En dan de cavia's zwangerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
4 weken cavia's knuffelen op de plaatselijke kinderboerderij
'Kan het zijn.'quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met TBS kan het zijn dat hij nooit meer vrij kan komen
Bij een aantal het zeker helaasquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
'Kan het zijn.'
Maar vaak worden die mensen gewoon 'genezen' verklaard...
Ja, dat is het enige voordeel van TBSquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met TBS kan het zijn dat hij nooit meer vrij kan komen
Ik moest daar aan denken omdat nav dit verhaal op tv een stukje was over de jongste moeder ook. Vermoedelijk ook incest maar nooit bewezen en dat kind is doodgegaan ergens in z'n 40ste levensjaar...quote:
Nee, het is juist dat de meesten die op de longstay terecht komen nooit meer vrij komen. Daarom wilde die Amsterdamse pedo niet meewerken aan het psychische onderzoek...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
'Kan het zijn.'
Maar vaak worden die mensen gewoon 'genezen' verklaard...
quote:
Gehandicapt ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige voordeel van TBS
[..]
Ik moest daar aan denken omdat nav dit verhaal op tv een stukje was over de jongste moeder ook. Vermoedelijk ook incest maar nooit bewezen en dat kind is doodgegaan ergens in z'n 40ste levensjaar...
Totoroquote:
Dat is nog te weinig lijden voor hem. Het is maar goed dat we niet voor eigen rechter mogen spelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
En wat gaan ze met opa-papa doen? Ophangen? Verdrinken? Levend begraven?
Sorry hoor, maar dat vind ik in zo'n geval onderhand wel mogen
Zooooow, grappig hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
4 weken cavia's knuffelen op de plaatselijke kinderboerderij
En daarom wil deze meneer ook niet meewerken aan een psychisch onderzoek, als het even tegenzit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is juist dat de meesten die op de longstay terecht komen nooit meer vrij komen. Daarom wilde die Amsterdamse pedo niet meewerken aan het psychische onderzoek...
Het was in 1939, dus denk niet dat dat vastgelegd is...quote:
En nog wel een aantal meer van die zieke gasten, verplicht moeten ze wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is juist dat de meesten die op de longstay terecht komen nooit meer vrij komen. Daarom wilde die Amsterdamse pedo niet meewerken aan het psychische onderzoek...
Neeeh!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was in 1939, dus denk niet dat dat vastgelegd is...
[ afbeelding ]
5 jaar
Ik wil geen burgerjury!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En daarom wil deze meneer ook niet meewerken aan een psychisch onderzoek, als het even tegenzit.
Van mij part mogen we naar het Amerikaanse systeem toe, exclusief de doodstraf. Gewoon lekker levenslang, een cel met tralies en zonder tv. En die bajesklanten worden ook niet echt blij van incest daar. Kun je bij wijze van beter 10 man omgelegd hebben dan sex met 1 minderjarig meisje.
Ze kunnen het dus nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef MPG het volgende:
Whooptiefuckingdoo! 1 uur vertraging and counting. NS faal.
serieus dat je met 5 jaar al zwanger kan zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was in 1939, dus denk niet dat dat vastgelegd is...
[ afbeelding ]
5 jaar
Ze had het met 8 maanden al kunnen zijn!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus dat je met 5 jaar al zwanger kan zijn![]()
kotsmisselijk word ik er van
Stomme natuurquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Qua strafmaat, en uitvoering van de straf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil geen burgerjury!In de VS draait het meer om emotie en onderbuikgevoelens dan werkelijke feiten... Ik vind dat ze dat soort onderzoeken gewoon moeten kunnen opleggen, het is te zot voor woorden dat iemand die werkelijk zo'n misdaad gepleegd heeft daar iets over te zeggen heeft
Zij had een aandoening, waardoor ze vanaf 9 maanden ofzo al ongesteld en vruchtbaar was... Anders kon het ook niet... Echt super sneuquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helaas wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |