quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef knagsje het volgende:
het script word nu even aangepast Voor Jootje
Nou Benny.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch geen reden geweest... de nominaties waren daarvoor?
Die gaat er niet uit hoor. Zij heeft 1 van de finaleplaatsen en gaat 't waarschijnlijk nog winnen ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hopelijk is volgende week iedereen over het is zielig ze is gedumpt ding heen en nomineert haar!!
Ze is Nathalee Hollowayquote:
Echt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Nou Benny.
De missie was voor de nominaties.
Laten we toch hopen van nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Die gaat er niet uit hoor. Zij heeft 1 van de finaleplaatsen en gaat 't waarschijnlijk nog winnen ook.
Tsja, je kan al sms-en ( for what it's worthquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
n zo komen ze aan de derde persoon op d e bank en blijft het plausibel dat ze Djoon er niet op hoeven te zetten
en dan Gerard R de Vries ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Joan van der sloot....Geen gekke wending!
Haar vriendje... Tja verdraaien vinden ze wel leuk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Blackprinces het volgende:
Joanna heeft het niet door
5 april om 21.11
"Is Philip genomineerd?"
Na de bekendmaking van de genomineerden zit Philip op de slaapkamer na te praten met een paar andere bewoners. Hij baalt als een stekker dat hij weer genomineerd is. Ondertussen zit zijn maatje Joanna nog op de rode bank te praten met Alex, Karim en Gerard. Wanneer ze eindelijk de slaapkamer binnenloopt zegt ze: "Jemig, Karim en Gerard joh." Philip kijkt de blondine verbaasd aan en maakt haar duidelijk dat niet Gerard, maar hij is genomineerd. Joanna zet grote ogen op en gelooft haar vriendje niet. "Ik heb het echt niet gehoord" maakt ze nogmaals duidelijk. Langzaam begint het bij de blondine te dagen dat haar maatje deze week op de kruk zit. Wordt haar hart deze week nogmaals gebroken?
Ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Die gaat er niet uit hoor. Zij heeft 1 van de finaleplaatsen en gaat 't waarschijnlijk nog winnen ook.
hahaquote:
Moet er nog voor betaald worden? laatst kom ik ze gewoon op de site bekijken op mn werk...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Steeds vaker....
Ook voor diegene die er voor betaald??
Gaat wel erg ver nu.quote:
Nee, dat klopt volgens mij niet. De nominaties waren gistermiddag, de missie van lau was in de daily.quote:
Gaat wel gebeuren.. En wel om een simpele reden...quote:
evenveel stemmen als joquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef knagsje het volgende:
als derde persoon had geer al op de bank gekunt toch?
Nee dan had Joanna ook op de bank gezetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef knagsje het volgende:
als derde persoon had geer al op de bank gekunt toch?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Gaat wel erg ver nu.
Joran is een moordenaar.
Om hem nu te vergelijken met Joanne??
Ga je schamen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Blackprinces het volgende:
Joanna heeft het niet door
5 april om 21.11
"Is Philip genomineerd?"
Na de bekendmaking van de genomineerden zit Philip op de slaapkamer na te praten met een paar andere bewoners. Hij baalt als een stekker dat hij weer genomineerd is. Ondertussen zit zijn maatje Joanna nog op de rode bank te praten met Alex, Karim en Gerard. Wanneer ze eindelijk de slaapkamer binnenloopt zegt ze: "Jemig, Karim en Gerard joh." Philip kijkt de blondine verbaasd aan en maakt haar duidelijk dat niet Gerard, maar hij is genomineerd. Joanna zet grote ogen op en gelooft haar vriendje niet. "Ik heb het echt niet gehoord" maakt ze nogmaals duidelijk. Langzaam begint het bij de blondine te dagen dat haar maatje deze week op de kruk zit. Wordt haar hart deze week nogmaals gebroken?
Dan snap ik er niets meer van hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat klopt volgens mij niet. De nominaties waren gistermiddag, de missie van lau was in de daily.
is al een topic voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[SST] Noteer hier gesprekken over nominatie-afspraken.
missie was in de uitzending, nominaties waren eind van de middag.quote:
jaaaaa goed he? en nu maar hopen dat ie donderdag ook weg gaatquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat wel gebeuren.. En wel om een simpele reden...
Hummie is achter het stuur gaan zitten.. zelf nu!
al was het om draakjo te brekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
jaaaaa goed he? en nu maar hopen dat ie donderdag ook weg gaat
Oeps, mislukte wizigingquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk ook wel, zo'n zwembad dat 's nachts verlicht wordt met daglicht.
Muggezifter....quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk ook wel, zo'n zwembad dat s' nachts verlicht wordt met daglicht.
Al meegekregen dat Hum en mamajo een link hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hummie is achter het stuur gaan zitten.. zelf nu!
Zie mijn editquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef danilel het volgende:
[..]
is al een topic voor
Nominatie afspraken en andere regelovertredingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |