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ze toch schizofreen ipv slaapwandelaarster?? (heeft ze alleen een paar keer gedaan in het begin trouwens)
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Misschien kan er dan een ander vergelijk gemaakt worden.
Niet alle deelnemers zijn duidelijk favoriet, maar ongeacht iemand te vergelijken met
zo'n vent als van der Sloot gaat gewoon te ver.
Hier zijn alle normen ver te zoeken.
Sorry, maar zo zie ik het.
Nominatie voor Alex. Laura zou dan ook lege kluis moeten krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |