Keuze is snel gemaakt. Alex genomineerd en hopelijk exit. Dan batst ze met Karim verder. Alles voor de finale!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Dark het volgende:
Misschien moet Lau kiezen, of zij zelf of Alex genomineerd!
Zeg het maar Laura, jouw keuze
is niet nodig. Ik hoop dat ze het bewust gedaan heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als Alex is genomineerd gaat hij er echt wel uit, er stond een poll op de site vamiddag wiue de populairste man was en alleen Maik had minder stemmen dan hij Philip de meeste (dan Geer en dan Karim)
Ben wel benieuwd of Laura zich dan heel schuldig gaat voelen als hij er uit is door haar...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik zou maar ff gaan uitlaten, kan je daarna rustig kijken, fonsje wacht wel ff totdat je terug bent
De Stem heeft letterlijk gezegd in de uitzending dat het Alex duur zou komen te staan. Alleen Alex dus. En aangezien ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd kan het dus geen financiele sanctie zijn, die heeft dan namelijk ook gevolgen voor haar. De enige andere optie is imho een nominatie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef itsme het volgende:
Ze kunnen Alex niet nomineren daar de telefoon nummers van de andere 2 er vanavond al uit zijn gegaan.
Ik vind dat die griet gewoon zelf een sanctie moet krijgen. Je beloont haar . Ze wil Alex juist weg hebben las ik?
Anyways. Ik ga met Bommie mee.![]()
daar kan ik goed mee levenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Noelle06 het volgende:
Laura genomineerde en Alex zijn kluis leeg
Ontnemen van het stemrecht kan ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
De Stem heeft letterlijk gezegd in de uitzending dat het Alex duur zou komen te staan. Alleen Alex dus. En aangezien ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd kan het dus geen financiele sanctie zijn, die heeft dan namelijk ook gevolgen voor haar. De enige andere optie is imho een nominatie.
Maar dan gaat ze never nooit meer een nominatie overlevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef Enyma het volgende:
[..]
Keuze is snel gemaakt. Alex genomineerd en hopelijk exit. Dan batst ze met Karim verder. Alles voor de finale!
weten we zelf eigenlijk nietquote:
Dan zou die sanctie pas volgende week voltrokken worden. Het is een optie, maar het lijkt me stug.quote:
maar fonsje leest hier mee hoor en wacht net zolang totdat jij de honden gaat uitlatenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Neeee deed die sukkel vanmiddag ook niet .... en precies in dat uurtje actie
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef angeljacky het volgende:
[..]
maar fonsje leest hier mee hoor en wacht net zolang totdat jij de honden gaat uitlaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |