Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Dat is zeker heftigquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij jou is het je tong...
bij hem is het zijn keel![]()
hij is getest en die test gaat van 1 tot 6 pinda's hij ging al onderuit bij een halve![]()
dat heeft wel wat gevolgen op school, geen snickers, pindakaas enzovoort
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
kat ziet vogel dicht bij raam en vergeet spontaan dat er glas voor zit
stuquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
OP gefixed kan iemand de wiki doen
Ik ben wel erg op dreef met mijn lapo's vandaag
[koenmodus]Waar is Stu eigenlijk?quote:
Kat in het bak...euh doosje :Dquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Poezels
Sofie zit nu al een half uur in de bananendoos![]()
Te kijken
Ik denk nog gewoon aan het werkquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[koenmodus]Waar is Stu eigenlijk?[/koenmodus]
Als het maar nat is hequote:
Wat een leuke en herkenbare foto'squote:
Ik weet niet wat katten hebben met (te kleine) dozen, maar ze moeten er altijd inkruipen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een leuke en herkenbare foto'sSofie is nu gaan liggen in de doos
Zo schattig
Katten
Niet meer een tassen gek?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een leuke en herkenbare foto'sSofie is nu gaan liggen in de doos
Zo schattig
Katten
En vervolgens helemaal kapot knagenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet wat katten hebben met (te kleine) dozen, maar ze moeten er altijd inkruipen.
Ook uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vervolgens helemaal kapot knagenOf naar elkaar petsen
Of je bespieden
Net als tasjes
En mijn poes houdt van schoenen
Ze steekt haar hoofd erin en rent rondjes ermee
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vervolgens helemaal kapot knagenOf naar elkaar petsen
Of je bespieden
Net als tasjes
En mijn poes houdt van schoenen
Ze steekt haar hoofd erin en rent rondjes ermee
![]()
Genoeg plekjes om te liggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook uiteraardMaar doosjes zijn the next best thing
Net als de wasmand met gaatjes, bestest present ever
Er stond er gister eentje langs de a28 bij ermelo, bleek vast te staan en bij een circus te horen maar hij kon over de bomen heenkijken en daar schrokken automobilisten van.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Er stond er gister eentje langs de a28 bij ermelo, bleek vast te staan en bij een circus te horen maar hij kon over de bomen heenkijken en daar schrokken automobilisten van.
Hahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Er stond er gister eentje langs de a28 bij ermelo, bleek vast te staan en bij een circus te horen maar hij kon over de bomen heenkijken en daar schrokken automobilisten van.
Whehequote:
Woah, sushi catquote:
Alles wat ooit geleefd heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog nooit sushi gehad, rauwe vis...![]()
Dan pak jij de surimi, alhoewel, dat is ook visquote:
Woah! Ik wilquote:
quote:
quote:
Dus een neequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan pak jij de surimi, alhoewel, dat is ook vis
Heeft het wat geholpen?quote:
Voel je je al wat beter?quote:
Veel plezierquote:
Mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi mensjesBen al wat minder brak dan vanmorgen
Of nog leeftquote:
Lichtjesquote:
Tempuraquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah! Ik wilEn ze hebben bij mijn sushi tent sushi met ehm ik kom niet op het woord... krokante gefrituurde garnaal, echt jummie
Hey PGquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi mensjesBen al wat minder brak dan vanmorgen
Dank uquote:
Tempura-pompoen, my favoritequote:
Dan zou ik het matras opeten.quote:
Ikke welquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan vanavond lekker rocken![]()
![]()
nijn ga je ook luisteren
ACDC !quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
nijn ga je ook luisteren
quote:
Bijnaquote:
Ik snap nog steeds niet waarom ik niet kan streamen met VLCquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
nijn ga je ook luisteren
Zekerquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
nijn ga je ook luisteren
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die zit er ook tussen maar weet nog niet of ik die ga draaien
hallo er is zoveel goeie rock muziekquote:
dat dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hallo er is zoveel goeie rock muziek
True.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hallo er is zoveel goeie rock muziek
OMFGquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMGDe vader van die 12jarige is de vader van het kind
Dat las ik net ook ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, jezelf opa maken is toch wel erg not done.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vader van je kleindochter zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, jezelf opa maken is toch wel erg not done.
quote:
Zat er ook wel een beetje in, je hoort het helaas heel soms vakerquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, jezelf opa maken is toch wel erg not done.
Hoe komt iemand bij zo iets?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zoiets heet incest en gebeurd helaas net iets te vaakquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe kom je er nou bij je eigen kind te neuken?![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het heel goed is dat we het ons niet kunnen voorstellen, als we dat wel konden dan waren we net zo ziekquote:
Het is echt te triest voor woordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoiets heet incest en gebeurd helaas net iets te vaak
Weet ik en jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoiets heet incest en gebeurd helaas net iets te vaak
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel goed is dat we het ons niet kunnen voorstellen, als we dat wel konden dan waren we net zo ziek
Sorry.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
Ik had stiekem nog de hoop dat ze een beetje met haar buurjongetje ofzo aan het experimenteren was geweest.
Alleen maar verliezers. Meisje van 12 is haar jeugd kwijt, geen vader meer, kind geen opa. En wat moet er van de moeder van dat meisje worden?
Nogal jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden![]()
Ja, lijkt mij ook...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry.
Leuk dat ze nu gaan kijken wat ze met beide kinderen gaan doen, maar hoe je het ook wendt of keert, het leven is voor die twee al een hel.
En wat dacht je van eventuele medische complicaties door incest?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
Ik had stiekem nog de hoop dat ze een beetje met haar buurjongetje ofzo aan het experimenteren was geweest.
Alleen maar verliezers. Meisje van 12 is haar jeugd kwijt, geen vader meer, kind geen opa. En wat moet er van de moeder van dat meisje worden?
Ik gok hoogstens op TBSquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
En wat gaan ze met opa-papa doen? Ophangen? Verdrinken? Levend begraven?
Sorry hoor, maar dat vind ik in zo'n geval onderhand wel mogen
Ik mag niet voor lijfstraffen zijn. Maar waarschijnlijk krijgt ie 8, 9 jaar een tbs. Met een jaar of 12 is ie dus weer vrij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry hoor, maar dat vind ik nu onderhand wel mogen
4 weken cavia's knuffelen op de plaatselijke kinderboerderijquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
Met TBS kan het zijn dat hij nooit meer vrij kan komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag niet voor lijfstraffen zijn. Maar waarschijnlijk krijgt ie 8, 9 jaar een tbs. Met een jaar of 12 is ie dus weer vrij.
Ook hiervoor zouden ze van mijn part levenslang mogen geven, de strafmaat in Nederland mag echt wel wat omhoog in sommige gevallen.
Daar had ik nog geeneens bij nagedacht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogal ja
[..]
Ja, lijkt mij ook...
[..]
En wat dacht je van eventuele medische complicaties door incest?
En dan de cavia's zwangerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
4 weken cavia's knuffelen op de plaatselijke kinderboerderij
'Kan het zijn.'quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met TBS kan het zijn dat hij nooit meer vrij kan komen
Bij een aantal het zeker helaasquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
'Kan het zijn.'
Maar vaak worden die mensen gewoon 'genezen' verklaard...
Ja, dat is het enige voordeel van TBSquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met TBS kan het zijn dat hij nooit meer vrij kan komen
Ik moest daar aan denken omdat nav dit verhaal op tv een stukje was over de jongste moeder ook. Vermoedelijk ook incest maar nooit bewezen en dat kind is doodgegaan ergens in z'n 40ste levensjaar...quote:
Nee, het is juist dat de meesten die op de longstay terecht komen nooit meer vrij komen. Daarom wilde die Amsterdamse pedo niet meewerken aan het psychische onderzoek...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
'Kan het zijn.'
Maar vaak worden die mensen gewoon 'genezen' verklaard...
quote:
Gehandicapt ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige voordeel van TBS
[..]
Ik moest daar aan denken omdat nav dit verhaal op tv een stukje was over de jongste moeder ook. Vermoedelijk ook incest maar nooit bewezen en dat kind is doodgegaan ergens in z'n 40ste levensjaar...
Totoroquote:
Dat is nog te weinig lijden voor hem. Het is maar goed dat we niet voor eigen rechter mogen spelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
Zooooow, grappig hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
4 weken cavia's knuffelen op de plaatselijke kinderboerderij
En daarom wil deze meneer ook niet meewerken aan een psychisch onderzoek, als het even tegenzit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is juist dat de meesten die op de longstay terecht komen nooit meer vrij komen. Daarom wilde die Amsterdamse pedo niet meewerken aan het psychische onderzoek...
Het was in 1939, dus denk niet dat dat vastgelegd is...quote:
En nog wel een aantal meer van die zieke gasten, verplicht moeten ze wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is juist dat de meesten die op de longstay terecht komen nooit meer vrij komen. Daarom wilde die Amsterdamse pedo niet meewerken aan het psychische onderzoek...
Neeeh!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was in 1939, dus denk niet dat dat vastgelegd is...
[ afbeelding ]
5 jaar
Ik wil geen burgerjury!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En daarom wil deze meneer ook niet meewerken aan een psychisch onderzoek, als het even tegenzit.
Van mij part mogen we naar het Amerikaanse systeem toe, exclusief de doodstraf. Gewoon lekker levenslang, een cel met tralies en zonder tv. En die bajesklanten worden ook niet echt blij van incest daar. Kun je bij wijze van beter 10 man omgelegd hebben dan sex met 1 minderjarig meisje.
Ze kunnen het dus nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef MPG het volgende:
Whooptiefuckingdoo! 1 uur vertraging and counting. NS faal.
serieus dat je met 5 jaar al zwanger kan zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was in 1939, dus denk niet dat dat vastgelegd is...
[ afbeelding ]
5 jaar
Ze had het met 8 maanden al kunnen zijn!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus dat je met 5 jaar al zwanger kan zijn![]()
kotsmisselijk word ik er van
Stomme natuurquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Qua strafmaat, en uitvoering van de straf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil geen burgerjury!In de VS draait het meer om emotie en onderbuikgevoelens dan werkelijke feiten... Ik vind dat ze dat soort onderzoeken gewoon moeten kunnen opleggen, het is te zot voor woorden dat iemand die werkelijk zo'n misdaad gepleegd heeft daar iets over te zeggen heeft
Zij had een aandoening, waardoor ze vanaf 9 maanden ofzo al ongesteld en vruchtbaar was... Anders kon het ook niet... Echt super sneuquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helaas wel.quote:
Mensen die daar misbruik van maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij had een aandoening, waardoor ze vanaf 9 maanden ofzo al ongesteld en vruchtbaar was... Anders kon het ook niet... Echt super sneu
bedoel het niet grappig maar is te vaak te zwak gestraft.quote:
Inderdaad, hoe vroeg ze ook zwanger had kunnen worden, het moet niet gebeuren op die leeftijd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stomme natuurmaar mensen die dan sex hebben met kinderen zijn nog veel erger
Ja precies, en vooral zo'n particulier stelselquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua strafmaat, en uitvoering van de straf.
Burgerjury klopt niets van. Advocaten en District Attorneys (hoe heet dat in het nederlands?) zijn meesters in het bespelen van emoties. En als je pech hebt zitten er een paar laaggeschoolden en rednecks die er amper wat van snappen en het liefst iemand persoonlijk opknopen in de jurybankjes.
Het is natuurlijk wel heel democratisch, maar je kunt er beter iemand voor aanstellen die doorgeleerd heeft.
Zoals die bokser uit het liedje HUrricane van DYlan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... Uit onderzoek bleek volgens mij ook dat mensen met een getinte huidskleur sneller onterecht veroordeeld werden door een jury dan blanken
Zeker mijnheerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Oja! Oja! Nijner! Nijner! Bist du dahr?
Daarom, het feit dat ze het dan al kunnen is al erg genoegquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe vroeg ze ook zwanger had kunnen worden, het moet niet gebeuren op die leeftijd!
Ik heb m'n nieuwe Fenderquote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals die bokser uit het liedje HUrricane van DYlan?
Pffft inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom, het feit dat ze het dan al kunnen is al erg genoeg
WAT? een echte fender?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb m'n nieuwe Fender [ afbeelding ]
Dat snap ik en voor sommige is het beter dat ze het nooit zouden kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pffft inderdaadBeter 16 of zo, ook vroeg eigenlijk, maar wel normaal. (Nee ik heb het niet over zwanger zijn
)
Dat gaat over een donkere bokser die op het punt stond wereldkampioen te worden, maar op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was en beschuldigd werd van een zwaar misdrijf. Wel ten tijde dat de rassenhaat in Amerika hoogtij vierde dacht ik.quote:
Bierquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Bier
![]()
En vanavond Real - SPurs![]()
(ik probeer even een leuk onderwerp aan te snijden. Als het opvalt: Ja, dat is het)
Maar ja, het is daar nog steeds raak...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat over een donkere bokser die op het punt stond wereldkampioen te worden, maar op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was en beschuldigd werd van een zwaar misdrijf. Wel ten tijde dat de rassenhaat in Amerika hoogtij vierde dacht ik.
Jawohl! Fender Strat, met Squier versterker [SP.10]quote:
Happy stuff.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://www.hell.tv/t/videos/63/look-out-kitty-kat.html
De meest dappere kat ooit
Eerlijk oversteken! Jouw camera is ook steeds stuk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
TFM, pics van de Fender *insert ongeduldige smiley*
Ook meteen een échte amp erbijquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jawohl! Fender Strat, met Squier versterker [SP.10]
Crvquote:
Dat dus, niets niet leuker onderwerp imhoquote:
Woesj! Heb ik nog niet... ehhm. Wackt even.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
TFM, pics van de Fender *insert ongeduldige smiley*
Zo zo, is het geldschip over?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jawohl! Fender Strat, met Squier versterker [SP.10]
Ja, maar cool toch, dat de kat wint van de krokodilquote:
Watquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerlijk oversteken! Jouw camera is ook steeds stuk!
Ik krijg misschien een 70 Watt [:o 70 FOKKING WATT WATTEFACK NERGENS VOOR NODIG MAAR WEL VEATT OM TE HEBBEN] versterker van m'n oom, hij heeft 'm nog staan en doet er niks meer meequote:
Ik zat te wachten op het moment dat die croc uit zou halen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar cool toch, dat de kat wint van de krokodil
ookeeijquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woesj! Heb ik nog niet... ehhm. Wackt even.
EAT THAT, BUURMAN!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een 70 Watt [:o 70 FOKKING WATT WATTEFACK NERGENS VOOR NODIG MAAR WEL VEATT OM TE HEBBEN] versterker van m'n oom, hij heeft 'm nog staan en doet er niks meer mee
quote:
zo zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een 70 Watt [:o 70 FOKKING WATT WATTEFACK NERGENS VOOR NODIG MAAR WEL VEATT OM TE HEBBEN] versterker van m'n oom, hij heeft 'm nog staan en doet er niks meer mee
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op het moment dat die croc uit zou halen.
Yay voor kitty!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIemand stuurde me de link, ik was bang dat ik zou moeten gaan huilen
Maar die kat is echt vet tofquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIemand stuurde me de link, ik was bang dat ik zou moeten gaan huilen
Kitties rulequote:
En stoerquote:
Maar hoezo is volgens jou mijn camera steeds stuk?quote:
He gekke meneerquote:
ook rtl5 aan het kijken?quote:
Als er een foto aan jouw gevraagd wordt is dat ding altijd stuk, werkt niet of is even op vakantiequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar hoezo is volgens jou mijn camera steeds stuk?
Nee hoor, alles gaat goed hierquote:
Ja, ik ben dol op kookprogramma'squote:
Gelukkig, dan ben jij het nietquote:
Een konijn met kleren is iets bedacht door Disney! Dat ontvellen, tja, haar is niet lekker.quote:
Ik vind het ook erg leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben dol op kookprogramma's![]()
Ik ben het met je eens mijn bestequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een konijn met kleren is iets bedacht door Disney! Dat ontvellen, tja, haar is niet lekker.
Uhm neequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een foto aan jouw gevraagd wordt is dat ding altijd stuk, werkt niet of is even op vakantie
Nee dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een konijn met kleren is iets bedacht door Disney! Dat ontvellen, tja, haar is niet lekker.
Zelf koken vind ik ook leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk om te kijkenZelf koken daarentegen...
En je kan het ook goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook welMaar het zag er zo niet smakelijk uit
[..]
Zelf koken vind ik ook leukHeerlijk
vooral voor andere mensen kook ik graag
Nee, zeker nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm neeNu heb je de verkeerde voor
Ik heb dat nog nooit gezegd hier en ik post regelmatig foto's. Dus ja, toch welquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben dol op kookprogramma's![]()
Oeh, pittige tijd dus even... Hopen dat het snel beter wordtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Tja versleten
vanmorgen om 4 uur opgestaan en vrouwtje op het vliegveld gedumpt.
Die is nu in NL verhuizing aan het regelen.
bij overmaat van ramp blijkt de accu leeg dus geen aut![]()
Op mijn werk stervens druk
dus krijg een beetje ontFOK!ingsverschijnselen![]()
quote:
Wat of wie moet er dan verhuist worden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Tja versleten
vanmorgen om 4 uur opgestaan en vrouwtje op het vliegveld gedumpt.
Die is nu in NL verhuizing aan het regelen.
bij overmaat van ramp blijkt de accu leeg dus geen aut![]()
Op mijn werk stervens druk
dus krijg een beetje ontFOK!ingsverschijnselen![]()
tja die heeft het niet makkelijk, maar dat gaat wel beter langzaam. heeft gewoon tijd nodigquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, pittige tijd dus even... Hopen dat het snel beter wordt![]()
En schoonmama?
[..]
Wel fijn dat het weer beter gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
tja die heeft het niet makkelijk, maar dat gaat wel beter langzaam. heeft gewoon tijd nodig
Ja, is ook niet zo gek natuurlijk... En je vrouw?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
tja die heeft het niet makkelijk, maar dat gaat wel beter langzaam. heeft gewoon tijd nodig
je weet het nog nietquote:
kreeziequote:
die houdt zich sterk, maar zal nu ook wel ff moeite hebben nu ze alleen in NL isquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is ook niet zo gek natuurlijk... En je vrouw?
Dat had ik nog niet meegekregen. Je blijft toch wel lekker daar wonen hè?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
je weet het nog niet![]()
We hebben mogelijk ons huis verkocht![]()
20 april is de vervaldatum van de ontbindende faktoren
tja, we hebben ons er natuurlijk ook wel heel lang op voor kunnen bereiden.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet meegekregen. Je blijft toch wel lekker daar wonen hè?
En gefeliciteerd natuurlijk!
Doet je scanner het alweer?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Prrrffft Pheno ik geloof je nog steeds niet![]()
Ja... het lijkt me niet makkelijk je vader verliezen... Hopelijk geeft de verhuizing ietsjes afleidingquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef crv het volgende:
[..]
die houdt zich sterk, maar zal nu ook wel ff moeite hebben nu ze alleen in NL is
Dat is waar maar als nog wanneer het moment daar isquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef crv het volgende:
[..]
tja, we hebben ons er natuurlijk ook wel heel lang op voor kunnen bereiden.
al jarenlang horen we van dokters dat het niet lang meer zou duren.
iets teveel, ze heeft gewoon weinig tijd om alles te verwerkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doet je scanner het alweer?![]()
[..]
Ja... het lijkt me niet makkelijk je vader verliezen... Hopelijk geeft de verhuizing ietsjes afleiding
Ik boedel met daar, de Elzas hè.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef crv het volgende:
[..]
NEE
Ook hier gaan we als alles meezit verhuizen
klap blijft er altijd komen. hij gaat alleen wat sneller voorbij merk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar als nog wanneer het moment daar is
dat is ook niet goed nee...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef crv het volgende:
[..]
iets teveel, ze heeft gewoon weinig tijd om alles te verwerken
quote:
ja er zijn wel heel veel verbeterpuntjes, maar dat is te verwachten van een IT gigant die voet probeert te krijgen in europaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef JJH het volgende:
Bevalt je nieuwe baan trouwens wel? Op het feit dat het heel druk is na?
Nog steeds bezig met wachten op antwoord van de "mairie"quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Yeauu CRV!
Hoe gaat het met je bouwproject?
Jawelquote:
Dat is heel tofquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met wachten op antwoord van de "mairie"
als dat positief is en de bouwfirma waar we zaterdag waren is ook betaalbaar dan gaan we ervoor
Ik tune zo inquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Latte is op... ik verhuis naar boven voor een uurtje Onz-Radio![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef JJH het volgende:
Ik heb je echt lang niet meer gezien, ook je vader overleden. Damn. Nog gecondoleerd man...
Vanaf hoe laat draai jij?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
mijn pa is al een tijdje as, mijn schoonvader is in februari overleden. dat je dat niet mee hebt gekregen, heb er toch behoorlijk over gepraat hier
Waarvoor nog steeds dank aan ieder
quote:
quote:
veel plezierquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
hier gelukkig wel, maar zo" natuurlijk" is het nietquote:
doei LLquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Suc6.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Voor hier welquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
hier gelukkig wel, maar zo" natuurlijk" is het niet
Dan tune ik ook inquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
mijn pa is al een tijdje as, mijn schoonvader is in februari overleden. dat je dat niet mee hebt gekregen, heb er toch behoorlijk over gepraat hier
Waarvoor nog steeds dank aan ieder
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat zelf wat laten bouween zie ik? Gaaf.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:48 schreef sararaats het volgende:
Ik ben er weer!!!!!
Ik heb een stickerboek van Spongebob
Ik beleef nu m'n jeugd
ja als ik daar was was er niemand anders, plus dat ....quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit hier pas een week of 2 geregeld. En de TAL SC kwam je ook al weinig meer de laatste tijd.
En de 20ste uit je huis. Lekker krap. Of heb ergens iets gehuurd ter overbrugging?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef crv het volgende:
[..]
hebben een stuk land op het oog en zijn aan het informeren bij prefab bouwers.
Zaterdag bij Weber geweest in Duitsland (we willen geen franse bouwers)
Als het betaalbaar is krijgen we een ecologisch huis![]()
Wie had dat ooit gedacht, crv een ecologisch huis![]()
zo jij hebt even flink gesjoptquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Dagje winkelen in Amersfoort
[ afbeelding ]
Mét gitaar, zoals je vroeg, Nijner!
Tof om je nu hier weer te spreken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
ja als ik daar was was er niemand anders, plus dat ....nee laat maar
Hoezo is datquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef crv het volgende:
[..]
hebben een stuk land op het oog en zijn aan het informeren bij prefab bouwers.
Zaterdag bij Weber geweest in Duitsland (we willen geen franse bouwers)
Als het betaalbaar is krijgen we een ecologisch huis![]()
Wie had dat ooit gedacht, crv een ecologisch huis![]()
Dat apenshirt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
nee de 20e staat het contract vast (wettelijke termijn ivm financien)quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
En de 20ste uit je huis. Lekker krap. Of heb ergens iets gehuurd ter overbrugging?
quote:
O oke.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef crv het volgende:
[..]
nee de 20e staat het contract vast (wettelijke termijn ivm financien)
7 juli is overdracht
prefab betekent grootste deel al van te voren in elkaar gezet he? Dus kwestie van puzzeltje maken en klaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
O oke.
Maar bouwen die prefabbers dan zo snel?![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet wat het is, maar de binnenkant moet dan toch ook nog helemaal afgewerkt worden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
prefab betekent grootste deel al van te voren in elkaar gezet he? Dus kwestie van puzzeltje maken en klaar
Cool shirt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me ook binnen een paar weken klaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, maar de binnenkant moet dan toch ook nog helemaal afgewerkt worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
ja we hebben overal inspraak in dus we moeten dan 3 dagen intern daar en alles met de architekt aftikkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, maar de binnenkant moet dan toch ook nog helemaal afgewerkt worden?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef Pheno het volgende:
GekochtDingetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
GekochtCoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
GekochtWoah, marvinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
GekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.marsmannetje
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Het meren deel is al klaar dus in elkaar zetten en alles aansluitenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Hey GFquote:
frankrijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook binnen een paar weken klaarMaar ze verkopen het NL huis he?
Dus in Oostenrijk hebben ze een woning
Echt veuls te veul gemist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook binnen een paar weken klaarMaar ze verkopen het NL huis he?
Dus in Oostenrijk hebben ze een woning
GekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef crv het volgende:
ik moet er ff tussenuit (baas bellen in NL)
strakkies
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
Neeeeeeeeeeee ONZ radio loopt weer de hele tijd vast
Hier draait het prima.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
Neeeeeeeeeeee ONZ radio loopt weer de hele tijd vast
zal straks paar pics posten misschienquote:
Oh sorryquote:
Jawelquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:55 schreef Toekito het volgende:
MZ leer jij ook wel eens wat van kookprogramma's?
Gewoon dat venstertje dat er komt als je op Luister Live kliktquote:
GekochtWaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ik vind hem mooi.
Werewolf
als je em even pauzeerd en dan weer op play zet doet ie het ook goedquote:
Heb je winamp?quote:
Eui jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
als je em even pauzeerd en dan weer op play zet doet ie het ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |