Maar hoezo is volgens jou mijn camera steeds stuk?quote:
He gekke meneerquote:
ook rtl5 aan het kijken?quote:
Als er een foto aan jouw gevraagd wordt is dat ding altijd stuk, werkt niet of is even op vakantiequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar hoezo is volgens jou mijn camera steeds stuk?
Nee hoor, alles gaat goed hierquote:
Ja, ik ben dol op kookprogramma'squote:
Gelukkig, dan ben jij het nietquote:
Een konijn met kleren is iets bedacht door Disney! Dat ontvellen, tja, haar is niet lekker.quote:
Ik vind het ook erg leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben dol op kookprogramma's![]()
Ik ben het met je eens mijn bestequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een konijn met kleren is iets bedacht door Disney! Dat ontvellen, tja, haar is niet lekker.
Uhm neequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een foto aan jouw gevraagd wordt is dat ding altijd stuk, werkt niet of is even op vakantie
Nee dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een konijn met kleren is iets bedacht door Disney! Dat ontvellen, tja, haar is niet lekker.
Zelf koken vind ik ook leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk om te kijkenZelf koken daarentegen...
En je kan het ook goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook welMaar het zag er zo niet smakelijk uit
[..]
Zelf koken vind ik ook leukHeerlijk
vooral voor andere mensen kook ik graag
Nee, zeker nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm neeNu heb je de verkeerde voor
Ik heb dat nog nooit gezegd hier en ik post regelmatig foto's. Dus ja, toch welquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben dol op kookprogramma's![]()
Oeh, pittige tijd dus even... Hopen dat het snel beter wordtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Tja versleten
vanmorgen om 4 uur opgestaan en vrouwtje op het vliegveld gedumpt.
Die is nu in NL verhuizing aan het regelen.
bij overmaat van ramp blijkt de accu leeg dus geen aut![]()
Op mijn werk stervens druk
dus krijg een beetje ontFOK!ingsverschijnselen![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |