abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95092468
Wil even duidelijk maken dat ik Joan niet met Joran kwa moorden over 1 kam wil scheren...
Maar kwa wisselen van waarheden en verhalen..en persoonlijkheden,zie ik wel een aardige overeenkomst!
Waar het bij de ene een leven op dood zaak is,doet de ander hetzelfde als het om een spel gaat.
Ze hebben allbei de overeenkomst...ikkkkeeee eerst!
pi_95092490
Weer een SL.
Is Jo gebroken omdat Flip genomineerd is?
pi_95092495
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef chufi het volgende:

[..]

Muggezifter....
_O- _O- _O- _O-
pi_95092500
Ik heb geen zin om terug te lezen en er is toch een sl, wat heeft Monique tegen Gerard gezegd over de nominaties?
pi_95092504
Vindt der microfoons in de plantenbank trouwens nog steeds erg lachwekkend zeker dat ik er pas na een tijdje achterkwam wat het nou waren...
pi_95092517
Als SST is afgelopen wil ik deze streamlock op een dvd.
pi_95092525
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen en er is toch een sl, wat heeft Monique tegen Gerard gezegd over de nominaties?
Ik geen zin om terug te zoeken voor je
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:47:43 #258
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95092534
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Urb het volgende:

[..]

:Y
Joan gaf vanmiddag openlijk toe dat MamaJo een direct lijntje heeft met "haar/de baas" :r
}:| }:| }:| Hummie :r :r :r
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_95092539
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
waarom is er streamlock? ik zet em net pas aan, ben net pas thuis
Wij hebben geen idee, Laura was Jo even aan het vertellen wat ze allemaal dacht... en toen pats boem SL...
pi_95092545
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef chufi het volgende:

[..]

Muggezifter....
Ja hoor ;)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_95092559
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef cindy11 het volgende:
Wil even duidelijk maken dat ik Joan niet met Joran kwa moorden over 1 kam wil scheren...
Maar kwa wisselen van waarheden en verhalen..en persoonlijkheden,zie ik wel een aardige overeenkomst!
Waar het bij de ene een leven op dood zaak is,doet de ander hetzelfde als het om een spel gaat.
Haar moeder heeft glashard in de uitzending beweerd dat Jo kan liegen als de beste en dat ze zelfs in haar eigen leugens kan geloven.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:48:23 #262
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95092573
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Day het volgende:

[..]

Al meegekregen dat Hum en mamajo een link hebben?
Nu moet ik echt letterlijk overgeven! :')
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_95092575
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Ik geen zin om terug te zoeken voor je
sorry maar moet ff heel hard lachen........
pi_95092578
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Wij hebben geen idee, Laura was Jo even aan het vertellen wat ze allemaal dacht... en toen pats boem SL...
hmm ok....dank je wel :)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_95092596
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Haar moeder heft glashard in de uitzending beweerd dat Jo kan liegen als de beste en dat ze zelfs in haar eigen leugens kan geloven.
En dus janken in eigen voordeel ook...
pi_95092611
quote:

[..]

Uitkomst van poging van Alex/Gerard eerder deze dag?

Was duidelijk dat iemand het fout had eerder, maar niet duidelijk of ze allemaal mis zaten.
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet, dat ik eigenlijk niks weet
pi_95092621
Heeft iemand al naar de bewegende blaadjes gekeken om te meten om de hoeveel tijd hij wordt herhaald?
pi_95092622
Missie mislukt
5 april om 21.40

Lauras falen heeft grote gevolgen voor Alex.

De Stem roept de bewoners bijeen. Hij is niet tevreden over Laura. Zij kreeg eerder deze week een missie. Laura moest Alex jaloers maken door intiem te worden met Karim. Een missie moet altijd geheim blijven, maar Laura maakte al snel duidelijk wat haar missie was aan sommige van haar medebewoners. De Stem was hier niet van gediend en waarschuwde Laura. Zij ging echter niet met haar missie door. Dit heeft grote gevolgen voor Alex maakt De Stem bekend.

Kijk morgenavond naar Secret Story op Net5 om te zien welke gevolgen er aan het falen van deze missie vast zitten.

:')
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:49:04 #269
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:49:17 #270
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95092638
quote:

[..]

Ze zal wel even een knikje naar de camera gedaan hebben van ja tijd voor een SL...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_95092639
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef cindy11 het volgende:
Misschien kan er dan een ander vergelijk gemaakt worden.
Niet alle deelnemers zijn duidelijk favoriet, maar ongeacht iemand te vergelijken met
zo'n vent als van der Sloot gaat gewoon te ver.
Hier zijn alle normen ver te zoeken.
Sorry, maar zo zie ik het.
pi_95092664
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40

De Stem roept de bewoners bijeen. Hij is niet tevreden over Laura. Zij kreeg eerder deze week een missie. Laura moest Alex jaloers maken door intiem te worden met Karim. Een missie moet altijd geheim blijven, maar Laura maakte al snel duidelijk wat haar missie was aan sommige van haar medebewoners. De Stem was hier niet van gediend en waarschuwde Laura. Zij ging echter niet met haar missie door. Dit heeft grote gevolgen voor Alex maakt De Stem bekend.

Kijk morgenavond naar Secret Story op Net5 om te zien welke gevolgen er aan het falen van deze missie vast zitten.

Oeiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_95092667
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef bb2 het volgende:

[..]

Uitkomst van poging van Alex/Gerard eerder deze dag?

Was duidelijk dat iemand het fout had eerder, maar niet duidelijk of ze allemaal mis zaten.
Die was voor de uitzending al
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:49:43 #274
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_95092674
hgaha net goed voor Laura, die was gister na 10min al mislukt
pi_95092675
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40

*O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')