Owww ik voel hem aan,niemand spreekt haar nog tegen! ppfffff,ik ging al andere dingen zoeken....quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee! Jojanka is nog altijd zielig!
Een scheve blik, en ze barst weer in tranen uit!
Ergens zie ik het ook nog echt gebeuren ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef Chuckster het volgende:
[..]
"Ma kun je Fons weer ff plezieren op zijn kroelplekje? thnxloveuuuu.... nee jij moet ophangen.... nee jij... hahaha... neeeeheeeejjj jij"
Me likequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat dan echt wel weg... en aangezien die de finale moet halen gaat Flip er neit uit
Tnx! Bye Flip!quote:
Die as van oma is allang kipkruiden geworden!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef Urb het volgende:
Joan :" Oh wat gemeen, ik liet hem gewoon in z'n zak en as zitten "
Oh men, niet weer die tas met oma's as he...
Is allang vervangen door sigarenas...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Die as van oma is allang kipkruiden geworden!
Moet eerlijk zijn dat ik het moeilijk vind wie ik van de 2 ik wil houden. Philip en Jo zorgt ook wel voor leuke tv (mijn mening)quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat iedereen massaal Flip eruit stemt! Hopelijk pakt Jo dan spontaan zelf dr koffers
Echt de nominatie niet of de stemmen van medebewoners op Flip niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef Day het volgende:
Jo zegt nu overigens WEER dat ze Flip's nominatie niet heeft gehoord.
Toch apart dat ze die as .... onderin 'n bruine tas in 'n kast had gezetquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef Urb het volgende:
Joan :" Oh wat gemeen, ik liet hem gewoon in z'n zak en as zitten "
Oh men, niet weer die tas met oma's as he...
eindelijk heeft iemand de waarheid gesprokenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Karim heeft tegen Jo gezegd dat ze een manipulator is?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat ?? laura gaat goed bezig zijn nu !!
ja ik zit hier ook ineens aandachtig te luisterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat ?? laura gaat goed bezig zijn nu !!
Hoe moest ze dan al die kleren meenemen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Echt de nominatie niet of de stemmen van medebewoners op Flip niet?
't Mens heeft echt d'r hutkoffer met hersens thuisgelaten:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |