Misschien een bewuste zet van haar danquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze wist dat het vergaande gevolgen voor Faalex zou hebben... Ik zeg mooi
het is de schuld van mn muis, ik bedoelde uiteraard joaniequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Laura???? Het gaat om Joan van der sloot hoor!
welnee lau zit daar voor zichzelf zei ze vanaaf nog eens uitdrukkelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als Alex is genomineerd gaat hij er echt wel uit, er stond een poll op de site vamiddag wiue de populairste man was en alleen Maik had minder stemmen dan hij Philip de meeste (dan Geer en dan Karim)
Ben wel benieuwd of Laura zich dan heel schuldig gaat voelen als hij er uit is door haar...
Ik zat even aan een verkeerd draadje,de opmerking was ook aan je voorganger bedoeldquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. wat is jouw mening? Ik reageerde op scooby doo dus heb ff geen idee waar jij het nu over hebt, heb ik even niet meegekregen, sorry
Uiteraard joanna is coolquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zullen ze Jo echt alles geven wat ze wilt!!
Dus dan krijgt Laura eigenlijk een beloning voor het falen van haar missie..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Wat denken jullie van het hele kluisbedrag nu in bezit is van Lau, de stem heeft ook tig keer gehoord dat zij hier voor haar eigen in het spel zit.
We maken het er niet echt duidelijker op op deze manier, voel me bijna een Joanna, verwarring alomquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik zat even aan een verkeerd draadje,de opmerking was ook aan je voorganger bedoeld
Vast niet, die cavia gaat over lijken. Ze is erin gegaan met als credo "ik wind alle mannen om mn vinger"quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als Alex is genomineerd gaat hij er echt wel uit, er stond een poll op de site vamiddag wiue de populairste man was en alleen Maik had minder stemmen dan hij Philip de meeste (dan Geer en dan Karim)
Ben wel benieuwd of Laura zich dan heel schuldig gaat voelen als hij er uit is door haar...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Stef die tijdens de streamlock een sprong op de tafel maakte
dan open je toch n extra lijntje. Niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef itsme het volgende:
Ze kunnen Alex niet nomineren daar de telefoon nummers van de andere 2 er vanavond al uit zijn gegaan.
Ik vind dat die griet gewoon zelf een sanctie moet krijgen. Je beloont haar . Ze wil Alex juist weg hebben las ik?
Anyways. Ik ga met Bommie mee.![]()
of laura op de stoel.......quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dacht je van kluis naar Jo?
Zou zomaar kunnen!
Laura moet haar pot aan Alex geven en ze zijn vanaf nu niet meer getrouwd in gemeenschap van goederen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Dark het volgende:
Missie mislukt
5 april om 21.40
Lauras falen heeft grote gevolgen voor Alex.
De Stem roept de bewoners bijeen. Hij is niet tevreden over Laura. Zij kreeg eerder deze week een missie. Laura moest Alex jaloers maken door intiem te worden met Karim. Een missie moet altijd geheim blijven, maar Laura maakte al snel duidelijk wat haar missie was aan sommige van haar medebewoners. De Stem was hier niet van gediend en waarschuwde Laura. Zij ging echter niet met haar missie door. Dit heeft grote gevolgen voor Alex maakt De Stem bekend.
Kijk morgenavond naar Secret Story op Net5 om te zien welke gevolgen er aan het falen van deze missie vast zitten.
en toch hoop ik dat hij erujit gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Ik lig in een deuk als Alex genomineerd wordt, maar eerlijk is het niet het was Laura haar missie.
Moet wel commercieel blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Enyma het volgende:
[..]
dan open je toch n extra lijntje. Niet zo moeilijk.
Ik zou maar ff gaan uitlaten, kan je daarna rustig kijken, fonsje wacht wel ff totdat je terug bentquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
Maar daarom is de SL er dus ........ Ze vertellen nu de sanctie van/aan alex.
Moet de honden uitlaten maar ik wacht toch even tot er weer beeld is .... ze verlullen zich snel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |