Ze had het met 8 maanden al kunnen zijn!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus dat je met 5 jaar al zwanger kan zijn![]()
kotsmisselijk word ik er van
Stomme natuurquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Qua strafmaat, en uitvoering van de straf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil geen burgerjury!In de VS draait het meer om emotie en onderbuikgevoelens dan werkelijke feiten... Ik vind dat ze dat soort onderzoeken gewoon moeten kunnen opleggen, het is te zot voor woorden dat iemand die werkelijk zo'n misdaad gepleegd heeft daar iets over te zeggen heeft
Zij had een aandoening, waardoor ze vanaf 9 maanden ofzo al ongesteld en vruchtbaar was... Anders kon het ook niet... Echt super sneuquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helaas wel.quote:
Mensen die daar misbruik van maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij had een aandoening, waardoor ze vanaf 9 maanden ofzo al ongesteld en vruchtbaar was... Anders kon het ook niet... Echt super sneu
bedoel het niet grappig maar is te vaak te zwak gestraft.quote:
Inderdaad, hoe vroeg ze ook zwanger had kunnen worden, het moet niet gebeuren op die leeftijd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stomme natuurmaar mensen die dan sex hebben met kinderen zijn nog veel erger
Ja precies, en vooral zo'n particulier stelselquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua strafmaat, en uitvoering van de straf.
Burgerjury klopt niets van. Advocaten en District Attorneys (hoe heet dat in het nederlands?) zijn meesters in het bespelen van emoties. En als je pech hebt zitten er een paar laaggeschoolden en rednecks die er amper wat van snappen en het liefst iemand persoonlijk opknopen in de jurybankjes.
Het is natuurlijk wel heel democratisch, maar je kunt er beter iemand voor aanstellen die doorgeleerd heeft.
Zoals die bokser uit het liedje HUrricane van DYlan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... Uit onderzoek bleek volgens mij ook dat mensen met een getinte huidskleur sneller onterecht veroordeeld werden door een jury dan blanken
Zeker mijnheerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Oja! Oja! Nijner! Nijner! Bist du dahr?
Daarom, het feit dat ze het dan al kunnen is al erg genoegquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe vroeg ze ook zwanger had kunnen worden, het moet niet gebeuren op die leeftijd!
Ik heb m'n nieuwe Fenderquote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals die bokser uit het liedje HUrricane van DYlan?
Pffft inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom, het feit dat ze het dan al kunnen is al erg genoeg
WAT? een echte fender?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb m'n nieuwe Fender [ afbeelding ]
Dat snap ik en voor sommige is het beter dat ze het nooit zouden kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pffft inderdaadBeter 16 of zo, ook vroeg eigenlijk, maar wel normaal. (Nee ik heb het niet over zwanger zijn
)
Dat gaat over een donkere bokser die op het punt stond wereldkampioen te worden, maar op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was en beschuldigd werd van een zwaar misdrijf. Wel ten tijde dat de rassenhaat in Amerika hoogtij vierde dacht ik.quote:
Bierquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Bier
![]()
En vanavond Real - SPurs![]()
(ik probeer even een leuk onderwerp aan te snijden. Als het opvalt: Ja, dat is het)
Maar ja, het is daar nog steeds raak...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat over een donkere bokser die op het punt stond wereldkampioen te worden, maar op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was en beschuldigd werd van een zwaar misdrijf. Wel ten tijde dat de rassenhaat in Amerika hoogtij vierde dacht ik.
Jawohl! Fender Strat, met Squier versterker [SP.10]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |