Ik keek verschrikt omhoog, dacht ff dat ik lekkage had hieroquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef RobbieBoy het volgende:
Godstyfus. Zet dat geluid van die douche wat zachter. Schrik me weer het apelazerus
Jij bent ook nog steeds een aanhangster van het proefondervinderlijke merk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, inderdaad alex.![]()
Maar ik vertrouw het niet.
Faalex blijft consequent iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, best wel...
Maar dit faalt best hard, niet?
Karim tegen Alex " Jij gaat echt niet naar huis"quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef MargrietV het volgende:
Alex weet het, staat met Karim onder de douche
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef afca_oc het volgende:
Karim tegen Alex: jij gaat echt niet naar huis
Wat mij betreft niet, dit soort streken hadden ze vanaf het begin moeten doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, best wel...
Maar dit faalt best hard, niet?
Ik bedoelde meer vanuit het telefoonnummerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, dit soort streken hadden ze vanaf het begin moeten doen
Ze wás gewaarschuwd dat ze Alex voor haar falen zouden pakken. Ze had alleen een beetje hoeven kriebelen, Alex had heus gemerkt dat het een missie was hoor. En met wat knipogen en seinen naar Karim had hij het ook geweten. Had ze makkelijk kunnen doen, die missie. De voorwaarde was namelijk niet dat Karim er in zou trappen/geloven volgens mij?
Ze zeiden ja op het trouwen, dus komen er dit soort gevolgen
Ja zoiets had ik door.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex is (nog) niet genomineerd, maar je kunt wel op hem stemmen.
Ja die denkt nu...ik doe het gelijk bij de inwijding,want stel je voor dat hij het na 3 en half jaar ook nog steeds niet weet te vinden....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is Joan Flip aan het inwijden hoe mannen het gaatje moeten vinden?
whahaha ja je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik keek verschrikt omhoog, dacht ff dat ik lekkage had hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |