Tempuraquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah! Ik wilEn ze hebben bij mijn sushi tent sushi met ehm ik kom niet op het woord... krokante gefrituurde garnaal, echt jummie
Hey PGquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi mensjesBen al wat minder brak dan vanmorgen
Dank uquote:
Tempura-pompoen, my favoritequote:
Dan zou ik het matras opeten.quote:
Ikke welquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan vanavond lekker rocken![]()
![]()
nijn ga je ook luisteren
ACDC !quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
nijn ga je ook luisteren
quote:
Bijnaquote:
Ik snap nog steeds niet waarom ik niet kan streamen met VLCquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
nijn ga je ook luisteren
Zekerquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
nijn ga je ook luisteren
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die zit er ook tussen maar weet nog niet of ik die ga draaien
hallo er is zoveel goeie rock muziekquote:
dat dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hallo er is zoveel goeie rock muziek
True.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hallo er is zoveel goeie rock muziek
OMFGquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMGDe vader van die 12jarige is de vader van het kind
Dat las ik net ook ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, jezelf opa maken is toch wel erg not done.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vader van je kleindochter zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, jezelf opa maken is toch wel erg not done.
quote:
Zat er ook wel een beetje in, je hoort het helaas heel soms vakerquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, jezelf opa maken is toch wel erg not done.
Hoe komt iemand bij zo iets?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zoiets heet incest en gebeurd helaas net iets te vaakquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe kom je er nou bij je eigen kind te neuken?![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het heel goed is dat we het ons niet kunnen voorstellen, als we dat wel konden dan waren we net zo ziekquote:
Het is echt te triest voor woordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoiets heet incest en gebeurd helaas net iets te vaak
Weet ik en jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoiets heet incest en gebeurd helaas net iets te vaak
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel goed is dat we het ons niet kunnen voorstellen, als we dat wel konden dan waren we net zo ziek
Sorry.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
Ik had stiekem nog de hoop dat ze een beetje met haar buurjongetje ofzo aan het experimenteren was geweest.
Alleen maar verliezers. Meisje van 12 is haar jeugd kwijt, geen vader meer, kind geen opa. En wat moet er van de moeder van dat meisje worden?
Nogal jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden![]()
Ja, lijkt mij ook...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry.
Leuk dat ze nu gaan kijken wat ze met beide kinderen gaan doen, maar hoe je het ook wendt of keert, het leven is voor die twee al een hel.
En wat dacht je van eventuele medische complicaties door incest?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
Ik had stiekem nog de hoop dat ze een beetje met haar buurjongetje ofzo aan het experimenteren was geweest.
Alleen maar verliezers. Meisje van 12 is haar jeugd kwijt, geen vader meer, kind geen opa. En wat moet er van de moeder van dat meisje worden?
Ik gok hoogstens op TBSquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
En wat gaan ze met opa-papa doen? Ophangen? Verdrinken? Levend begraven?
Sorry hoor, maar dat vind ik in zo'n geval onderhand wel mogen
Ik mag niet voor lijfstraffen zijn. Maar waarschijnlijk krijgt ie 8, 9 jaar een tbs. Met een jaar of 12 is ie dus weer vrij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry hoor, maar dat vind ik nu onderhand wel mogen
4 weken cavia's knuffelen op de plaatselijke kinderboerderijquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry hoor, maar dat vind ik in zo'n geval onderhand wel mogen
Met TBS kan het zijn dat hij nooit meer vrij kan komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag niet voor lijfstraffen zijn. Maar waarschijnlijk krijgt ie 8, 9 jaar een tbs. Met een jaar of 12 is ie dus weer vrij.
Ook hiervoor zouden ze van mijn part levenslang mogen geven, de strafmaat in Nederland mag echt wel wat omhoog in sommige gevallen.
Daar had ik nog geeneens bij nagedacht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogal ja
[..]
Ja, lijkt mij ook...
[..]
En wat dacht je van eventuele medische complicaties door incest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |