dat begreep ik er ook uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef marky het volgende:
Laura vraagt nu verkapt nomineer Alex help mij van hem af te komen.
ja echt he!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef marky het volgende:
Laura vraagt nu verkapt nomineer Alex help mij van hem af te komen.
Die 'HA' op het eind, wat een bitchquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Urb het volgende:
Joan " Iedereen die MIJ wilt helpen stemt lekker op op hem, ha! "
Klinkt een beetje 8-jarig, die HA!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Die 'HA' op het eind, wat een bitch
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
Jo had niet door dat Flip was genomineerd...
Zou me niks verbazen !!quote:
Jo heeft wel meer niet door, maar dat maakt niks uit voor de finalequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
Dat soort gezeik kan nog wel eens de doorslag geven, iedereen vind Jo zielig, en als haar Buddha 2.0 er uit moet is ze helemaaaaal zielig, willen de kijkers, de Stem en de redactie haar niet aan doen, just saying..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef MargrietV het volgende:
ik ik ik ik ik ik ik ik ben gedumpt en nu stemmen jullie Flip
Ik heb medelijden met je dat gezoem he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Day het volgende:
Ik probeer Alex te vermijden, maar zijn mic staat het hardst.
IkIkIk duurt ff voordat ze daar uit isquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Daar kwam ze achter na bijne één uur
Ik had hem gelezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wilde het al bij het vorige topic doen
Die gaat dus straks met mama bellen om te vragen of ze Alphons ff wil overhalenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
Goed luisteren, ze zei dat ze niet doorhad dat Flip zoveel stemmen had gekregen en van wie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wilde het al bij het vorige topic doen
Al kreeg ik geld om het te doen zou ik het nog niet doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef ZaZoe het volgende:
Volgende week allemaal op fakking Faalex stemmen
Nee! Jojanka is nog altijd zielig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef cindy11 het volgende:
Joan is nu wonderbaarlijk genezen van haar zenuwinzinking van vanmiddag?
Wat zit ze ineens weer in het spel,en bemoeit zich weer zoals vanouds met alles?
Of zit die hijgende bulldog met kromme poten in de kamer van de waarheid,en mag ze die 3 maal daags knuffelen om haar rustig te houden?
of net wel dan breekt ze helemaal en gaat ze ook naar huisquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat soort gezeik kan nog wel eens de doorslag geven, iedereen vind Jo zielig, en als haar Buddha 2.0 er uit moet is ze helemaaaaal zielig, willen de kijkers, de Stem en de redactie haar niet aan doen, just saying..
Dat dus!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Notitie voor Flashbox: "Ik nomineer Alex volgende week...."
Stream 3 om 21:20 uur.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat dus straks met mama bellen om te vragen of ze Alphons ff wil overhalen
Ja, en... moet daar een sanctie aan vast zitten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Notitie voor Flashbox: "Ik nomineer Alex volgende week...."
Stream 3 om 21:20 uur.
"Ma kun je Fons weer ff plezieren op zijn kroelplekje? thnxloveuuuu.... nee jij moet ophangen.... nee jij... hahaha... neeeeheeeejjj jij"quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat dus straks met mama bellen om te vragen of ze Alphons ff wil overhalen
quote:
Die gaat dan echt wel weg... en aangezien die de finale moet halen gaat Flip er neit uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat iedereen massaal Flip eruit stemt! Hopelijk pakt Jo dan spontaan zelf dr koffers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |