Als Alex niet zo'n saaie humorloze sukkel was, liep-ie überhaupt geen gevaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dit toch zo oneerlijk. Alex vliegt er nu uit en dat omdat kutwijf Laura haar missie liet mislukken.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Ireth het volgende:
Ow hemel, ik heb ineens flashbacks naar Lieske!
ze wilden dat ie gingquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch bizar. Omdat de missie van een ander mislukt, waar je zelf geen invloed op had, sta jij genomineerd.
En dan zij ook heel snel, want zonder Alex is ze al helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
hehe een beetje respect voor dat meisje. Dat heeft ze goed gedaan, Eruit die loser
Alex kreeg een vorige keer veel stemmen he, van de Geer-fans!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt het wel heel oneerlijk
Het was ten eerst niet zijn schuld dat Laura der missie faalt..
De niet streams weten pas morgen dat hij genomineerd is en hoe ze op hem moeten stemmen dus 1 dag minder kans op stemmen!!
Ze geven gewoon Joanna der zin!!
Als dat dan l waar is heeft Alex gewoon een dag minder , dat ze voor hem kunnen stemmen . Ik zou daar juridische stappen op ondernemen als dat echt zo blijkt te zijn.... Wordt je gewoon gebektept door de regie/productiequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Uit het gesprek tussen Alex en Karim is het ondertussen al wel duidelijk dat Alex genomineerd is...
hahahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat staat LAURA nu lachend haar tanden te poetsen met Alex. Je moet je doodschamen fakking lantaarnpaal!
Lau stond al tandenpoetsend een gesprek te voeren, welliswaar geen 20 minuten zoals Lieske altijd deed, maar had toch ineens een flashback!quote:
zeker een roze bril opquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan zij ook heel snel, want zonder Alex is ze al helemaal niks.
Alex is dan wel saai, maar verder weinig mis mee.
Je hebt gelijk....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef sjampoeh het volgende:
ik denk niet dat hij genomineerd staat hoor, gewoon geld uit hun kluis
welke sexquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura gaat vast liggen voor de goedmaaksex???
Jep!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef ieniemieniee het volgende:
wacht is alex echt genomineerd door de stem?
Nee, Alex kreeg toen stemmen omdat iedereen een hekel had aan Servio en hij de underdog was. Die underdog positie is inmiddels wel weg...Philip vliegt er niet uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Alex kreeg een vorige keer veel stemmen he, van de Geer-fans!
En Karim ook denk ik.
Hoop zó dat Flip er uit vliegt![]()
Maar wat er nu ook gebeurd zielig of niet dit weekdier kan er nu wel uit hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura had zelf genomineerd moeten worden voor haar falen! Wat kan Alex hier nu aan doen en nu ligt hij er nog uit ook. Ik vind dit niet fair hoe stom ik Alex ook vind.
Weten ze al dat Alex genomineerd is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |